Szvsz: a csapágy a kar egyik igen kritikus pontja. A boltban megvett és beépített csapágynál (lásd Rega) jobb minőséget produkálni, akkor aszéria nagyságoknál mint amit ma el lehet adni, igen drága. Nem sokan engedhetik meg maguknak. Viszont gyanítom, hogy unipivottal jobb hang érhető el mint a bolti csapágyakkal. Innét pedig már csak a dizájnerek és a marketingesek vannak vissza, hogy a középszerrel hogy lehet elérni csúcs árat.
Minden esetre ezt a csapágy problémát a legelegánsabban a Schröder tudta megoldani :)
Persze, mint már előbb is volt róla szó, sok mindenből lehet építeni jó futóművet, ha az ember tudja, hogy mit miért! De azért lássuk be, hogy a legjobb gépekben elég kevés a fém... meg a gumi...:) Arról nem is beszélve, hogy a kevés fém sem garancia semmire...:)
" Metacrylate on the top for its excellent quality as a mat, a single 8 mm sheet of lead in the midle for mass and damping and metacrylate underneath."