Adva van egy kb2000km futott Hg50 sor és hozzá egy új cnhg50 lánc és Sora hátsó váltó ismeretlen km van benne. A 14 és 15 fokozatban ha erősen meghajtom akkor a erőkifejtés végén időnként ugrik egyet hátul a lánc (de csak egy picit). Leginkább arra hasonlít mintha fel akarna váltódni a lánc. Ha vissza állítok a váltón akkor már nem akar fel váltani. A láncot átnézve, megszorult szemet nem láttam. Mi lehet a gond?
Kompakthoz meg annyit, hogy vasarnap a Tihany Kupan az 50-es tanyerrol nem valtottam le egyszer sem. (5% a jellemzo emelkedes, rovidebb szakaszokon 8% is van)
Tok jo volt, 53-mal ezt nem tudtam volna megcsinalni. Az elbolynak jo volt az 53 is.
"Beszerzési" áron kaptam, lomis ismerőstől. Nem is nagyon akarta ennyiért adni, de úgy is én javítom a leharcolt csotrogányait, hogy el tudja adni... így nem volt nehéz rábeszélni.
Nekem is hosszúak a végtagjaim, legfrissebb mérésem szerint 177 magasságomhoz 83 belső lábhossz tartozik, kezeim hiába érik a combom közepét, mert a vállaim nem olyan magasan vannak amennyire a népszerű vázmérettáblázatok számolnak, ezért rövidebb váz lenne kényelmes nekem, mert karjaimnak nagyon kényelmetlen olyannyira előre nyúlni, mint most kell. Talán egy rövidebb stucni segítene, de nem költök erre a bringára többet, majd a következőre.
Így van a fiam még U17-es, és a 182 centijével nem ő a legmagasabb a csapatban, vagy ha igen, akkor is csak minimálisan.
Ja, és ne szörnyülködjetek, hogy ilyen testmagassággal 58-as vázon ül, mert most kell nyeregcsövet cserélnem hosszabbra, és elhangzott már, hogy ki kéne próbálni neki egy 120-as stucnit a 105-ös helyett, de az még nem égető. Nagyon hosszúak a végtagjai.
Ahogy észrevettem nő az átlagmagasság és a gyerekek is hamarább nőnek meg és a nagyon magas emberek kicsit furcsán mutatnak az országúti bringákon a kerék méretéhez képest. Kíváncsi vagyok mikor fognak változtatni a méretén a gyártók, ha fognak. Azt hiszem pénteken láttam pár (ránézésre) tizenévest tekerni a Szentendrei úton (meg is lepődtem, hogy nem csapatmezt láttam rajtuk), volt köztük nálam is magasabb, pedig tizenévesen magasnak számítottam, ma már középmezőnyben vagyok, pedig nem sok év telt el.
Én úgy vagyok ezzel, hogy az elsőt volt szar megvenni, utána már megveszem a nagyobbat, eladom a kicsit és így nem olyan vészes a dolog.
Csak persze a nagyobbik már az 58-as vázméret, karbon gép, 105-ös szettnél tart, azt sajnos nem adják ingyen. Meg is mondtam neki, hogy idén még semmiképp nem nőheti ki. Jövőre úgyis korosztályt vált, ezért hajtóművet minimum cserélni kell, szóval akkorra nőhet egy adagot megint, de ne sokat, mert már nincs sok méret felfelé. :)
Igen, ő az. Csak tudod bizonytalan voltam a kerékméretet illetően, mert nincs keretem három évente cserélni a gyerek bringáját. Viszont amennyiért vettem (10 e forint) nem bánom, ha pár év mulva újat vesuek...
Nagyon jól tetted. A képek alapján nyilvánvaló, hogy borzasztó nagy lett volna a kiscsajnak a 24-es kerékméret, ha a piros mellényes művésznőről van szó. :D
Megfogadva tanácsaitokat, vettem a gyereknek egy 20" kerekű bringát (wheeler 220b)...
Bevallom, 24"-ost akartam venni. Nagy hiba lett volna.
A lányom egész álló nap tekert, mintha be lenne sózva, és pár perce fáradtan, viszont hálásan borúlt a nyakamba, hogy megköszönje... Én is köszönöm a tanácsokat.
A legtobb versenyen talan eleg lenne nekem is a 39 is, de nem csak versenyeken biciklizem, es van amikor nem kuszobon akarok felmenni a hegyekre, dombokra, es foleg nem 50-es labfordulattal.
De pl. Matrahaza utan azert versenyen is szoktam 34x23-at hasznalni. (15 km/h-hoz)
Az 50-es nagytanyer meg segit, hogy sikon is nagytanyeron tudjak menni minel kevesebb keresztbevaltassal.
Az teny, hogy nagyobb a valtas a ket tanyer kozott, en gyakran 3-at kattintok a jobboldali karon is egy tanyervaltaskor.
Ja es a 34x13,12 -ot en nem hasznalom, cicereg a lanc a nagytanyeron. De ez a lancvilla hosszatol is fugg.
Mi hosszú ideje a Continental belsőknél kötöttünk ki. A noname dolgokkal gyakran volt bajunk, ez volt árban a következő lépcső, és itt meg is álltunk, mert megfelelőek. 1000 ft körül van egy hosszú szelepes országúti belső, és ez így pont megfelelő nekünk. Ílyen módon a Schwalbe belsőkről nem nyilatkozom, mert nincs tapasztalatom velük, de biztosan jók azok is. (Schwalbe külsőből több félét használtunk már és szerettük őket. Elég őszinték olyan értelemben, hogy világosan érezhető az összefüggés a különböző típusok ára és minősége között, azaz azt kapod, amit megfizetsz.)
no, ezért meg én tudnék ölni.. szinte centire ugyanaz a geó, mint a sajátgép esetén (sans 1.5cm-el hosszabb a fejcsöve az izoardnak) régi karbon izoard váz, KARBON VILLA (nem alunyakas, mint az xp-nek) US veloce, felemás, de nagyon jó campa kerekek..
Köszi. Mutattam neki a cikket, s tetszett neki. A fényvisszaverő szalag is nagyon frappáns megoldás. De az majd már legyen az ő dolga. Nem akarom a háta mögött teljesen felszerelni a biciklijét.
- hol tudnek utanaolvasni a Giant CFR Expert vazakrol? 105-os szettel es Mavic Elite felnikkel eredeti kiszereles vagy nem?
- hol lehet biciklizni, foleg ha csak 1 ora szabad van? Legfokepp III-IV kerulet erdekelne. Ma voltam Szentendren es hat egy siralom minden ut oda. Ennyi godorbe az elmult 6 evben osszesen nem mentem bele, mint azalatt a 30 km alatt. :(
Á, sajnos öregszem, megpuhosodtam, a hajam is hullik, sérvkötőt viselek és Viagrát szedek. Elmúltak a daliás idők.
Gondolkodom rajta, de előbb ki akarom próbálni. Szép amúgy, könnyű is, integrált középrésszel együtt is csak 680 gramm. Alu, üreges cnc karokkal, KCNC gyártmány , viszont 170-es karhosszal van. Te hosszabbat használsz, vagy nem?
A kompakt kart nem akarod eladni? Nem kell az neked - annyira még nem vagy öreg, hogy ne tudjalak Érdről 45-el behúzni a Lágymányosiig:) Milyen kar - már ha van benned eladási szándék...