mindenesetre érdekes, hogy a kupak -ami elvileg egy oltári nagy pofont kapott, mert ki kellett emeljen hirtelenjében cirka 20tonnát -csak némi horzsolás és bemélyedés van rajta, ráadásul ha lelógott az ábra szerint, és úgy "akadt el" valamiben, akkor hogyhogy nem deformálódott az a szegély ?:-D Nekem a képek alapján ez inkább a siklás következménye, mint oka, mert mondjuk átugrott sínen, egyből "bebicsaklott" a sín-kockakő közé, leért a kupak, csúnya pofont kapott, leszakadt, rántotta magával a kockaköveket is.. persze csak egy alternatív megítélés, nem értek az ilyesmihez! Na de még mindig nem írtak az okosok ,hogy mi történt a tímárnál ..
Tényleg furcsa. Talán nem is így volt, talán foglalkoztak vele... Szerintem a balesetvizsgálók értik a dolgukat. Legalábbis a vágóhídi siklás anyagában említett urak...
(Kerék: ha az ORE-kapta rámegy, akkor OK, nem? Vagy biztos van valami sablon a HÉV profilokra is...)
értem, bár közel sem mindent.. furcsa h a kerekekkel nem nagyon foglalkoztak :-) Na de akkor mi a hasonlóság ? ehhez a vizsgálat szerint egy laza kupak és egy magas átjáró kellett, a tímár előtt befele nincs átjáró
Nem ismertem be semmit, csak érthetetlenül , lényeges infók nélkül van leírva , szerettem volna pontosítani.. De lemegyek a szintedre :"jólértesült" hozzászólásod szerint nyílegyenes pályán történt a siklás, pedig a híradóban azt mondták 40-50 métert gurult így a cucc, tehát előtte bőven ívben volt :-) Külön bocsánat tőled, ha a hírek félreértesülés végett rossz infót adtak le :-)
Vannak ilyenek, ezek, amelyek a BKV-áttekintőtérképein szerepelnek.
Ilyennek vehetjük az összes metrót és hévet, valamint a körirányú villamosokat (1, 3, 4-6), valamint a 200E buszjáratot és a turisták kedvéért a 16-ost és a siklót. Meg még pár járatot.
Erőltetett a példád: az átszállási lehetőségek bemondásának ott van igazán jelentősége, ahol az utasnak döntenie kell az adott megálló elérésekor: leszáll-e az adott megállóban a felsorolt járatok egyikére átszállás érdekében, vagy továbbutazik? A Széll Kálmán térnél ez a döntés nem áll fenn: mindenképpen le kell szállni.
Természetesn kívánatos a jó tájékoztatás: sajnos ott sem valósul meg, ahol képernyőre írja a következő megállók nevét: ott az alatta levő sorban írhatná az összes átszállási lehetőséget, de nem írja...