Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cruiserem Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1122
Örömhír!!Ködlámpa kapcsoló kicserélve,munkadíjjal-örökösre megcsinálva 27000ft.Örökös=relé lett beépítve és így a kapcsolóhoz nem 9,5A megy,hanem csak 100milliamper.9,5A-t nem bírja a műa.kütyü és elég!!Az előbb az email címet elírtam,bocsánat,helyesen h.tamas@tom-voy.hu.A szerelő aki megcsinálta Lévai Sándor aut.vill.szakember,telefonja06-30 4380840.-ha valakinek segíthettem,hát akkor örülök./megjegyezném,hogy a kapcsolót nov.04.-re igérte a pappas és csak a kapcsoló 47500ft lett volna!!-ennyit róluk.Más:Taranyban-bukfenc és káposztás ételek fesztiválja lesz a hétvégén!!
cruiserem Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1121
szervusztok,klassz napot mindenkinek!Ködlámpa kapcsoló ügyben ma megírtam emailemet Friedrich Lixl úrnak,aki a legfőbb illetékes crysler ügyben.Kiváncsi vagyok reagálására.Más!-bármilyen bontott alkatrészt/lényegesen olcsóbban/ be tudtok szerezni- h.tamas@tom-vay.hu címen,vagy a 06-20 9678414-es telefonon.Tegnap délben rendeltem alkatrészt,ma de 10-re itt volt!!
ptsifu Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1120

Köszi!

 

Csak gondoltam van valami házi praktika törlésre is mint a kód előhívására...

Előzmény: JGab (1118)
Hajma Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1119
Köszönöm a segítséget!
Hajma
JGab Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1118
Hibakódot egy közepesen felszerelt szervíz tudja neked törölni.
Előzmény: ptsifu (1117)
ptsifu Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1117

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem főleg az 1.6 - sal járó kollégák felé de lehet más is tud válaszolni.

Idönként úgy tűnik, hogy alapjáraton nem megy rendesen az egyik hengerem valszeg a 4 es rendesen. Néha ráz ha meg ráteszem a klímát alapjáraton teljesen meg akarja folytani a motort.

 

Gyertyák most lettek cserélve nem változott a dolog.

Vizsont sikerült végre egy hibakódot is kiszedni belőle mert tegnap kigyulladt a rárga lámpám is na akkor produkálta a p0304 es hibát gyujtáskimaradás a 4 hengerben..

 

Rendes gázon teljesen jól muzsikál a gép.

 

Gyertya csere bere meg volt hézagot összébb ütöttem 0.8-0.9 re mert szerintem túl nagy volt.

Úgy tünt meg is javult de reggel megint kezdte kicsit rázni..

 

A sárga lámpa az kialudt viszont a 304 kódot nem tudom, hogy lehet e törölni a compjuteréből vagy törlődik az magától?

Belefutott e valaki hasonló egyenetlen motorjárásba alapjáraton?

Mennyi az alapjárata a kocsinak?

 

Köszi a segítséget meg az ötleteket!

 

 

 

csak john Creative Commons License 2009.08.31 0 0 1116
A külső izlés dolga. Nekem az első széria jön be. Az újon a lökhárítók és az első lámpák lettek változtatva, belűl elveszett a gömbölyű formavilág.
Az 1.6 szerintem kevés bele, lagalább 2.0. Az alkatrész árakat kérdezd végig valamelyik forgalmazónál, mert nagyok az eltérések a motorok között. Én csúnyán belenyúltam egy használtba, olvass egy kicsit vissza. De ez ne vegye el a kedved, neked ettől még lehet szerencséd.
Előzmény: Hajma (1114)
JGab Creative Commons License 2009.08.31 0 0 1115
Szia!

Szerintem, hogy milyet, az attól függ, hogy mire és mennyit akarod használni.

1.6 benzin - városba bőven elég, azon kívűl a nagy tömeg miatt szerintem kompromisszumos. De ez a legolcsóbb, és valszeg a legolcsóbban fenntartható

2.0 benzin - A mai eszemmel én ilyet vennék. Itthon sokkal olcsóbb, mint a dízel, és nincs vele dízel para (porlasztőcsúcs, adagoló, turbó - ezek nem típushibák, minden TD motor lehetséges gondjai)
Ha nem mész vele sokat, megéri

2.4 benzin, ill. 2.4 Turbo benzin - amerikából jöttek, igazi benzinfalók.

2.2 CRD - Nekem ilyen van, még a régebbi, 120LE-s. Nem egy versenyautó, de mindig kényelmes erőtartalékkal rendelkezik, 7,5L-rel megelégszik. Picit hangos, szerintem elbírna egy 6-ik fokozatot.

Én tavaly hoztam a németektől az enyémet. Igazából nem biztos, hogy olcsóbban kijössz, de nagyobb a választék, és talán megbízhatóbb forrás, bár az enyémre simán rámondták, hogy 'unfallfrei', aztán kiderült, hogy volt javítva. Igaz nem volt nagyon összetörve, de azért mégsem 'sérülésmentes'.

Hátrányai, hogy a forgalombahelyezés elég sok szaladgálást igényel, és bár No-ban sok van belőle, de ha eléggé leszűkited a kört, hogy milyet szeretnél, 1-200km simán lehet a jelöltek között, tehát lehet, hogy több nap kell.

Ami érdekes, hogy németeknek van pénzük tankolni, így nincs az a hatalmas árkülönbség a benzines és dízel között, mint itthon. 2.0-s benzinesért majdnem biztos, hogy nem éri meg kimenni.

Felszereltségek között nincs sok különbség, egy-két elektromos cuccot (ködlámpa, hőmérő íránytű, napellenző világítás) leszámítva szerintem praktikusan a kárpitozás a különbség.
Classic - sima szövet, Touring - plüss, Limited - bőr + krómfelni

Classic általában 1,6-osokhoz jár, többi leginkább Limited, néha Touring.

Tavaly a Pappasnak volt egy csomó 1.6 Classic a Jahreswagen kínálatában, 3M felett nem sokkal. Újszerűek voltak.

Futóművet érdemes átnézni, kerékcsapágyakat, szilenteket megviseli a nagy tömeg.

Még egy, egyszer volt egy ráncfelvarrás, külsőt nem igazán érintette, de a műszerfal teljesen más lett. Az új modernebb, de szögletesebb, ízlés kérdése, hogy melyik jön be.

Előzmény: Hajma (1114)
Hajma Creative Commons License 2009.08.31 0 0 1114
Tisztelt Cruiseresek!

Nagyon megköszönném, ha egypár jótanáccsal el tudnátok látni.
Beleszerelmesedtem a típusba , vásárlás előtt állok.Kb 3 millám van a dologra , autót konkrétat még nem néztem ki, azt sem tudom ,hogy itthon vegyek, vagy külföldön. Kérnék Tőletek ezzel kapcsolatban tanácsokat, mire figyeljek az autónál, esetleg tippeket külföldön v. itthon.
Minden tanács ,vélemény érdekel!

Előre is köszönöm: Hajma
9696 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 1113

 Kellemes hétvégét mindenkinek!

 

Ez a ködlámpa kapcsoló dolog biztos, hogy típushiba, csak itt, Nyíregyházán az összes PT-s ismerősöm (4) biztosíték nélkül jár, mivel önállósították magukat a kapcsolók. Az én kapcsolómat folyamatosan nyomni kell, hogy ne világítson a ködlámpa. Inkább kivettem a biztit. A többieké pedig ötletszerűen kapcsolgatja magát, és gyújtás nélkül is lemerítik az akkumlátort...

 Ha lenne egy ilyen hibás kapcsolóm plusszban,valószínű nekilátnék a javításnak.Szerszámaim vannak hozzá. De az autóban lévőt nem szívesen szedném szét, bár nagyon gondolkozom rajta... Ha mégis rászánom magam, megosztom a tapasztalatokat. További szép napot!

Előzmény: JGab (1110)
csak john Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1112
Én nem bízok abban, hogy bármit is lépne az ügyben. Ez elég jó üzlet nekik. 40.000 Ft az alkatrész a Pappasnál, meg legalább egy óra munka. A hiba biztos, hogy ismert, ha máshonnan nem, akkor a megrendelt alkatrészek listájáról. Mivel ennek az autónak nincs alternatívája (a HHR szerintem egy kicsit más vonulat), ha valaki ilyet akar, akkor kénytelen együttélni a hibákkal.
Ha valaki emlékszik a Ford történetéből a Pinto ( http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto ) típusra, akkor tudja miről beszélek. A többieknek elmondom. Ha hátulról belementek a kocsiba, akkor a gyűrődőzónában lévő benzintank hajlamos volt kiszakadni, a benne lévő benzin beterítette az utasteret és a kipufogó begyújtotta. Elég kínos baki. A Ford kiszámolta, hogy olcsóbban megússza a dolgot, ha a balesetben megsérült és elhunyt embereknek és hozzátartozóinak kártérítést fizet, mintha kijavítaná a konstrukciós hibát. Ez a hozzáállás mind a mai napig megvan minden gyártónál, remélhetőleg nem ennyire durván.
Előzmény: cruiserem (1109)
JGab Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1111

Elkdüldhetjük neki, de én őszíntén szólva nem sokat várnék tőle. Saját szakállára nem fog visszahívási akciót szervezni, mert a gyár nyílván nem finanszírozná. Visszahívásról a németek sem ejtenek szót, nyílván ott sem volt ilyen.

Max valami kedvezményt lehetne kisírni a cserére, ha mondjuk elvisszük jópáran.

 

Én személy szerint most a turbójavításra gyűrok, az nagyjából elviszi majd a kocsira költhető pénzt :)

 

Lehet célravezetőbb lenne valami ügyeskezű műszerészt keresni, aki aprópénzért felújítgatja ezeket a kapcsolókat.

 

 

Előzmény: cruiserem (1109)
cruiserem Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1109
Szép jó estét!!-lenne egy javaslatom,mivel látom gubanc van a fordítás terén!!Friedrich.lixl@pappas.at Ő lenne az ügyvezető,aki biztosan segítene magyarra fordítani,már ha komolyan veszi ügyvezetőségét és van a chrysler iránt elkötelezettsége.-így tudomást szerezhetne anyanyelvén a fentálló típushibáról./Sajnos én is csak a konyha nyelvet beszélem/
JGab Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1110

A képek:

 

 

 

Remélem használhatóak, biztos segít, ha van mellé egy szétszedett kapcsoló.

 

Van leírás a kapcsoló kiszereléséről, állítólag negyedóra alatt megvan, csak legyenek meg a szerszámok (ilyen-olyan torx) Ha valakinek kell, picit belemászok abba is.

 

Amennyit nagyjából értek:

 - a kapcsoló meghibásodása okozhatja azt, hogy nem lehet a ködlámpát felkapcsolni, de azt is, hogy állandóan magától felkapcsolódik, akár álló helyzetben is, lemerítve az akksit. Ilyenkor biztosíték ki.

 

 - A problémát az okozza, hogy van egy műanyag kis stift, meg egy másik műa. alkatrész (ez van a képeken) amik tulajdonképpen a kapcsolás mechanikus részét végzik. Ezek idővel a közelükből termelődő hőtől megolvadnak, eldeformálódnak, így már bizonytalan a működésük.

 

A barkács megoldások arra épülnek, hogy visszaállítják az eredeti formát. Meghosszabítják a stiftet, vagy ragasztóval, vagy egyéb alkalmas anyaggal feltöltik az ellenoldali alkatrészt.

 

A barkácsolás helyett cserét választó német kollégák a kapcsolócseréért 100-200EUR között szoktak áldozni, de mivel lényegesen nem változott a konstrukció, a hiba újra előjöhet.

 

Nagyjából ennyit találtam, bár nem néztem végig az egészet, meg én sem értek mindent.

Ha tudtok jó angol fórumot, akkor ott jobban boldogulnék...

Előzmény: csak john (1107)
JGab Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1108

A képeket idelopom majd, a fordítással nekem is vannak gondjaim, de majd megpróbálom.

 

A németed nem rossz, annyit helyesbítenék, hogy "ZWEI Bier bitte!" :)

Előzmény: csak john (1107)
csak john Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1107
Úgy nézem kell a regisztráció. A képeket nem tudnád ide átmásolni? Esetleg a lényegről egy rövid összefoglalót írni?
A német tudásom sajna az "Ein Bier bitte!" montadra korlátozódik. Bár szerintem ezt is rosszul tudom, de azért működött. :D
Előzmény: JGab (1096)
csak john Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1106
Én élnék az ajánlattal!
Bocsánat, eddig magamon kívül voltam!
Máris küldök mailt.
Előzmény: szilvafan (1104)
cruiserem Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1105
Szervusz!!-Azért,ha nem viszi senki el,ne dobd ki!!-lehet,hogy jó lesz bemutatni alkalom adtán a nemtudomkáknak/crysler importőr/
szilvafan Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1104

Az ajánlatom még mindig áll, a rossz  kapcsoló itt figyel a garázsban.

 

Türelmes, és jókezű fiú kellene a szétszedéshez, mert amikor a villamossági szerelőt kérdeztem, ő a nagykalapácsot javasolta mint hozzávaló szerszám:)

Előzmény: JGab (1096)
cruiserem Creative Commons License 2009.08.27 0 0 1103
utólagos engedelmeddel,Marko Attila szervízvezetőnek elküldtem hozzászólásodat.Ma két emailt kapott tőlem,holnap azt hiszem Friedrich Lixl-nek fogok írni az ausztriai címükre.Lehet,hogy tombol a sötétség billuxváltó ügyben??-nosza!!-segítsünk nekik a tudatlanság sötét mocsarából kiszállni!!
Előzmény: JGab (1096)
cruiserem Creative Commons License 2009.08.27 0 0 1102
Szép napot mindenkinek!!Na innen kezdődik a típushibás ködlámpakapcsoló bejelentésére adott válasz!!-----Köszönettel vettük észrevételét a PT Cruiser ködlámpakapcsolójának
meghibásodásával kapcsolatban.

Tekintettel arra, hogy a jármű visszahívásokat a gyártó döntése és
iránymutatásai alapján végezzük, észrevételét továbbítottam a Chrysler
magyarországi importőrének
a Chrysler Hungária Kft-nek.


Üdvözlettel / Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Markó Attila
Szervizvezető

Pappas Auto Magyarország Kft.
1117  Budapest , Hunyadi János út 6. , Hungary
<T>: +36-1-463-7484  <M>: 0620 9550 913  <F>: +36-1-463-7409
attila.marko@pappas.hu
Ennyit tudok idáig,valamint az autó jogásztól is kértem tanácsot.Remélem,közösen be tudjuk bizonyítani az igazunkat.Azért örülnék,ha azok is jeleznék a fennt nevezett úrnak,illetve a szervíznek,akiknek tényleg volt kapcsoló problémájuk!!Köszönöm!!
gohabs Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1101
dogokat= dolgokat ,sorry
gohabs Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1100
engem érdekelne a légterelő,talán a szőnyeg is! csak infót gyűjtesz,vagy kész tényként lehet venni dogokat?
nacbalamber Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1099
Üdv mindnekinek.....

Utánajárok a csomagtértálcának, szerintem megoldható nem 30 méretpontosan....:-D

Egyébként a légterelő nem hangos, csak ha rosszul van felrakva, már 3 éve szállítok ilyeneket, csak sajna Pt hez nem gyárottak, nincsen rá kereslet, gondoltam legyen, és mi lettünk volna azok....a szőnyeget megcsináltatom magamnak, aztán lesz kép róla, hátha megtetszik másnak is....

Amennyiben tudok valamit a tálcáról szólók...

Üdv mindnekinek....

Peszi, a matricák felől érdeklődhetek már?
nacbalamber Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1098
Üdv mindnekinek.....

Utánajárok a csomagtértálcának, szerintem megoldható nem 30 méretpontosan....:-D

Egyébként a légterelő nem hangos, csak ha rosszul van felrakva, már 3 éve szállítok ilyeneket, csak sajna Pt hez nem gyárottak, nincsen rá kereslet, gondoltam legyen, és mi lettünk volna azok....a szőnyeget megcsináltatom magamnak, aztán lesz kép róla, hátha megtetszik másnak is....

Amennyiben tudok valamit a tálcáról szólók...

Üdv mindnekinek....

Peszi, a matricák felől érdeklődhetek már?
ptsifu Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1097
JGab Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1096
Biztos nem gyakori a probléma, a német márkatársak azért értekeznek 14 oldalon keresztül csak erről.

Mondjuk csak a negyedét értem, de itt van valami kép, hogy mi okozza a galibát. Csak ha valaki egyszer szétszedné a kapcsolót...

http://www.cruiserforum.de/bb/thread.php?threadid=10430&threadview=0&hilight=kombischalter&hilightuser=0&page=14

Ui: A képek eléréséhez talán szükséges a regisztráció.
Előzmény: cruiserem (1093)
szilvafan Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1095

 

hát persze, hogy van...és a Chrysler nevet hallotta már az említett úr ? :)

 

csak itt a fórumon, én (s)írtam először, aztán még legalább 4-5 márkatárs panaszkodott a kapcsolóra.

 

szőnyeg nekem sem kell, légterelőm már régen van, és szerintem hasznos.

viszont csomagtér szőnyeg az engem is érdekelne.

üdv

Előzmény: cruiserem (1093)
JGab Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1094
MU-HA-HA!!

Pappas?
Előzmény: cruiserem (1093)
cruiserem Creative Commons License 2009.08.26 0 0 1093
Mindenkinek klassz napot!Crysler bpesti vevőszolgálatával most beszéltem telefonon ködlámpa kapcsoló ügyben!!Az illető úr-állítólag most hallott először erről a problémáról.Van evvel kapcsolatban valakinek véleménye??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!