Keresés

Részletes keresés

Akozs Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6634

Tisztelt Enkies!

 

Az, hogy a Szent Korona apostol képeinek indái között látható piros foltoknak "hun mintajellegük" lett volna, azt sem Csomor Lajos 1996-ban kiadott könyvében, sem pedig Ön most nem igazolta, így ezzel kapcsolatos mondataikat nem kijelentő, hanem feltételes mód illeti (nem beszélve az igazolatlan feltevések tényként való közlésének tudománytalanságáról).

 

Üdvözlettel: akozs

Előzmény: enkies (6632)
Akozs Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6633

Tisztelt Északiszél Örző Becse!

 

- Semmiféle adat nincsen arról, hogy a Szent Korona akár II. Szilveszter pápától, akár Szent Istvántól, akár Attilától eredt volna. Tényként való közlése tudománytalan.

- A Szent Koronára feltételezett "Attila-kép" megrajzolásában nem a "legmodernebb technikák", hanem az ingázás segített, aminek eredményéről, -Pap Gábor:"Valaki álmodhat róla..." c. már 1992-ben megjelent írásában lehetett előszőr olvasni. A cikk írója megjegyzi, hogy ebből "messzemenő következtetéseket nem kiván levonni". Előadásaiban pedig mindig figyelmeztet, hogy az ingázás eredményét, mint minden feltevést, csak annak igazolása bizonyitja.

 

Üdvözlettel: akozs

Előzmény: Északiszél Őrző Becse (6631)
enkies Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6632
Kedves Becse!
Révay Péter koronaőr az 1600-as évek elején a Koronán a szűzanyát írja le ott, ahol ma Dukasz Mihály képe van felszegecselve... nem Attilát (vagy ahogy én is inkább szeretem írni Atillát.)
Ő mindenki által elismerten becsületes, igazmondó főúr volt.
Ha ott Atilla lett volna, ugyan miért írt volna a szűzanyáról??
---
Elvileg nem kizárt, hogy a korona egyes (alkat)részei Atilla idejéből származnának. Ám a zománcképekről a következőket írják:
--az abroncs képei bizánci stílusúak. Lehetnek is azok, a korona készítői azokat tudatosan összeválogatták, hogy adott jelentéstartalmat "mondanivalót" hordozzanak.
A keresztpántok apostolképei: vastagkeretes zománcok lévén kb. 950 után keletkezhettek. (Szerintem magyar készítésűek, tekintve szélmintázatuk jellegzetes magyar vonásait.)
Ezekben "élhet" Atilla HAGYOMÁNYA! (Pl. a rekesz-szalag nélküli piros zománcbetét hun mintajelleg. Tehát a készítők (véleményem szerint Géza nagyfejedelem udvari táltos-ötvösei, tudatosan jelenítettek meg ilyen motívumokat.)
Ám azt, hogy ezek a képek az V. században készültek...csak akkor fogadhatnánk el, ha sikerülne bizonyítani, hogy a hunok(vagy közöttük élő "előmagyarok", v. szavárdok) már akkor ismerték ezt a technikát! (azt tudjuk, hogy mmagaszszintű ötvöstudásuk volt...de hogy ez konkrétan "meddig terjedt ki"...?)
Hidd el, én örülnék a legjobban egy ilyen bizonyítéknak!
Előzmény: Északiszél Őrző Becse (6631)
Északiszél Őrző Becse Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6631
Azt tanították velünk, hogy első királyunk István, aki koronát kapott II. Szilveszter pápától - holott ennek semmiféle bizonyítéka nem lelhető fel. A magyar Szent Korona nem Szent Istvántól, hanem Atillától származik. Nagyon fontos Atilla.
Hármas koporsójának története talán sokak számára ismert. A 3 a számmisztikában a család száma - na meg a feltámadásé. Harmadnapra halottaiból... A koporsó három rétege a következő: kívül vas - a vas a Mars féme. Középen ezüst - mely a Hold féme, belül pedig arany: Nap féme. A három égitest: ideje - Szent Benedek napja - március 21.
- A monda szerint Atilla újra testet ölt, mégpedig háromszor a történelemben, és egyszer csillagserege élén. Ez lesz Csaba királyfi. Hogy hol tartunk most a történelemben? A három alak már bevégezte földi uralkodását - Szent László király, Mátyás király és II. Rákóczi Ferenc. A negyedik még nem jött el. De közel van, már elindult felénk...
- Atillát olyan szinten ki akarták iktatni a magyar nép gondolatvilágából, hogy II. József a Szent Koronáról is levetette az Atillát ábrázoló képet. Most Konstantin van ugyanott. A legmodernebb technikák azonban segítenek a régi rajzolat rekonstruálásában. De Atilla nem csak a koronán adta át a helyét a bizánci uralkodónak. A régi naptárakban május 21-e volt Atilla névnap. Ugye kitalálják, hogy most melyik név kötődik ehhez a dátumhoz? Igen, Konstantin. Hát ennyire fontos volt a csere. Ilyen szinten hamisították a történelmet.

Ez csak a egy a sok közűl,elhazudott,megmásított tőrténelmünknek.

Becse ősi Magyarnév,jelen esetben egy táltosé ,tudják e mikor jönnek elő a rejtező "zőldszemü (igazi) "táltosok?
Válasz:Mikor a Nemzet a Haza veszélyben van!

Az Arvisurák egy monda ,rege,nem tudományos,de számtalan egyezést mutatt az őrzők által nemzedékeken átörökített őstőrténettel.Arvisura téma itt lezárva részemről.

A korona szakrális jelentése ,nem tudományos tan ,való igaz,de hatalmas a jelentősége,népünk számára.


enkies Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6630
Kedves Becse!
(Gyönyörű szép név ez a BECSE!)
Ha olvastad ezt a topikot, tudhatod, hogy a végsőkik kitartottam Koronánk ősi származása mellett korábban.
Rá kellet azonban döbbennem: nem elég "magyarlelkületünek" lenni. Amit állítunk, azt alá is kell támasztani. Másrészt, nem szabad figyelmen kívül hagyni a tudományos kutatás jópár, exaktumokra támaszkodó megállapítását. A korona esetében pl. azt a Bucton és t.sai általi megállapítást, miszerint a vastagkeretes zománcképek készítésének legorábbi ideje 950 tájára tehető.
E szerint viszont nem tartható semmi olyan megállapítás (pontosabban kijelentés), hogy a koronánk képei jóval korábban, pl. az V. században keletkeztek volna. (Még ha felemelően szép is lenne ez.)
---
Az arvisurának (és a hozzá hasonló írásoknak) igen nagy hiányossága az igazolatlanság.
Egyszerüen nem érthető, hogy ha VAN igazolás ezeknek a valódiságára, akkor miért nem rukkolnak ki azokkal??!!
Ugyanis így, hagyják a kétely métejét "dolgozni"! Egyre romlik a "hitele" ezeknek!
Tehát: Ha van igazolás, azt közzé kell tenni, haladék nélül!!!
Ha nincs....akkor be kell látni: mese. Szép, flemelő....de mese.
Előzmény: Északiszél Őrző Becse (6625)
enkies Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6629
T. Akozs!
Igen, Manysik!
-- egyetértek.
üdv
enkies
Előzmény: Akozs (6624)
enkies Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6628
Jó, ne nyissunk...bár arról több korabeli lejegyzést ismerünk (tudomásom szerint), hogy egyistenhívők voltak, akik a fényt, annak jelképeként a napot kiemelten tisztelték...sajátos magyar módon.
Előzmény: Törölt nick (6623)
Wazull Creative Commons License 2009.12.07 0 0 6627
OFF
Megfogjuk nyitni a csakrát:))
Ha lehetne kernem, akkor inkabb ne. A csakranyitogatast a torveny bunteti!
Előzmény: Északiszél Őrző Becse (6625)
Aventinus Creative Commons License 2009.12.06 0 0 6626

Mivel úgy tűnik nem mindenkinek voltam elég világos:

Az Arvisura témának van már topikja itt:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9122363&la=81602232

Kérem, hogy az erről szóló diskurzust mindenki ott folytassa.

Ez a topik a Magyar Szent Koronáról szól.
Északiszél Őrző Becse Creative Commons License 2009.12.06 0 0 6625
üdvözletem látom felbolygattam a dolgokat korona ügyben:))

Van igazság és van legenda az igazsághoz néha a legendákon át jutunk ,ez a korona tőrténet tartalmaz igazságot és legyendát is.

Van ami majd tényleg nagy megdöbbenést fog okozni ,amit most kezdünk elbeszélni ,a ,a meghamísított,őstőrténetből ,hihetetlen lesz :))


Még élnek a táltosok és őrzik a tudást,mert a tudás népe vagyunk.


Megfogjuk nyitni a csakrát:))
Akozs Creative Commons License 2009.12.06 0 0 6624

Tisztelt Enkies!

 

- A pontosság kedvéért: manysiknál (vogulok).

- A 6610-ben és a 6614-ben olvasható, hogy maga az írás "mese".

- Ami a  Szent Koronával foglalkozó írást illeti (6605),annak alkotója a kutatás módszerét alapjaiban sértette, mivel tényként közől, forrása által is vallott, igazolatlan állítást, mesét.

 

Üdvözlettel: akozs

Előzmény: enkies (6615)
enkies Creative Commons License 2009.12.06 0 0 6622
Üdv Zoroastro!
Egyet tudok érteni a leírottakkal, talán azzal a megjegyzéssel, hogy nem biztos, hogy azok vannak többségben, akik minden kritika nélkül "bevesznek" minden mesét.
---
Más:
Emlékszel, korábban itt vitatéma volt a magyarok(egy részének) katolikus előtti vallása.
Nos, nemrég olvastam aitt az indexen valahol egy bizánci egyhézaty(?) vagy történetíró megjegyzését. Ő a korabeli magyrokat manicheusnak titulálja. (Bosszantó, hogy nem jegyeztem meg a forrást.)
Előzmény: Törölt nick (6620)
enkies Creative Commons License 2009.12.06 0 0 6621
Tisztelt Régész!
Épp nemrég olvastam Kopári könyvét.
Kitünő összefoglalást ad a koronakutatás eddigi történetéről!
Ám több ponton megkérdőjelezhető!
Nézzük!
Az abroncs pártái:
Valóban, több, a koronát a közelmultban is vizsgáló kutató megjegyzi, hogy a párta keretszerkezete nem azonos vastagságú az abronccsal. Ez eddig igaz. (Nem is szabhatták egy lemezből!) Ám ne felejtsük el: az arany (az esüsttel és vörösrézzel együtt) kiemelkedően jó hővezető. Ha egy ekkora kiterjedésű szerkezetet fel akarunk forrasztani (keményforrasszal, jóval 900 fok fölött!) akkor ott nem szabad lennie semminek, mert tönkremegy a hőtől. Sem kőnek, sem gyöngynek, sem zománcképnek!!
Ugyanakkor a 3 utólagos kép kivételével minden szerző egyetért abban, hogy a többinél utólagos foglalás nem tapasztalható. Ez viszont egyértelművé teszi, hogy a párázat keretszerkezetének forrasztása az abroncsrász szerves részeként EGYÜTT, egy műhelyben történt,. még "nyers", díszirtetlen állapotában! arra is több szerző utal, hogy a párta azsur-betétei Bizánchoz méltatlanúl alacsonyszintüek ..magyar munkák. Ergo, az egész abroncsrész MAGYAR munka kell legyen, s EGYÜTT, egy műhelyben egyszerre készült.
--
Filatere nem lehetett jelen a Zsigmond-koronázáson. Műve kb. 12. évvel később készűl. Ő mindig élethű ábrázolásra törekszik. Logikus hát, hogy "leírást" kérhetett Zsigmind udvarából az ő "koronájáról"
A leírás jól közelít, de csak közelít.
A kereszt alsó gömbje tul nagy, az keresztpántok túl kesskenyek, az abroncs szintén túl keskeny.
De nézzük tovább.
Zsigmond Császárrákoronázásakor itthon már stabil helyzetű, kedvelt, magyarul jól beszélő (később itthon, Váradon szándékszik nyugszani) uralkodó. SEMMI-DE SEMMI oka nem lehetett azt a koronát haza"csempészni"! Sőt, ilyen magas rang jelképével inkább dicsekedni volt oka! No az sem lehet, hogy akkor már igen tisztelt, imádott első szent királyunk testére csak úgy "suttyomban" rá lehetett/kellett volna csempészni azt a koronát! Ha az az övé volt hajdan, akkor ország-világ előtt dicsőség hazahozni!
---
III. Bélának meg ugyan mi oka lehetett (abroncs)koronájára föltenni KON-t, ezzel nemhogy kihangsúlyozhatta(volna) bizánci trónigényét, sőt, ezzel "manifesztálta" volna, hogy megszületvén a kis VÉRSZERINTI trónörökös, őt egyszer s mindenkorra "elütötte" a bizánci tróntól!!
No és Mátyás!
Midőn visszaváltotta e koronát Frigyestől, midőn kezében volt az az abroncs is amivel Kopári szerint I. András óta koronáztak... akkor egyáltalán nem titkolná ezek egyesítését: az egész világ előtt dicsőségéről "beszélhetett" (volna) ez az egyesített korona! (Arról nem is beszélve, hogy kockáztatta volna, hogy leendő fia, utódja --sajnos Beatrixtól nem lett-- koronázásakor derüljön ki, hogy a koronát "megbabrálták"??!!
Arról se feledkezzünk meg, hogy I.András koronája Salamonhoz került. Ha nem ez lett volnba István nagyrabecsült beavató koronája, akkor ugyan miért várt volna Géza a koronázással??
Mindez azt bizonyítja, hogy Konrádnak egy másik (viselő) koronát sikerült megkaparintania, azt küldte vissza Rómába. (A leírások nem "pontosítják"...csupán István koronájáról beszélnek....vajon melyikről?...nyílván volt neki akár több is!) Az egésznek úgyis csak jelképes jelentősége lehetett Konrád számára...bízott haderejében, "műve" sikerében!
Szóval Kopári okfejtése bizony igencsak sántít!
...volna még több szempont, de most egyelőre csak ennyit!
üdv
enkies
Előzmény: Régész2009 (6619)
Régész2009 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 6619
Tisztelt Enkies ! Akozsnak igaza van, a párta lemezeinek vastagsága nem azonos az abroncséval. Felhívom a figyelmedet Kopári Dénes: Az ismeretlen Szent Korona (Püski) könyvében írottakra: a pártázat uólag került az abroncsra, amely eredetileg egy liliomos abroncskorona lehetett.

A Filarete vitához: a Zsigmond fején ábrázolt koronán mindkét jelenetben van kereszt. A koronázási jelenteben jól látható, a vonulási jelenetben a kereszt már a képmezőn kívülre, a kapu keretező szerkezete által takart helyre került. Nem tudom, tudod-e, a kapu a régi bazilikához készült, mai helyére történt áthelyezése alkalmával átalakították (l: Vayer Lajos: Masolina és Róma; Képzőművészeti Alap 1962.Bp)
A kereszt talpát képező gömb azonban a vonulási jelenetnél is jól látszik. Kereszt nélkül a gömb alakú talpnak nem lenne értelme. Üd: Régész2009
Előzmény: Akozs (6349)
enkies Creative Commons License 2009.12.05 0 0 6616
Off!
Vacakol a kapcsolatom. Ez most próba, hogy tudok-e írni
enkies Creative Commons License 2009.12.05 0 0 6615
T. Akozs!
Ha valóban léteznek ezek a rovás-feljegyzések valahol Baskir földön, akkor bizony azokat "ország-világ" elé kellene tárni! Ugyanis a tudományos világ előtt csak akkor nyerhet mindez hitelt.
Épp itt habgzott el: ..."bemondásra nem hisszük el!"
Pedig óriási jelentőséggel bírna mindez.
Vajon eddig miért nem kerültek nyilvánosság elé ezek a források?
Előzmény: Akozs (6614)
Akozs Creative Commons License 2009.12.05 0 0 6614

Tisztelt Enkies!

 

A könyv 12-13-24. oldala:

- Az eredeti Arvisura..." a hunfajta népek rovással írt őstörténelme."

- "ezer évvel ezelőtt Magyarországon őrizték."

- "Vászoly fiai Endre, Béla és Levente kimenekítették a baskirokhoz"

- "a baskirok átadták azokat a  manysi fősámánnak"

- "fősámánról fősámánra szállt"

- " a manysi fősámán, unokáját ... Szalaváré Turát...beavatta a nagy titokba és kérte ... folytasd ezek másolását ... és a másolatokat el kell vinni Magyarországra, és át kell adni egy arra érdemes magyar embernek"

- Másodjára Paál zoltánt választotta.

- "Ezek a rovások a manysi földön ma is megvannak, mert ... (Tura)... ezeket gondosan elrejtette."

-"a másodpéldányokat elhozta. Sokat mesélt ezekből."

- "Utoljára azt is elárulta, hogy hol rejtette el az eredeti Arvisurákat"

- Tura elbeszéléseit mesének nevezem. A mesék valóságát igazoló eredeti íratok ugyanis ... ma még nincsenek a kezembe."

(1955.V.4.)

 

Üdvözlettel: akozs

Előzmény: enkies (6612)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.05 0 0 6613
Példaértékű ez a topik, letisztult, és nagyon sokat lehet itt tanulni.
enkies Creative Commons License 2009.12.05 0 0 6612
T. Akozs!
E szerint "látnoki mese"? ...erre nemigen alapozhatunk!
Honnan veszi pl. a dátumokat, vajon valóban készült-e korona?...a nebeket?...stb.
Előzmény: Akozs (6610)
Akozs Creative Commons License 2009.12.04 0 0 6610

Tisztelt Enkies!

 

- A könyv 6. oldaláról idézve:

"Paál Zoltán a sors kegye megajándékozta azzal az emberi képességgel, amely csak kevesek számára adatott meg. Teremtő és mesélő kézségével a régmúlt idők tiszta forrásvízét, emberi tisztességgel, jószándékkal hozta a felszínre, hogy elvezessen bennünket az általa megálmodott őshaza mesevilágába."

- A két vaskos kötetben a 6605-ben írtak forrása, az 1167. és 1190. oldalak között található.

 

Üdvözlettel: akozs

Előzmény: enkies (6609)
enkies Creative Commons License 2009.12.04 0 0 6609
T. Akozs!
Az Arvisurát tudomásom szerint egy a háboru alatt idesodródott szibériai katona mesélte el annak, aki lejegyezte. Forrása valami sugallat2 vagy efféle. (pontosan nem tudom.)
Így nem keltette fel az érdeklődésemet.
Ön szerint érdemes elolvasni?
üdv enkies
Előzmény: Akozs (6607)
Aventinus Creative Commons License 2009.12.04 0 0 6608

Ezt inkább az Alternatív elméletek rovatba, ha mód van rá.
Előzmény: Északiszél Őrző Becse (6605)
Akozs Creative Commons License 2009.12.04 0 0 6607

Tisztelt Enkies!

 

Irodalma:

Paál Zoltán: Arvisura (Igazszólás)

Regék a hun és a magyar törzsszövetség rovásírásos krónikájából

I-II.kötet

Püski,2003.

 

Üdvözlettel: akozs

Előzmény: enkies (6606)
enkies Creative Commons License 2009.12.04 0 0 6606
Hűha!!!
Ez aztán nem semmi!
...különösen az a rész, hogy a pápaság "elfogadta" (volna) a manicheizmust!
---
Megtennéd, hogy a leírtakkal kapcsolatban kifejted, honnan veszed az adatokat?
Úgy vélem, többen vagyunk, akik ezt az oldalt figyelemmel kísérik, ám ezekről a dolgokról eddig még nem hallottunk.
Előzmény: Északiszél Őrző Becse (6605)
Északiszél Őrző Becse Creative Commons License 2009.12.03 0 0 6605
Szent Koronánk története

Az ősi Avar származású Arnó család liliomos koronát készíttetett és azt 798-ban Fekete Arnó a Sóvári (Salzburgi) érsek már azzal a céllal őrizte, hogy ha Pannon földjén királlyá akarnak koronázni valakit a Hun Törzsszövetségből, akkor azt azzal tegyék.

Fekete Arnó hatására az ősi uruki-mani hitű avarok elismerték a pápaság intézményét, de a pápai tizedek megfizetését, hogy „minden út Rómába vezet” önkéntes alapokra helyezték. Ez nem tetszett Nagy Károlyéknak, ezért Fekete Arnót Sóváron 821-ben meggyilkolták.

Fekete Arnó családja, a Sóvári érsek hátrahagyott ékszereiből a korona mellé elkészítette a jogart, lándzsát és országalmát, melyet felajánlottak Vajk (István) megkoronázásához. Így a korona és koronázási ékszerek az avar kincsekből készültek el. A koronát szerették volna a lengyelek is maguknak, de az Arnó család ragaszkodott, hogy Vajkot koronázzák meg vele, és felmutatták a pápaság azon ígéretét, melyet Fekete Arnónak tettek, hogy az uruki-mani kereszténység áttérése esetén minden 24. pápa hun-avar-magyar származású lesz.

Magyarságunk, a 24 Hun Törzsszövetségünk fontos eseményeként 1000-ben, Vajkot (Istvánt, Árpád vezér leszármazottját) királlyá koronázzák azzal a Gilgamesi koronával, mellyel 452-ben Rómánál, az Arnó-nemzetség Atillát az eljövendő “Világ-Urává” koronázta. A Gilgames-koronát II. Szilveszter is megáldotta, aki beavatott lévén, szinte megdermedt a sok drágakővel ékesített színarany korona kisugárzásától.

Vajk István másodszori megkoronázása az Apostoli áldással ellátott Fekete Arnó féle liliomos koronával, 1001 augusztus 20.-án történt, melyet II. Szilveszter pápától kapott, akit az uruki korona telepatikus parancsa irányította döntésének meghozatalában, mely döntés szerint a liliomos korona Esztergomba került, s nem Lengyelországba. A koronát Esztergomba Domonkos hozta Rómából, a 24 Hun Törzsszövetség Szövetség-Ládájában Arnó Béla és Arnó Bogina koronaőrök kíséretében, akik Fekete Arnó leszármazottai voltak.

István másodszori megkoronázása után Sólyom nevű lován fellovagolt a 72 töményből hozott 1 aranyvékás földből készített koronázási dombra. Itt első lugal (Ataisz korából származó kifejezés, nagyember, legmagasabb rangú fejedelmet jelent) királyunk Atilla kardjával először dél felé, majd nyugatnak, északnak és végül keletnek sújtott ősi szokás szerint jelezvén, hogy bárhonnan jövő ellenség ellen az „Aranyasszonynak felajánlott országot megmenti, védelmezi”.

István idejében tehát két korona volt meg, a Gilgames-korona, illetve az Arnó féle liliomos aranykorona.

I. László királyt (Árpád-házi Szent Lászlót) 1077. május 1-én Vasváron (Palóc-Vasváron) az uruki Gilgames-koronával királlyá koronázták. Erős és fejlett Magyar Birodalmat kívánt létrehozni, erős népi támogatottsággal. I. László király révén hármas királyság eszméje alakult ki, mely szerint nemcsak Róma, hanem Bizánc felé is kell igazodni és nem elfelejteni, hogy végső esetben Kelethez is fordulatunk és ezáltal egyik központ sem tud elhatalmasodni felettünk.

Lam herceg (Lambert, Szent László testvére) javasolta a Királyi Tanácsnak, hogy az uruki Gilgames, római és bizánci koronákat egyesítsék, mely révén szabad országgá válhatunk.

A hármas királyi koronának az összeszerelésével Dajka beavatott aranyművest bízták meg, aki ekkor Magyarka Beavatott Központban (a Kaukázus északi oldalán volt) tevékenykedett. Vagyis egyesítette a Gilgames koronát, az Arnó-féle liliomos koronát (annak csak a körszabályzójával, mert azt I. Péter visszavitte Rómába és a többi része ott „elkallódott”) és a Dukász Mihály által küldött Bizánci koronát (Dukász Mihály bizánci császár adományozott I. Gézának 1074-ben).

Szent László leányának keresztelőjén Bizánc ajándékba visszaadta a Piroska Szent kövét, így az visszakerülhetett ismét a Gilgames Koronába. Így a 6 darab 24 Hun Törzsszövetségi és 6 db Magyar Törzsszövetségi beszélő kő díszíti a Dajka aranyműves által összeszerelt Szent Koronát.

„A Dukász Mihály által küldött bizánci koronát volt ideje Dajka beavatott aranyművesnek a beszélő köveink gondos elrendezésével a Fekete-Arnó által Rómából és Firenze városából elhozott koronával, a Gilgames pántokkal és az Ibos-csillagra (Kr. e. 3970-ben) néző beavatott kereszttel összeszerelni. A Korona drágakövei közé Dajka beavatott azért rejtette el a beszélő, gondolatrezgésre hajlamos kövecskéket, hogy azok a 24 Hun Törzsszövetség beavatottjainak gondolatrezgéseit átadják”. (Arvisura 350(A))

István király és Imre hercegek szentté avatása után László királyt 1087-ben az egységesített Szent Koronával megkoronázták.

1. a Gilgamesi korona – a 24 Hun Törzsszövetség-,

2. a Liliomos Arnó féle korona – Róma.,

3. a Dukász császár féle – Bizánc felé nyit, ezzel a három vallást egyesítette Szent László és Lam herceg akarata szerint a Szent Koronában Dajka aranyműves. Egész pontosan négyet, mert Gilgames koronában Ősi Tórem – hitünk, a Liliomosban az uruki-mani hitünket elfogadta Róma, így a Római keresztényég is, míg Dukász koronájával a Bizánci hit egyesült.



Ezért a Szent Korona minden keresztény Magyarnak, pogány ősi hitűnek, görög-katolikus vallásúnak, sőt minden Hun fajú népnek az Uralkodója.

enkies Creative Commons License 2009.12.03 0 0 6604
Én is köszönöm Önnek!
üdvözlettel
enkies
Előzmény: Akozs (6603)
Akozs Creative Commons License 2009.12.03 0 0 6603

Tisztelt Enkies!

 

A 6597-ben tisztán és világosan olvasható, hogy a 6594-ben említett hozzászólások a Szent Korona zománcképei és a pártus művészet megmaradt emlékein föllelhető részletek hasonlóságának vizsgálatáról, annak korábbi (2352-3915) említésével, valamint a mostani eredményről szóltak.

Ezek a hozzászólások nemhogy nem, vitatkoztak, de még meg sem emlitették Jézus Krisztus származását.

A "csillag" után, most a "pártus hasonlatosságok" vizsgálatáért mondok köszönetet az Önnel való beszélgetésért!

 

Üdvözlettel: akozs

Előzmény: enkies (6599)
enkies Creative Commons License 2009.12.03 0 0 6602
Kedves Bagatúr!
Végeredményben örülök!
Örülök, hogy Te nem voltál/vagy abban a hitben, hogy a Korona alsó részét Bizáncból küldték, úgy ahogy írtam.
Többen állították ezt itt -- és nemcsak "erős hipotézisként". Sajnos, középiskolás történelemtanításunk alig, vagy egyáltalán nem foglakozik e kérdéskörrel, s ha valaki megteszi, az sajnos azt állítja. (A "TI" alatt--kérlek bocsás meg--, azt az oldalt tituláltam, akik azt vallják, hírdetik.)
---
Úgy gondoltam/gondolom, van köze a Koronához Jézus kilétének. Ma is úgy vélem, hogy a homlokzati kép készítője/i ezt meg is jeleníti/k. (Szerinted nem...semmi baj.)
---
Igen, már régen is elismertem: vannak dolgok, amikben Csomor is téved....ám vannak jó megjegyzései, észrevételei is!
---
Azt minden esetre köszönöm, hogy egy jónéhány dologra ráirányítottad a figyelmemet. Ha nem is minden esetben, de sok tekintetben egyet is tudtam/tudok végülis érteni veled.(Még ha nem is voltam "könnyű tészta") Azt semmiképp sem mondanám, hogy ez a hosszas vita nem volt eredményes rám nézve. Sokat formálódott a nézetem, és harag sincs bennem. (Néha magamra haragudtam...de ezt magam, magamban rendeztem el.)
Az tény, hogy időnként nem tetszett az az arrogáns hangnem, amit tapasztalhattam. Mindazokért kár, hogy egyáltalán írásos formát nyertek itt.
De, ismétlem és hangsúlyozom, az egész, hosszas vitának azt a részét "őrzöm meg", amiből épülhettem....és remélem, hogy néha én is nyujtottam valami "pozitívat."
üdv
enkies
Előzmény: Törölt nick (6601)
enkies Creative Commons License 2009.12.03 0 0 6600
Kedves Bagatúr!
Kérlek, ne téveszd össze az állítást a tényközléssel!
Mindenkinek joga van meggyőződése szerint állítani valamit. (Ti is állítottátok, sőt ti tényként közöltétek korábban a "görögkoronarész" Bizáncból, Dukasszal küldését.)
Szerinted nem mutat a Korona mellső képe semmi összefüggést. Esetedben is tudomásul kell vennem, hogy bizonyos dolgokat egyszerűen nem vagy hajlandó meglátni, bizonyos összefüggéseket nem óhajtasz megvizsgálni. Ez szíved joga, higgyj tehát Jézus zsidó voltában. Nincs beleszólási jogom.
Csak azt ne állítsd, hogy Csomor (aki pedig hithű rómaikatolikus) minden alap nélkül figyelt fel ezekre a jelekre, hogy a Torinói Lepel "arcvonásai" nem gondolkodtatnak el.
(Az a "kaukázusi tipus" megjelölés "ügyes"! Megjelölünk egy közös, magasabb szintű "családot", így elmosva a dolog lényegét.)
Summa summárum, a Te esetedben is meg kell állapítanom, hogy fölösleges veled erről polemizálnom. Nem hat rád semmi érv, mereven ragaszkodsz elképzeléseidhez.
Üdv
enkies
Előzmény: Törölt nick (6598)
enkies Creative Commons License 2009.12.03 0 0 6599
Tisztelt Akozs!
Tudomásul kell vennem, hogy Csomor megállapításai valamint ezzel összefüggésben Jézus pártus származásának máshol fellelhető jegyei (Torinói Lepel) ÖN SZERINT valótlanok, nemlétezőek.
Természetesen így e témáról kár polemizálni.
(Az azért titkon remélem, hogy mégiscsak elgondolkodik ezeken a dolgokon.)
Üdvözlettel
enkies
Előzmény: Akozs (6597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!