Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
A véleményetekre ill. a tapasztalatotokra lenne szükségem, melyet előre is köszönök.
2005.07.23.-án repülünk néhányan Budapestről Barcelonába, majd 2005.07.30.-án vissza. A Sky honlapján a "menetrend" fül alatt más indulási időpontok szerepelnek, mint a mi visszaigazolásunkon - melyik időpont a helyes?
Amikor megváltozik egy időpont, arról hogyan szereznek/szerezhetnek tudomást az utasok? Van annál jobb megoldás, mint hogy mondjuk egy nappal indulás előtt megnézik a honlapot mégegyszer, vagy esetleg telefonálnak?
A Sky Barcelonában/-ból az El Prat-ot használja?
Mivel a barcelonai érkezés eléggé késői időpontnak van megadva már menetrend szerint is - elképzelhető késés? (Nem néhány perces, hanem jelentős - én kb. 1 óra után már nagyon ideges leszek...) Főleg annak tudatában, hogy a nyári főszezon lesz már akkor.
Ugyanaz a gép jön vissza 40 perccel később? Gondolom akkor, ha hazafelé késik a pesti járat érkezése, akkor mi sem indulunk pontosan, vagy tévedek?
(Bocs, ha esetleg Nektek egyértelműek a kérdések - de én laikus vagyuk, viszont igyekeztem érthetően kérdezni.)
Ok, én a női agyammal úgy képzelem, hogy odafenn hideg van. És amikor idelenn is hideg van, akkor a fenti jég nem tud leolvadni, mire leérnek, vagy idelenn is újabb adagok tudnak ráfagyni. Ugye? És mondjuk egy hónappal ezelőtt még nem voltak ekkora melegek, sőt... Jól emléxem? Tehát lehet, hogy a fenti jég nem tudott leolvadni, mire leért. És gondolom azért kértek jégtelenítőt. Nem biztos, hogy a Sky, de valami tuti, mert megütötte a fülünket nekünk is.
De ha nem így van, ahogy én képzelem, akkor beismerem e tárgyban a szőke mivoltomat, és várom az elmagyarázást, és elfogadom mindenféle további belekötések nélkül. Köszi:)
Fényképezős „őrültek”:) figyelmébe! 3-án érkezik egy Jumbo mihozzánk. Bár lehet, hogy ti ezt már előbb és jobban tudjátok mint én, én tegnap szereztem róla tudomást. Tehát 3-án érkezik, aztán nem tudom mi lesz vele, de 5-én távozik utasokkal a fedélzetén. Bár egyesek azt mondják törölve van, már most, mások szerint meg nem, azért gondoltam szólok.:)
Jégtelenítésről annyit, hogy ok, biztosan nem tegnap volt rá szükség, de egy hónappal ezelőtt még kéregették a gépek, ugyanis odafönt nem 25 fok van, mint tudjuk. Mit te nem mondasz azzal a kicsi száddal? Tényleg? S szerinted nyáron FL 370-en hány fok a külső hőmérséklet? KAPASZKODJ: -59 fok Celsius. S jégtelenítenénk nyáron? Nem hinném .....
Ki vagy te itt, hogy bárkiről is profilokat állítgass össze? Ki kért meg rá? Ki hatalmazott fel rá? Szerintem mindenkinek van annyi ítélőképessége, hogy eldöntse, hogy ki a hisztis, és ki a jó fej a fórumon, bár véleményem szerint nem ezért gyűltünk itt ma össze. És máskor sem. Ez nem a Való Világ4, hogy te különböző szitukból mondatokat rángass ki, hogy segíts nekünk dönteni, hogy kit szavazzunk ki.
"Azért a jégtelenítő erős 1 kicsit, így az ablakon kitekintve, és a naptárra pillantva. De oknak nagyon jó! :-)"
Jégtelenítésről annyit, hogy ok, biztosan nem tegnap volt rá szükség, de egy hónappal ezelőtt még kéregették a gépek, ugyanis odafönt nem 25 fok van, mint tudjuk.
A december 17-i jégtelenítések, és jégtelenítőautóra várások arról szóltak, hogy mire a gép végére értek az elejére ráfagyott minden. És nemcsak a german esetében. A gépek a gurulópályánál álltak sorban, és nem lehetett mit csinálni velük.
Látom jót veszekedtetek, dade: Válaszolnék pár kérdésre:
"A Sky Europe - mint arról korábban beszámoltunk - az ígéretek szerint május hó folyamán 4 db korábban EasyJet üzemeltetésű Boeing 737-300-as repülőgépet vesz át. A gépek információink szerint már átfestésre is kerültek, de egyelőre még nem érkeztek meg a Sky Europehoz."
"van esély júniusig a gépek megérkezésére?"
Nekem tegnap azt mondta egy fiatalember, hogy a gépeket most festik, bár még narancssárgák, két hetet mondanak az érkezésükre.
Ebben már csak azért (is) reménykedem, mert 11-én utazom Párizsba és nem nagyon szeretném a kollégáim által osztogatott kajautalványokon vásárolt ennivalót majszolgatni a tranzitban. És még azért is reménykedem, mert higgyétek el, nem a legkellemesebb érzés ugyanezen utalványokat a "hajadat tépő" utazóközönségnek átadogatni. Meg egyébként is, ne azzal kezdődjön már valakinek az utazása, hogy beragad a repülőtér tranzitterületére, ahol aztán a falkaparáson kívül semmit sem tud csinálni, annak meg sok értelme nincs valljuk be.... és mivel ezt hamar megunja, elkezdi nyírni ehelyett a checkineseket... nem kellemes. Egyik oldalnak sem.
"És a Norwegian-ra ki csinálja a check in-t?"
Budapest Airport. Mit szeretnél?:)
"Pedig náluk igazán nem lehet nehéz elkavarni a cuccokat, figyelembe véve a reptér és a légitársaság nagyságát."
De el lehet. Saját példa: Kis hátitáska, utoljára jött a szalagon, de föntről már nem csúszott le, mert nem volt elég nehéz ehhez. Vagy valami ilyesmi. És mivel a last bag is kikerülte, vagy nem volt elég ereje annak sem lelökni, ezért irány az elveszett pogyó részleg... Aztán kb fél óra múlva megkerült a bágázs, mert egy, a következő géppel érkező súlyosabb bőrönd tovább tudta lökni azon a ponton, ahol elakadt a kanyarban, vagy bárhol, ahol elakadt. Nem jártam még végig a motyók érkezési útját, de szerintem nem 1 db van vhol vmibe beakadva azon a labirintuson belül. Persze lehet, hogy tévedek, de én így gondolom. Azért olyan tutira nincs, hogy valami látható helyen fetreng egy bőrönd, és inkább kerülgetik, semmint elvinnék az elveszett pogyóba, vagy mittomén, nem a szalagra, hanem alá került, és ezt sokáig senki nem veszi észre...
Köszi, hogy megpróbáltad ismét :) múltkor HALKO leírása alapján is arra gondoltam, hogy valszeg általában délebbi szélességen mentek most be a brit légtérbe, mint akkor, amikor az említett képem készült tavaly áprilisban (úgy gondolom, hogy akkor oda és vissza is a Blackwater torkolat felett repültetek be a mainland fölé, most meg inkább a Temze torkolatát, ill. alsó folyószakaszát érintve). --- Egyébként nem tudsz/tudtok linket nyugat-európai (ill. általában is akármilyen) útvonaltérképekhez?
Ma végre alkalmam nyílt volna (én voltam a rádiós) a jóval korában belinkelt képedet azonosítanom. De sajnos nem ment. Lehet, hogy paradicsomszemű vagyok, de a kép nem egyezett sehogy sem az alantam elterülő tájjal. És fordítva sem ment. Forgattam mindkettőt, de nem. És az irányító sem helyi (Essex) szaki volt. Sajnálom.
Csillagszeműkém! Azért mert valaki véleménye nem egyezik a tiéddel, sőt, még talán egy-két nagy "ellenségedéével" megegyezik, azért még nem: "fontoskodó vagy,műmájer,szereted azt mondani amit mások hallani akarnak, és ami a legkellemetlenebb hogy szeretsz "nyalni". Egyszerűen csak ez véleménye. Mert itt nem vérre meg szabadjegyekre megy a küzdelem. Még jó, hogy már 36 éves vagy egy 16 éves gyerekkel. Mert igy már nem kell megmagyaráznom a szabad vélemény-nyilvánitás fontosságát...
köszönöm, én is kedvellek, de azt gondolom ha utas2 alkothat vélemyént(és miért ne alkothatna)másról és azt közzé is teheti akkor ugyanezt én is megtehetem, vagy nem??
Fáraóm én kedvellek, de tényleg messzire mész... Nem seggnyalásról, és mindenféle hátsó lukakban lévő farkakról van szó.
Egyszerű a kérdést: Miért kell a Sky-t fikázni? Azután a Wizzair-t is fikázni fogod, ha nekik nem klappol valami? Aztán megyünk sorba az összes többi légitársaságon?
sztem készülj inkább a frankfurti átszállásodra; elég már az infantilis tiniszövegekből, meg a többek által itt űzött önmegvalósító jellemrajzkészítésből meg az egyéb hülyeségekből; on-topic pls