Keresés

Részletes keresés

szilvatövis Creative Commons License 2018.06.25 0 0 328197
advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.06.25 -1 1 328196

Hagyd most már abba kérlek ezt a faxságot - VÉGLEG. Nagyon kérlek...

Ez a "200km a felhasználók 98%-nak elég" marhaság nálatok zöldségeknél valami rögeszme?

Senki nem fog megvenni egy olyan autót, amivel nem tud utána elmenni nyaralni, amivel nem tud elmenni egy hosszabb útra a családdal EGYÁLTALÁN, amibe nem tud "csak úgy beugrani" és elmenni a vidéki nagymamához (ahol nem tudja tölteni, vagy nem biztosan, és ha el is ér odáig, vissza már biztosan nem) - és amelyet egyáltalán nem fog tudni használni még esetleg munkába járáshoz sem, ha bármi okból úgy alakul, hogy este nem tudja valahol töltőre dugni...

 

Vagy legfeljebb akkor fog ilyen kocsit venni, ha a lehetőségeihez mérten filléres, és tarthat mellette "egy igazit" is. Ez is a jellemző egyébként, az elektromos autó jelenleg jórészt a gazdagok játékszere, és a legtöbb második-harmadik kocsinak van tartva.

 

Majd ha az EV-k egy árban lesznek a hétköznapi ICE autókkal (még hibridet sem vesz meg a többség !!!), elmennek 5-600km-t és meglesz hozzájuk a megfelelő, szabványosított és általános töltőhálózat-infrastruktúra - akkor úgyis le fogják váltani az ICE kocsikat.

Addig meg nem és pont.

Előzmény: Auralianus (328194)
szilvatövis Creative Commons License 2018.06.25 0 0 328195

Majd kilobbizzák maguknak, hogy nyereségesek legyenek. Legfeljebb a fejlesztési források nem biturbóra és 10 sebességes szekvenciális váltóra mennek el.

 

Az autóipar is egy visszacsatolt rendszer... persze mindig vannak nyertesek és vesztesek (Opel), de dráma az nincs, mert időben beavatkoznak, hogy ne lehessen.

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-06-25/italy-wants-to-go-worst-to-first-in-e-cars-price-10-billion

Előzmény: _Berci (328192)
Auralianus Creative Commons License 2018.06.25 -1 0 328194

A kínában eladott modellekkel kapcsolatosan egész más az elvárás, mint amit a legtöbb fórumtárs itt erőltet.



Saját tapasztalatból kiindulva egy teli tankkal 200 km megtételére MINDEN körülmények között képes járgány a
család mobilitási igényének 98%-át simán képes fedezni...ha ésszerű árakon bérelhető járgány az EU tetszőleges
szegletében, akkor értelmesebb választás az 1000km-es távokat inkább vonatozva megtenni, majd a végcélnál
járgányt bérelni... mint 1000km-eket vezetgetni...

 

....szerintem.


Nem véletlenül kísérletezgetnek a MaaS (Mobility as a Service) -al EU szerte... az, hogy a dolog MA úgy áll, ahogy

korántsem jelenti azt, hogy a történelemnek vége... nem fejlődik semmi sehová...

Előzmény: _Berci (328192)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.06.25 0 0 328193
_Berci Creative Commons License 2018.06.25 -5 0 328192

 

Itt nezelödj kicsit. Szerintem inkabb megiscsak a vilagpiacrol szol, de valoban nem teljesen 1ertelmü ...

 

Mindenesetre ugy gondoljak, hogy

 

The auto industry and technology players looking to get into transportation are spending $255 billion on 200-plus electric models, many of which will be unprofitable, and $61 billion toward autonomous vehicles that consumers aren’t prepared to buy, the consultants said in the study, released Wednesday. It predicts a “a pile-up of epic proportions.”

 

Monnyuk ennyit ki tud nyögni globalisan a ~10 legnagyobb gyarto ...

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-06-20/carmakers-seen-wasting-billions-on-electric-autonomous-vehicles

 

Előzmény: Auralianus (328191)
Auralianus Creative Commons License 2018.06.25 -2 0 328191

Izé...

 

... ez a tanulmány mintha CSAK az USA-ról szólna... a világ többi részén ugyanis 2021-2022-re várhatóan egy eléggé

sűrű töltőhálózat fog kiépülni. A Teslának ugye van saját hálózata (ami ugye egyre jobban kezd alulméretezetté válni)

a többiek meg vagy megoldják, vagy kimaradnak az innovációból. 

 

 

A Tövis által is linkelt EU-policy pedig épp a helyi mikrogridek, smartgridek és a decentralizált termelés mellett teszi le a

voksot. Szóval kétlem, hogy mire az autóipar megjelenik a piacon a modelljeivel, addigra a cikkben felvetett probléma

ne lenne legalább részben megoldva. Gyantom, hogy Kína sem fog a babérjain ülni 5 évig... tekintve a légszennyezettség
mértékét és az elektromos buszok forgalomba állításának jelenlegi tempóját...

Előzmény: _Berci (328189)
_Berci Creative Commons License 2018.06.25 -5 0 328190

 

Rangununk szamara egy kis know-how passzintas ... (csak azert, hogy ne mindig ugyanazt a hülyeseget szajkozza).

 

“Wind and solar are set to surge to almost “50 by 50” – 50% of world generation by 2050 – on the back of precipitous reductions in cost, and the advent of cheaper and cheaper batteries that will enable electricity to be stored and discharged to meet shifts in demand and supply.  Coal shrinks to just 11% of global electricity generation by 2050.”

 

Előzmény: Auralianus (328188)
_Berci Creative Commons License 2018.06.25 -5 0 328189

 

Az otogyarak 2023-ig ~255 milliard $-t invesztalnak az EV/PHEV modellbe ... es ezzel esetleg bemasznak a Futrinka utcaba ...

 

Az AlixPartners vezető stratégiai tanácsadó cég arra figyelmeztet, hogy a globális autóipar óriási méretű összeomlás felé tart, mivel mintegy 255 milliárd dollárnyi tõkekiadást hajtanak vagy hajtottak már végre az elektromos járművek fejlesztése miatt, mielõtt a fogyasztók készen állnának a termékek felvásárlásra, vagy egyáltalán kiépült volna a villanyautók számára a szükséges infrastruktúra.

 

https://nrgreport.com/cikk/2018/06/22/magara-szabaditott-egy-valsagot-az-autoipar

 

Auralianus Creative Commons License 2018.06.25 -2 0 328188

volt már linkelve a BNEF éves jelentés? (bocs ha igen)

https://about.bnef.com/new-energy-outlook/#toc-download

Rangun Creative Commons License 2018.06.24 0 0 328187

Ja persze, minden bullos 389-en vásárolt, és most bukóban van, normális vagy-e? A növekedésre játszók a mélypontokon szeretnek vásárolni, a csúcson a bukott shortosok vesznek, hogy zárják a pozíciójukat.

Előzmény: Platon (328180)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.24 -2 2 328186

Most lapátolják vissza a szart a lóba.

Legalábbis megpróbálják.

Előzmény: szilvatövis (328185)
szilvatövis Creative Commons License 2018.06.24 0 1 328185

Napelemelem...

 

  • A termelő-fogyasztók eladhatják a felesleges energiát, beleértve aggregátorok, HTM-ek (Hosszú Távú Megállapodások) és peer-to-peer megállapodások révén, és megkapják legalább a piaci árat a hálózatba táplált energiáért.
  • Az EU elismeri a saját fogyasztás új üzleti modelljeit, például a kollektív önfogyasztást, az aggregátorok szerepét és a harmadik feles tulajdonlást.
  • Egyszerűsített adminisztratív eljárások kerülnek bevezetésre a kis napenergia-projektekhez egyablakos ügyintézés bevezetésével, és egy évnél rövidebb engedélyezési határidők a 150 kW-nál kisebb létesítmények esetében.
  • A hálózathoz csatlakozó 10,8 kW, vagy kisebb méretű, napenergiával működő projektek egyszerű eljárással csatlakoztathatók a rendszerhez, az elosztórendszer-üzemeltőjének küldött egyszerű bejelentéssel.
  • A tagállamok kötelezettséget vállalnak a vállalati zöldenergia beszerzés elősegítését és az adminisztratív akadályok felszámolását érintő intézkedések előrehaladásának rendszeres jelentésére.
  • Nem támogatható a napenergiával kapcsolatos projektekre vonatkozó szabályok visszamenőleges módosítása, csak korlátozott mentességekkel, feltéve, hogy az a projekt gazdasági életképességére nincs hatással.
  • A napenergiába befektetők számára a stabilitás és kiszámíthatóság biztosítása kapcsán a tagállamoknak 5 évente jelentést kell tenniük napenergia támogatási rendszereik alakulásáról.
  • A tagállamok napenergia-specifikus tendereket nyújthatnak a nagy projektekhez, és kötelező átvételi árat biztosíthatnak a kisebb méretű erőművi projekteknek, amelyek mentesek a tenderek alól
  • A megújuló energiák támogatására vonatkozó hosszú távú tervek értékelésének és változásainak, illetve az önfogyasztás előmozdítására irányuló intézkedéseknek a Nemzeti Energia és Klíma Tervekbe (NEKT) való beemelése.

https://www.penzcentrum.hu/otthon/ajandek-milliokbol-ujithatod-fel-a-hazad-iden-nyaron-palyazat-nelkul-osztjak-a-penzt.1067634.html

_Berci Creative Commons License 2018.06.23 -7 0 328184

Szerintem nalam kevesebb figyelmet ebben a topikban Platon irant senki sem tanusit ... ugyanis vagy ket eve 1altalan nem olvasom. Van viszont valami flag a html page-ben ... ami miatt az x-elt nick-ek neha megiscsak megjelennek ... ami nem kicsit zavaro ... es felesleges is ... hiszen hadd valasszam mar en ki, hogy kit kivanok x-elni ...

Előzmény: Auralianus (328183)
Auralianus Creative Commons License 2018.06.23 -3 1 328183

Az általunk ma neki ajándékozott figyelemnél nagyságrendekkel kevesebbet :)

Előzmény: _Berci (328179)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.06.23 0 0 328182

Van mit tökéletesíteni rajta, de platina nélkül még a zöldkomcsi se tud ilyet csinálni:

https://e-cars.hu/2018/06/21/kozosen-fejleszt-hidrogen-uzemanyagcellat-az-audi-es-a-hyundai/

Platon Creative Commons License 2018.06.23 -1 3 328181

Te tényleg nagyon buta vagy berci :)

 

Csak neked :)

 

https://www.nasdaq.com/symbol/tsla/interactive-chart?timeframe=5d

 

 

Előzmény: _Berci (328179)
Platon Creative Commons License 2018.06.23 -1 2 328180

Szerintem meg a bullok buktak be ennél sokkal többet. A short pozíciók köszönik szépen sok milliárdos nagy nyereséggel zártak amikor a 260 szintet megütötte a részvény lefele. Nem mellékesen legyél hálás nekik, mert ha a shortok zárása nem generál forgalmat akkor 100 alattig meg sem állt volna a részvény. 

Előzmény: Rangun (328175)
_Berci Creative Commons License 2018.06.23 -7 0 328179

 

Lyó, akkó´ nyelveszkedjünk. :-)

 

Milyen jelzöt erdemel az a topiklako, aki a Tesla fikazasara kikeres egy 5 eves reszvenyarfolyam allast ... es egy 5 napos kivagassal igyexik bizonyitani, hogy valojaban mekkora faß es eletkeptelen a Tesla ... ???????????

 

Előzmény: Auralianus (328173)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.06.23 -1 0 328178

Én? A zöldkomcsi folyamatosan bírálta azt a rendszert. Utólag látom be, hogy csak úgy lehetett, nem létezett más út.

Ezt nem tudom ebből mi lesz, de ugyan az, az biztos, más játékszabályokkal de ugyan az, mint ha a párt kb döntött volna, hogy kell elektromos akkumulátoros autó, a társadalomnak szüksége van rá.

Előzmény: szilvatövis (328177)
szilvatövis Creative Commons License 2018.06.23 0 2 328177

Kizárt. Ha ez igaz lenne lelkesednél érte.

Előzmény: zöldkomcsi. (328176)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.06.23 0 0 328176

Ez a Musk birodalom ugyan az mint amikor a szocializmusban párthatározat miatt kellett gyártani valamit.

Rangun Creative Commons License 2018.06.23 0 0 328175

A shortosok már bebuktak 2 milliárd dollárt, és még nincs vége.

Előzmény: Platon (328167)
Platon Creative Commons License 2018.06.23 -1 2 328174

Köszi szépen, nagyon hízelgő. :)

 

Rád mindig számíthatunk, hogy már kora reggel egy vaskos személyeskedéssel emlékeztess mindenkit mekkora troll is vagy :)

Előzmény: Auralianus (328173)
Auralianus Creative Commons License 2018.06.23 -2 0 328173

Ezen a ponton meg kell védjem Platont. Nem szokott bunkó lenni.

Tény, hogy azt sem szabad elhinni amit kérdez, hogy manipulatív és valószínűleg egy az FSZB hasznos idiótái közül...

de bunkónak nem bunkó!

Előzmény: _Berci (328169)
Platon Creative Commons License 2018.06.23 -1 0 328172

Persze feltűnhetett volna a grafikon beosztása is, de ugye ahhoz meg kellett volna nézni a képet, az meg kellemetlen érzéseket kelthet...

Előzmény: _Berci (328169)
_Berci Creative Commons License 2018.06.23 -5 0 328171

januarjabol juniusabol

Előzmény: _Berci (328169)
Platon Creative Commons License 2018.06.23 -1 0 328170

Légy erős berci, ez a legfrissebb mai adat. Ha valaha jártál volna a NASDAQ oldalán akkor tudnád hogy az egy beviteli mező ahol a 2013-at látod.

Előzmény: _Berci (328169)
_Berci Creative Commons License 2018.06.23 -6 0 328169

 

Ebbe veletlenül beleneztem (nem fog többe megtörtenni).

 

Nem kis bunkosagra vall, hogy berax egy 2013 januarjabol szarmaz 5 napos kivagast ... :-(

 

Előzmény: Platon (328167)
Platon Creative Commons License 2018.06.23 -1 0 328168

El is kezdték szanálni az egész dealer hálózatot. Az egész SolarCity felvásárlás arra kellett hogy nem menjen látványosan csődbe, mert az egy életre betett volna Musk barátunk pénzfelhajtó akcióinak.

Előzmény: Salvor2 (328108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!