Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
A dolog nekem szól. Én vettem az adást. Átmentem a Lufihoz, és beültettem Kriszt. Nem felejtettem el. Nem tudom végül miért nem ott ült, de mivel nem mi kezeljük, nem lehettem ott, és aznap nem is dolgoztam, hogy még egyszer rákérdezzek. Sorry!
Azthiszem óvást nyújtok itt be. Ha ugyanis a hozzászólásod arra hajaz hogy esetleg a mi csekinünk nem tett volna meg valamilyen előre beültetést valakinek, arra azt mondanám hogy lehet hogy így volt. Tessék a megfelelő embert/embereket megkeresni a kéréssel, aki nekem idáig mailt dobott ültetés kéréssel, azthiszem mindenkinek megtettem azt amit tőlem telt. Legközelebb próbálja meg nálam (is).
Másik: ha valaki az USA-ba utazik, az a jegyvásárlásánal kérheti ugye a székfoglalót a long haulra. Akinekmeg szabadjegye van, az meg az esetek többségében standby-ra dobja, amit ugye csak járatzárás környékén OK-znak le. Akkor meg már nem nagyon lehet kozmetikázni, az kapja sajnos, ami maradt. Nem ismerem krisz25 esetét, sajnálatos hogy így alakult. Tehát, ha legközelebb... és az általunk handlingelt társaságok járatain (BA, LX, SN, TK, VV, EI, LG, 5P... stb.)... akkor szívesen, nem kerül túl sok energiába.
Egyébként meg ha krisz25 intézte a szombati 5P utat, hálás köszönet neki is érte. Igazán nagyszerű élmény volt. Ajánlom magam. :)
Viszont nem teljesen világos, hogy mit volt az út célja? Valami olyasmit kellett valakinek gyakorolnia, amit szimulátorban nem lehet? Vagy eleve sétarepülés volt, de "formai" okokból valami gyakorlásnak kellett elkönyvelni?
Ők lettek a kiválasztottak. Arról persze nem szól a fáma, hogy az előző HSK-s repülésük alkalmával hol (is) púposkodtak. Aztán szegény krisz25 -aki elintéztette nekik a lehetőséget-, egész USA-ig a középső széksorok valamelyik ülésén volt kénytelen gubbasztani, mert a drágák "elfelejtettek" 1 apró viszonosságot. Van 1 jó kis magyar közmondás: A jó mindig elnyeri méltó büntetését. A témáról itt ennyit.
Tényleg szuper volt az út, Kastrup leírása híven tükrözi a valóságot. Bár néhányszor elgondolkodtam, hogy kövessem-e a már említett kolléganő példáját, a zacsi felé nyúló kezem végül mindig visszatért a karfára, ennek ellenére hatalmas élmény volt!! Már ezért megérte itt dolgozni :D
Köszönjük a személyzetnek, a Sky-nak és persze HALKS-nak! :o)
Kedves Érdekeltek! Mostantól irigykedők... Mi voltunk olyan szerencsések, hogy belülről élvezhettük a HA-LKS fedélzetén Ferihegy-Sármellék útvonal panorámáját, összesen 7 le-, és felszállását. Na jó igazándiból csak 1 fel és 1 leszállás, a többi 6 landolás-átstartolás volt. :)
Na hát akkor kezdjük az elejénél. Önmagunkat becsekkolván a from BUDAPEST to BUDAPEST járatra, önmagunkat beszállítva a buszba, máris onboardon voltunk. 8 körül a pushback kitolt minket, felbőgtek a motorok, egy szerényebb lángcsóva kicsapott a bal szárny alól (a jobbról nem tudunk nyilatkozni, mert mi a bal oldalon ültünk), mely kisebb aggodalmat keltett, ezért azon már nem is izgultunk, hogy miért csak az egyik hajtómű jár. :)
A fedélzeti biztonsági bemutató bizalmasabbra sikeredett az átlagosnál, de valljuk be sokkal élvezetesebb volt. Köszi csajok!!! :o)
A runway végénél állva pilótánk kakaóra kapcsolta a teljesítményt, majd "5 méter" után felkapta a gépet a levegőbe. A rutinosabb utazók ekkor elégedetten dőltek hátra, hogy 'na végre egy kis változatosság', a kevésbé gyakorlottak tömött sorokban elindultak a vészkijárat felé. :)))))
Egy méltóságteljes kör után a belváros felett elindultunk az országjáró túrára. Emelkedtünk, döntögettünk, gyomrunk liftezett, a Kapitány folyamatosan tájékoztatott minket arról hogy épp Budakeszi Alsón vagy Balatonalmádi Felsőn járunk-e éppen. Szép lehetett a vitorlás verseny is, bár a fele ködbe veszett. Aztán erős bedöntések Tihany felett, Fonyód, Keszthely, Kis-Balaton, a gyomromat hova rakom… :))))) Az egyik kolléganőnek később sikerült is zacskóba termelnie, amiért megkapta ezért a jól megérdemelt tapsot. Aztán megkezdődött a sármelléki gyomorforgató parti. Le-föl. Le-föl. Le-föl. Le-föl. Le-föl. Le-föl. 6-szor, és közben „gyorsítások-fékezések”, „süllyedések-emelkedések”. A közeli település lakói közül jó néhány rajongónk akadt, akik azt hihették, hogy most forgatják az Airport’05 katasztrófafilm újabb epizódját. Vagy hogy a Kapitány most már többedszerre sem találja megfelelő szöget a leszálláshoz. :)))))) Ekkor a fedélzeten többen is jelezték, hogy inkább vonattal tennék meg a haza felé vezető utat. :o) Ezen személyek legnagyobb megkönnyebbülésére a hatodik átstartolás után még búcsúzásképpen megcsóváltuk a gép farkát a sármelléki reptér dolgozóinak egy alacsony áthúzáson, majd újra vízszintbe helyezve a gépezetet Budapest felé vettük az irányt.
Leszállás előtt Kapitányunk közölte a szomorú hírt, hogy időjárásunk nyár közepén őszies lesz. És igaza van. Zuhog. De a mi kedvünket mára már biztosan nem lehet elrontani, és azt hiszem ezt kijelenthetem e különleges élményben résztvevők nevében is. Mert mindegy hogy a gyomrunk meseszerű-e (hol volt, hol nem volt), ilyen repülésben keveseknek lehet/lehetett részük egy normál út során.
Köszönjük a pilótáknak és a személyzetnek, hatalmas élmény volt, minden huppanását élveztük!
Igazad van, nem olvastam el figyelmesen. Most látom, hogy az tényleg nincs benne, hogy a listaáron 55 milla értékű gépeket TÉNYLEGESEN mennyiért vették. Az már viszont valóban ritkaság lenne, ha ez is megjelenne.
Kedves Érdekeltek,
Holnap reggel 0730 egy SKY B737 -es lemegy Sármellékre gyakorolni. Nem kell megijedni, nincs a gépnek semmi baja, csak alacsonyabban jobb a levegő és nagyobb a médiaérték. Tervezett útvonal PUSTA SVR ,Aranypart, Fonyód, Sármellék, majd vissza Badacsony Füred ( Kék Szalag vitorlásverseny) -VEBOS. Remélem látszik majd rendesen...
SkyEurope finalized its previously announced order for four 737-700s worth $220 million at list prices. The order includes purchase rights for up to 16 additional airplanes. The carrier also will lease 12 737s from GE Commercial Aviation Services. All 16 will be equipped with winglets. Deliveries begin next year. "
Tehát az 55 M USD per stück. Ritka, hogy ilyen infók megjelennek.
Haat, azert egy Kassa-Pozsony utat 4 oranal hamarabb nem jarsz meg. Vonattal is 4 es fel ora. Debrecenbol meg fent vagy kocsival 2-3 oran belul Ferihegyen.
Kár, hogy nem SkyLink szolgáltatás, biztos lenne rá vevő. Ha Kassa elbírja, akkor Debrecen miért ne? Vagy lehet, hogy a SkyShuttle busz csak piacfelmérés, egy esetleges debreceni Sky légi járat beindítására? Biztos megnézik, hogy hányak szállnak át.