Nos ez furcsa. Nálam a roló becsukásakor kapcsolódik fel. Na ezt hogy hozták össze. Igazából azt kellene megtudnunk hol vannak pontosan a box biztosítékai mert az anyós ülés alatt sem találtam. Igazából amikor a trepni szigetelése alatt próbáltam kitapintani a vezeték irányát azt jósoltam, hogy az alagúton fut végig előre, kicsit az anyós ülés irányába de előrébb kanyarodva.
Akkor keresgelhetek a masik oldalon en is. A kapcsolo egy egyszeru billenős közepen van az ajzat fölött a boxban. A rolo becsukasakor kikapcsolja a vilagitast.
bár nem láttam eredeti működésében de úgy tudom elképzelni hogy a boxban bezárt állapotban mindig világit a lámpa és csak manuálisan vagy a kocsi bezárásával lehetne lekapcsolni.
Nem, valami tök egyszerű mechanikus kapcsoló van benne. Már nem tudom, hogy pontosan mi és hol, de arra igen, hogy amikor ránéztem, egyértelmű volt a működése.
Nemrég vettem egy Megane 2-t lecserélve egy 2007-es Grand Scenic-et. 2.0 benzines motor van benne, de az istennek sem találom az üzemanyagszűrőjét. Azt olvastam, hogy a dízeleseknél a doblemez mögött van, lehet, hogy nekem is ott kell keresgélnem?
Én néztem azokat a biztiket de szerintem azok nem a boxhoz tartoznak. Túl nagyok 3db 10A és egy 20A biztosíték biztos nem lehet pl a box világításé 10A. Én szétszedtem a boxot darabjaira és az odajövő vezeték az anyós oldal felé kanyarodik nem a vezető oldal felé. Az odavezető vezetékek színe és vastagsága sem stimmel a vezető ülés alattival. Most úgy van nálam világítás hogy levettem a boxot mozgató vezetékről az áramot mert abban mindig van kraft. Igen ám de most oda kell figyeljek nehogy teljesen becsukjam a box ajtaját mert akkor a kocsi bezárt állapotában is égve marad a lámpa. Mert bár nem láttam eredeti működésében de úgy tudom elképzelni hogy a boxban bezárt állapotban mindig világit a lámpa és csak manuálisan vagy a kocsi bezárásával lehetne lekapcsolni.
A vezetőülés alatti fiokot ovatosan ki kell venni és ott vannak a biztik meg az ESP vezérlő. Egyesével kiszedtem mind jo. Világitás mar müködik ki volt égve de az ajzatban csak test van. Lehet hogy szet kell szednem a boxot hogy a vezetékekhez hozzaferjek. Az ülés allatt ott a csatlakozo is de a vezeték utjat még nem látom. A fiokot ovatosan kell kiszedni nehogy letörjön a fül.
nem sajna nem lehet, mert van mikor már megsülök és 20 fokra állítom, van mikor meg szinte fázom, ha 20 fokra van állítva, és teszem azt eközben kint semmi nem változik, a napsütés intenzitása se.
Én a box világítással küzdök látom te is lépésről lépésre mész. Én ezeket már végig jártam. Azt írtad hogy minden biztosítékot kimértél ami odamegy a boxhoz. Megmondanád hol vannak ezek a biztosítékok?
Sziasztok, biztos volt már szó róla, de segítséget kérnék. A klímám hol hűt, hol nem auto állásba, van mikor 20 fokra állítva szuper hideget csinál, de aztán egyszer csak már 15 fokon is alig hűt, szóval elég rapszódikus és nem tudom mitől lehet. Gáz feltöltve, klíma átnézve, kompresszor kapcsol stb. Olvastam valami olyasmit itt, hogy ki kell ütni valami hibakódot és aztán figyelni, hogy klíma esetén max 3-as fokozatban használni a ventit. Ez igaz lehet, segíthet?
Az ajzat egy muanyag lapban van probaltam kipattintani alulrol mintha jonne. Meg probalkozom tores nelkul kivenni ha nem megy szetszedem. Gondolom a fiok alatti oldalra meno kiscsatlakozoban van a vezeteke. Test van az biztos a boxvilagitas is jo az egocsere ota.
Nagy eséllyel a klíma kondenzkivezető lesz, amiből folyik. Nekem eddig egy Megane2 és most egy Scenic2 van, mindegyikből kb a váltóval egyszintben van a kivezetés elég nehezen elérhető helyen.
Ami tisztításnál gáz.
Amúgy addig örülök amig folyik, ha nem folyik, kezdek aggódni, mert a víz nem tűnik el, hanem csak máshol köt ki. Pl. a láb alatti tároló dobozok....és akkor jajj az elektronikának meg a padlólemeznek.
Úgy alakult, hogy lett egy fölös 6 sebességes váltóm 1.5 dci 106 LE Scenic II-höz (váltó típusa: TL4 A 000) amit eladnék ha lenne akinek pont egy ilyenre van szüksége. A váltó egyébként jól működik.
Nincs a látókörödben most eladó, benzines autó olyan 1,3 milla körül?
Hétvégén adtunk el egy 1.4-es H Astrát 1.4-ért..... 2005. 12. havi volt, valós 95 ezer kilométerrel, magyar, 60 ezerig vezetett szervizkönyvvel, N-Joy felszereltséggel (digit klíma, kis bőrcsomag, 6 légzsák, alufelni)...