Keresés

Részletes keresés

viricsi Creative Commons License 2005.06.02 0 0 6268
Ment a mail, megkegyelmeztem.Egyébként tudom, hogy kit kell keresni.Egy olyan embert akinek nagy fotómasina lóg a nyakában, sok cserélhető objektívvel. :))
Előzmény: Gregor83 (6267)
Gregor83 Creative Commons License 2005.06.02 0 0 6267
Húúú, kezdek félni!:-))))) Bár azt sem tudod, hogy nézek ki, de hát van szád, kérdezel... Azt én meg vagy letagadom magam, vagy nem :-))))))
Előzmény: viricsi (6266)
viricsi Creative Commons License 2005.06.02 0 0 6266
Nincs mail, így izgalmasabb lesz a "vadászat".Reszkess keresni foglak! :))
Előzmény: Gregor83 (6265)
Gregor83 Creative Commons License 2005.06.02 0 0 6265
Nem megyek én most kerítéshez :-)) 2A terasz rulez! Kint leszek déltől kb 5-ig. Esetleg Árpinál (a teraszos) megtalálsz. Dobj egy mailt privátban! raczg@hu.inter.net
Előzmény: viricsi (6264)
viricsi Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6264
Hol fogsz kukkolni? lehet hogy megkereslek.(jó tudom szélirányfüggő) :))
Előzmény: Gregor83 (6262)
BJani Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6263
Köszi az infót! Légyszíves majd a többit is írd meg mikor gyün, hogy lehessen tervezni.
Előzmény: goldeneagle (6259)
Gregor83 Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6262
Rám számíthatsz! Kamera beizzítva! :-) Köszi, hogy szóltál, ez rendes tőled!
Előzmény: goldeneagle (6259)
zahnstein Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6261

Gratula

 

Előzmény: goldeneagle (6259)
bodecsabi Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6260
Ennek örülök. Akkor már a héten forgalomba áll az első gép, így fellélegezhettek egy kicsit. És akkor júni 24-én már 300-assal fogok jönni AMS-ből.

"HA-LKR berepülése holnap Shanonban. így a az is hamarosan hazajön 1-2 nap. :)"

Ilyenkor miért kell berepülni a gépet? (Egyáltalán, mikor kell berepülni a gépet?)

Csabi
Előzmény: goldeneagle (6259)
goldeneagle Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6259
Sziasztok, Holnap indul a 300-as invázió s SKY-hoz. Délután bedübörgök a HA-LKT-vel spotterek ne kíméljenek. Ha belefér a forgalomba, finoman át fogok húzni. Tervezett érkezés du 3-5 között. HA-LKR berepülése holnap Shanonban. így a az is hamarosan hazajön 1-2 nap. :) Remélem, a másik 2 berepülése és hazarepülése meglesz jún 10-ig. Üdv mindenkinek
Sandorson Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6258
http://index.hu/gazdasag/magyar/ferihegy0506/
dzsoszer3 Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6257
Meg hát:):)Sőt hetekkel:)
Előzmény: Heading370 (6253)
kka Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6256
Megkezdte árusítani a skyeurope téli jegyeit, de elmarad (?) a nagy 0 ft-os akció...
Vgyuri Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6255

Pardon a Wizz-nél.

 

Előzmény: Vgyuri (6254)
Vgyuri Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6254

És az 1-30 között már futóverseny van a Sky-nál?

 

Előzmény: Cseny (6246)
Heading370 Creative Commons License 2005.06.01 0 0 6253

Jo kis elmenybeszamolo!

(A kesesen nem tudom miert lepodsz meg, az ugyeletes megmondoemberunk ezt elore megjosolta. Napokkal ezelott... :-) )

Előzmény: Utas2 (6251)
Utas2 Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6252
Ja, leszállás után az utasok egy része tapsolt is. Elég sok magyar volt a gépen, főleg ők.
Előzmény: Utas2 (6251)
Utas2 Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6251

Jó estét. Ismét az anyaföldön! Ezúttal a Sky Europe-pal. Következzék hát a megszokott útijelentés (buszozós fanok előnyben):

 

Kora reggel még ránéztem a bud.hu-ra, ahol azt láttam, hogy a járat Budapestről várhatóan rendben elindul. Észrevettem viszont, hogy a Sky párizsi járata 07.00-ról 11.00 órára van kiírva. Akkor mégsem reggelizett B Krisszel csigát Párizsban.....

 

A Schipholra 08.00-kor értem ki, ahol a szokásos nyüzsi fogadott. Újdonság: Már a 3. Terminálon is megjelentek az önkiszolgáló c/in pultok (Excel, Martinair, Transavia es meg nehany cég járataira).

 

2005. május 31.

AMS-BUD, 5P 601 járat

HA-LKO, B737-5Y0

2A ülés

Menetrendszerinti indulás: 10.15 - Tényleges indulás: 11.13

Menetrendszerinti érkezés: 12.15 - tényleges érkezés: 12.56

 

Harmadikként csekkoltam be a 3. Terminál 20. sorában 08.10-kor megnyíló c/in pultnál, ahol a személyzet - meglepetés - kedvesen fogadta az utasokat.

A tranzit előtti biztonsági ellenőrzésnél a szolgálatos hölgy erősködött, hogy vegyem le a farmeromról az övet, de túl sokan voltak körülöttünk és nem is volt a típusom kiskegye, így megkockáztattam és nem jelzett a kapu.... A sikerélményt ezt követően csökkentette az információs képernyőkön megjelenő üzenet: a járat indulását először 10.30. 10.40, majd 10.45-re változtatták. Sebaj, legalább jól bebarangoltam a repteret és láthattam, hogy az Onur Airt visszaengedték Hollandiába is, bár mászkált a török gép körül jópár piros mellényes...

 

A bud.hu szerint a Sky gépe 08.00-kor szállt fel Budapestről, ennek ellenére csak 10.23-kor állt be az immár Laky Zsuzsanna-mentesített B735-ös a D14-es kapuhoz. http://www.airliners.net/open.file/847311/M/

 

A Schiphol-ról EU-ba induló járatainál 2004. óta bevezetett második, a beszállókapuknál megtartott biztonsági ellenőrzés még a gép érkezése előtt megkezdődött - gondolom, hogy a biztonsági személyzet időbeosztása nem engedte meg a várakozást. (Az övem levételére ismét történt egy - eredménytelen - próbálkozás.)

 

Említést kell tennem egy érdekes szituról, lévén, hogy láthatóan a földi személyzet siettette a beszállítást és az utasokat közvetlenül a cső előtti igen szűk helyre terelték össze. Csakhogy a gépre történő beszállásra még nem volt engedély, így az utasok egyre dühösebb megjegyzéseket tettek a várakozás miatt. Ekkor az egyik holland (nekem ő tűnt a járat supervisorának) lement a gépbe, majd mikor visszajött, hangosan és mutogatva megjegyezte, hogy nem érti a várakozás okát....

 

Amelynek valszeg a gép felkészítése lehetett az oka (egyébként a fordulóidő ajtónyitástól zárásig 50 perc volt). A beszállítás 10.53-kor megindult és 8 perc alatt beszállt valamennyi utas (kábé háromnegyed ház lehetett.) A gépen nagy tisztaság és három vidám sztyuvi fogadott bennünket (két hölgy és egy srác), akik a köszöntő során keresztnevükön kerültek bemutatásra. Az út során nem volt igazán sok dolguk. Az üléstávolságról és szélességről asszem már írtam az ugyanezen a gépen decemberben megtett utamról szóló beszámolómban, hát... dehát valamit valamiért (lásd még távolsági busz.)

 

A hátratolást (11.08) követően rövid taxizás következett a 24-es pályához (Kaagbaan), ahonnan 11.13-kor emelkedtünk fel. A Sky fedélzeti magazinjában az út során egy érdekes cikket olvastam arról, hogy Magyarországon a low-cost társaságok jelenleg a forgalom 15%-át teszik ki, de ez 5 év múlva a felmérések szerint 35 %-ra (és 4 millió utasra) emelkedik.

 

Gál Ferenc kapitány az út során kétszer is részletesen szólt az utasokhoz - a gépet egyébként az első tiszt vezette (33.000 láb utazási magasságban 500 nm/h sebességgel). Én nagyon élveztem az útvonal ismertetését, illetve az időjárási helyzet alakulását is magába foglaló közleményeket, mert kitűnt belőle, hogy a gépet egy olyan ember vezeti, aki élvezi a munkáját. Rögtön ezt követően elég szép kis turbulenciába kerültünk - most már tudom, hogy milyen időjárási képződmények miatt...

 

Mivel megszomjaztam és megéheztem, így gazdagítottam a Sky bevételét egy chips és egy jó kis üveg BB Cabernet Sauvignon erejéig. Így viszont a turbulencia is kellemesebb ringatózásnak tűnt....

 

Számomra kicsit szokatlan útvonalon történt a megközelítés Budapestre, majd a személyzet egy nagyon szép, puha leszállást produkált a 31R pályára pontban 12.56-kor, ahol már rögtön az első gurulóúton letérve beálltunk a 37-es kapuhoz. Most azonnal nyílt a cső - és a végén az ajtó is - így 13.00-tól márt a csomagokat vártuk az igencsak zsúfolt teremben. Azokat viszont várhattuk, mert csak félóra múlva voltak szívesek a rakodók úgy dönteni, hogy megkapatjuk mi is a bőrönjeinket. Welcome to Budapest Ferihegy Airport....

 

Összességében az utazás és a Sky által nyújtott szolgáltatás az ár-értékaránynak megfelelő volt, az egyedüli problémát csak a késés okozta, de érezhetően a gép személyzete mindent megtett ennek behozásáért. Úgyhogy hisztire semmi oka sincs senkinek sem, viszont tény, hogy oda kell figyelni arra, hogy ezek ne forduljanak elő rendszeresen, mert az utasok akkor is a légitársaságról alakítanak véleményt, ha esetleg nem az tehet a késésről.

 

 

 

 

Sandorson Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6250
A MUC-KEF menetidő nekünk 4 óra volt hivatalosan LTU-val , de gyakorlatban az se volt sokkal hosszabb 3 óránál. A Leif Eiriksson terminál tényleg érdekes Keflavikban, számomra leginkább a fekvése miatt (régi lávamező) -- http://www.airliners.net/open.file/370096/L/ ---- persze festői fekvés tekintetében Isafjördur ver mindent az északi fjordokban: http://www.airliners.net/open.file/675240/M/
Előzmény: Vgyuri (6247)
zahnstein Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6249
Blende Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6248

 

Valójában a menetidő nekünk oda 2 óra 50 perc volt Csáptól csápig. :))

Visszafelé csak 2 óra 40 perc. Gondolom az esetleges apróbb csúszások miatt hagynak rá. Ha késve is indul pár percel (10-20) akkor is On time legyen mire érkezik.

 

Amúgy KEF relatíve kicsi repülőtér és reggelente pl. igen nagy a zsúfoltság. A legtöbb gép ilyenkor megy. (Igaz te az estivel mész)

De talán a legszebb reptér is. Különösen az tetszett, hogy jó része parkettázott!!

Ahogy kilép az ember a csőből megcsapja az orrát a tömör fa illat. Amúgy meg szép az egész. Üveg, fém, fa jellemzi.

 

Előzmény: Vgyuri (6247)
Vgyuri Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6247

Köszi az infót. Ezek szerint éjszaka 2 átszállással, vagy busszal fogok eljutni Ediburghba. (Nem Londonba megyek) Mert nemhogy késni nem szabad az Icelandexpressnek, de ezek szerint még sietni kellene 45 percet. (JFK-BUD már volt 1 óra sietésem, de az 3x ekkora út). Azt ugyan nem tudom, miért tartaz út KEF-STN között 3 órát, de biztos oka van.

 

 

Előzmény: Blende (6244)
Cseny Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6246
 Skyon van helyosztás, Wizzen a checkinbe érkezésnél kapott sorszám alapján, és attól függően, hogy ki-ki mennyire tartja be, tudja betartani (utazóközönség függő a dolog) 1-30-ig, 30-60-ig, stb, stb. folyik a beszállítás.
Előzmény: Vgyuri (6242)
Cseny Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6245

Ami nem veszélyes áru, abba nem kötnek bele. A főzőfej nem tartalmaz gázt, nemde? Ki se hozd a repülőtérre a palackot, mert sehova nem fognak vele engedni. Csak olyan ÜRES palackot vihetsz fel a gépre, amiről meggyőződött az utasbiztonság, hogy ténylegesen üres. Gondolom, ha lehet teli palackot venni, akkor lehet ürest is. Ha eredeti csomagolásban hozod, akkor tuti nem fog belekötni. És kint biztosan lehet hozzá anyagot kapni, amit beletöltesz. De hazafelé ezt megint csak nem tudod gépre vinni, mert olyat sem engednek fel, amire te azt mondod, hogy kiengedted a gázt, mert az attól még nem teljesen üres. Nem tudom az expedíciók mit csinálnak az efféle veszélyes árujukkal, már ha van nekik. Gondolom úgy szervezik a dolgaikat, hogy nem ütközzenek ilyen problémákba.

Kb. egy héttel ezelőtt volt egy barom, aki, mivel nem vihette a kis gázpalackját bosszúból kiengedte a tartalmát pont a pihenőnk előtt… jó egy órán keresztül nem lehetett benn tartózkodni, utána pedig még sokáig lehetett érezni a folyosókon is meg az útlevélkezelő pultok mögött is. Köszönjük a kedves utasnak a felejthetetlen élményt!

Én nemigen emlékszem jelentősebb késésre. A legnagyobb talán 40perc volt, amiről én tudok. De persze lehetett ennél több is, amiről meg nem. De lehet rá azt mondani, hogy nem nagyon szokott késni.
Hogy tutira ne legyen problémád a súlyhatárral, írj egy mailt (ne fél órával indulás előtt), , hogy mikor mész, és megoldjuk.
 

 

Előzmény: Balikaa (6239)
Blende Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6244

 

Szia!

 

KEF-STN -t IcelandExpressel teszed meg?

Tavaly én is azzal repültem. STN en "kisvonat" hoz be a kapuktól a központi épületbe útlevél aztán pedig a Baggage reclaim.... Nekünk 20-25 perc volt a kijutás... Igaz mi a délelőtti géppel jöttünk. Ez elég jó időnek számít ott. Szerintem necces elérni.. Mert ugye még a vonathoz is le kell jutni. A géped ekkor meg még nem is késett...

Jó tanács: Ha IcelandExpressel mész vedd meg a vonatjegyet még a fedélzeten. Olcsóbb és időt is spórolsz vele! A stuvik árulják és tudsz kártyával is fizetni!

 

Az Icelandon helykiosztás van nem open seat. Ha rám halgatsz az 1 A-C re kéred ott még úgy ahogy el lehet férni. Sűrűn van székezve...

Előzmény: Vgyuri (6242)
Runneburg Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6243

Ma feltűnt nekem, hogy a Ryanair célállomási térképén konturosan feltűnt Mo, Románia és Jugoszláva (ez utóbbi igaz egyben). Érdekes, mert pl Belorusszia, Ukrajna stb nincs így rajta.

 

Utas2: Nem tudsz esetleg valami új megjelenésű könyvet az LCC-kről?

Vgyuri Creative Commons License 2005.05.31 0 0 6242

SkyEurope-val megyek, Wizzel jövök Londonból. Hol van a check-innél helyosztás és hol van "aki birja marja"?

 

Szoktak a repülők hamarabb érkezni? Izlandról menetrend szerint 19.30-kor érkezik a repcsi STN-re, a nekem kedvező vonat meg 19.19-kor indul. Felejtsem el? Mennyi STN-en a csomagkihozatal szokásos ideje?

 

Sandorson Creative Commons License 2005.05.30 0 0 6241
igen, itt vagyok :) jöhet ide pl.: sandorson(kukac)vipmail.hu ----- előre is köszi, hogy időt szánsz rá
Előzmény: krisz25 (6240)
krisz25 Creative Commons License 2005.05.30 0 0 6240

Sandorson Mester itt vagy?

 

Estére kész leszek szerintem. Hová kűggyem a térképeket?

Krisz

Balikaa Creative Commons License 2005.05.28 0 0 6239
Apropó: a Norwegian ugyen nem nagyon szokott késni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!