Keresés

Részletes keresés

skyutas Creative Commons License 2005.12.03 0 0 7671

 

 

Ma volt szerencsém a SkyEurope 390-es római járatán utazni. Az út simán indult, utaslétszámra sem lehetett panasz. Ugyanakkor két hölgy hangoskodni kezdett, trágár szavakat használva inzultálta mind az utasokat, mind a személyzetet. Az egyik hölgy fejbe vágta az előtte ülő olasz idős urat. Az utaskísérők azonnali közbeavatkozásnak köszönhetően szerencsére nem fajult tovább a helyzet. A személyzet megpróbált úrrá lenni a helyzeten, elültette az ott ülőket majd hosszasan bocsánatot kértek az incidensben érintettektől.

 

Miután az utaskísérők kérték a hölgyeket, hogy viselkedjenek a repülésben elvártakhoz az egyik hölgy azt kiabálta, hogy ő a legnagyobb magyar légitársaság vezetőjének a felesége (akit nevén is nevezett), ezáltal neki mindent szabad. Mire kiszálltunk az olasz rendőrség várt rájuk az utashídnál, ahol is a hölgyek tovább folytatták azt, amit a fedélzeten elkezdtek.

 

Egyébként ezt leszámítva az út kiváló volt, a személyzet professzionálisan viselkedett és kezelte a helyzetet.

 

Már várom a haza utat, remélem nem kerülünk újra össze ezzel a két hölggyel.

 

skyutas

 

 

 

 

went wrong Creative Commons License 2005.12.03 0 0 7670
Ja, 9300 szokott az lenni egy-két hónappal későbbre foglalva. Bár most a héten drágáé' voltam, 15-be került tokkal-vonóval; igaz, későn is foglaltam.

Hogy most miért adhatja drágán, azt nemtom, de lehet, hogy összefügg azzal, hogy jól fogynak a jegyek (és ahogy fogynak a helyek, úgy drágulnak a maradék helyek). Ugyanis most a héten oda is, vissza is majdnem full volt a járaton az utaslétszám. És régebben azért nem volt DTM ennyire népszerű; legalábbis amikor én jártam arra párszor easy-vel. (de lehet, hogy most még a szombati járattörlések éreztették a hatásukat - a hó miatt múlt szombaton bezárták DTM-et)
Előzmény: SajtFondue (7669)
SajtFondue Creative Commons License 2005.12.03 0 0 7669

9300 HUF oda-vissza. Az sok?

Altalaban mindig ilyen aron adnak egy oda-visszat,szvsz.

Előzmény: eckg69 (7668)
eckg69 Creative Commons License 2005.12.03 0 0 7668
valaki tudja hogy az Easyjet miért kínálja drágán a jegyeket Dortmundba? a nyári járatok árait Budapestről nem hiszem el. Hol vannak a régi jó 650 Ft-os árak? Nov 30-án hirdették meg, ilyenkor még sokkal olcsóbbnak kéne lenni.
HP13 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7667
Jaj, azt kihagytam. Az is megvan :)
Előzmény: Utas2 (7666)
Utas2 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7666

Barbara Cassani írt a Go-ról is vagy három éve

 

 

Előzmény: HP13 (7662)
HP13 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7665
NYME közgáz :)

"Én azért a helyedben beletenném a térségünkben zajló eseményeket is, általában az ilyet szeretik a bírálók."

Rendben, köszönöm a tippet. Brainstorming, hihi :)
Előzmény: Runneburg (7664)
Runneburg Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7664
OFF
Milyen suli az, ahol ilyen tág témakörök között lehet csapongani? :))) Nálunk a karon megmondták, hogy az le se merje adni a szakdoga témakörét, aki nem banki, pénzügyi vagy fnanszírozási témában akar írni. Aztán ültem egy szép nap valahol Németországban (hogy ezen ország klímája milyen jól hat a hirtelen szakdogatáma-kitaláláshoz :)) ) a vonaton és a következő héten leadtam a témámat a vasúti közlekedésről finanszírozási burokba csomagolva
ON

A Doganis könyveken kívül a többi nekem is megvan. Nekem tetszenek. A Doganison még gondolkozom, pedig tudom, hogy alapmű.

Én azért a helyedben beletenném a térségünkben zajló eseményeket is, általában az ilyet szeretik a bírálók.
Előzmény: HP13 (7662)
HP13 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7663
Küldöm az emailt, köszi ;)
Előzmény: érónyúz (7655)
HP13 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7662
OFF: Az igazság az, hogy a tavasszal le kellett adni a tanszékeken a címet, akkor a brit választásokról akartam írni. Rengeteg könyvet vettem, plusz több mint fél éve gyűjtöttem napi szinten a cikkeket és elemzéseket.

ON: Aztán augusztusban valahol Németország felett átrepülve ütött be villámcsapásként a gondolat, hogy mi a fenének nem jutott eszembe, hogy a fapadosokról írjam a diplomamunkámat. (Ilyen rosszul még sosem éreztem magam gépen :)) Abban legalább némi tapasztalatom is van és mellesleg sokkal gyakorlatiasabb. 2 hónapig tartó fájdalmas dilemma után hoztam meg a végső döntést. Szerencsére az egyetemen elfogadták még a változtatást és most sokkal boldogabb vagyok :))))

Eddig ezeket a könyveket szereztem be (egyébként nagyon tetszenek):

* No Frills: The Truth Behind the Low Cost Revolution in the Skies ~Freddie Sir Laker (Foreword), Simon Calder
* The Airline Business ~Rigas Doganis
* The Airline Business in the 21st Century ~Rigas Doganis
* EasyJet: The Story of Britain's Biggest Low-cost Airline ~Lois Jones
* Ryanair: How a Small Irish Airline Conquered Europe ~Siobhan Creaton

Úgy határoztam, hogy a brit piacra koncentrálok már csak a rendelkezésre álló irodalom miatt.
Előzmény: Runneburg (7654)
geri733 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7661

Én a Germanwings-nél láttam már több túlfoglalt járatot. A többinél nem jellemző.

(Természetesen az utolsó pillanatban végrehajtott géptípuscseréket nem számolom ide.)

A no show utasok aránya szerintem hasonló.

Előzmény: Vinnen (7657)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7660
Bár mi egy low cost céget sem szolgálunk ki Pesten, csak valami hasonlót (Air Berlin) ezért azt hiszem, hogy nincs - mondhatom ezt :) De valszeg tényleg nincs mert mikor törölték a Rómát nov 25én (Sky Rómáról van szó) az utasokat átfoglalták a Bergamora (amivel mi is mentünk) és így teltházat hoztak létre, egy utassal sem többet (pedig simán foglalhatták volna túl is).
Előzmény: indexalfalima (7659)
indexalfalima Creative Commons License 2005.12.01 0 0 7659
Erről Webberke szaktársat kellene megkérdezni....
Előzmény: Hülyesamu (7658)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.11.30 0 0 7658
SzVSZ a fapadosoknál kifejezetten nincs túlkönyvelés.
Előzmény: Vinnen (7657)
Vinnen Creative Commons License 2005.11.30 0 0 7657

Fapadosoknál van túlkönyvelés (overbooking)?

Kisebb a no show utasok aránya mint a "hagyományos" légitársaságoknál?

Runneburg Creative Commons License 2005.11.30 0 0 7656
érónyúz Creative Commons License 2005.11.29 0 0 7655
HP ha tényleg dolgozatot írsz, dobj egy emilt private. Egy dedikált fapados szakdolgozat ellenében kaphatsz jó néhány tízezer karaktert world file-okban az archívumból free of charge of course.
Előzmény: HP13 (7639)
Runneburg Creative Commons License 2005.11.29 0 0 7654
Jól tetted! :)) Anno én is szívesebben írtam volna erről. Az téma az utcán hever, vagyis röpköd :))
Előzmény: HP13 (7639)
VAG Creative Commons License 2005.11.28 0 0 7653
Ebből a 10 napból olyan sok tudományt nem lehet kihozni...
Előzmény: Runneburg (7652)
Runneburg Creative Commons License 2005.11.28 0 0 7652
És ki szabad nektek ezeket a számokat adni ? :))
Előzmény: VAG (7650)
VAG Creative Commons License 2005.11.28 0 0 7651
Természetesen Runneburg, elnézést.
Előzmény: VAG (7650)
VAG Creative Commons License 2005.11.28 0 0 7650

Nálam 85 (a maival együtt).

 

@ Runnenburg

Inkább a naponta Budapest és London között közlekedő járatok száma a sok... :-)

(ma pl. 10)

Előzmény: geri733 (7647)
Szaki Danee Creative Commons License 2005.11.28 0 0 7649
Vagy kevés az utas?
Előzmény: Runneburg (7648)
Runneburg Creative Commons License 2005.11.28 0 0 7648
Talán sok a cél és kevés a gép?
Előzmény: Törölt nick (7644)
geri733 Creative Commons License 2005.11.28 0 0 7647

Az utóbbi 10 nap átlaga 82,5%.

A másik kérdésre sajnos nem tudom a választ.

Előzmény: Törölt nick (7644)
philozófika Creative Commons License 2005.11.27 0 0 7646

well, ok, max 3 óra alatt...

 

keszthely-sármellék 14 km, ez autóval 15 perc. check in, etc. 45 perc, sármellék-london 2 óra.

 

hamarabb ott lehet, mintha bp. nyugati térről indult volna, ferihegy érintésével.

 

Előzmény: Calver_ (7645)
Calver_ Creative Commons License 2005.11.27 0 0 7645
> pl. 1 keszthelyi a lakásából kilépve kb. 15.e ft.ból 2 és fél óra alatt londonban lehet

ezt par ev mulva? hahaha. :-) jo ha a levegoben lesz annyi ido alatt.
Előzmény: philozófika (7643)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.27 0 0 7644
Mostanában milyen telítettséggel dolgoznak a wizz lutoni járatai?
Nem szeretem a hering effektust ugyanis.
Illetve tudja-e valaki, hogy miért szünt meg a hajnali időpont Lutonra?
thx
philozófika Creative Commons License 2005.11.27 0 0 7643
alapjában véve egyetérünk, bár szerintem mobilitás függvénye is.

olyan lehetőségük lesz a embereknek vidéken pár év múlva, mint amilyen még soha sem volt. pl. 1 keszthelyi a lakásából kilépve kb. 15.e ft.ból 2 és fél óra alatt londonban lehet. jelenleg kb. 5.e ft.ból van budapesten kb. 3 óra alatt. ez állat nagy minőségi ugrás, és erre "rá kell állni". de persze menni fog, hiszen jól tudjuk, h a kínálat generálja a keresletet.

nem véletlenül tervezik a sármelléki reptér üzemeltetői, h pár éven belül évi több mint 100.e utasuk lesz... rá 1-2 évre pedig kb. 400.e. ez még akkor is szép, ha ennek a 80%-a kb. külföldi lesz.

phf
Előzmény: Hülyesamu (7642)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.11.27 0 0 7642
SzVSz a vidéki fapadozás ugyanúg meg fog itt jelenni, mint ahogy megjelent bárhol máshol is, csak a budapesti vízfejjel szemben a vidéki városaink finoman szólva aprók. Az OLT meg nem meglepő, hogy otthagyta Debrecent, én azt nem értettem, mit keres ott. A jegyáraikat nem a (kelet-) magyar pénztárcához szabták, az biztos. De szerintem az európai nagyvárosokba heti három járatot Debrecen biztosan el tud tartani, főleg, ha erre van (ön)kormányzati szándék, hogy ne legyenek az ottani illetékek a plafonon. Úgyhogy ez nem a mobilitás függvénye szerintem.
Előzmény: Runneburg (7641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!