Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Már a 24-es szám is skandalummal ért fel, a 16 nyomán be kellene zárni az egész alakulatot, elhajtani mindenkit és hozni olyanokat, akik láttak már igazi repteret tokkal-vonóval...
Vacakolunk, vitatkozunk ilyen bagatell számokon, miközben pl. LGW a maga egyetlen futójával négyszer annyi forgalmat bír el....
Tudod biztos bennem van a hiba, de a megszólalásaid gyakran idézik fel bennem az unalomig elcsépelt viccet az autópályán a forgalommal szemben hajtó autósról ...
Persze, folyamatosan csokkent 24-rol az elmult honapokban. Es lehet hogy itt meg nincs is vege. En emlegettem mar eleget, szerinted erdekel barkit is? Konkurrencia nincs, aki Pestre akar jonni, csak itt tud leszallni. Addig meg lehet szettarni a kezeket: ezt eddig nekunk nem mondta senki. 2 evvel ezelottig 10 gep volt a max. orankent, addig persze nem volt gond a kapacitassal sem, papiron...
Normális? Szerintem ezt elnézted. De lehet, hogy igazad van. Nem azt zárták be, aki a ketrecen belül van. Érvekkel volt már korábban (is) próbálkozás. Hasztalan. Hülyeség ellen nincs orvosság. Még receptre sem ...
Lehet, hogy pont Ferihegy miatt vannak a késések? +kérem H370-t, ugyan tenné már be a mostani BUD SLOT-okat. Ki, mikor, miért, mit, kinek osztott ki. De gondolom, az 1 byte már nálad is foglalt.
sztem semmi szükség itt ilyen hangnemre, ezen a topikon eddig normális volt a hangulat, egy kis önmérséklet belefér mindenki részéről talán; B735, ha valamivel nem értessz egyet, akkor sztem a veseleveréses érvek helyett hatásosabb dolog talán tényekkel vagy elfogadható magyarázattal előrukkolni.
Továbbra is jelentős késések a SkyEurope-nál
A Sky Europe az utóbbi hetekben Budapestről induló járatainak teljesítéséhez más légitársaságoktól kényszerült repülőgépeket bérelni. Sajnos még emellett is jelentős késéseket kell elszenvedni a légitársaság utasainak.
A Sky Europe - mint arról korábban beszámoltunk - az ígéretek szerint május hó folyamán 4 db korábban EasyJet üzemeltetésű Boeing 737-300-as repülőgépet vesz át. A gépek információink szerint már átfestésre is kerültek, de egyelőre még nem érkeztek meg a Sky Europehoz.
A társaság az utóbbi hetekben a cseh Fisher Air (B-733), a szlovén Adria Airways (A-320) és túlnyomórészt a horvát Air Adriatic (MD-82) repülőgépeivel teljesíti Budapest Ferihegyről üzemeltetett járatait.
Sajnos a bérelt gépek "hadrendbe állítása" ellenére is már-már kritikus a helyzet, a járatok esetenként több, akár három órás késésekkel közlekednek.
Tapasztalatokból tudjuk (lásd korábbi cikkünket - A Sky Europe naív utasai címmel, mely a 2005. május 6-i, reggeli Amsterdamba induló járat 8 órás késésének történetéről íródott, a "tranzitban rekedt" utasok élménybeszámolói alapján...), hogy ez rendkívül kellemetlenül érinti az utasokat és bizonyára a légitársaság megítélésére is negatív hatással van.
Sajnálatos módon a késések miatti, utasoknak járó kártérítéseket szabályzó és jelentősen megemelő új EU jogszabály még nem lépett életbe.
A jelenleg hatályos jogszabály szerint az utasok - késés esetén - csak az indokolt mértékű segítségre, azaz a gyakorlatban csak frissítő és étkezési bónokra jogosultak, melynek mértéke a késés időtartamától függően változhat.
Arról, hogy a helyzet mikor normalizálódik a Sky Europenál, nincs információnk.
2005. May 23., AIRportal.hu
Az 500-asról nem kell különösebb képzés a 300-asra. Viszont szerintem is jó ötlet lenne, ha erre járna egy Sky-os (hiszen nem csupán olvassák, hanem írkálnak is hébe-hóba onnan páran) és adna némi infót arra nézve, hogy mi a szösz van mostanság. For example: ma is késett a reggeli BUD-AMS.
Vagy megvárjátok, amíg jövő héten írok egy újabb útijelentést.... egyébként sem tolongtak nálam jelentkezők a "járatomra".
Kb 3-4 méterrel hosszabb, de lehet, hogy még annyival sem, a 300as! Azért az nem olyan nagy difi! Meg miféle társaság az, ahol nincsenek a pilóták rendesen kiképezve...? Sztem itt valami anyagi dolog van! Ugyanolyan szagú a dolog, mint anno a Swissairnél! :(