Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Szeptemberben szeretnék Chicagoból (IL) vagy Milwaukee-ból (WI) eljutni Phoenixbe (AZ), majd onnan egy hét múlva Washington DC-be. (Onnan pedig New Yorkba, de gondolom az már olcsóbb lesz busszal vagy vonattal).
Szóval olcsó légitársaságot keresek az USA-ban.
Az America West és a Frontier Airlines-t találtam eddig, kb. 320 USD a jegy, ennél olcsóbban meg lehet úszni?
Remélem a 4 új géppel mérséklődnek a késések a Sky-nál. Tényleg, az nem lehet, hogy az új gépek érkezésének a késése és a járatkésések között közvetlen összefüggés van? Ha jól emlékszem arról volt szó, hogy májusban hetente jön egy új gép, ami azt jelenti, hogy kb. már kettőnek kellenne lennie.
Hehe, azt kihagytad, hogy már majdnem sikerült megkalapálni a rossz gépet, amikor is lejárt a személyzet munkaideje. :o) Amúgy tegnap egész nap Sky-mizéria volt, ma is folytatódik, és tök jó, hogy én szerdától elmegyek 1 hét szabira. :o)
A római utasokat átírták a Malévra tegnap. Nem vicc, tényleg. A Párizs tudtommal nem késett olyan sokat, mire én este 7-re beértem dolgozni, már elrepült. A Bergamo volt még huncut, de erről írtam már feljebb.
De, meglincselik. Megeszik reggelire az egész ground handling-et. A múlt éjjel éjszakás szolgálatot nyomtam, és az este 7 óra körüli Bergamo olyan éjjel 1/2 1-1 körül szállt fel. Jó volt nagyon. :o( A mai Orly-ról annyit tudok csak, hogy azért megy olyan későn, mert valami mentesítő járat jön mittudomén már, hogy honnan. :o((
A reggeli LTN valamilyen technikai ok miatt maradt földön, és nem sikerült megjavítani egész nap. Az esti LTN vitte el a reggel óta itt várakozó utasokat, és aki meg az estivel ment volna el, az az időközben az esti géppel érkezett alkatrésszel feltuningolt és reggel óta itt álló megjavított géppel hagyta el BUD-ot 2 órás késéssel. Ennyi.
kár, h ez nálatok olyan gyakran fordul elő. (mostanában elég gyakran volt 2-5 órás késés, szinte minden nap.) én pl. pont ezért nem tudlak bennetek választani londonba. időre kell érkeznem, s nem tudok korábban indulni; nem tudok megkockáztatni egy húzósabb késést... így marad a konkurencia, pedig ti adtátok ki a legjobb árat.
Kösz. Hát akkor úgy néz ki erről lecsúsztam... Elsősorban a Sky lenne jobb a kedvezőbb időpontok miatt, a Wizznél nem szimpatikus az ezte 12-es hazaérkezés. Amúgy volt már olyan, hogy 2-3 héttel az indulás előtt újra akcióztak, nem?
Engem az érdekelne, hogy szerintetek lesz még olcsóbb júliusra a londoni jegy (szoktak így utólag akciózni?). Pár napja eldöntöttem, hogy veszek a Wizzairtől 320-ért (szinte mindenhova ennyi volt), de ma megnéztem és már a legtöbb helyre 6-10-15 ezer a jegy. SkyEurope-nál is ugyanez a helyzet (és ugyanez a kérdésem).
Szia,
A megoldás prózaibb ennél. Bergamoban megfáradt a madárka, mentesítő budapestről, és a lerobbant madárka megjavítva reggel jött (hoztam) haza utasok nélkül. A technika még a legjobb karbantartás mellett is okoz meglepetéseket.
Üdv
Tudja valaki miért késtek az Easyjet tegnapi Bp-Luton járatai 10!!! ill. 2 órát?
Most kicsit elkezdtem aggóni a szeptemberi BUD-LTN-EDI-LTN-BUD utam miatt.
T1 terén még annyira sem vagyok otthon mint T2-n...Terveznek az egyesra csápokat, vagy csak külső állóhelyek lesznek??ha igen összesen hány gép állhat ott??(mármint állóhelyen, nem gurulóúton..:)
A korábbi háromszorosára emelte díjait a Ferihegyi repülőtér az I-es terminálon, melynek megnyitását a nyárról szeptemberre halasztották: a fapadosok lázonganak, szerintük a budapesti repülőtér így számos nyugat-európai riválisánál is drágább lesz, mindez pedig visszaveti majd az idegenforgalmat. A Zürichből hasonló okokból kivonult Easyjet a jövő héten dönt arról, mit lép a budapesti repülőtér ajánlatára, több társaság azt mérlegeli, van-e értelme egyáltalán költözni. A Budapest Airport szerint a Ferihegy-1 a hagyományos légitársaságok számára is vonzó lehet, és várhatóan olcsóbb lesz, mint Prága vagy Bécs.