"Hiába van modjuk Euró alapú számlád, a Paypal ragaszkodik hozzá, hogy Forintban utaljon, és nem éppen kereskedelmi árfolyamon."
nem: PayPal offers two ways to convert currency when you purchase from a seller who uses a different currency than yours. * The PayPal currency conversion process * The MasterCard and Visa currency conversion process
Egyrészt nem fizet kamatot ameddig a pénz náluk van, másrészt meg az átváltási árfolyam is elég "nyomott". Hiába van modjuk Euró alapú számlád, a Paypal ragaszkodik hozzá, hogy Forintban utaljon, és nem éppen kereskedelmi árfolyamon. Azon kívül van tranzakciós díj - ha én kapok valakitől mondjuk 100 dollárt, akkor 3-4 dollárt egyből levonnak. Satöbbi, satöbbi - szóval nem szívjóságból üzemeltetik a céget. :)
Szasztok! Az a kérdésem, hogy tkp. honnan van a paypalnak bevétele? Merhogy utalni ingyen utalok és a leirás szerint a paypal számláról is ingyen áttehetm a pénzt a bankszámlámra. Vagy nem?
"sima net bankon nem lehet rola visszautalni, sot meg a fiokban sem csinaltak meg."
A CIB internetkártyáról van szó? A netbankban vissza lehet tolni a pénzt az elkülönített kartyaszámláról a normál számlára, csak nem az átutalást kell választani, hanem az átvezetést. Fiókban nem próbálkoztam, a telefonos ügyfélszolgálat meg tudja csinálni, de ott talán kezelési költséget számolnak fel. A netbankban ez ingyen van.
Nekem is ilyenem volt... Addig nincs gond amig pl rautaltal X forintot, de a vasrlas meghiusult (mittudom en elfogyott a cucc) es ugye nem szeretned, h a penzed ott alljon a kartyan merthat minek, na itt kezdodnek a dolgok... sima net bankon nem lehet rola visszautalni, sot meg a fiokban sem csinaltak meg. Mondjuk nekem szerencem volt mer' egyik haverom epp rendelt cuccot es azt evvel kitudtuk fizetni.
Nekem MKB-s Visa Classic internetes társkártyám van. Évi 600 forint a díja. Nem kell hozzá külön számla, a főszámlához van kapcsolva, és a napi/alkalmi limittel lehet védeni. Internetbankon keresztül nagyon egyszerűen lehet állítani a limitet. Lehet SMS értesítést is kérni, ami persze külön díjas.
Ha csak interneten akarod használni a kártyát és legalább 50e Ft-os jövedelem utalásod érkezik a folyószámládra plusz van havonta legalább 2 csoportos beszedési megbízásod, vagy 2 db legalább 1000 Ft-os netbankon indított utalásod, akkor a CIB Internetkártya is ajánlható. Igy havonta 549-400 = 149 Ft költséged van és van egy normál folyószámlád, meg egy az internetkártyához tartozó számlád, amire mindig csak akkora összeget vezetsz át, amennyiért vásárolni akarsz.
PayPal nekem engedte hozzáadni ezt az Internetkártyát az account-omhoz (1$ zárolva). Igaz még nem vásároltam vele, majd mások megerősítik (vagy megcáfolják :) a használhatóságot.
Szaisztok! Próbáltam összeszendi az információkat mindenhonnan és van amibe nem jutottam dűlőre. Freemailes cimmel regeltem ebayre és ugyanazzal a cimmel paypalra is. Szeretnék rendszeres havi többször is vásárolni az ebayen, de nem tudom melyik bank adja a legkedvezőbb dombornyomott kártyát (éves+havi dij)? Illetve paypalon melyik account a legcélszerűbb? Egy megynert licit után bárkinek a paypal accountjával lehet fizetni az mind1? Ksözi a segítséget.
Bocs, off topic, de hasonló problémám van, mint a PayPal-el volt pár éve, amikor még nem lehettem eladó, csak vásárló, csak most az amazon.com -nál van ugyanez. Nem akarom az időtöket rabolni a probléma részletezésével, nyitottam egy topikot neki: Hogyan lehetek eladó az amazon.com-on?
Gondoltam, nektek a PayPal kapcsán vannak ilyen irányú tapasztalataitok, szívesen veszek minden ötletet, tanácsot.
Van egy elfekvő PP accountom, amit most használni szeretnék. Mivel eddig egy másikat használtam és ezzel nem törődtem, ezért a nemrég módosított mindenféle egyezmények 30 napon belüli elfogadásáról is lecsúsztam. A PP meg is mondja, hogy limitálva vagyok (ír is egy "case ID"-t az indoklásnál), de semmi lehetőséget nem látok az új egyezmény elfogadására. (Ír egy ilyet is, hogy: Follow the "Steps to Remove Limitation", de semmi link, vagy kattintható szöveg nincs, a help-pel sem jutottam semmire). A Resolution Center-ben pedig bármit és bárhogyan keresek az ügyek között, semmit találat sincs. A figyelmeztető e-maileket is megtaláltam, ez a link szerepel bennük: https://www.paypal.com/hu/CLKUA , de ez a my account (overview) oldalra visz, a szokásos információk mellett csak egy figyelmeztetés van a limitálásról, ami a Resolution Center-be vezet egy linkkel. Van valakinek valami ötlete?
A foglalás közleményében ott szokott lenni a lejárat dátuma (általában 7-14 nap), akkor automatikusan megszűnik. A PayPal gyorsan szokott terhelni, vagyis ha pár nap után nem terhelődik be, akkor valószinűleg nem is fog. Ha véletlenül mégis terhelődne, akkor reklamáció a PayPal üfsz-nál, és ha 2-3 nap alatt nem oldják meg, akkor reklamáció a banknál.
Érdemes megismételni a fizetést, mert volt már olyan eset, hogy a PayPal rendszere átmenetileg visszautasított tranzakciókat, aztán másnap minden jól ment.
Általában nem jó a Maestro, de találgatás helyett azonnali választ kapsz, ha kipróbálod. Próbálkozhatsz a Citibank ügyfélszolgálattal is, ők illetékesebbek a Citibank bankkártyák ügyében.
köszi szépen fene ezeket a manókat :) még csak blokkolva van a pénz, lehet, hogy akkor nem fog eltűnni, mert amikor könyvelnék, akkor nem könyvelnek semmit? eddig semmi gondom nem volt, kb. 25-30 vásárlást csináltam eddig minden gond nélkül akkor tán csak nem én vagyok rutintalan :) megvárom először a bankot, hogy könyveljen (ill. hogy ne könyveljen semmit :) )
Ma ilyan nap van, eltűnik amit irok. Olyan bankkártyával használható, amivel engedélyezett az internetes vásárlás. Az összes nagyobb kártyatipust elfogadja (Visa, Mastercard, Amex), a teljes lista a weboldalon.
Ilyen nincs, megint eltűnt egy mondat: Emiatt a kártyáról nem vontak le pénzt, és értelemszerűen a partnered sem kapta meg a várt összeget. Próbáld meg ismét kifizetni, és ha most sem sikerül, használj másik kártyát, vagy kérj meg valakit, hogy fizesse ki helyetted.
sziasztok! van egy gondom... az e-bay-en vásároltam és ki akartam fizetni a terméket rendesen lement minden, de a végén kaptam egy hibaüzenetet (sajna nem tudom idézni) a vége az lett, hogy a pénzt levonták a számlámról, de közben meg a paypal account-omban nincs benne és az eladónál sincs akkor most hová lett a pénzem? tud valaki segíteni, járt már így valaki? írtam a paypal-nak, ezt a választ kaptam, de nem értem pontosan
"M. Szénási, I have reviewed your account and this transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. In order to proceed with your transaction, please select a different funding method or add a different credit card."