Bár Suzuki SX4-em van, de a problémámra azt javasolták, hogy Peugeot-os fórumban próbáljak meg segítséget kérni.
Ez a következő lenne...
Az autó egy 2007-es 1.6 DDIS-es SX4.
Az alábbi problémával küzdök, amire segítséget, megoldást keresek.
A jelenség 1,5 éve jelentkezett először. ~3500-as fordulatnál egy pillanatra megtorpant az autó. Több különböző utat is bejártam, hogy megtaláljuk a problémát, de konkrét dolgot senki sem mondott. Volt valamilyen membrán csere javaslat 100.000-ért, izzítógyertya csere opcionális motor kiszereléssel egybekötve.
Végül öntöttem a tankba egy magasnyomású üzemanyagrendszer tisztító adalékot, ami látszólag megoldotta a problémát. Látszólag, mert most, hogy melegszik az idő, egy sűrűbben jön elő a probléma, már 3000-es, és 2500-as fordulaton is. Teljesen tanácstalan vagyok. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? És volt rá a gyógymód?
Köszi előre is mindenkinek, aki érdemben, vagy bármi módon tud segíteni.
Kérlek valaki segítsen gyorsan(mert szét van szedve a kocsi) merre van az a nyüvös antenna a 407 sedanban? És miért sistereg az adás időnként a rádióban? Köszi
Szia! Nekem 2.7 hdi van és hasonló a jelenség. Alacsony gázon néha elkezd rángatni, ha gázt adok, megszűnik. Teljesítmény Ok. Tempomatnál is előjön néha, bár úgy vettem észre, hogy ott nem annyira gyakran. Én egyelőre nem nyúltam hozzá, csak olvasgatok. Külföldi fórumokon minden hasonló témában az eredmény az volt, hogy a levegővel nem stimmelt valami és többnyire csatlakozóknál voltak kontakt hibák. Ahogy írtad sorrendben, szinte mindenki azokat cserélte: részecskeszűrő (vagy csak pucolás), egr szelep, turbó mágnesszelep, gázpedál helyzetérzékelő stb. de ezek nem oldottak meg semmit. Olyat is írtak többen, hogy vákuum probléma volt, amitől az egr folyamatosan nyitott állapotban volt, szintén berohadt csatlakozó miatt és/vagy lyukas vákuumcső miatt. Én mindenesetre a csatikkal fogom kezdeni, aztán ha nincs változás, akkor beültetem a szervizest az anyósülésre laptoppal és nézetek vele menet közben élő adatot.
Nekem lenne egy olyan problémám hogy a kocsi rángat (2004.2.0 Hdi) cserélve lett mar legtomegméro egr szelep üzemanyag szűrő Turbo mágnes szelep, részecskeszűrő lett ki takarítva folyadék öntve bele valami kartelgaz cső is kilett mar cserélve de a rángatás meg mindig meg van ha be állok egy bizonyos sebességre ( ha gyorsulni kell akkor teljesen jo csak akkor van baj ha pl be akarok állni egy fix sebességre ) valamint van egy hibakodom ASR/asp hiba eleinte ez el el tűnt majd vissza jott most meg mar állandóan benn van. A kocsi mar megjárta a szerelők többséget markaszerivzet is de hiába ..tudnátok ajanlani valami pözsó szakít aki ért is hozza? Vagy valamit..?
Mivel en szlovákiaba élek tehát beszélek szlovákul a lengyel meg majdnem ugyanaz nem volt gond. Én személyesen mentem el érte. még jótálást is adtak rá.
Köszönöm a hasznos tanácsot. Meggondolandó mert nekem ma szedik le a váltót és viszem el megnézetni de semmi jóval nem kecsegtettek eddig mert azt mondták 100 alatt nem úszom meg.Szétnéztem az oldalon és valóban nagyon olcsón vannak váltók. Te, hogy beszélted le velük? Fordi tóval? Futárral elküldték vagy, hogy került hozzád? Válaszod előre is köszönöm.
Nekem is hasonló gondom volt a váltóval, nem érdemes vele bajlódni, én Lengyelbol 50.- euroért vettem bontott váltót.....azzóta is mukodik. www.allegro.pl igy van lengyelul : peugeot 407 SKRZYNIA BIEGÓW 1,6
Hogyan tudnám kideríteni, hogy benne van-e a bluetooth a kocsiban? Az autóm egy Peugeot 407 2004-es 2.0 HDI RHR. Válaszotokat előre is köszönöm.Esetleg valakinek nincs eladó bal első ajtóba való hangszórója mert az enyém recseg.
A videón nem tudtam beazonosítani a hangot hogy mire gondolsz. Nekem most volt egy ilyen a leírásodból hasonló problémám (nekem fémes nyikorgó hangot adott, de már a kocsit oldalirányba kézzel lökdösve is halható volt.) Nálam a probléma a motor tartó bölcsőváz és a kaszni összecsavarozásánál jött a hang mert az egyik alumínium a másik meg fém és ahogy mozgott az adta ezt a hangot. Megoldás fel lazították és újra össze húzták, ekkor meg is szűnt egy darabig de azóta megint előjött viszont most nem annyira intenzíven mint eddig. Majd viszem vissza, hogy valamit csináljanak vele, esetleg valamit tegyenek közé hogy ne legyen hangja. Remélem tudtam segíteni. :D
Három henger megy csak amikor a hiba jelenkezik, ha kihül a motor, egy ideig megint jó.
Mi lehet a hiba, 407 2004 2.2 benzines. Hiba kód kiolvasva: P0353. Gyertyákat felcseréltem gyors hiba meghatározásra, a hiba kód nem változott P0353, sajnos.
Komplett JBL hangtechnika keresi gazdáját.. Minden tipusba beszerelhető. 4 nagy hangszoró az ajtókba. 2 kicsi a müszerfalba jobb-bal oldalra. Erősitő tartóval és csatlakozokkal. Mélyláda. Igény esetén clarion 6os cd tár vagy aux kábel. Két hátsó ajtóba is tudok adni kicsi közép hangszorót, csak a kárpitot vágni kell a beszereléshez. Bekötési rajzot is tudok küldeni vagy segiteni a beszerelésben. 60ezer kompletten. +36307209404
Futóműhöz értő szakik véleményére lennék kíváncsi elsősorban, a tünet az hogy egyenetlen utakon, és nem kátyúra gondolok elsősorban, hanem rosszabb minőségű, és hullámos útra, ahol a kaszni előre és hátra billen-dől-mozog mint egy hajó, vagy nemtudom hogy írjam körül, na akkor ropog recseg valami, és egyre jobban zavar. Kanyarodás közbe nem, ami egyértelműen toronycsapágyra utalna, de attól még lehet hogy az. Télen sokkal jobban előjön a gond, nyáron alább hagy, mintha a hűvösebb-hidegebb idő is szerepet játszana ebben. Talpas gömbfej volt már cserélve régebben de ugyanúgy recseg, stab pálca jónak tűnik. Mikor voltam szerelőknél persze nemtudtam generálni ezt a ropogást, mert akkor túl egyszerű lett volna, de ma sikerült levideózni, hátha...
7 és 10mp között van egy tipikusan jó példa a zajra, amikor megdobja egy kicsit az autót az út, mivel a kaszni előre dől de közben egyből jön az emelkedő ami a rugózást is igénybe veszi rendesen. Dombon felfele jelen van a recsegés ropogás, lefelé már nincs akkora gond. Ha a telefon ezt így visszaadja, akkor gondolhatjátok hogy az utastérbe mi lehet. Ötlet hogy mi lehet, vagy valakinek hasonló volt már? 2004-es sedán, 2.0rhr
Lenne ötletetek arra a hibára,hogy olajcsere után vagyok és a gyújtásnál OIL OK kiírás helyett villog a z OIL felirat. Periódus idő nullázva , olajszint normális határon.
Tud nekem valaki abban segíteni , hogy 2.0 hdi-re való 6 sebességes váltógombot hol lehet beszerezni emberi áron (tehát szalon kilőve, mert ott nagyon drága) esetleg létezik olyan, hogy váltógomb át/bebőrözés?
1,6Hdi motoros 407-esem van. Sajnos elérkezett az idő a kettőstömegű és kuplung cseréjéhez, ami nem is lenne gond mert tervezve volt. Sajnos közben a váltóval akadt gond. 5 sebességes manuális váltó. 5. sebességet nem vette be, majd csattant egyet és az autó ha elakarsz indulni furcsa hangot ad ezért trélerel elszállítattam autó szerelőhöz. Mivel ők nem foglalkoznak váltó szétszedésével csak letudják venni de szétszedni nem. Beszéltem váltó javítósokkal de sok jóval nem kecsegtettek azt mondták több százezres mutatvány lesz. Érdemesebb lenne esetleg bontott váltót vennem vagy felújítani ezt. Akinek esetleg volt hasonló kérem ossza meg tapasztalatait.
Sziasztok, Komárom-Esztergom megyében tudnátok ajánlani valakit aki nem arany árban dolgozik, és kicserélné nekem a vezérmű szíjat és a termosztátot? 2.7 HDI