Az ára lassan belemegy mégegyszer. Ebből elfogadhatóan már nem lehet kiszállni, így marad az, hogy akkor normálisan megcsinálom és sokáig használom. Az eredeti terv szerint sem pár hónapra vettük volna, így számoltunk azért költségekkel, de nem ennyivel. Ebbe most csúnyán belenyúltam. :(
Listát tudok írni a szükséges szépészeti alkatrészekről: első embléma, hátsó embléma (a kilincsről hiányzik), hátsó ablaktörlőre kupak, antenna, a hátsó futómű oldalirányú kitámasztó rúdjai, 4db 15"-os felni (acél vagy alu).
Jól jönne még egy jó service manual, mert az egyik szerviz áldásos tevékenysége folytán pár dolog ami eddig jó volt, most elég érdekesen működik vagy éppen nem működik.
Első körben ezek kellenének. Jövő héten megyek egy bontó felé pest mellett, ott megérdeklődöm az árakat, mert a márkaszerviz árai egy kicsit horrorisztikusak. A vizsgára a hátsó fék javításához kellett az alaplap, az ajánlatuk az alkatrészre 57000 Ft volt. Mondanom sem kell, hogy nem ott vettem meg. :)
A hátsó futóművel kapcsolatban egy kérdés. Nekem az egész balra van eltolódva 2-3 centivel. A jobb oldali kitámasztóval nem lehet eleget állítani, hogy szépen a kocsi alatt legyen. Levettük a rudakat, de a gömbfejeket nem lehet benne eltekerni. A rúdon látható kis rovátkák úgy néznek ki, mintha a rudat rároppantották volna a gömbfej menetére. Próbáltuk melegíteni, de 90°-nál többet akkor sem tudtunk fordítani rajta. Az utcán és a neten a fényképeken több autónál is láttam hasonló betegséget. Van valakinek ezzel a hibával kapcsolatban ötlete vagy tapasztalata?
Központi zár vezérlés, amit írtam utoljára , érdekes dolog történt : szarakodott a riasztó, nem tudták azonnal megcsinálni, ezért kivették belőle. Ettől kezdve az autó mindenhol és minden időben elsőre kinyílt és bezárt a gyári vezérlővel, tökéletesen működött. Visszamentem, hogy na most mizu, erre a szerelő levágta a riasztó kütyüjének az antennáját, ahogy mondta, csökkentette a teljesítményét, és ettől kezdve a gyári nyitóm 100ból 99szer jól működik.. előtte ez az arány kb 100:60 volt.
Annó felvetettük az ötletet, mi lenne, ha lenne egy saját honlapunk, de aztán jött ajánlat, de azóta sajna semmi hír a dologról. Én rokonommal beszéltem, azt mondta megcsinálná, október elején kerülne rá sor, amennyiben más valaki is ténykedik a dologban, akkor kérek erről tájékoztatást, nem kell 2 oldal...illetve amennyiben az oldal kinézetével, tartalmával, közvetlen kinézetével lenne valakinek ötlete, kérem jelezzétek, és amennyiben tudásszintjéig megvalósítjuk...
Sikerült a műszaki vizsga! Most, hogy a forgalom számára elfogadható állapotúnak bizonyult a szekér, kezdhetek a külsővel és a kényelmi berendezésekkel foglalkozni.
Üdv...az enyém is elég meleg, de amíg nem füstöl addig nem ijedek meg....egyébként valószínű azért, mert nem led, hanem égő van benne, és lehet kicsit közel tették a műanyaghoz....
Próbáld meg őket: Más típushoz nagyon olcsón, jót keptam, eddig pozitívak a tapasztalatok. A PT-hez telefonon már érdeklődtem, 25 körül már tudnak, de oda kéne menni, amire eddig még nem volt érkezésem.
2003-as pitimre keresek nem túl drága tetőcsomagtartót. Nincs véletlenül valakinek elfekvő készlete? Mail címemre legyen szíves írni aki talál ilyet. Előre is köszönet! Sztan.
Mi csak az alap pt 2003-as service manual-t tudtuk letölteni. Esetleg a Te cd-s anyagod ennél frissebb? 2006-2007? Ha nem, meg tudnád adni, hogy hol juthatok hozzá? Melyik oldalon?
Igen, Angol nyelvű, talán az ebay.com oldalon, vagy ha németes vagy a ebay.de oldalon nézd meg, ha van ott, akkor biztos megtalálod...
Mindenkinek a figyelmébe ajánlom...!!!!!!
FIGYELEM ! ! !
6500 Ft.-ért van Pt autósszőnyeg ez teljesen méretarányos, az enyém lett a minta, elméletileg a jövő héten elkészül,. akkor készítek róla képeket, és ferakom, egyenlőre 5 garnitúrát bevállaltam, és ha érdekel majd valakit, akkor postázom....
A segítségét szeretném kérni. Már rég óta szeretnék ilyen servis manualt letölteni a Pt cabrióhoz (2.4-es, 2007). Elképzelhető, hogy létezik kifejezetten cabrióra is? Ha igen, megadná nekem azt a linket? Vagy csak ez létezik? Szükségem lenne az elektromos tető és kiegészítőire, a hozzá tartozó elektromos berendezésekre vonatkozó servis manualra. Esetleg német nyelvű servis mamual?
Üdvözlök mindenkit-akinek jól telt a hétvégéje és akinek nem.Egy klassz bakonyi túrát szeretnék figyelmetekbe ajánlani.A cseszneki-vár megtekintése,állat-simogatósdival,fényképezéssel egybekötve-szinte fillérekbe kerül.Érdemes megkóstolni a vár tövében meghúzódó étterem forró kakaóját és palacsintáit./nekünk ízlett/Nem mellékes,hogy a várral szemközt húzódó 82-es út szerpentines szakaszát kiválóan újították fel élvezetes autózást- motorozást biztosítva az erre kószálóknak.Javaslom a programba Bakonybélt-a "szent-tó"megtekintésével,esetleg a múlt hónapban elhunyt Cseh Tamás házánál egy emlék gyertya gyújtásával.Ló-kút irányában érjük el a 8-as utat,ahol közelsége miatt szinte kihagyhatatlan a Herendi-porcelán múzeum./Én és Barátaim,most motorral voltunk,de szándékunkban áll Pt-vel is újra bejárni,amikor az erdő felölti őszi,ünneplő ruháját.Mindenkinek kellemes gurulást kívánok!!
Komárom környékéről van esetleg fórum tag, aki szívesen bemutatná a gépét? Nagyon gondolkozunk a cserén, csak még a családi vonásait nem sikerült ellenőrizni. Előre is köszi,
Köszönjük a leírást, de kérnénk hozzá egy kis kiegészítést. A vezetékek könyebb azonosíthatósága miatt egy rajzot vagy fényképet, ha nem megy, akkor a vezetékek szinkódja is nagy segítség.
Sziasztok,ködlámpa kapcsolót biztosíték kiszerelése nélkül,az alábbiak szerint lehet megszelidíteni=Relézni a kormánykapcsoló csokinál lehetséges.Csatlakozó alsó sor-jobbról a 3.saru használható a relé tápjának/30-as láb/Jobbról a negyedik saru vezetéke megy a ködlámpákhoz-/lé 87-es láb/A negyedik lábról kell a relét vezérelni!86-os láb/A relé 85 lábát pedig testelni.
Nekem is. Általában bevásárlóközpontoknál csinálja, reptéren mindig.
A rádiós távirányítót zavarják bizonyos elektromos jelek. Semmi baja, ez ilyen. De múltkor a reptéren a taxis megnyugtatott, hogy más autóknál is van ilyen.