Az úgy volt, hogy tavaly vettem egy Scenic III-ast (1.5 dci 110 LE) használtan. Ment ahogy kell, de a hatodik fokozatban nem működött a tempomat. Kiderült, hogy valamikor váltót cseréltek benne és nem típusazonosat tettek bele, hanem a Scenic II-be valót (1.5 dci 106 LE-hez). Egy dolgot leszámítva teljesen megegyezik a kettő. A 6. fokozatban eltér az áttétel, ezért a számítógép nem ismerte fel. A többi fokozat egyébként teljesen ugyanaz.
Az még az előző tulajnál volt, nekem már csak az abból fakadó ABS hiba jutott. :-) Egyébként az előtét ellenálláson nem láttam beázásra utaló nyomokat, de gyanús, hogy újabb, mint az autó, láttam rajta egy 2014-esnek tűnő gyártási matricát.
Hétvégén nekem is megállt (szintén digit klímás), max. befúvásra kapcsolva sem indult. Az előtét ellenállást kiszedtem, újraforrasztottam a panelen lévő gyári forrasztásokat, most működik. Kb. 1 óra alatt kész volt, ki-, beszereléssel.
Ha jelen voltál a műveletnél, akkor dióhéjban leírhatnád, hogy hogyan történt a határoló csere, mennyire kell hozzá extra műhely, vagy szerszámzat! :-) Mekkora szakmai felkészültség kell hozzá, vagy inkább csak ügyes kéz és türelem???
Ha az eladó nem tiltja le a külföldieket akkor lehet rendelni Magyarországra is, egyébként jól sejted, a vaterás regisztráció működik itt is. Scenic III-hoz szereztem innen váltót. Mivel nem engedték a külföldi rendelést, e-mailben egyeztettem velük mindent, annyi, hogy el kellett menni érte mert ekkora cuccot nem postáznak, de még így is bőven megérte.
Srácok ma hazafelé az autópályán szakadó esőben ablaktörlő maxon,egyszercsak elkezdett lassulni majd megállt teljesen 10-15 mp múlva működik láss csodát,ez mitől lehetett? Valamint több helyen olvastam hogy 1,9 dci-sek panaszkodnak az alapjárati remegésre amit a hidraulikus motortartó bak okoz,3 szervizben voltam mindenhol azt mondták hogy jó a bak,mégis remeg,viszont azt is hallottam hogy csak pár hónapig tart a legtöbb fajta motortartó bak,utána ujra remegésbe kezd. Valakinek esetleg saját tapasztalat,vagy törődjek bele hogy ez ilyen? Próbálgatni 25-30 ezres motortartó bakot hogy vagy jó vagy nem nemigazán szeretnék ;) 1,9 Dci 2005 GS 225,000 km
17.000 Ft volt postával. Nekem megérte, azóta néha kimegyek esténként a kocsihoz csak nyitogatni! Na jó nem, de amikor beülök akkor úgy érzem minden pénzt megér a csend :)
A szaki szerint a váltóból jön az olaj....akkor ez most baj, ugye? Tekintettel a 800 koronás (26e Ft) szervizes óradíjakra, meg a szakértelemre, azt hiszem lesz vagy félmillió...