Azért ennél több szokott lenni, mert a kereszt utak forgalmát teljesen lezárják a mezőny elejének a motorosok. Ezt neked is kellett tapasztalni.
Mostanában volt valami háború két erre szakosodott csapat között, nem tudom mi lett a vége. Gondolom az új okosok kitúrták a régi profikat, mert több versenyző szidja őket mint a bokrot.
Pedig komoly szakma ez, nem elég, hogy veszek egy kawát azt had szóljon.
Azt hiszem, Velo-n volt egy film, amit a motoros vett fel. Ott szerintem látszik, hogy fogalma sincs mi történik körülötte, életében nem látott versenyt közelről.
Uj hajtomu, igen, es bar a magnes lejott a regirol, de nem volt eleg eleg eros ahhoz, hogy a jelado erzekelje. Mas a kar formaja, messzebb van kicsit a lancvillatol a belso oldala.
Végig érdeklődtem a nagy benyúlású patkófék témát pár webáruháznál. Kizárásos alapon csak a Saccon Sencro 60/81mm verzió kapható. Longus nincs.
A felhasználás:
630 kerekekhez (alufelnis) kb 60-70mm benyúlású patkóféket keresek. A gyári 1 forgáspontosok (no name) sajnos igen hitványak (új BBB pofákkal és bowdennel van szerelve). A fékkarokat már cseréltem Saccon rejtett bowdenesre (áá igen a divat) Alföldi környezethez kb 30-35km sebességről történő lassításhoz/hirtelen megálláshoz elegek e viszonylag gyenge kezű lánynak ezek a Saccon fékek????????
Ezek igen kellemes árúak, de remélem használhatóak is.
Másik opció esetleges 57mm fék (erre valami tipp??) konzollal szerelve a vázra. Bár ez igen macerás és csak akkor jöhetne szóba ha a Sacconok gyengék.
Na most megértettem, hogy a mágnest a pedál tengelyére kell tenni, és akkor ott marad. Eddig azon gondolkodtam, hogyan lehet rögzíteni az alu v karbon hajtókarhoz...
Persze ha valakinek titánpedálja van, az gondolkozhat tovább.
Tudom, hogy lehet garanciát érvényesíteni, de így, hogy kompletten vettem a bringát, gondolom egyben kellene visszaküldenem. Mert ha én szerelném le a váltókart és csak azt küldeném el, akkor azt mondanák, hogy nem szakember szerelte le és sajnos oda a garancia stb. stb. stb. Igaz, még nem beszéltem az eladóval, szóval még akármi is lehet. Egyébként működik a kar meg minden, csak kicsit zavaró az az állandó rezonáló hang. Olyan, mintha valami fel lenne benne lazulva.
Friczy: A fék visszahúzza a kart rendesen, szóval a működése szerintem tökéletes.
Azért én megpróbálnám a magyarországi képviselettel felvenni a kapcsolatot. Nem ismerem a Shimano garanciára vonatkozó politikáját, de butaság lenne, ha egy webshopban vett termékre nem tudnál garanciát érvényesíteni.
WEB áruházas rendelés volt a komplett bringa. Kicsit macerás lenne visszaküldeni az egészet, szétszedni, csomagolni, stb. Ráadásul több, mint 400 km-re van tőlem az üzlet.
Sziasztok. Van valakinek Claris outi fékváltókarja? Nekem a bal oldali menet közben rezonálós hangot ad folyamatosan, és zörög, csattog. Ha ráfogok erősen a gumi markolatra akkor abba hagyja. Sőt, olyat is észrevettem, ha belemegyek egy nagy gödörbe és nagyot koppanok, akkor abba marad, de a következő gödörél megint rezeg. Szétszedni nem merem, és nem is nagyon akarom, mert vatta új. Valakinek van valami ötlete mit csináljak? A jobb oldali kar az tök jó, csendes, nem zörög.