Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.20 0 0 25501

Az úszó felcsukott állapotban a fedéllel párhuzamos kell legyen és nem szabad a tűszelep hogy csepegjen !

Előzmény: Verrom (25500)
Verrom Creative Commons License 2015.08.20 0 0 25500

Valami elérhetőséget kapni az úriemberhez? 

 azon gondolkodom, hogy a régi gyújtó tekercs le lett cserélve egy utángyártot ra, nem lehet hogy alapból rossz? vagy mikor működött elromlott, kb 2 hónap használatban..? 

 

a tirisztor volt kirepedve így a belseje eloxidálódott ezért nem volt szikra, most van szikra a FAGY al, annyi ugye a problémám hogy csak magasabb berántási fordulaton van szikra, ez viszont lehetséges hogy a gyujtó tekercs baja lenne?! 

 

a karburátoron minden tiszta, kompresszió érzésre van benn rendesen, egy másikhoz viszonyítva!

 

miért nem kaphat benzint? 

A benzinszint leszerelt úszóháznál mekkora kell hogy legyen?

sukuru Creative Commons License 2015.08.19 0 0 25499

Sziasztok. Van eladó gumiskerék párban eladó Honda F 400-as ra.

kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 25498

A karburátorban a kis pálca alakú fúvókán is tiszta a lyuk ? ,És a tűszelep is gondot szokott okozni ha át enged!

Előzmény: Verrom (25494)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 25497

Ha nem cseréltél alkatrészeket akkor az ék pálya nem tud elmozdulni ! Legfeljebb elnyírta és elfordult ,akkor ék csere ,de mivel új a gyűrű akkor nem árt egy kis olajat cseppenteni a hengerbe ,olyan 1-2 ml nyit hogy tömítsenek a gyűrűk és ezután indítani !

Előzmény: Fidó mester. (25489)
amper_vadasz Creative Commons License 2015.08.18 0 0 25496

A gyári gyújtás töltő tekercs az alaplapon eleve karcsú, 5mm-es lemezelt vasmagja alig szed össze némi delejt a lendkerék mágneseiről. Én a helyedben Kovács Lajostól, Ceglédről rendelnék 12mm-es vasmagra ( Babetta világítás tekercsé ) tekert erősített gyújtás töltő tekercset, a menetszáma is nagyobb a gyárinál. Légrést 0.2mm-re beállítani, gyertya hézag 0.4-ről 0.6-0.7-re növelni. Ha a porlasztó is be lesz állítva, nagyon könnyen fog már indulni a R-55, álom lesz vele dolgozni, én pl. szeretem a 2T 49cm3 gépet. 20-as 25-ös keverékkel sem fog füstölni az erősebb szikrával, gond nélkül elég a több olaj is, és a géped is hosszabb életű lesz. Érdemes a dugattyú gyűrűket is ellenőrizni, ill. cserélni a jobb kompresszió miatt, gyűrű hézag 0.2mm. 20/3785905. Tapasztalat, a gyári 4V-os külön trafó + elektronika erősebb szikrát produkál, mint az egybe trafós FAGY egység.

Előzmény: Verrom (25494)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 25495

A problémád második fele üzemanyag ellátási gondokra utal. Itt bármi előfordulhat...

 

A gyújtás...Na az nem erőssége az 55-ösnek. Egy ismerősöm mesélte, hogy amikor 125-ös MZ-vel krosszoztak azon is babetta gyújtás volt, és az eredeti gyújtótekercset áttekertették más menetszámúra, hogy rúgásra is induljon. Szerintem ez gyógyír lehet a melegen való indítási gondra is!

Előzmény: Verrom (25494)
Verrom Creative Commons License 2015.08.18 0 0 25494

Hello, kellene nekem egy kis segítség...  Robi-55 kapálógépnél van olyan jelenség hogy eleinte nem volt szikra, a tirisztor repedt volt kicseréltem egybetrafós gyujtóegységre a tirisztort és a trafót, most van szikra, de csak akkor ha  a berántót gyorsan húzom, és csak egy bizonyos berántási sebesség megvan, és ha pl már nem húzom, de a lendkerék még pörög, akkor nincs szikra, illetve csak akkor indul el ha a hengerbe nyomok be egy kis benzint, azt kijárja és meg is áll, a karburátort 2 szer kipucoltam, valaki tudna segíteni? ja a gyujtó tekercs is új...

Furak Creative Commons License 2015.08.17 0 0 25493

Szia!

A ha szerted a gépeket akkor jó a Terra. Írtad, hogy gépesíteni szeretnél, de ha mindent csináltatsz géppel akkor sokba van nagyon. Érdemesebb lenni szétnézni a hirdetőoldalakon van sok Terra cucc, ha sok mindent egybe veszel meg akkor jóval olcsóbban kijössz.

Előzmény: Tom888 (25490)
studiod1 Creative Commons License 2015.08.17 0 0 25492

Az előttem író megadta a választ, ha mégsem látod akkor elnyírta elkente az éket és a pályában maradt.

Előzmény: Fidó mester. (25489)
oljeg12 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 25491

"De honnan tudom mikor vagyok jó helyen ?"

 

Onnét tudod, hogy ha a lendkerékagyban lévő ékpálya rácsúszik az ékre, akkor az jó helyen tartja és a szikra is megfelelő időben lesz.

Előzmény: Fidó mester. (25489)
Tom888 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 25490

Sziasztok!

 

Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Nemsokára lehet hozzám kerül kb 500 nm hétvégi telek, amin most gyep van. Ezt szeretném megművelni, háztáji kiskertként, de amit csak lehet gépesítenék. Ásás derekam miatt kilőve, vagy bérszántás, vagy kisgép. Mit érdemes venni? Ami jelenleg van egy felújított terra t-20 hajtómű és egy váltva forgató eke, de semmi más. Ahogy számolgattam a terrát felszerelni hatalmas pénz lenne, meg talán sok is ekkora földre. Mik lennének a lehetőségek?

Fidó mester. Creative Commons License 2015.08.16 0 0 25489

Üdv !

 

Igen,ez engem is elgondolkodtatott.Döntés előtt a hengert alaposan átmértem és  a mérések alapján arra gondoltam -megér egy próbát.

Mint írtam volt az olajlehúzó gyűrű volt nagyon kopott.

Maradnék a gyújtásnál!

 

Tehát a szikra nem akkor ugrik amikor kellene .A szikra adás idejét a  lendkeréknek a főtengelyhez viszonyított helyzet szabja meg..Ezt az ék állása befolyásolhatja,-mondjuk kopás miatt.

 

Akkor mi a teendő?

 

Ki kell cseréni a régi éket egy újra ?O.K.

 

De honnan tudom mikor vagyok jó helyen ?

 

Üdv Fidó mester

 

Előzmény: kavicsos64 (25486)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.08.16 0 0 25488

Nincs mit ne köszönd,ez természetes!Sajnos ezt a létrát már én is végig jártam.

Előzmény: Fidó mester. (25484)
Furak Creative Commons License 2015.08.16 0 0 25487

Lehetséges ez is, de én nem tartom valószínűnek. Aszt írta volt benne erő a régi gyűrűkkel, bár a fene tudja. 

Előzmény: kavicsos64 (25486)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 25486

De akkor se ha a kopott hengert össze rakta az új dugattyú gyűrűvel és mondjuk oválisra van kopva a henger ,és a gyűrűk nem fekszenek hozzá a henger falhoz !

Előzmény: Furak (25485)
Furak Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25485

Akkor így már tudod, hogy mit mondtunk eddig. Hiába van szikra kivet gyertyánál. Ha a lendkeréken a mágnes rossz helyen van és ez által rossz időben van szikra és a motor nem indul be.

Előzmény: Fidó mester. (25484)
Fidó mester. Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25484

Üdv !

 

Ez a rajz nagyszerű!

Kezdem érteni miről is van szó !

Nagyon köszönöm!!!

 

Üdv Fidó mester

Előzmény: Dutrás-pisti (25481)
Fidó mester. Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25483

Üdv !

 

Ez az F 410  gép Svédországból lett hozva ,haza a papának.Ez eredeti Made in Japán.

A prospektus amit kaptam hozzá svéd nyelvű és 1989-es kiadásu.

Amikor azt írtam ,- nem tudták mit adnak el -akkor a fentiekre gondoltam.

 

Amikor a gép hozzám került a levegőszűrő helyén egy harisnyadarab volt(nem női).Akkor -ez előtt 5 évvel - minden rántásra indult, ám erősen füstölt.Ezért kellett szétszedni.
Az olajlehúzó gyűrűje teljesen el volt kopva.Ezt a kijelentést arra alapozom,hogy összehasonlítottam az új gyárival -amit később rendeltem.

 

Nos ,mindent kicseréltem rajta amit szükségesnek véltem.Ha jól emlékszem mintegy 30 e.ft-ba került.

Üdv !

 

 

Előzmény: Imperator23 (25480)
Furak Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25482

Nekem egy 34 éves F600-asom van. Hűen szolgálja a családod, 1 éves volt mikor nagyapám megvette.

Előzmény: Imperator23 (25480)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25481

Helló!Megpróbálom egyszerű rajzzal.

Előzmény: Fidó mester. (25477)
Imperator23 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25480

30 éves Honda F-400-asom komolyabb hiba nélkül máig üzemképes. Sőt, használatban van.

Nemsokára burgonyakiszedésre fogom használni.

 

 

 

 

Előzmény: Furak (25474)
Furak Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25479

Jól mondja, studio1. Vannak jóféle utángyártott cuccok is csak szét kell nézni a neten. Igen, szerintem, meg ahogy nézem a többiek szerint is ott lehet a hiba. Nincs jelölés tudtommal csak az ék kell, hogy jól álljon.

Előzmény: Fidó mester. (25477)
studiod1 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25478

Elég sok u.gyártott alkatrész van a bulimocinál,és használhatók. http://www.bulimoci.hu/index.php?act=termek&id=5103&page=1 

Előzmény: Fidó mester. (25477)
Fidó mester. Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25477

Üdv Mindenkinek !

 

Köszi a sok segítséget !

 

A honda alkatrészekről annyit, hogy ebbe a GX 110-be egy levegőszűrő 12 e. volt; magát a gépet pedig alku után  18 e.-ért vettem.Igaz  a volt tulaj nem tudta mit ad el.

 

Akkor tehát a lendkerék felhelyezés környékén lehet a hiba?Mondjuk elképzelésem sincs arról ,hogyan lehet azt rosszul felrakni-de azzal kezdek.

 

Van a lendkeréken és valahol másutt valami jel amit össze kell nézni?

 

Üdv Fidó mester

 

 

Előzmény: Dutrás-pisti (25470)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25476

Vagy azért hogy hátra tudd hajtani az úszót ,vagy azért hogy ne keljen kivenni a fúvókát ha eltömődött ,hanem csak ,le veszed az úszó poharát egyszer kétszer megnyomkodod a fúvókát és rakhatod össze !

Előzmény: Lki1 (25475)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25475

Sziasztok!

 

Tudja valaki, hogy ennek a porlasztónak miért benyomható (rugó ellenében) a főfúvókája?

Ez egy lengyel motoros Robi 54-es.

 

Furak Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25474

Amúgy a Hondák tovább bírják mint a Briggsek eddigi tapasztalataim szerint. Fűnyírón is B&S kb 10 évet szokott bírni.

Előzmény: kavicsos64 (25471)
drotszamaras Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25473

Felnöltük mi is! Fogyasztó társadalóm lettünk ! Én úgy tudom,hogy 5 évig köteles alkatrészt biztositania a gyáraknak!

Előzmény: kavicsos64 (25471)
Furak Creative Commons License 2015.08.15 0 0 25472

Nagy üzlet ez nekik, hogy külön kisebb alkatrészket nem adnak hozzá.

Előzmény: kavicsos64 (25471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!