Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JGab Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1212
Szerintem a benzines v. dízel attól függ, mennyit használod.

A dízellel eljársz 7,5-8L-rel, Merci motor van benne (220CDI), ami elvileg örök élet, meg egy nap, de ha mégis gond van vele (turbó, porlasztócsúcs, stb) akkor drága lehet.

A benzines gondolom 10+t eszik, ha sokat mész, megtérül a dízel drágább fenntartása.


Én maszek szervízbe vittem olajcserére, ott ugyanannyiba kerül, mint bármely más autóba.
Márkaszervíz van a Pappas, vagy az EmilFrey. Utóbbival van tapasztalatom, rendesen dolgoznak, de 8900Ft az óradíjuk.

Nekem egy 7 éves CRD-m van, 72ekm-rel vettem tavaly, most 92 van benne. Kellett bele egy új akksi (60e), valami gumibizbaz a futóműbe (15e), hogy ne kopogjon, volt egy turbócső csere (60e - márkaszervíz), és lassan megérik egy kerékcsapágy cserére (??)

Ez még az első generáció, 120LE (az újak 150), de mindig kényelmes erőtartalékkal rendelkezik (kb 350Nm :-) )
Előzmény: MrAdam22 (1211)
MrAdam22 Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1211

Helló mindenki!

 

 

Szeretnék pár kérdést feltenni PT-vel kapcsolatban. Régóta vágyok rá és ha minden jól megy hamarosan elérhetővé válik az álom. A kérdésem általános dolgokra vonatkozik. Nem találtam még rá választ.

Mik a tapasztalatok a 2.0 benzines és 2.2 diesel-el kapcsolatban?

Milyen  a szerviztapasztalat? Mennyibe kerülnek a kötelező szervizek, és hol érdemes megcsináltatni?

2 millió körül van mindkettőből, benzines és diesel is.

A jó tanácsokat és adatokat előre is köszönöm akár itt akár mailben:

horvathadam22@yahoo.co.uk

ptsifu Creative Commons License 2009.10.12 0 0 1210

Cseréld meg az 1 es és 4 es gyertyékon a kábelt (a tekercsen nem kell mert egyformán gyújt a két henger)..

Ha megint az 1 es hengert hozza akkor tekercs gond lesz...Azt viszont külföldről rendeld mert itthon el vannak szállva az árak.

 

Egyébként hasonló cipőben vagyok én is most cserélem a tekercset plusz új kábelek meg gyertyák és még mindig olcsóbb jóval mintha itthon vennéd csak a tekercset..

Előzmény: PTcsokii (1208)
csak john Creative Commons License 2009.10.10 0 0 1209
Szia!

P0301 misfire detected in cylinder #1 - gyújtáskihagyás az 1-es hengerben

Ha a gyertya jó, akkor mérd ki a kábelt, ha jó, akkor már csak a trafó marad.

Szép napot!
Előzmény: PTcsokii (1208)
PTcsokii Creative Commons License 2009.10.10 0 0 1208
Sziasztok!


Egy 2.0-s benzines PT-m van, és sajnos kiírt egy hibakódot P0301.
Tudna valaki segíteni, hogy mi lehet ez?
A hibajelenség: néha rángat, de vannak napok aminkor nem csinálja.
A gyertyahézagok beállítva. Talán gyújtáskábel, vagy trafó?
Előre is köszönöm!
csonaki@gmail.com 06709403505

Üdv.
csak john Creative Commons License 2009.10.08 0 0 1207
Üdv!

Elvileg jó lehet. Az ET eltérése annyit jelent, hogy a kereked az gyáritól 1,5 mm-rel lesz beljebb. Ez pedig jelentéktelen, normál esetben nem okozhat gondot. Az a biztos, ha megvétel előtt felpróbálod. Én ET 35-ös felniket vettem a sajátomra a téli gumikhoz. A Gumibolt.hu-n nézz körül az értékek miatt.

Szép napot mindenkinek!
Előzmény: hoynos (1205)
nacbalamber Creative Commons License 2009.10.08 0 0 1206
Üdv hoynos a körünkben...

Pontosan nem tudom mi a tűrése, de elméletileg láttam már 19" felnit is rajt, így azt kell mondanom szerintem belefér ennyi eltérés... :-D


Jó Cruiserelést...

Előzmény: hoynos (1205)
hoynos Creative Commons License 2009.10.08 0 0 1205
Üdv mindenkinek!
Friss PT tulajként a következő kérdéssel fordulok hozzátok:
VW 6J15 5x100 57, ET38-as kerék jó lesz -e az autóra. Ha jól tudom minden érték megegyezik a gyári mérettel csak az ET 36,5, ez még belefér?
Előre is köszönöm!
JGab Creative Commons License 2009.10.07 0 0 1204
Na végre megoldódott a gurigám problémája.

P0243-as hibakódot produkált olyan helyzetekben, amikor tartósan dolgozott a turbó (pl: 100 felett, vagy emelkedőn) (2.2 CRD)
Ez turbónyomásszelep kör hiba, de az interneten fellelt infók szerint általában az intercooler és a turbo közötti cső repedése okozza.

Elvittem hát a helyi szerelőmhöz, hogy nézze meg. Nem találtak repedést, viszont ők kiolvastak egy P01A4-es kódot, amivel nem tudtak mit kezdeni.

A szerelő tanácsára elvittem márkaszervízbe (Emil-Frey), ahol
- azt mondták, hogy a P01A4 nem létezik, a nem gyári olvasók hajlamosak hülyeségeket olvasni
- a turbó csővel van a gond, ki kell cserélni.

Még csak hazafelé tudtam tesztelni, de úgy tűnik megoldódott a gond, nem jött ki a hibakód, csendesebb lett az autó (korábban fújta ki a levegőt a repedésen), és sokkal kevésbé füstöl.
csak john Creative Commons License 2009.10.07 0 0 1203
Örülök, hogy örülsz! :D
Előzmény: cruiserem (1202)
cruiserem Creative Commons License 2009.10.04 0 0 1202

szervusz csak john!

akik ismernek,mindíg mondják,hogy néha "akaratuk ellenére szeretnék embereket boldoggá tenni"-de ez úgy látszik nálad is bejött!-örülök,hogy segíthettem

Előzmény: csak john (1201)
csak john Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1201
Tegnap délután jártam náluk (http://www.csomagtartoszerviz.hu/) érdeklődni, hogy mit tudnak ajánlani. Sajnos már csak a boltban voltak, így csak elmagyarázni tudta, hogy mijük van.
Az egyik lehetőség a lentebb említett Thule, ami a tetőre támaszkodik. Valamikor régen tettünk fel hasonló elven működőt suzukira, hááááááát, a tetőt rendesen deformálta.
A másik a saját fejlesztésű megoldás, ami az ajtó mögötti gumival borított esőcsatornában fekszik fel. Ez valamivel szimpatikusabb, de kérdés, mennyit bír ott a gumi. Ha nem akarom atombiztosra beszorítani és agyonterhelni, akkor akár jó is lehet. Elmondása szerint 25-ből kijön a két kereszttartó és a két hosszanti léc is.
Más autókra már vettem tőlük, azok jók voltak. Lehet, hogy érdemes lenne elmenned oda és felpróbáltatni mindkettőt, aztán a szimpatikusabbat megvenni.

cruiserem!
Végül én is felhívtam, mondta, hogy kint volt pár napot, azért nem válaszolt. Végül megeggyeztünk, másnap meg jött a nagyfaluba, így elhozta a holmikat. :)
Előzmény: Hajma (1195)
JGab Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1200

Én is ezt a megoldást választanám.

A tető furkálása bizonytalan, kérdéses, hogy ki van-e alakítva a rögzítés helye a nem tetősínes változatoknál.

Sőt akár lehet töredékáron keresni a vaterán használt 750-es talpfejes lécet, és akkor csak egy 1203-as illesztőt kell venni hozzá. Fél, kétharmad árból kijöhet.

Előzmény: cruiserem (1199)
cruiserem Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1199

http://www.thulebox.hu/listas/mpfid225/thule-tetocsomagtarto/CHRYSLER/PT%20Cruisehttp://www.thulearuhaz.hu/product/list/thule-tetocsomagtarto-csomagtarto.html/20r/thule.thule?listas=1&autotipus=24165

Ezeket nézted már??-ha nem ,kérdezz rájuk,de valószínüleg azt fogják mondani-vidd oda az autót és keresnek rá megoldást!!/örülök,ha segíthettem/

Előzmény: szilvafan (1198)
szilvafan Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1198

na ne hülyéskedjetek már, ezt nem hiszem el...megfúrni az autó tetejét ??? és akkor belülről teszel jó nagy alátétet a tetőkárpit alá, úgy hogy leveszed a belső kárpitot ?  vagy lemezcsavarral fogatod fel kívülről ?

és ha megunod, hogy fütyül a tetőtartó, akkor leveszed és a lukat kikened szilóval ?

 

Előzmény: Hajma (1195)
JGab Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1197

Esetleg egy karosszériás fel tudja rakni, de lehet, hogy az sem baj, ha látott már ilyet.

Otthon biztos nem állnék neki a tetőt furkálni.

Előzmény: Hajma (1195)
nacbalamber Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1196
Így van, fel kell rá fúrni, rápillantottam az enyémre, semi ördöngősség...külső sines, tehát nincsen semmi bemarás a tetőbe...így bármelyikre rátehető.


Csak bátran... :-D
Előzmény: Hajma (1195)
Hajma Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1195
Köszi a választ. Nem nincs tetősinem, a kérdés az, ha ezt megvenném, fel tudnám-e egyszerüen szerelni a gépre. Az eladó szerint fel kell fúrni a tetőre, de hát én nem tudom...
Előzmény: JGab (1193)
cruiserem Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1194

szia Ptsifu!

Nagyon szívesen!"ahol tud,segít""/nem csak úttörő,hanem cruiserem is!!

Előzmény: ptsifu (1188)
JGab Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1193
Szia!

Ez egy bontott tetősín + a hozzávaló keresztrúd.

Neked van tetősíned?
Előzmény: Hajma (1192)
Hajma Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1192
Sziasztok!
Nézegetek a vaterán egy csomagtartót, de nem tudom, hogy jó-e az én 2006-os európai Pt-mre. Ha valaki nálam szakavatottabb megnézné és véleményezné, azt nagyon megköszönném.A termékkódja: 153933094 Vatera
Köszi!
JGab Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1191
Én is gondoltam ilyesmire, de saját erőből nem tudtam volna átkonvertálni...

Érdekes felvetés, lehet, hogy nem is lenne baj, ha ez lenne a gond... (inkább mint egy turbo, vagy motorvezérlő hiba)

Köszi a segítséget, majd meglátjuk mi lesz.
Előzmény: ptsifu (1190)
ptsifu Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1190

Ez lehet egy hexadecimális kód és akkor a hibakód p0420 (katalizátor hiba) Ezt a lehetőséget több helyen megtaláltam..

 

"Lehet, hogy az olvasóknak ad hexadecimális értékeket?

1A4 (hex) = 420 (decimalt) 1A4 (hex) = 420 (decimális)

I så fall skulle det vara felkod 420 "The catalyst seems inefficient (#1)" Ebben az esetben az lenne a hibakód 420 "A katalizátor Úgy tűnik, nem hatékony (# 1"

 

Az idézet google fordítás..:-)

Előzmény: JGab (1189)
JGab Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1189
Hétfőn viszem hozzájuk a paripát diagnosztikára. Fincsi...
Előzmény: ptsifu (1188)
ptsifu Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1188

Köszi Cruuiserem!

 

Közben találtam infot meg usa weboldalt...

60 dolcsit mondanak egy tekercsre, itthon az emilfrei 53 ezret mondott szét röhögtem az agyam rajtuk. :-) Hihetetlen rablás folyik itt:-(

Előzmény: ptsifu (1182)
cruiserem Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1187
szervusz!!-én írtam neki,azonkívül felhívtam és egyeztettem vele a kért alkatrészt és utánvéttel küldte!!-még azt sem írhatom,hogy talán pofára megy a dolog,mivel ez volt az első kontaktusom vele és nem is láttam!!-viszont,ha neked nem jön be-tegyél belátásod szerint!!
Előzmény: csak john (1185)
JGab Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1186
Elsősorban azoknak szól a kérdésem, akiknek van szervíz manual-juk.

2.2 CRD állandóan vészprogramba teszi magát. Korábban P0243-as hibakóddal, ami turbónyomás szelep hiba üzenetet jelent. Ennek több oka lehet, leggyakrabban a turbócsövek elrepedése. Egy vákumcsövet nálam is cseréltek, de sajnos a hiba maradt. Most az a helyzet, hogy nem a P0243-as hibakód van, hanem P01A4, amit viszont senki sem tud (független szervizek, internet), hogy micsoda.

Esetleg a szervíz manualban nincs erre utalás? El fogom vinni márkaszervízbe, de nem szeretném, ha nagyon megvezetnének.

És ha márkaszervíz, akkor a Pappast, vagy az Emil-Freyt ajánljátok?

Előre is köszi!
csak john Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1185
Én még az előző héten írtam neki, de azóta sem válaszolt. Lehet, hogy megrémítette az utolsó mondatom, hogy "amennyiben meg tudunk eggyezni a cuccokat bp-en tudom átvenni"? Na mindegy, most keresek a határ túloldalán bontót, ha valaki ismer ilyet, kérem jelezze.
Előzmény: cruiserem (1183)
cruiserem Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1184

Üdvözlet mindenkinek Pt.-sek!!

Sajnos,hirtelen bekövetkező- családi okok miatt meg kell válnom szeretett Cruiseremtől.Márciusban vettem,lekövethető életúttal.Én 8000km-t mentem vele-jelenleg 48000km van benne.7 l-es átlagfogyasztással.Kitűnő és kifogástalan állapotban van.Ma vizsgázott,most lett 4 éves.Ajánlani tudom az itt levőknek biztonsággal.2.2-es diesel.Sokáig szerettem volna Vele autózni,de az élet sajnos közbeszólt.

cruiserem Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1183
szia!!Celldömölki bontót kérdezted??-email és tel.szám korábbi levelezésben van!!-ha segíthettem??!!
Előzmény: ptsifu (1182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!