Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tudci Creative Commons License 2009.09.08 0 0 1134
Szia!

Köszi az infót. Mit tanácsolsz, hol tudnék hozzájutni? Hol keressem?
Lennie kell valahol a tetőre vonatkozóan is service manual-nak!

A Te pt szervíz cd-d is angol nyelvű? Ha esetleg meg lenne németül, szívesen venném.


Üdv
Kitti
Előzmény: nacbalamber (1133)
nacbalamber Creative Commons License 2009.09.07 0 0 1133
Hello, sajnos a rendelkezésemre álló pt szervíz cd nem foglalkozik az elektromos tetővel....

Sok Sikert hozzá.....
Előzmény: tudci (1132)
tudci Creative Commons License 2009.09.07 0 0 1132
Kedves ptsifu!

A segítségét szeretném kérni. Már rég óta szeretnék ilyen servis manualt letölteni a Pt cabrióhoz (2.4-es, 2007). Elképzelhető, hogy létezik kifejezetten cabrióra is? Ha igen, megadná nekem azt a linket? Vagy csak ez létezik? Szükségem lenne az elektromos tető és kiegészítőire, a hozzá tartozó elektromos berendezésekre vonatkozó servis manualra. Esetleg német nyelvű servis mamual?

Előre is köszönöm válaszát.

Üdvözlettel:

K. Kitti

Előzmény: ptsifu (1013)
cruiserem Creative Commons License 2009.09.07 0 0 1131
Üdvözlök mindenkit-akinek jól telt a hétvégéje és akinek nem.Egy klassz bakonyi túrát szeretnék figyelmetekbe ajánlani.A cseszneki-vár megtekintése,állat-simogatósdival,fényképezéssel egybekötve-szinte fillérekbe kerül.Érdemes megkóstolni a vár tövében meghúzódó étterem forró kakaóját és palacsintáit./nekünk ízlett/Nem mellékes,hogy a várral szemközt húzódó 82-es út szerpentines szakaszát kiválóan újították fel élvezetes autózást- motorozást biztosítva az erre kószálóknak.Javaslom a programba Bakonybélt-a "szent-tó"megtekintésével,esetleg a múlt hónapban elhunyt Cseh Tamás házánál egy emlék gyertya gyújtásával.Ló-kút irányában érjük el a 8-as utat,ahol közelsége miatt szinte kihagyhatatlan a Herendi-porcelán múzeum./Én és Barátaim,most motorral voltunk,de szándékunkban áll Pt-vel is újra bejárni,amikor az erdő felölti őszi,ünneplő ruháját.Mindenkinek kellemes gurulást kívánok!!
cruiserem Creative Commons License 2009.09.05 0 0 1130
sziasztok!-skiccet jövő héten tudok csak küldeni!!-viszont,ha a kapcsoló ki van szerelve,nem tudsz rontani a leírás alapján!!
Előzmény: csak john (1128)
ancsika06 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 1129

Kedves Fórumozók!

Komárom környékéről van esetleg fórum tag, aki szívesen bemutatná a gépét? Nagyon gondolkozunk a cserén, csak még a családi vonásait nem sikerült ellenőrizni. Előre is köszi,

Ancsi

csak john Creative Commons License 2009.09.04 0 0 1128
Köszönjük a leírást, de kérnénk hozzá egy kis kiegészítést. A vezetékek könyebb azonosíthatósága miatt egy rajzot vagy fényképet, ha nem megy, akkor a vezetékek szinkódja is nagy segítség.
Előzmény: cruiserem (1127)
cruiserem Creative Commons License 2009.09.04 0 0 1127
Sziasztok,ködlámpa kapcsolót biztosíték kiszerelése nélkül,az alábbiak szerint lehet megszelidíteni=Relézni a kormánykapcsoló csokinál lehetséges.Csatlakozó alsó sor-jobbról a 3.saru használható a relé tápjának/30-as láb/Jobbról a negyedik saru vezetéke megy a ködlámpákhoz-/lé 87-es láb/A negyedik lábról kell a relét vezérelni!86-os láb/A relé 85 lábát pedig testelni.
drrencz Creative Commons License 2009.09.04 0 0 1126
Sziasztok!Szintén zenész kulcs és ködlámpa ügyében is.
Előzmény: szilvafan (1123)
cruiserem Creative Commons License 2009.09.03 0 0 1125
központizár szintén makacskodik néha,viszont kulcs használata után többnyire újra okay!
Előzmény: szilvafan (1123)
JGab Creative Commons License 2009.09.03 0 0 1124
Nekem is.
Általában bevásárlóközpontoknál csinálja, reptéren mindig.

A rádiós távirányítót zavarják bizonyos elektromos jelek. Semmi baja, ez ilyen.
De múltkor a reptéren a taxis megnyugtatott, hogy más autóknál is van ilyen.
Előzmény: szilvafan (1123)
szilvafan Creative Commons License 2009.09.03 0 0 1123

sziasztok,

 

a központizár vezérléssel az a tapasztalatom, hogy nem mindenhol működik.

Egyszerűen, vannak olyan területek Budapesten, ahol egyáltalán nem, és onnan 200 m-re a következő megállásnál tökéletesen működik.

Van valakinek hasonló tapasztalata ?

üdv, szilva

 

ui : csakjohn, nem kell a kapcsoló ?

cruiserem Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1122
Örömhír!!Ködlámpa kapcsoló kicserélve,munkadíjjal-örökösre megcsinálva 27000ft.Örökös=relé lett beépítve és így a kapcsolóhoz nem 9,5A megy,hanem csak 100milliamper.9,5A-t nem bírja a műa.kütyü és elég!!Az előbb az email címet elírtam,bocsánat,helyesen h.tamas@tom-voy.hu.A szerelő aki megcsinálta Lévai Sándor aut.vill.szakember,telefonja06-30 4380840.-ha valakinek segíthettem,hát akkor örülök./megjegyezném,hogy a kapcsolót nov.04.-re igérte a pappas és csak a kapcsoló 47500ft lett volna!!-ennyit róluk.Más:Taranyban-bukfenc és káposztás ételek fesztiválja lesz a hétvégén!!
cruiserem Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1121
szervusztok,klassz napot mindenkinek!Ködlámpa kapcsoló ügyben ma megírtam emailemet Friedrich Lixl úrnak,aki a legfőbb illetékes crysler ügyben.Kiváncsi vagyok reagálására.Más!-bármilyen bontott alkatrészt/lényegesen olcsóbban/ be tudtok szerezni- h.tamas@tom-vay.hu címen,vagy a 06-20 9678414-es telefonon.Tegnap délben rendeltem alkatrészt,ma de 10-re itt volt!!
ptsifu Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1120

Köszi!

 

Csak gondoltam van valami házi praktika törlésre is mint a kód előhívására...

Előzmény: JGab (1118)
Hajma Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1119
Köszönöm a segítséget!
Hajma
JGab Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1118
Hibakódot egy közepesen felszerelt szervíz tudja neked törölni.
Előzmény: ptsifu (1117)
ptsifu Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1117

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem főleg az 1.6 - sal járó kollégák felé de lehet más is tud válaszolni.

Idönként úgy tűnik, hogy alapjáraton nem megy rendesen az egyik hengerem valszeg a 4 es rendesen. Néha ráz ha meg ráteszem a klímát alapjáraton teljesen meg akarja folytani a motort.

 

Gyertyák most lettek cserélve nem változott a dolog.

Vizsont sikerült végre egy hibakódot is kiszedni belőle mert tegnap kigyulladt a rárga lámpám is na akkor produkálta a p0304 es hibát gyujtáskimaradás a 4 hengerben..

 

Rendes gázon teljesen jól muzsikál a gép.

 

Gyertya csere bere meg volt hézagot összébb ütöttem 0.8-0.9 re mert szerintem túl nagy volt.

Úgy tünt meg is javult de reggel megint kezdte kicsit rázni..

 

A sárga lámpa az kialudt viszont a 304 kódot nem tudom, hogy lehet e törölni a compjuteréből vagy törlődik az magától?

Belefutott e valaki hasonló egyenetlen motorjárásba alapjáraton?

Mennyi az alapjárata a kocsinak?

 

Köszi a segítséget meg az ötleteket!

 

 

 

csak john Creative Commons License 2009.08.31 0 0 1116
A külső izlés dolga. Nekem az első széria jön be. Az újon a lökhárítók és az első lámpák lettek változtatva, belűl elveszett a gömbölyű formavilág.
Az 1.6 szerintem kevés bele, lagalább 2.0. Az alkatrész árakat kérdezd végig valamelyik forgalmazónál, mert nagyok az eltérések a motorok között. Én csúnyán belenyúltam egy használtba, olvass egy kicsit vissza. De ez ne vegye el a kedved, neked ettől még lehet szerencséd.
Előzmény: Hajma (1114)
JGab Creative Commons License 2009.08.31 0 0 1115
Szia!

Szerintem, hogy milyet, az attól függ, hogy mire és mennyit akarod használni.

1.6 benzin - városba bőven elég, azon kívűl a nagy tömeg miatt szerintem kompromisszumos. De ez a legolcsóbb, és valszeg a legolcsóbban fenntartható

2.0 benzin - A mai eszemmel én ilyet vennék. Itthon sokkal olcsóbb, mint a dízel, és nincs vele dízel para (porlasztőcsúcs, adagoló, turbó - ezek nem típushibák, minden TD motor lehetséges gondjai)
Ha nem mész vele sokat, megéri

2.4 benzin, ill. 2.4 Turbo benzin - amerikából jöttek, igazi benzinfalók.

2.2 CRD - Nekem ilyen van, még a régebbi, 120LE-s. Nem egy versenyautó, de mindig kényelmes erőtartalékkal rendelkezik, 7,5L-rel megelégszik. Picit hangos, szerintem elbírna egy 6-ik fokozatot.

Én tavaly hoztam a németektől az enyémet. Igazából nem biztos, hogy olcsóbban kijössz, de nagyobb a választék, és talán megbízhatóbb forrás, bár az enyémre simán rámondták, hogy 'unfallfrei', aztán kiderült, hogy volt javítva. Igaz nem volt nagyon összetörve, de azért mégsem 'sérülésmentes'.

Hátrányai, hogy a forgalombahelyezés elég sok szaladgálást igényel, és bár No-ban sok van belőle, de ha eléggé leszűkited a kört, hogy milyet szeretnél, 1-200km simán lehet a jelöltek között, tehát lehet, hogy több nap kell.

Ami érdekes, hogy németeknek van pénzük tankolni, így nincs az a hatalmas árkülönbség a benzines és dízel között, mint itthon. 2.0-s benzinesért majdnem biztos, hogy nem éri meg kimenni.

Felszereltségek között nincs sok különbség, egy-két elektromos cuccot (ködlámpa, hőmérő íránytű, napellenző világítás) leszámítva szerintem praktikusan a kárpitozás a különbség.
Classic - sima szövet, Touring - plüss, Limited - bőr + krómfelni

Classic általában 1,6-osokhoz jár, többi leginkább Limited, néha Touring.

Tavaly a Pappasnak volt egy csomó 1.6 Classic a Jahreswagen kínálatában, 3M felett nem sokkal. Újszerűek voltak.

Futóművet érdemes átnézni, kerékcsapágyakat, szilenteket megviseli a nagy tömeg.

Még egy, egyszer volt egy ráncfelvarrás, külsőt nem igazán érintette, de a műszerfal teljesen más lett. Az új modernebb, de szögletesebb, ízlés kérdése, hogy melyik jön be.

Előzmény: Hajma (1114)
Hajma Creative Commons License 2009.08.31 0 0 1114
Tisztelt Cruiseresek!

Nagyon megköszönném, ha egypár jótanáccsal el tudnátok látni.
Beleszerelmesedtem a típusba , vásárlás előtt állok.Kb 3 millám van a dologra , autót konkrétat még nem néztem ki, azt sem tudom ,hogy itthon vegyek, vagy külföldön. Kérnék Tőletek ezzel kapcsolatban tanácsokat, mire figyeljek az autónál, esetleg tippeket külföldön v. itthon.
Minden tanács ,vélemény érdekel!

Előre is köszönöm: Hajma
9696 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 1113

 Kellemes hétvégét mindenkinek!

 

Ez a ködlámpa kapcsoló dolog biztos, hogy típushiba, csak itt, Nyíregyházán az összes PT-s ismerősöm (4) biztosíték nélkül jár, mivel önállósították magukat a kapcsolók. Az én kapcsolómat folyamatosan nyomni kell, hogy ne világítson a ködlámpa. Inkább kivettem a biztit. A többieké pedig ötletszerűen kapcsolgatja magát, és gyújtás nélkül is lemerítik az akkumlátort...

 Ha lenne egy ilyen hibás kapcsolóm plusszban,valószínű nekilátnék a javításnak.Szerszámaim vannak hozzá. De az autóban lévőt nem szívesen szedném szét, bár nagyon gondolkozom rajta... Ha mégis rászánom magam, megosztom a tapasztalatokat. További szép napot!

Előzmény: JGab (1110)
csak john Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1112
Én nem bízok abban, hogy bármit is lépne az ügyben. Ez elég jó üzlet nekik. 40.000 Ft az alkatrész a Pappasnál, meg legalább egy óra munka. A hiba biztos, hogy ismert, ha máshonnan nem, akkor a megrendelt alkatrészek listájáról. Mivel ennek az autónak nincs alternatívája (a HHR szerintem egy kicsit más vonulat), ha valaki ilyet akar, akkor kénytelen együttélni a hibákkal.
Ha valaki emlékszik a Ford történetéből a Pinto ( http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto ) típusra, akkor tudja miről beszélek. A többieknek elmondom. Ha hátulról belementek a kocsiba, akkor a gyűrődőzónában lévő benzintank hajlamos volt kiszakadni, a benne lévő benzin beterítette az utasteret és a kipufogó begyújtotta. Elég kínos baki. A Ford kiszámolta, hogy olcsóbban megússza a dolgot, ha a balesetben megsérült és elhunyt embereknek és hozzátartozóinak kártérítést fizet, mintha kijavítaná a konstrukciós hibát. Ez a hozzáállás mind a mai napig megvan minden gyártónál, remélhetőleg nem ennyire durván.
Előzmény: cruiserem (1109)
JGab Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1111

Elkdüldhetjük neki, de én őszíntén szólva nem sokat várnék tőle. Saját szakállára nem fog visszahívási akciót szervezni, mert a gyár nyílván nem finanszírozná. Visszahívásról a németek sem ejtenek szót, nyílván ott sem volt ilyen.

Max valami kedvezményt lehetne kisírni a cserére, ha mondjuk elvisszük jópáran.

 

Én személy szerint most a turbójavításra gyűrok, az nagyjából elviszi majd a kocsira költhető pénzt :)

 

Lehet célravezetőbb lenne valami ügyeskezű műszerészt keresni, aki aprópénzért felújítgatja ezeket a kapcsolókat.

 

 

Előzmény: cruiserem (1109)
cruiserem Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1109
Szép jó estét!!-lenne egy javaslatom,mivel látom gubanc van a fordítás terén!!Friedrich.lixl@pappas.at Ő lenne az ügyvezető,aki biztosan segítene magyarra fordítani,már ha komolyan veszi ügyvezetőségét és van a chrysler iránt elkötelezettsége.-így tudomást szerezhetne anyanyelvén a fentálló típushibáról./Sajnos én is csak a konyha nyelvet beszélem/
JGab Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1110

A képek:

 

 

 

Remélem használhatóak, biztos segít, ha van mellé egy szétszedett kapcsoló.

 

Van leírás a kapcsoló kiszereléséről, állítólag negyedóra alatt megvan, csak legyenek meg a szerszámok (ilyen-olyan torx) Ha valakinek kell, picit belemászok abba is.

 

Amennyit nagyjából értek:

 - a kapcsoló meghibásodása okozhatja azt, hogy nem lehet a ködlámpát felkapcsolni, de azt is, hogy állandóan magától felkapcsolódik, akár álló helyzetben is, lemerítve az akksit. Ilyenkor biztosíték ki.

 

 - A problémát az okozza, hogy van egy műanyag kis stift, meg egy másik műa. alkatrész (ez van a képeken) amik tulajdonképpen a kapcsolás mechanikus részét végzik. Ezek idővel a közelükből termelődő hőtől megolvadnak, eldeformálódnak, így már bizonytalan a működésük.

 

A barkács megoldások arra épülnek, hogy visszaállítják az eredeti formát. Meghosszabítják a stiftet, vagy ragasztóval, vagy egyéb alkalmas anyaggal feltöltik az ellenoldali alkatrészt.

 

A barkácsolás helyett cserét választó német kollégák a kapcsolócseréért 100-200EUR között szoktak áldozni, de mivel lényegesen nem változott a konstrukció, a hiba újra előjöhet.

 

Nagyjából ennyit találtam, bár nem néztem végig az egészet, meg én sem értek mindent.

Ha tudtok jó angol fórumot, akkor ott jobban boldogulnék...

Előzmény: csak john (1107)
JGab Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1108

A képeket idelopom majd, a fordítással nekem is vannak gondjaim, de majd megpróbálom.

 

A németed nem rossz, annyit helyesbítenék, hogy "ZWEI Bier bitte!" :)

Előzmény: csak john (1107)
csak john Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1107
Úgy nézem kell a regisztráció. A képeket nem tudnád ide átmásolni? Esetleg a lényegről egy rövid összefoglalót írni?
A német tudásom sajna az "Ein Bier bitte!" montadra korlátozódik. Bár szerintem ezt is rosszul tudom, de azért működött. :D
Előzmény: JGab (1096)
csak john Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1106
Én élnék az ajánlattal!
Bocsánat, eddig magamon kívül voltam!
Máris küldök mailt.
Előzmény: szilvafan (1104)
cruiserem Creative Commons License 2009.08.28 0 0 1105
Szervusz!!-Azért,ha nem viszi senki el,ne dobd ki!!-lehet,hogy jó lesz bemutatni alkalom adtán a nemtudomkáknak/crysler importőr/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!