Nem mert az utasok többsége éppen csak nem ingyen teszi, de általában 1 autó 1 ember. Ha már 3 akkor mindegy ha vonat, ahoz jobb alkalmazkodni mint egymáshoz. Ha egy helyre egy dologban járnak az persze más.
De egyáltalán nem azért mert arra számítanak, hogy néhány év múlva úgy se lesz az autójuknak se gáz se se fék se kormánya. Az egyik fiam se törte magát, csak ott Hollandiában nem tud nélküle létezni, nagyon megnehezülne az élete nélküle, de nem akarta. De 3 ból 1 nek tényleg nincs.
Az önvezető autók nem csak a taxisokat, hanem a vasutat is ki fogják nyírni, kizárólag a gyorsvasút marad életben, meg a megapoliszok elővárosi vasútja, bár ha minden autó önvezető lesz, akkor nem kell majd korlátozni 130-ban a sebességet, hiszen 250-nél is ugyanolyan biztonságos lesz a közlekedés az autópályákon..
Erre legszívesebben egy blowjobb giffet raknék be tesla feliratú dildóval.
egy átlag autó üzemanyagköltsége kijön 24 forintből,
Tipikus libtard baromság. Amortizáció, sofőr költsége, okozott környezeti kár, a közúti infrastruktúra használatának költségei, közúti baleset költsége stb. stb. hol van?
Az önvezető autók nem csak a taxisokat, hanem a vasutat is ki fogják nyírni, kizárólag a gyorsvasút marad életben, meg a megapoliszok elővárosi vasútja, bár ha minden autó önvezető lesz, akkor nem kell majd korlátozni 130-ban a sebességet, hiszen 250-nél is ugyanolyan biztonságos lesz a közlekedés az autópályákon..
Nem baromság, teljesítenek 6 milliárd utaskilométert 400 milliárd támogatásból, meg 60 milliárd jegyárbevételből, az több mint 70 forint /km, egy átlag autó üzemanyagköltsége kijön 24 forintből, de 4 embert vihet a sofőrön kívül, 280 forint/km-ért a vidéki taxisok nagyon örülnének, Pesten igaz 300-ért mennek.
Ezt a bp-b.csaba és láttam 2 szer a bp-debrecent is, szerintem személyautóval úgy, hogy 1 utas 1 autó nem is lehetne megoldani duplázni kellene az utakat.
A minap meg Szolnokon állt egy teher szerelvény egyforma vagonok tele kokszal, az szerintem tuti, hogy soha nem fogják elektromos kamionok leszállítani, szó szerint nem láttam az elejét és a végét.
A vasutat felszámolni érdemes, mert nem versenyképes, a MÁV pl. évi 400 milliárd támogatásból működik, annyiból minden utasnak fizethetnék a taxiját, és abban még nincsennek benne azok az 1000 milliárdok amit a pályára, és a vonatokra költenek.
Nyugodjatok már bele, hogy ami elterjed elektromos személyautó az valami golfautó szerűség, nem a maiak csak villanymotorral.
Ilyen tömegű áruszállítás meg csak kötött pályán lesz lehetséges.
Kb fele fele arányban teszem meg az utat autóval és vonattal Gyula és Budapest közt, látom, mióta ilyen sűrű lett a járat, (minden órában indul, nem is kell menetrendet figyelni, ha lekésem, jön a másik) még zsúfoltabbak is a vonatok, el nem tudnám képzelni mindegyik utast egy saját személyautóval, 2 szer 6 sávos kellene legyen az M5 Kecskeméttől a 44 es meg járhatatlan lenne.
Nekem minden út 4000 ft de rajtam kívül még ilyet nem láttam, valami igazolványt mutogat mindenki, autóval meg 15 000 ből alig futja ki a benzin vagy a gázolaj.
kivancsisagbol raszantam 1 percet a temara, reszletes kereso, 400 + Rangun + Peak, hogyaszongya jelen hsz elozmenye szerint (2017 januar)
Jövőre már profitot várok a Teslatól, és legalább 400 ezer autó értékesítését, miközben tovább bővítik a Gigafactoryt, és kiválasztják a második Giga helyét, és bemutatnak legalább egy, vagy két új típust is.
Ugy azert nagyjabol egeszeben latszik, hogy nemhiaba hullanak a belugak, ez a rengeteg klimacsucs csak meghozta az eredmenyt. Ja nem, piaci logikaval mennek a folyamatok.
Nem győzöm elégszer ismételni, hogy a klímának már annyi... tekintve, hogy az itt közölt adatok "önbevallásos" rendszerben meg mindenféle áttételeken keresztül jönnek... kenhetjük a hajunkra...
Valojaban meg az ev elso 5 honapjaban meg 1.003.573 autot adott el, ami 1,6%-kal magasabb mint az elozo ev azonos idoszaka, es eloszor lepte at a ceg az egymillios hatart mar majusban.