Értelem szerűen, ha be lett volna kötve, akkor nem repül ide-oda a boruló buszban. Nem hal esetleg bele a zuhanásba, nem öl meg senki mást a zuhanó teste, ehhelyett ott marad bekötve a székébe és megussza néhány zúzódással. Ismerve buszok 2 pontos övét esetleg belső vérzéssel, altesti sérülésekkel. Vagyis így van esélye meghalni, de kisebb, mintha be sem köti magát.
Vagy biztosítási szempontból kérded, hogy mi van?
Amit cikkekkel kapcsolatban nem értek, az a szakértők véleménye. Valahol olvastam, hogy a buszokon nem lehetséges egy biztonsági tájékoztatás az utasok számára, mint pl a repülőn.
Való igaz, hogy nem összehasonlítható egy repülő baleset és egy busz baleset, nem csak a végkifejlet szempontjából. De úgy ahogy a repülőn is indulás előtt elmondanak és megmutatnak mindent, amit tudni kell, ez a buszon is lehetséges volna.
Az tény, hogy veszélyes helyzetben, nincsen idő a buszon bekapcsolni az öv piktogrammot, és a helyükre tessékelni az utasokat. De az indulás előtti tájékoztatás inkább szándék és szervezés kérdése, mint sem lehetetlen. -Szerintem.
Ha így alakul akkor technikailag az okozott kár megtérítését fogod fizetni -mint adózó, eddig meg a biztosításukat fizetted- mint adózó.
Nem gondolom, hogy akkora kárt tud okozni egy állami autó vezetője, hogy azt az ország kültségvetése ne bírná ki. Persze lehet annyi kisebb,nagyobb kár, hogy azokat összeadva, már nem is éri meg variálni. De Neked, mint adózónak szinte teljesen mindegy, hogy biztosításra, vagy kártérítésre megy el a nehezen megkeresett pénzed.
Ennyit a technikai oldalról. Mert morálisan maga a döntés önmagában több kárt okoz -szerintem- mint bármelyik baleset.
Sokan gondolják ugyani, hogy amit az államnak szabad, azt nekik is. Ezen emberek meg ha ki is tudnák fizetni az összes -közvetlen és közvetett- okozott kárt, akkor sem biztos, hogy lesz hozzá kedvük. A fizetési fegyelem hiánya és a fent említett logika között bár nem kellene legyen közvetlen összefüggés, mégis karöltve járnak.
Kikérem magamnak! Sosem megyek cikkcakkban. (Max ha azt a fenyőt kerülgetem... :DDDD)
Most komolyan: Éjszaka, külvárosban, teremtett lélek sehol. Persze, hogy mindenkit megállítanak, mit csinál hétköznap éjszak az utcán. Biztos bulizni volt...
Variálnak összevissza, de végülis számtan kérdése az egész. Az állam (vagyis valójában mi, az adónkból) tutira ki tud fizetni bármilyen okozott kárt, csak az a kérdés, hogy olcsóbb-e így, mint a biztosítással. Azért szoktak történni dolgok.
De még meglátjuk, hogy ez lesz-e, mert a sajtó az összes módosító indítványon napokig rugózik, mert az jót tesz az ellenállásnak. :)
Lehet, hogy nem itt illik megkérdezni, de megkockáztatom...
azt hallottam a híradóban(ból), hogy az állami...mondjuk autókat...nem kell felelősségbiztosítani(majd)...ezt törvényi szinten gondolja az előterjesztő..ezzel is spórolni akar az állam(nak)...baleset esetén az üzemeltető fizet(ha ő a hibás, és hajlandó is fizetni)..
ha ezt a javaslatot megszavazzák(nemsokára), akkor sok-sok érdekességbe futhatunk bele..vagy rosszul látom?
Értem, hogy mit akarsz mondani, csak az a baj, hogy már megint a saját szájízed szerint próbálod kiforgatni a szavakat. Pedig azok arra vannak kitalálva, hogy úgy nagyjából mindenki ugyanazt értse alattuk. Nem pedig azt, amit te épp akkor szeretnél, hogy jelentsenek.
Ha arra gondoltam, hogy hazudtál volna, azt írtam volna, ismersz! :)
A csúsztatás nálam az egy nem rossz indulatú félremagyarázás-szerű valami. De lehet, hogy más ember mást ért ez alatt, így nem sűrűn szoktam, de elnézést kérek, ha ezzel megsértettelek volna.
Mán most tényleg marhaságot mondol. Én voltam idén is a zemegyesen, meg úgy 2-3 éve is eccer. Na jó, lehet az a zemhetes vót. Eccer se nem állítottak meg a zsandárok. Kell ennél reprezentatívabb felmérés ?! :)))
Rendszeres az is, ha valami 100évente közel azonos időben és helyen történik. Csak nem szokás azzal a rendszeressel összevetni, ami hetente fordúl ugyan így elő. -Szerintem
Rendszeres pl az, ha négy 23 óra utáni arra autózásomból 3szor megállítottak szondát fújni ugyanott egy hónap alatt? (Többször nem is jártam arra éjszaka.)