Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

idiotaindex Creative Commons License 2015.09.01 0 0 61335

Egyik kollegam azt mondta:akksit centire veszunk! :) gyk: ami befer

eloszor rohogtem, aztan megertettem

enyem a gyari olyan sokat birt, hogy nem merem leirni, sot a hivatalos vartas is hulyenek nezett, aztan meg meghazudtolt, mert mondtam ilyet kérek! Es ramutattam a gyarira es azt mondta ezt dizelbe rakjak! 1.4 benzinesem van

a lenyeg kaptam varta silvert vagy mi es draga volt...

a masik autoba bannert vettem ketszer gallyra vagtam, majdnem garancias ugy lett belole, de ujraelesztettek ( hulye szerelo nem vette eszre, hogy a riaszto folyamatosan kapcsolgatja a kozponti zarat, par honap utan mikor mentem az autoert, neztek erosen...)

allitom egyike a kegjobbaknak ar/ertek aranyban

 

Előzmény: Adammer (61328)
zimurgy Creative Commons License 2015.09.01 0 0 61334

"elvégre nem nagyon szokta megérni, hogy többféle köteget készítsenek"

Ehhez annyit, hogy a munkahelyemen régebben autó-kábelkötegeket készítettünk.

(OFF, mert Opel Astra G-hez) volt olyan időszak, hogy 140 különböző változatú karosszériaköteget gyártottunk, és ez csak a műszerfal után, a hátrafelé induló kötegek sokféle kialakítása volt...

Ha ehhez hozzávennénk a műszerfali, a motortéri karosszériaköteget, aztán az összes kisköteget is, valamint ezeket beszorozni az összes motorkábelezéssel, akkor már bőven többezres a variációk száma. 

Némelyek ennek ellenére meglepődnek, hogy egy bontóból beszerzett köteg nem pontosan olyan, mint amire neki van szüksége, azt hívén, hogy a karosszériaforma, és az évjárat egyezése már elegendő...

 

Szóval az autógyárakat kicsit sem aggasztja, hogy szinte bele lehet hülyülni a kábelköteg-gyárban a hihetetlenül sokféle kombinációba.

Előzmény: trakee (61331)
trakee Creative Commons License 2015.09.01 0 0 61333

Sajnos nincs kivezetékelve a tükör fűtése. 

Megnézem, elsőre bíztató volt a sok (12) vezeték, levettem az ajtókárpitot, aztán rájöttem....

3 a tükörmozgatás, 2 az ablak, 2 a hangszoró, a többi meg a központi zár motorjához megy. És nincs több bemenő kábel sem! A balosba meg még kevesebb vezeték van. 

Előzmény: trakee (61331)
BallyS16 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 61332

Nem kap állandó 12V-t, fel kell cserélni két vezetéket, amit meg is tehetsz a fejhez kapott leírás alapján, már a fejhez kapott kábelkötegben az ominózus két kábel eleve bontható kialakítású.

Előzmény: At1cor3 (61329)
trakee Creative Commons License 2015.09.01 0 0 61331

Igen, abban bíztam én is, hogy megvannak a vezetékek, elvégre nem nagyon szokta megérni, hogy többféle köteget készítsenek. Az ajtóba ugye tuti nincs, de ez elgondolkodtató, meg is nézem, hogy odáig van-e vezeték. Amúgy a hátsó ablakkal együtt kapcsolnám a tükörfűtést, ugye? Nyilván a balos elektromos ablakhoz még kapcsoló is kell nekem, plussz egy takaró az ajtóra. Mondjuk ez annyira nem létkérdés, ennél a fűtés praktikusabb. 

Előzmény: zimurgy (61324)
Kárász00 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 61330

Nekem most ment tönkre az akku a napokban(1.6 16V). Exide Premium 60Ah volt és 5,5 évet bírt. Ez nagyon jó akksi. Talán a legmagasabb az indítóárama a kategóriában(600A) és kifejezetten jó a hidegtűrő képessége. Meg könnyebb is a többinél.  A gyári 6,5 évet bírt.

De nem olyan kímélő üzemmódban ahogy te használod. Napi sok indítás télen-nyáron.

Most nem volt idő keresgélni. A Metro-ban akciós a Varta Black 56Ah. 16000Ft. A Jász Akkunál biztos jobb és nagyjából olyan árban van.

 

Előzmény: Adammer (61328)
At1cor3 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61329

Sziasztok Köszönöm az elöző segítséget!

De most egy olyan probléma lépett fel hogy megvettem az új fejegységet beszereltem de ha az autón nincs gyújtás akkor nem is kapcsol be...sőt ha indítóm és megy a rádió akkor is kikapcsol és törlődik a memóriája ...
ezzel mit lehet kezdeni?
szabványos ISO csatlakozó
az autónál van valami vagy fejegységnél van valami hiba?

segítséget előre is köszönöm

Üdv.

Adammer Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61328
sziasztok!
öszre szeretnék már új akksit venni.
milyen paraméterekkel keressek? 2001. 1.4 benzin
milyen amperora ajánlott, milyen indito áram?
napi használatban.van, min. 2x hideginditás, és 2x 25km autout.
márka szempontjábol, pl. ilyen olcso jász-akkut meg lehet venni?
céges pug partnerbe 6évesen még gyári akku volt? vajon az milyen lehetett?
BallyS16 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61327

Az az.

Előzmény: idiotaindex (61326)
idiotaindex Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61326

Az elso kepen a valtokar elotti villamos bizbasz doboz a legzsakvezerlo?

Előzmény: WRCpowaa (61320)
WRCpowaa Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61325

Eladó:

 

zimurgy Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61324

A műszerfali köteget cserélni húzós mutatvány, így először a széthúzott ajtóátvezetőknél javaslom, hogy nézd meg, bent vannak-e a szükséges vezetékek. Az ajtókba jellemzően csakis a legszükségesebb köteget tették, tehát az ajtókban célszerű lehet a kábelköteg-csere. 

Ha elég elszánt vagy, akkor viszont az ajtóköteg ki is egészíthető a szükséges vezetékekkel. Csináltam már utólagos hőmérőszonda-beépítést, megoldható. Ez az autó egy 2000-es Xsara1 volt, és csak a jobb oldal elektromos állítású, de nem fűthető. Mikor megbontottam, akkor láttam, hogy a műszerfali kötegben nem csak a hőmérő számára volt előre vezetékezve, hanem a tükörfűtés is. Elég jó eséllyel tehát csak az ajtókábelekkel kell foglalkozni.

Előzmény: trakee (61322)
bordoxsara Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61323

Köszi, viszont egyedül nem szívesen állnék neki, az eddigi tapasztalatokból bátran vonom le azt a következtetést, hogy elsőre elbaltáznám - itt meg nem nagyon van második esély, ha már kivágtam a tetőt :D

Előzmény: trakee (61321)
trakee Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61322

Nekem a jobbos sérült volt (a háza, a burkolata mind megtört, valószínűleg az az eredetije lehetett, holott az ajtót cserélték!) ezért kellett új. Találtam kéket bontottan, megvettem a  balost is, mert annak a burkolat sarka volt eltörve. Amit vettem, mindkettő elektromos, fűthető. Sajnos vezetékelés nem volt, így a fűtése nincs bekötve a jobbosnak se, és mivel balra sincs vezeték, nem került fel az elektromos tükös bal oldalra sem. Persze ha lenne vezeték, akkor is kellene egy másik kapcsoló, mert a gyárival csak egy tükröt lehet mozgatni. Talán majd egyszer... Megcsinálnám, de inkább úgy, hogy ha megoldható, hogy kibontom egy olyan vezetékkötegét, amibe dupla elektromos, fűthető tükör van, mert most húzzak be sok-sok + vezetéket? Még egy hőmérő, vagy egy fűtés elmegy, de minden funkciójához sok lenne.

Előzmény: Blac12 (61319)
trakee Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61321

:) Nem nem köszi, egyszer elég volt. DE szívesen segítek ha nekiállsz :) De szerezned kell hozzá egy tetőablakot, tetőlemezzel, kárpittal.... Nem lesz egyszerű...

Előzmény: bordoxsara (61318)
WRCpowaa Creative Commons License 2015.08.31 0 0 61320

Biztos fűtőradiátort kell cserélni benne:

Előzmény: m_péter (61302)
Blac12 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 61319

Enyim mind kettő elektromos. Nekem a bal oldalit mindenképpen cserélni kell. Fűthetőt veszek és ha működni fog akkor veszek egy jobbost is. Ugyis kell egy külső hőfok jeladó. Akkor megveszem komplett tükőrrel.

Előzmény: trakee (61313)
bordoxsara Creative Commons License 2015.08.30 0 0 61318

Szia! Ha egészen véletlenül úgy adná az élet, hogy belátható időn belül szeretél hasonló perverzséget csinálni, felajánlanám az én autómat is "tetőablakosításra", bár az nem kombi ;)

Előzmény: trakee (61257)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.30 0 0 61317

Igen :(

Előzmény: BallyS16 (61316)
BallyS16 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 61316

Más a légzsák, a Tied már elméletileg 2 vezetékes :-(

Előzmény: Törölt nick (61312)
BallyS16 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 61315

Ha gyári akkor a két szélén lévő 2-2 lyukba passzoló kiszedővel.

Előzmény: At1cor3 (61314)
At1cor3 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 61314

Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy van egy citroen xsara 1999es autóm és sehogy se tudok rájönni hogy a rádiót hogy kell kiszerelni...
ebben esetleg tudna valaki segíteni? hálás lennék!

Válaszokat köszi előre is

trakee Creative Commons License 2015.08.30 0 0 61313

Nekem sajnos nincs bevezetékelve. Van egy pár elektromos, fűthető tükröm, de eredetileg csak a jobbos elektromos, a balos mechanikus. És nincs vezeték baloldalt, jobb oldalon is csak az elektromos állításhoz. (ugyan fenn van a jobbos fűthető, mert sérült volt)

Előzmény: Blac12 (61298)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.29 0 0 61312

Nekem az van benne ami a 2004-be is volt, csak tavaly lett újra bőrözve. Gondolom nem az kell...

Előzmény: BallyS16 (61288)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.29 0 0 61311
Előzmény: m_péter (61309)
parrakos Creative Commons License 2015.08.29 0 0 61310

1,9TD 90 lovas.

Előzmény: Kova1984 (61306)
m_péter Creative Commons License 2015.08.29 0 0 61309

Köszönöm.

Előzmény: FeZ_ (61308)
FeZ_ Creative Commons License 2015.08.29 0 0 61308

Sajnos ahhoz, hogy hozzáférj a radiátorhoz, az egész műszerfalat ki kell venni, valamint a fűtésbox tartócsavarjait is és ketté kell szedni, ha klímás és a bal felét be kell húzni az utastérbe. (mármint a fűtésboxnak)

 

 

Előzmény: m_péter (61307)
m_péter Creative Commons License 2015.08.29 0 0 61307

Ennyire tudtam szétszedni egyenlőre.

Előzmény: FeZ_ (61303)
Kova1984 Creative Commons License 2015.08.29 0 0 61306

Mekkora motor van benne? Td Hdi 90/110?

Előzmény: parrakos (61294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!