Sziasztok egy hete vettem egy 1.6-a gyönyörüséget. Való igaz , hogy a motor kicsit gyengécske ahogy írtátok, de kb. erre számítottam, viszont 800.000.-rel olcsóbb volt, mint egy hasonló koru , állapotu dízel. 2 ezresben meg csak idősek vannak.(az enyém 3 éves, 20.000 km-vel és újszerű állapotban. DE! Kaptam ajánlatot, hogy 50 ezerért chiptuningolják 130LE-re és +20Nm -rel. Szerintetek érdemes? Még 1 kérdés . Melyik autóval egyezik meg a felni? Mert könnyüfém az nincs rajta... Remélem nem járok úgy mint "csak john" akinek sok kitartást a nehéz ügyhöz és le a kalappal az optimizmusa előtt. Hajma
Háj, azért mondtam, hogy szégyenszemre, mert azért ilyen kis luxust megengedhet magának az ember, és nem azért fizet milliókat, hogy kulcsozzon, szerintem, a másik, szerintem egy jó töltés 14,4...nekem ez az emlékem az autószerelő suliból...
A szőnyeggel kapcsolatban válaszolom mindenkinek, illetve neked is, hogy sajna még nem kaptam meg, de amint meglesz szólok....valahol elalakadt a dolog,...holnap rákérdezek....
sikerült bevásárolnom 1 tetőcsomag tartót az ebay-ról. A probléma csak az, hogy amerikai tetősínhez való, az én autóm meg diesel, európai. Amennyiben valakit érdekel 27.000,- ért átadom, ennyit fizettem érte ma délután. Csak a lapos tetősínesre jó!
Már nem sokra emlékszem az autóvillamosságból, de szerintem a 13,5 V már jónak számít. Ha 14-15 V fölé megy, akkor az már nem jó az akkunak. Még emlékszem, hogy az egyik kocsiban 17-18 V-ot tudott a generátor, így kb 2 hét alatt elforralta a víz felét, így meg az aksiban nem volt kellő felület az elektronoknak. Azt nem próbáltad, hogy külső töltővel feltöltöd? Holnap megpróbálok keríteni valamilyen műszert, aztán rámérek.
nah, le kellett cserélnem a 3 éves akksimat. Még elindult vele a dízel, de tudjátok, már nem olyan izomból forgatta, hanem egy kicsit nyökögve, és nem akartam így a télnek indulni.
Akksis ember is csodálkozott, nála vettem 3 éve, hogy ennek többet ki kellett volna bírnia, és mondja, hogy mielőtt az újat megveszem pötty 51 ezer helyett kedvezménnyel 43-ért (wazze), nézessem meg a villamossági szerelővel.
Két független villanyszerelőhöz mentem el, de egyik sem akart hozzányúlni, mert az autó alapjáraton 13,7 V-ot tölt, mindent rákapcsolva pedig felmegy 13,8-13,9-re.
Igen ám, csakhogy az akksin (ez is olyan, mint a gyári, spirálcellás, fekvő, 850 A indítóáramú Exide ) az van, hogy a töltőárama 14,4 V kéne hogy legyen.
Na most, itt a dilemma : szedessem szét a szerintem jó generátoromat gondolom, vagy 20-25 ezerért, vagy 3 év múlva újra akksit veszek 50-60 ezerért ?
Megtenne annyit valamelyikőtök, hogy megméri a saját autóján a töltést ?
köszönöm, csak a kíváncsiság kedvéért, sziasztok, szilva
Szégyenszemre??? Szerintem ennek a kocsinak a stílusához simán elfér a kulcsos használat. Ráadásul a gyári távirányítő elég méretes darab. Rárakom a garázsnyitót és máris akkora a csomó, amit már kényelmetlen zsebben hordani. A szőnyeggel kapcsolatban van már új híred vagy fényképed?
-ha érdekel még,horváth tamás emailjét és tel.számát pár üzivel előbb már felírtam.Pt. bontót és szervízt üzemeltet Celldömölkön.Én eddig csak dicsérni tudom.
Köszi, de igazából a feleségemnek jár a gratuláció, mert amíg én a városban keringtem, addig ő a neten lőtt nekem egy használható bontót itt pest mellett!
A gyári távirányítóval nekem eddig annyi gondom volt, hogy néha nam akarja kinyitni az ajtókat. Talán elemet kéne benne cserélnem. :) A hátsó ajtó zárja miután leszedtem a burkolatot, kézrátétellel gyógyult, azóta szépen működik. :D
Az adók rendesen meg tudják zavarni a távirányítók működését. Más autókkal (többel is) Kékesen a sípálya melletti parkolóban szépen becsuktam az ajtókat, kinyitni viszont magyon nehezen tudtam. Már közvetlenül a tükör mellett nyomkodtam a távirányítót amikor végre kinyíltak. Kényelmetlen lett volna üvöltő riasztóval, motor (szervók) nélkül legurulni pár száz métert, hogy a kékesi adó ne nyomja el a riasztót. :D
Az ára lassan belemegy mégegyszer. Ebből elfogadhatóan már nem lehet kiszállni, így marad az, hogy akkor normálisan megcsinálom és sokáig használom. Az eredeti terv szerint sem pár hónapra vettük volna, így számoltunk azért költségekkel, de nem ennyivel. Ebbe most csúnyán belenyúltam. :(
Listát tudok írni a szükséges szépészeti alkatrészekről: első embléma, hátsó embléma (a kilincsről hiányzik), hátsó ablaktörlőre kupak, antenna, a hátsó futómű oldalirányú kitámasztó rúdjai, 4db 15"-os felni (acél vagy alu).
Jól jönne még egy jó service manual, mert az egyik szerviz áldásos tevékenysége folytán pár dolog ami eddig jó volt, most elég érdekesen működik vagy éppen nem működik.
Első körben ezek kellenének. Jövő héten megyek egy bontó felé pest mellett, ott megérdeklődöm az árakat, mert a márkaszerviz árai egy kicsit horrorisztikusak. A vizsgára a hátsó fék javításához kellett az alaplap, az ajánlatuk az alkatrészre 57000 Ft volt. Mondanom sem kell, hogy nem ott vettem meg. :)
A hátsó futóművel kapcsolatban egy kérdés. Nekem az egész balra van eltolódva 2-3 centivel. A jobb oldali kitámasztóval nem lehet eleget állítani, hogy szépen a kocsi alatt legyen. Levettük a rudakat, de a gömbfejeket nem lehet benne eltekerni. A rúdon látható kis rovátkák úgy néznek ki, mintha a rudat rároppantották volna a gömbfej menetére. Próbáltuk melegíteni, de 90°-nál többet akkor sem tudtunk fordítani rajta. Az utcán és a neten a fényképeken több autónál is láttam hasonló betegséget. Van valakinek ezzel a hibával kapcsolatban ötlete vagy tapasztalata?
Központi zár vezérlés, amit írtam utoljára , érdekes dolog történt : szarakodott a riasztó, nem tudták azonnal megcsinálni, ezért kivették belőle. Ettől kezdve az autó mindenhol és minden időben elsőre kinyílt és bezárt a gyári vezérlővel, tökéletesen működött. Visszamentem, hogy na most mizu, erre a szerelő levágta a riasztó kütyüjének az antennáját, ahogy mondta, csökkentette a teljesítményét, és ettől kezdve a gyári nyitóm 100ból 99szer jól működik.. előtte ez az arány kb 100:60 volt.
Annó felvetettük az ötletet, mi lenne, ha lenne egy saját honlapunk, de aztán jött ajánlat, de azóta sajna semmi hír a dologról. Én rokonommal beszéltem, azt mondta megcsinálná, október elején kerülne rá sor, amennyiben más valaki is ténykedik a dologban, akkor kérek erről tájékoztatást, nem kell 2 oldal...illetve amennyiben az oldal kinézetével, tartalmával, közvetlen kinézetével lenne valakinek ötlete, kérem jelezzétek, és amennyiben tudásszintjéig megvalósítjuk...
Sikerült a műszaki vizsga! Most, hogy a forgalom számára elfogadható állapotúnak bizonyult a szekér, kezdhetek a külsővel és a kényelmi berendezésekkel foglalkozni.
Üdv...az enyém is elég meleg, de amíg nem füstöl addig nem ijedek meg....egyébként valószínű azért, mert nem led, hanem égő van benne, és lehet kicsit közel tették a műanyaghoz....