Imádom a G astrám ami 2003-as évjárat, még nem volt 3 éves amikor vettem-Új szag volt benne :-), de most így 10 évesen furcsa bajai jönnek elő, kezdjük egymást meggyűlölni.
Idén áprilisban kezdődött az egész -fogta magát és teljesen spontán egy piros lámpához közeledve, motorfék üzemben fogta magát és leállt a motor elfeküdt az összes mutató, villantak a piros lámpák még a km óra is feküdt, persze mindezt kb 60-nál.AZóta rendszeresen produkálja ezt, rövid távon bemelegszik és utána újraindítom pl bevásárlás után, akkor biztos hogy a harmadik piros lámpánál leáll, persze jó technika mert újraindul , de ilyenkor nincs alapjárat és pörgetnem kell hogy biztosan el tudjak indulni.Ismerős szerelőnél hibakód:
-EGR szelep, és km jeladó. EGR ekkor cserélve mert én nem fogom tisztogatni havonta a szelepet.A hibát persze ugyanúgy dobja, mostmár kész vagyok teljesen- a lehető legváratlanabb pillanotkban áll le.Ugyanoda szerelőhöz már nem akarom vinni, mert találgatva nem lehet szerelni-SZERINTEM.VALÓBAN minden szerelő mást mond-egyébként az EGR-t valszeg nem is kellett volna cserélni, mivel ez annyira zárt rendszer, hogy a legkisebb hibánál is fő alaktrész hibát fog kiírni .
-TRAFÓSOR ?
-GYERTYA?
-km jeladó bezavar?
-maszekul bekötött riasztó és immobilser bezavar?
Ja még csak 96.000 km van benne.Akinek volt hasonló baja a G atsrával, várom az építő jellegű hozzászólásokat.
Sziasztok .. megint hiba, hiba hátán .. Az egr szelep nem gyógyult meg, hibát jelez, rálett dugva a gép, rendes opel diagnosztikára , ott már kimutatta rendesen hogy az egr szelep feszültség alacsony .. nem a szelep rossz .. nos,hogy miért alacsony a feszültség arra még 2 ember nem mondott ugyanolyan véleményt ... mindegy is, nem ez a lényeg :D ... tegnap hogy jöttem vele haza, a töltésjelző bevillant alacsony fordulatnál.. utána már csak 2000 felett töltött. utána már csak 3000 fölött, aztán már csak 4 ezernél, jelenleg csak 5ezernél alszik ki a lámpa .. volt-e már valakinek ilyen gondja, ha igen, hogyan orvosolták?? ez kb 40Km-en belül zajlott le ez az esemény... köszi
Vauxhall EGR szelep hűtő / cooler javítókészlet. Nem kell megvenni a teljes hűtőt feleslegesen.
Alkatrész GM kód: 851008
Amit tartalmaz a csomag: műanyag borítás (ez szokott elrepedni) és tömítések
Ez egy nagyon gyakori probléma, hogy a műanyag ház elreped, és ki kell cserélni. Minden szervízben csak komplett hűtővel együtt lehet cserélni (250ezer Ft), ez az ár amiért én kínálom, nagyon baráti.
Legutolsó diagnosztikai program frissitése után már nem gyujtáshibát hoz ki a műszer ,hanem égés kimaradást.Döntse el mindenki,hogy gyertya trafó befecskendezőszelep vagy kpompresszió baja van az autónak.
van egy 2010-es H ASTRA-m (Z14exp, 1.4 benzin) és rendszertelenül nem indul... Valós 14000 km van benne. Egyszer megy 2 napig ok, lerakom és reggel 30x-orra sem vagy néha igen... Önidntő okés, teker akksi okés nem értem... Elvittem szerelőhöz, ott persze indult..ráédukta a gépet és minden rendben volt... korábban 1xpályán meggyulladt a villáskulcs a mfalon de utána abbamradt.. mi lehet a baja?
tanácsatalan vagyok. Van amikor 8 óüraát áll a napon és p9ccre indul. Reggel meg nem.. várom ötleteiteket..
Sziasztok,a céges autóink G-s Astrák.Mindenki máshova hordja szerelőhöz.A kollegámmal azt vettük észre,hogy 120 felett iszonyat ráz a kormány.Új gumik vannak mindkét gépen,Futóműt beállítottuk,ő a teleszkópokat is kicseréltette,felnik kimosva, mi jöhet még szóba?Jó autó szeretjük 340 van bennük,de bármikor nekivágnék a világnak vele.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy Astra G 1.6 16V amióta ilyen dög melegek vannak és eléri az üzemi hőfokot kigyullad a műszerfalon a narancssárga kis autó benne a villás kulccsal! Hidegen abszolút nem és amikor meg meleg akkor is hol elalszik hol nem! Nem veszek észre semmit az autón olyan mint szokott! Megnézettem műszerrel nem írt rá semmit! Mi lehet a gond? Köszi előre is a válaszokat! Üdv.
nem működik a gáz,fék benyom, mert bovdenes a gázpedál .. de elvittem kiolvastatni. csak egr hibát mutat, pedig kitakarítottam, de megnyugtattak, hogy ha az sem segített már akkor kuka .. mert már amúgyis többször bedöglött az egr-je .. csak eddig mindíg sikerült megmókázni.., de mostmár igencsak végleg feladta :D ... 15év
Örülök ,hogy rátaláltam erre a fórumra .Szeretném segítségeteket kérni tőletek esetleg tanácsot mi tévő legyek.
Röviden leírom a történetemet.
2013.02 hóban vettem egy új Opel Asztra H kombi autót.
2013.05.hó elején észrevettem ,hogy a jobb hátsó lámpa szélén lett egy apró pötty utánna ebből a pöttyből elindult egy repedés .
Aztán egyre több repedés keletkezett.2013. 05.06.-án elvittem a márkakereskedésbe és kértem a garanciális csere lámpát.
Mivel az autót ritkán használom garázsban áll ezért tudom ,hogy nem én okoztam a repedésket. Meglátásom szerint talán anyag hibás vagy egy anyag belső feszültsége okozza a repedéseket. A szervízben a munkafelvevő kijött ránézett a lámpára és azt merte mondani ,hogy ütlegeltem az autót. Nagyon felháborodtam és kértem ,hogy vegyenek fel jegyzőkönyvet és egy szakértő nézze meg.
Azt mondták ,hogy kb 1 hónapon belül jön egy szakértő Budapestről és az majd megnézi és eldönti ,hogy lehet e garanciában kicserélni a lámpát. Mivel bepárásodik ezért nagyon vártam a szakértőd ,de 1 hónap elteltével sem jött és senki nem telefonált. Mivel már szeretnék túl lenni a cserén ezért felhívtam a Pécsi opel kereskedés ahol a jegyzőkönyv készült ,hogy már több mint 1 hónapja várok történjen már valami kértem annak a szakértő emberkének a nevét és telefon számát. Gondoltam felhívom és megsürgetem .De a telefont nem vette fel több esetben napokig probálkoztam ,végül hagytam 2 helyen üzenetet neki. De,nem hívott vissza .
Helyette ő felhívta a Pécsi opeleseket és közölte a képek alapján nem cseréli ki garanciába.Hát meglepődtem mivel tapintás alapján kivülről nem észlelhető a repedés valószínű belülről repedezik.Azért vártam ,hogy ezt megmutassam neki.2013.06.hóban vásárolni mentem egy nagy áruház előtt ott állt egy ugyan olyan idős Opel autó mint az enyém és megnéztem a hátsó jobb lámpát szintén elindultak a repedések. Sajnos a tulajdonosra hiába vártam sokáig nem jött. Lefotóztam az autót és a rendszámát is tudom ,de félek hogy nem örülne annak ,hogy közösségi oldalakon keresném rendszám alapján.Nem tudom ki ő ,de mindenkit aki olvassa és 2012 -2013 ban vásárolt
Hali. szeretném kérdezni, jártas-e valaki opel astra g 1.2 16V x12xe... téren? olyan hibája van, hogy nem reagál a gázadásra, mondjuk felpörgetem 3ezres fordulatra megy ott 2-5 másodpercig majd visszaesik a fordulat 1500-1800 közzé, ott ingadozik, utána hiába nyomok akár tőgázt, akkore reagál, majd csak esetleg 10 másodperc mulva, ha játszok a gázzal akkor talán valamivel hamarabb.. a pedál bovdenes .. hibát jelez a műszerfalon.. 5-6 pin-t összezártam, a hibát nem villogja ki,mi a bánata . ha valakinek van valami ötlete, tapasztalata,és megosztja velem annak örülnék. egr szelepet kipucoltam , mert azis huncutkodott már . de az alapjáratom is már évek óta hol leakar fulladni hol felpörög magától 1500-ig . de arra a számítógép se tudott mit mondani. . ezzel az új jelenséggel még nem vittem szerelőhöz. köszi
Üdv Mindenkinek! Én eddig egy 2004-es Corsa C 1.2 boldog tulaja voltam. Ám pár héttel ezelőtt egy autós társamnak nem sikerült bevennie a kanyart, így magával vitte a Corsám csaknem teljes bal oldalát. Valószínűleg gazdasági t.k. lesz a dologból. Ezért most autóvásárláson gondolkodom. Mivel a keret eléggé szűkös (még a biztosító sem nyilatkozott), egy hasonló korú Astra G 1.4- ben gondolkodom. Kérlek benneteket, írjatok nekem jó-rossz tapasztalatokat, véleményeket erről az autóról. Minden érdekel, mert tanácstalan vagyok mint egy kisközség!
Az lenne a kérdésem a szaki urak felé, hogy F Astra (x16xel) hűtőventillátort mi vezérli, hol keressem a hibát, ha még 100 foknál sem kapcsol be?
Nem tudom tudtok e segíteni, Astra G 1.4 16V ecotech motorról lenne szó. Amikor hirtelen gázt adok, akkor megtorpanik a motor és dadogva pörög fel. Lassú fokozatos gázadásnál nincs ez a probléma. A gyertyák nem régiek, próbáltuk másik trafóval is. Ami a hibát okozhatta az az, hogy a motorteret brigéciollal kimostuk, utána kompresszorral szárazra fújattuk. Viszot valami vagy beázhatott, vagy fogalmam sincs. Ötleteket kérnék, szerintetek mi lehet a hiba. Előre is kösz a válaszokat.
Ugyláttom qkorica te piszkosul elvagy más nyomorának gunyolásával!Sajnálom ,hogy nem kapok választ a problémámra pedig azért jöttem fel erre a forumra.Totál hülye nem vagyok az autókhoz,nem gyertyacsere problémával jöttem ide!