Scenic 2001-es első ablak emelőim beszartak. Egyben kell/érdemes a szerkezetet cserélni? A bovdenes rész összegubancolódott és fehér pöckök is sérültek, amik a bovdenek végén vannak. Milyen ár körül mozognak ezek?
Mi a különbség a két gumi méret között 205/55/16 205/60/16 Nekem jelenleg 205/55/16 méretü van fent.
A különbség egyrészt az átmérő (a /60 némileg nagyobb átmérőjű), másrészt az előírás.
A /55 csak a"sima" (=nem Grand) Scénic-ek gumija, ha a teljesítmény 120 LE alatti. Az 1.9 dCi-k és a 2.0 dCi-k, illetve a 2 literes benzinesek (turbóval és anélkül) csak a nagyobb átmérőjű gumival jöttek ki.
bocsi ha volt már de elég sokat visszaolvastam és nem találtam konkrétumot sehol csak hogy ilyen zsír meg olyan zsír meg gumicsík a tetőablakra,de mivan ha az enyém már ki se nyílik? régen is döcögve nyílott csak de most már csak megmoccan és visszaáll alaphelyzetbe van esetleg valaki itt a fórumon vagy ismertek valakit aki ilyeneket javít?
Ahogy Airbag kolléga is említette, keress meg magánban.
A mi szerelőnknek van Renault Cartech minősítése (a Renault mechanikai mesterszerelő minősítése), és egy pár tetőablakot már visszahozott az életbe.
2000-es 1.6-os Scenicemben szeretnék váltóolajat cserélni. Mennyi olaj kell bele? 3.1 litertől 6 literig olvasok mindenfélét, meg ez az NFP kontra NFJ dolog se egyértelmű számomra, hiába kutakodok.
bocsi ha volt már de elég sokat visszaolvastam és nem találtam konkrétumot sehol csak hogy ilyen zsír meg olyan zsír meg gumicsík a tetőablakra,de mivan ha az enyém már ki se nyílik? régen is döcögve nyílott csak de most már csak megmoccan és visszaáll alaphelyzetbe van esetleg valaki itt a fórumon vagy ismertek valakit aki ilyeneket javít?
Igen, gondolom hogy javitható, de a panel úgy nézett ki mintha a földből lett volna előhúzva. Németországban nem viszem el javíttatni :) Legyen benn egy új, ez meg majd megy javittatásra :)
nem vagyok szikrabohóc de ha jól mondom akkor egy teljesítmény tranzisztor van rajta ami tönkremehet 500huf az a fekete kocka 3lábbal, más nem nagyon van benne
Bal első ülést kiszedtem, kárpitot felhajtottam, hagyom száradni szombatig, addig tudom nélkülözni az autót, szerencsére a jobb oldalon nem érzek nedvességet... Viszont érezni nedvességet az ülés alatti biztositékrésznél... És persze ott van az a jó nedszivóképességű szöbet anyag is... Remélem kiszárad meg hogy jó idő lesz :)
Közben kiszereltem az előtétellenállást is, hát a jó K** anyját a franciáknak :))))
Nos úgy néz ki az enyém "kuka". Jövő héten kapom az újat, már lesz rutin a beszerelésre. :)
Amúgy az előtétellenállás javítható? A csatlakozó szépnek stabilnak tűntek, maga a panel volt gáz... Persze egy paneltakarítás után derülne ki minden...
Elvileg a kalaptartó úgy tehető be felhajtott ülésnél, hogy kinyitod a 2 db oldalsó rekeszt, és bejátszod először az egyok végét, majd a másikat, de közben kell egy kicsit forgatni is a tengelye körül...
Macera, egyszer próbáltam, azóta inkább garázs, vagy ha menet közben van kedvünk ülést nyitni, akkor ferdén betámasztva az ülések mögé...
Köszi a tippeket. Németországban vagyok, és elég változékony az időjárás most, naponta többször eső... stb... Tudom akkor állítsam a lakásba :) Van trükkje a padlókárpit kiszedésnek?
Na ma nem jutottam el az előtétellenállás ellenőrzéséhez. De mivel a vezető oldali padló rekeszben igaz nem áll a víz, viszont az alja érezhetően nedves, érdekelne, hogy lehetne kiszárítani, azaz a padlókárpitot felszedni. Szerencsére a másik oldalon nem érzek nedvességet.
Illetve egy kérdés ami más téma de foglalkoztat: 7 személyes üzemmódban hova lehet tenni a kalaptartót?
Ablaktörlő: nem, nem csak 10 percet bír, HA jó a mechanika. Az egyik jellegzetes hibapontja a mechanikának a jobboldali ablaktörlő kar kis segédkarjának két csapágya szeret berohadni. Komplett videók vannak a neten, szerelőkészletek az Ebay-en, de itt a fórumon is leírták már a csere menetét, a szükséges csapágyak méretét. Én nem úsztam meg ennyivel, nekem a komplett mechanika cseréje segített. Ez sem ördöngősség, a komplett cuccot valami 45 EUR-ért vettem az Ebay-en.