Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Nehéz tuti tippet adni. Ha nem ismerős a személyzet, akkor szinte lehetetlen fel/leszálláskor bejutni a pilótafülkébe. Velem tavaly decemberben megesett az a csoda, hogy Krakkóból hazafelé a felszállást követően megállásig bent lehettem. De: 1, Szent Este volt, 2, a feleségem és én voltunk az összes utas...
A t. utazóközönség figyelmébe: Lila légitáraság(unk) indítja Frankfurt-Hahn - BUD járatát. Gondolltam kielemzem, mert engem különösen érint, és megosztom:
Csináltam egy próbafoglalást, összehasonlítva a mostani Malévos utazásommal. Malévos járatom: Dep: Friday, June 03, 2005 8:20 PM FRA, Vissza: Tuesday, June 07, 2005 7:45 AM BUD-ról ugye. Ez volt totál 214 Euro.
Fr, 03 Jun 05 Flug-Nr. W6 260 13:00 Frankfurt - Hahn Mo, 06 Jun 05 Flug-Nr. W6 259 10:45 BUD (7-ére nem volt gép.) 110 Euro.
Pro és Kontra kommentek.
Wizzair szemszöge:
- Frankfurt Hahn 120 kilométerre van Frankfurttól, és oda el kell jutni + Van begyüjtőjáratuk Frankfurtból - FRA reptérenek meg van begyüjtőjárata az összes környező városba. + ár. Átlag fapados ár, korábban foglalva tán olcsóbb
Malév:
+/-ár: változó, volt, hogy totál 114 euróért repültem haza hétvégére! Frankfurtban nem először volt promociós áruk. + FRA központi helyen van, jól elérhető - istentelenül külső kifutóra teszik mindig a gépeket, de ez egy dolog + naponta jár, bár BUD-ra kicsit későn
Bent voltál a felszállás-nál is, vagy "csak" egy visit volt a pilótafülkében? Mert a sztyuis mosolygós trükköt én mindig alkalmazom, hiszen nem rögtön megyek a pilótafülkébe, de utána megfeneklik a dolog! Ezért gondoltam arra, hogy előre kéne már a "szándékomat" jelezni!
Volt egy álomszép Wizz stuvi, akire én nagyon szépen mosolyogtam és elrebegtem neki a kérést. Ő előretipegett a pilcsi bácsihoz és megkérdezte, hogy bejöhet-e az a fiatalember. Aztán visszajött és és odasúgta, hogy mehetek... Itt a mese vége
Tehát egy jótanács: Vigyorogj, mint tót a p*nára, és kérd úgy, hogy a bugyi is leessen a csajról! A többit meg bízd Fortunára és a pilóták aktuális hangulatára!"
Ha nincs kapcsolati tőkét, akkor fentiek igazak + HATALMAS szerencse...
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni (én még itt "zöldfülű" vagyok, egy haverom ajánlotta, hogy talán itt tudnak segíteni)! Túl azon, mint közületek sokan, én is pilóta szerettem volna (szeretnék) lenni, de sajnos a CPL-lel járó költségeket nem engedhetem meg magamnak! Mindezen túl, imádom a repülést, a repülőgépeket! Pontosan emiatt fogok júniusban kiutazni Párizsba, hogy megnézhessem a Le Bourget show -n az új A380-ast! A "csodagépen" túl, magát az utazást is várom! Én Sky -jal fogok repülni, és meg is érkeztünk a "problémámhoz". Sajnos szeptember 11 után nagyon szigorúak lettek a szabályok, így azt a picuri esélyt is elvették a rajongóktól, ami eddig volt, mégis én azért reménykedem, hogy valamikor, valahogyan sikerül bent lennem a pilótafülkében fel- illetve leszállás közben, kezemben a fényképezőgépemmel/kamerámmal. Amióta először repültem, ez minden vágyam, hogy ne csak tudjam, láthassam is élőben a pilótákat "munka" közben! Tudtok nekem segíteni, hogy hol tudok pilótákkal (Sky-os), vagy esetleg a vezetőséggel felvenni a kapcsolatot (e-mail formájában)? Mert arra gondoltam, hogy így az utazás előtt 1 hónappal talán esélyesebb vagyok, mintha az utazás reggelén kopogtatok a pilótafülke ajtaján. Nyáron a Dutchbird A320asával repültem és a levegőben "ismerkedtem" meg a pilótákkal, akik megengedték, hogy bent legyek, csak miután vihar volt a célállomás fölött, így mégis ki kellett jönnöm (pedig még egy átstart is volt...)!
Szóval, ha tudtok, kérlek segítsetek, írjatok! Előre is nagyon köszönöm!
A Wizzair 1 (egy) járatot törölt 2005-ben műszaki hiba miatt (azt is május 15-én). Akkor hol lehet a különbség? Gondolom nem a maintenance-ben, mert a hollandok sem ma kezdték. Lehet, hogy a legendás 737-es mégsem annyira szuper ??
Ebben igazad van. Na de a kirakatba azt te se tennéd ki :)
Meg azért azt is tegyük hozzá, hogy egy átlagember vajmi keveset ad arra, hogy milyen típusú géppel megy.
A legutóbbi Air Berlines utunkon, a gép mellett vártunk a betonon és a mellettünk álló férfi megesküdött, hogy egy A318-asba fogunk beszállni. Mondtam neki, hogy ez egy B738, méghozzá az AB legújabb gépe. Erre mondta, hogy jaaaaa tényleg Boeing. 727-es :)
Kár, hogy az nincs benne, hogy alkalomadtán egy török Fokker 100-assal, egy horvát MD-82-essel, vagy egy szlovén A320-assal szállítjuk el kitűnő áron. (Esetleg Travel Service, Slovak Airlines, Air Slovakia, Hola Airlines vagy Fischer Air géppel, ami éppen akad...).
Más téma: A Malév vezérigazgatója a HVG e heti számában (május 14.) azt nyilatkozta, hogy azért mentek Sármellékre is, mert a Ryanair is oda jön, és a Malév előbb érkezett...
A Ryanair Sármellékre? És Budapestre majd 3-3,5 órás menetidejű tranzitbuszok hozzák az utasokat?
Köszönöm a tippeket, a SouthWest (Chicago -> Phoenix) és US Airways (Phoenix -> Washington) jegye összesen 220 USD Ez már egész korrekt.
Budapestről Lufthansa-val megyek frankfurti átszállással. Frankfurtban elég rövid idő lesz az átszállásra. Még nem utaztam sosem repülővel, ezért nem tudom emiatt aggódjam-e. Illetve, Frankfurtban csatlakozik hozzám két barátom és egymáshoz közeli ülést szeretnék, bár mire én odaérek biztos már mindenki fent lesz a gépen...
I cannot understand why people are so keen to knock Ryanair.
Let us take a comparison - hotels. You can stay at a deluxe hotel, slap bang in the city centre, offering 24-hour room service, all the luxuries you want with prices to match, and this could set you back at least £250 per night.
Alternatively, you can stay at a cheap bed and breakfast place on the outskirts of the town, no room service, basic facilities and this would set you back about £25 per night.
If you stayed at "Cheapo" bed and breakfast, do you complain that you did not get luxury, room service, or that the front door was 35 miles from the city centre etc?
You had a simple choice - pay £250 or £25 and in both cases you get a bed for the night.
In exactly the same way you can fly from (say) London to Rome. You can pay in excess of £250 for BA who offers flights to/from the main airports, they offer you a drink or snack on board, you can reserve your seats etc. On the other hand, pay £25 and fly Ryanair from STN to Ciampino with restricted in-flight services. Why moan about the lack of frills when you have not paid for them? You had a simple choice - and in both cases you get a flight from London to Rome.
Ryanair might have reduced standards that people took for granted, but they opened up flying to millions. Do not knock them as they are doing well.
En is a Southwestet tudom ajanlani, legalabbis a CHI-PHX reszre. Sajnos a Jetblue nem jar Chicagoba. Erdemes meg megnezni a sidestep.com-ot is, en sokszor ott talalom a legolcsobb jegyeket.