I så fall skulle det vara felkod 420 "The catalyst seems inefficient (#1)" Ebben az esetben az lenne a hibakód 420 "A katalizátor Úgy tűnik, nem hatékony (# 1"
szervusz!!-én írtam neki,azonkívül felhívtam és egyeztettem vele a kért alkatrészt és utánvéttel küldte!!-még azt sem írhatom,hogy talán pofára megy a dolog,mivel ez volt az első kontaktusom vele és nem is láttam!!-viszont,ha neked nem jön be-tegyél belátásod szerint!!
Elsősorban azoknak szól a kérdésem, akiknek van szervíz manual-juk.
2.2 CRD állandóan vészprogramba teszi magát. Korábban P0243-as hibakóddal, ami turbónyomás szelep hiba üzenetet jelent. Ennek több oka lehet, leggyakrabban a turbócsövek elrepedése. Egy vákumcsövet nálam is cseréltek, de sajnos a hiba maradt. Most az a helyzet, hogy nem a P0243-as hibakód van, hanem P01A4, amit viszont senki sem tud (független szervizek, internet), hogy micsoda.
Esetleg a szervíz manualban nincs erre utalás? El fogom vinni márkaszervízbe, de nem szeretném, ha nagyon megvezetnének.
És ha márkaszervíz, akkor a Pappast, vagy az Emil-Freyt ajánljátok?
Én még az előző héten írtam neki, de azóta sem válaszolt. Lehet, hogy megrémítette az utolsó mondatom, hogy "amennyiben meg tudunk eggyezni a cuccokat bp-en tudom átvenni"? Na mindegy, most keresek a határ túloldalán bontót, ha valaki ismer ilyet, kérem jelezze.
Sajnos,hirtelen bekövetkező- családi okok miatt meg kell válnom szeretett Cruiseremtől.Márciusban vettem,lekövethető életúttal.Én 8000km-t mentem vele-jelenleg 48000km van benne.7 l-es átlagfogyasztással.Kitűnő és kifogástalan állapotban van.Ma vizsgázott,most lett 4 éves.Ajánlani tudom az itt levőknek biztonsággal.2.2-es diesel.Sokáig szerettem volna Vele autózni,de az élet sajnos közbeszólt.
A kormánymű jobb oldala kopogott. Lógott a fogasléc és szivárgott az olaj. A felújítás 60000Ft volt. De ebben nincs benne a kiszerelés és a futómű állítás.
Nem tudja valaki, hogy a 2.0 kézi váltóba milyen olaj való? Most 75w-90 van benne, hidegen váltásnál recseg a kettes, melegen is finoman kell kezelni. Egy teljesen más autónál már szaladtam bele ilyenbe, ott végül az automata olaj lett a megoldás.
Szia John! Én Nyíregyházán lakom. Reggel, munkába menet át kell mennem egy vasúti felüljárón, alatta megy a magasfeszültség vezetéke: 10 esetből 9 szer kb. 50 méterre a vezeték után világítani kezd a lámpa. ha nem, akkor hazafelé, a feküljáró másik oldalán...Néhány indítás után elalszik a lámpa. De világítani kezd pl. telefon átjátszó torony közelében, illetve ha nagyobb üzem, vagy objektum mellett megyek el. Az autó ugyanúgy működik tovább, csak idegesít ez az aprónak tűnő hiba...Itt,a Nyíregyházi CHRYSLER szervízben 7000 Ft-ért azt mondták, hogy a kormányszervo gombája a rossz, az okozza. Azt kicserélni kb. tíz perc ha van szerelőakna, én is meg tudom oldani, nem fizetek érte annyit. De szerintem nagyon sok az a 16000ft a gombáért...Utána nézek, pontosan mennyi, mert a szervízben az olajszűrőt is 3szor annyiért akarták adni, mint amennyiért megvettem az autósboltban(1100Ft)
Miért kellett felújítani a kormányművedet, és mennyibe került? További szép estét!
Eddig nekem kétszer adott be ilyen hibát (P0551). Az első alkalommal Biatorbágynál felhajtottam a pályára és felgyorsítottam 100-ra, benyomtam a tempomatot, majd azonnal jött a csilingelés. A lámpa minden indításnál égve maradt, a Pappas 5000 Ft körül törölte a hibát. Az ajánlat 16000 Ft alkatrész és kb. 15-20000 Ft munkadíj. A javítás egyenlőre elnapolva, úgysem akartam a pályákon menni. Ezek után az M2-en Vác melett ahol pestről távolodva az út két sávos lesz 95-nél a tempomat használata alatt beadta újra a hibát. Ez viszont pár indítás után már nem világít, csak a kódot lehet belőle előcsalogatni. Nálam lehet más oka is a hibajeleknek, mert a kormánymű is fel lett újítva, elképzelhető, hogy csak kontakthiba. Leírhatnád, hogy nálad merre és milyen körülmények között jön a hibajel.
Megmértem a töltést, de csak alapjáraton, nem az akkun, hanem az bikázáshoz készített kivezetésen és egy csavaron (a légszűrőt nem akartam lebontani). Az eredmény üresen 13,5-13,6 V, terhelve a fogyasztókkal 13,4-13,5 V. Tehát gyakorlatilag nincs különbség közte, fixen 13,5 V. Álló motornál üresen 12,9 V-ot mértem. Régebben amikor lebontottam a légszűrőt megnéztem az akkut is, ha jól láttam akkor az még gyári. Remélem tudsz ezzel az adattal valamit kezdeni.
Gratulálok az új PT tulajnak! Biztos nem fogod megbánni a döntést, jó autót választottál.. A CHIP-ről nekem azt mondták, 1,6 osba nem nagyon lehet érezni, nem tudom, ém is gondolkodtam rajta egy időben. Ha rakatsz bele, számolj be a tapasztalataidról!
Még mindíg fennáll az a problémám, hogy magasfeszültségű vezeték közelében világítani kezd a sárga motorhibajelző lámpa, majd néhány indítás után elalszik. Már előre tudom, hol fog világítani...A kód szerint a kormányszervo olajgombája a rossz..Van valakinek hasonló "panasza"? Esetleg árat tud valaki?
További szép estét mindenkinek! ( a távirányító nekem is szokott vacakolni..)
Üdv a tulajok között! Legyen nagyobb szerencséd a kocsival, mint nekem! Felnik kapcsán nézd meg a linket, bár nem a legfrissebb a katalógusuk, azért találsz hasonlót. Én is golf IV felniket nézek éppen, de itt ha jól sejtem, akkor a tehermentesítőkre egy gyűrűt kell gyártatni, mert nem egyezik meg a kettő mérete. Ezt nézd meg. Új alufelniket már egészen normális áron lehet kapni, érdemes ott is körülnézni.
Optimistának nem nevezném magam, ez már a kényszerpálya. Annyi pénz ment bele, hogy ebből jól már nem lehet kiszállni. Így marad az a megoldás, hogy addig csinálom amíg számomra elfogadható lesz és aztán sokáig, nagyon sokáig használom.
Üdv Hajma a Csapatban.....nem hinném, hogy gond lenne a kocsival, mivel még csak 3 éves, meg 20 ezer km...szóval nem hinném...
Szóval emlékezetem szerint még a Merci felni is jó rá.... szerintem mérd meg...aztán irány a bolt... :-D
Az Ebayen.com 100 000 Ft ért 18" króm felnit árulnak....nem gyenge....bár mire hazaér, nah, akkor is olcsóbb...de hát ebay...nehogy befürödj, mint tetőtartóval kollega....
Sziasztok egy hete vettem egy 1.6-a gyönyörüséget. Való igaz , hogy a motor kicsit gyengécske ahogy írtátok, de kb. erre számítottam, viszont 800.000.-rel olcsóbb volt, mint egy hasonló koru , állapotu dízel. 2 ezresben meg csak idősek vannak.(az enyém 3 éves, 20.000 km-vel és újszerű állapotban. DE! Kaptam ajánlatot, hogy 50 ezerért chiptuningolják 130LE-re és +20Nm -rel. Szerintetek érdemes? Még 1 kérdés . Melyik autóval egyezik meg a felni? Mert könnyüfém az nincs rajta... Remélem nem járok úgy mint "csak john" akinek sok kitartást a nehéz ügyhöz és le a kalappal az optimizmusa előtt. Hajma
Háj, azért mondtam, hogy szégyenszemre, mert azért ilyen kis luxust megengedhet magának az ember, és nem azért fizet milliókat, hogy kulcsozzon, szerintem, a másik, szerintem egy jó töltés 14,4...nekem ez az emlékem az autószerelő suliból...
A szőnyeggel kapcsolatban válaszolom mindenkinek, illetve neked is, hogy sajna még nem kaptam meg, de amint meglesz szólok....valahol elalakadt a dolog,...holnap rákérdezek....
sikerült bevásárolnom 1 tetőcsomag tartót az ebay-ról. A probléma csak az, hogy amerikai tetősínhez való, az én autóm meg diesel, európai. Amennyiben valakit érdekel 27.000,- ért átadom, ennyit fizettem érte ma délután. Csak a lapos tetősínesre jó!
Már nem sokra emlékszem az autóvillamosságból, de szerintem a 13,5 V már jónak számít. Ha 14-15 V fölé megy, akkor az már nem jó az akkunak. Még emlékszem, hogy az egyik kocsiban 17-18 V-ot tudott a generátor, így kb 2 hét alatt elforralta a víz felét, így meg az aksiban nem volt kellő felület az elektronoknak. Azt nem próbáltad, hogy külső töltővel feltöltöd? Holnap megpróbálok keríteni valamilyen műszert, aztán rámérek.