Keresés

Részletes keresés

kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 131
göri

Az első verzió 50e, szerintem ez nem nevezhető drámainak. A csavarok a sinben vannak, tehát ülés előre, hátsó csavarok ki, aztán ülés hátra és az elsők ki. Imbuszkulcsos fejüek. Hát a támla szövete talán cipzáros a támla tövében, és felülről lehúzható???

kelemenb

Előzmény: göri (129)
gabriel_ Creative Commons License 2002.04.19 0 0 130
Omega 2.5TD kombi 95/X havi (meg mindi) elado.
Bor es automata kivetelevel full extras (na jo, CD Reflection felszereltseg). Dzsungelzold-metal.

Tel: 06209278894

Udv,
Gabriel_

göri Creative Commons License 2002.04.19 0 0 129
KELEMENB

Kösz az infót, gondolom az első verzióban szereplő ülés egy kisebb vagyon ezért maradnék először én is a második lehetőségnél.

Aprópopó, az a négy csavart hol találom ? Fel kell fejteni az egész szőnyeget ?
Ja és ha már az üéásnél tartunk, a gerinctámaszt szabályozó tekerentyűket is meg kéne nézni, de belülről. Szóval úgy értem az ülést is szét lehet szedni ? (Nem az óvodában nem légkalapács volt a jelem)

Üdv.

kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 128
Lozsa

Az alábbiak szerintem a leggyakoribbak:
-két hátsó sárhányóív(javitóív kb 4500Ft)
-benzintank felett, a pótkeréktartó bal sarkainál
-qwer1234 szerint a hátsó rugó tetejénél a tányér alatt a nyúlvány(bár nálam ez 100%-os 12 évesen)
-első nyulványoknál a doblemezen, a műanyag betét rögzitőcsavarjainak töve
-ajtók alja
-tetőablak mellett festékpuffadás
-kombi-nál a szigetelőgumi körül, bár ez is inkább a gumitól függhet, ill az esetlegesen alá kerülő homok miatt
Ezek egy része lehet egyedi is, nem megfelelő karbantartás miatt!!!

kelemenb

Előzmény: Lozsa (123)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 127
zsírozol, olajozol, csakhát a tört magyarság:-)))

kelemenb

Előzmény: kelemenb (126)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 126
göri

Nekem is így indult amikor megvettem, két lehetőséged van:
-veszel B Omega CDX-es fullos elektromos ülést és örülsz mint majom a farkának:-))))
-vagy kiszeded az ülést(4 csavar), csavarlazító+varrógépolaj(lehetöleg deo)+zsír. Ezután fejreállítod az ülést, és az elejénél megy keresztbe(ha jól emlékszem) két tengely. Azok végét befujod csavarlazitóval ill varrógépolajjal, hagyod kb 15 prcig dolgozni az anyagot és utána némi kalapácsos "ráhatással" mozgásra bírod, ha végeztél, akkor minden forgáspontot, fogaskereket zsírozól, olajozól igény szerint. A fentiek után működnie kell(nálam működött is-először az utóbbi, majd az előbbi megoldás-).

kelemenb

Előzmény: göri (124)
_latsam Creative Commons License 2002.04.19 0 0 125
Próbáld úgy tekerni, hogy egy kézzel az ülést húzod felfelé, másikkal meg a kart húzod hátra. Ha nem ülök rajta én is így szoktam mert így könnyebb (bár az enyém amúgy is elég könnyen jár).
Sam
Előzmény: göri (124)
göri Creative Commons License 2002.04.19 0 0 124
Üdv.

Csak éppen ki nem ütötte a szememet ez a topic.
Úgy megörültem, hogy mindjárt kérdeznék is egyet.
Az ülésmagasságot sajna nem lehet szabályozni. A kart tépem, szaggatom de meg sem mozdul. Tudom, hogy elvileg símán fodulnia kellene. Valaki meg tudja mondani, hogy kell megberhelni ? Előtte Asconám volt, azt a szervízkönyve alapján szépen elvarogattam. Sajna az A omegához nem találok magyar nyelvű javítókönyvet (arra a német manusz által írt könyvre gongolok). Egyebekben az én autóm 92.9 havi de sajna van rajta egy két gyári rezsda. A két hátsó ajtó aljának belső fele kb a feléig kezd felpördülni a rozsdától, jobb hátsó kerékíven is találtam egy nagyon picit. Ja és a vezető oldal felőli küszöb is kozmetikára szorul a tovvábi bajok elkerülése miatt.
Fogyasztást mértem 100 km-en (10 város 90 országút) 100-110 km/óra átlagsebbeség mellett a 2.0i motorral 9 liter alatt maradtam. Még egy kérdés. Teljesen kitekert kormánynál inkább tolatáskor az első futómű felől iszonyatos ropogást hallok. Mitől van ez ?

Lozsa Creative Commons License 2002.04.18 0 0 123
Köszönöm a válaszokat.
És lenne mégegy kérdésem. Megveszem az autót, de szeretném hogy ne alattam hulljon szét, vagyis megcsináltatnám a lakatos munkát rajta (ami egyáltalán van). Szóval hol a leggyakoribb az "A" Omegákon a rohadás, mire kell odafigyelni?
_latsam Creative Commons License 2002.04.18 0 0 122
>akkor most csalódást kell okozzak neked...
Nem csalódtam! De miért is gondoltam, hogy Pest környékén lax? Én egerben tanultam (lila:) Ha +van a leírás magam megyek érte! Úgyis esedékes már egy egri kiruccanás.
Egy motronic 4.1 érdekelne, mivel a neten fellelhető doksik néhol ellentmondanak egymásnak azon a részen ami engem érdekel.
Sam
Előzmény: BX_thomas (119)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.18 0 0 121
én ezt arra irtam amit néztem! 87-es volt és mindene rozsdásodott, belseje egy szemétdomb volt... lehangoló látvány volt...

gondolom szp lehet a kocsi.. ritkaság számba megy az ilyesmi.. :)

Előzmény: Omegafan (120)
Omegafan Creative Commons License 2002.04.18 0 0 120
BX_thomas

"mergával mérgezed magad? huhh... múlt héten lestem eggyet én is. 300 d, pudvás egy állapotban volt"

A "merga" benzines, én annak a híve vagyok. Ja és ez éppen nem pudvás, 8 éve van Mo.-n, és egy nyugdíjas bácsitól vettem, aki 2. autóként tartotta, hogy nyaranta lejárjon vele Balcsira. Év közben a gép garázsban, rendszeresen vixolva volt...szal alkalmi vétel, nem tudtam kihagyni. :-))))

OF

Előzmény: BX_thomas (115)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.18 0 0 119
akkor most csalódást kell okozzak neked...
egri vagyok és nem árultam még az xm-et... :(
motronic.. mellik is kell? kicsit elfelejtettem...
Előzmény: _latsam (118)
_latsam Creative Commons License 2002.04.18 0 0 118
Te figyu!
Nem beszéltünk mi már 1x? Amikor még xm-et kerestem, felhívtam egy csákót aki xm-et árult és építkezett. Gondolom nem lehet olyan sok xm-es Pest környékén aki építkezik:)

Ja: sikerült utánanézni a motronic leírásnak?
Sam

Előzmény: BX_thomas (117)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.18 0 0 117
miknem vannak... de én nem bántam neg az xm-et.. márcsak azért sem mert egy lökött különc vagyok és 4 újabb omga van baráti körömben igyhát nehogymá énis olyannal járjak mint ők! :-)) ez vonatkozik az A6 A8 5-ös bömbi... szóval xm egerben 2 barab van... egy V6 24 szelepes amit ritkán vesznek elő és a miénk a sima V6.... :-))
Igazáből az omega mérete tetszett meg... fogyasztása kevésbé... béjemvé moci kicsit gazdaságtalan.. :)
Előzmény: _latsam (116)
_latsam Creative Commons License 2002.04.18 0 0 116
>csak vickeltem... egyébként az xm előtt omegát akartam venni, ....

Én meg az omega előtt akartam xm-et venni:)
Sam

Előzmény: BX_thomas (115)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.18 0 0 115
csak vickeltem... egyébként az xm előtt omegát akartam venni, csak böntenem kellett hogy felveszek 2,5 milla hitelt egy 2,5 td kombira maxi full felszereltséggel és továbbra is albérlet vagy engedek a csábitásank és megveszem a v6-os xmet és az épitkezéshez veszek fel hitelt.. pár éves lett volna a gép amit kintről hoztak... marha nagy gép volt hatalmas kerekekkel full fekete bőrrel... bár egy ilyam xm-kombi áll az udvaron :-))) halmozzuk az élvezeteket..
mergával mérgezed magad? huhh... múlt héten lestem eggyet én is. 300 d, pudvás egy állapotban volt és 1.8 milláról 1.35 lett 10 perc alatt... :)
Előzmény: Omegafan (109)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.18 0 0 114
nem, hacsak a büteés amit kaphatsz ha megfognak az okoz gondot.. lambda szondát kicsit meghülyiti majd, de azt ki kell kötni... buher megoldás..
Előzmény: Lozsa (104)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.18 0 0 113
_latsam

Szerintem kezdj el gyüjtögetni, mivel -utólagos rekonstrukció alapján- nekem is ez volt az össz visszajelzés, hogy full tankolás után enyhe benzinszag volt a kocsi jobb hátulja mellett, ami rövid idő után megszünt. Én betudtam annak, hogy biztosan összelocsolták az autót megint benzinnel, pedig valószínüleg az történt, hogy a benzintank két felének illesztése alá csökkenve az üzemanyagszint, nem szivárgott tovább. Az üzemanyagtank egyébként ujonnan(utángyártott) bruttó 39500Ft, 8e Ft-ot fizettem a cseréért, de itt le kellett szívni a benzint is(mivel tele volt) ill vissza, így 4óra munka volt vele. Érdemes B Omega műanyag tankot szerezni inkább bontóból, csak legyen benne a benzinpumpa és a szintjelző is, ill a külső csatlakozó ami belemegy ebbe. A műanyag tank kevésbé sérülékeny ill van némi rugalmassága is és ami a lényeg: egy darabból van. Nálam az volt a gond, hogy sürgősen kellett és csak olyan tank volt, amiből hiányzott a pumpa és a szintjelző is. A szintjelző a fémben vizszintesen van beszerelve(oldalsó szerelőnyílással), a műanyagban pedig függőleges van(felső szerelőnyílással).

kelemenb

Előzmény: _latsam (111)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.18 0 0 112
qwer1234

Egy javaslat: ha már lakatoltatsz, szedesd le a benzintankot is, és a bal hátsó kerék mellett a tank laposabb része fölött is lehet korrózió, mivel itt össze tud gyülni a szmötyi és elrohasztja az anyagot(a pótkeréktartó alját). Az automon is itt vann rohadás egyedül, a nyulványok viszont végig teljesen épek:-)))).

kelemenb

Előzmény: qwer1234 (108)
_latsam Creative Commons License 2002.04.18 0 0 111
Szia kelemnb!
Erről a tankjavításról mesélj kicsit többet, hol és menyiért csinálták? Nekem ui. szivárog a tankom valahol 50-60 liter között. Nem is szoktam csak huszasokat tankolni, így mindig 30 liter alatt maradok és nincs szag meg szivárgás. De ez nem maradhat így sokáig.
Sam
Előzmény: kelemenb (110)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.18 0 0 110
qwer1234

A vagyon azért messze nem igaz és azért azt tegyük hozzá, hogy muszályból alig költöttem a kocsira. Ami extrát megvettem az már egy más dolog, de nagy valószínüséggel az enyém az egyetlen elektromos üléses A Omega pl. Viszont épp tegnap egész egyszerüen szétnyílott a benzintankom az illesztés mentén az egyik sarkánál, természetesen aznap reggel tankoltam fullra és semmi előjele nem volt a dolognak és semminek sem mentem neki vagy akadtam fenn. Köszönet Capri-3 nak a gyors segítségért, hogy még aznap meg is csinálták. Kb 10-15l benzin folyt el:-(((.

kelemenb

Előzmény: qwer1234 (108)
Omegafan Creative Commons License 2002.04.17 0 0 109
BX_thomas

Egyetlen ésszerű okot sem tudok, amiért eladnám az Omegát. Nagy, kényelmes, praktikus, olcsó a fenntartása, blablabla... Szal nekem eddig bejött, és csak azért válok meg tőle, mert vettem egy autót, és 3 az már nekem is sok :-))))))))))

A megdöglést én nem kívánom senkinek, pláne nem azért, mert más autótípust kedvel, vagy épp azt nem, amelyiket én igen. Egyébként meg - csak hogy tudd - ha annak idején nem Omega kombit veszek, akkor valszeg XM Break lett vóna a vége a vásárlásnak :-))) Gyönyörű nagy hajók azok is, és baromi kényelmesek.

Üdv,
OF

Előzmény: BX_thomas (103)
qwer1234 Creative Commons License 2002.04.17 0 0 108
Hol vagyok, hol vagyok ???
Mostanában polfórumokat olvasgatok. A választásokkal már a tököm kivan. Még néhány nap, és ismét leszarom a politikát. Jönnek majd a nyugodt napok.

Az autó most éppen a karosszériásnál van. A hátsó alváznyulványokat cserélik/heggesztik újra. Aztán majd kész lesz, és rakom össze a hátsó futóművet differenciálművestől, féltengelyestől, mindenestől. Miután a motoron kívül már mindent kicseréltem az autón, most lesz egy gyári állapotú 15 éves Omegám ! Kérdezzétek kelemenb-t, Ő nagyobb vagyonokat költött már a kocsijára, mint én ! :-) pl. Most cserél kormányművet. :-)

Előzmény: uhuhu (98)
qwer1234 Creative Commons License 2002.04.17 0 0 107
"Egy hibája van csak, hangos a diffije."

Azt viszonylag olcsón meg lehet úszni :
diffi : 40-50e
olaj : 2e
szerelés : 10e

Előzmény: Lozsa (105)
Gyalogbéka Creative Commons License 2002.04.17 0 0 106
Most mit lehet erre mondani? Apám 2 éve 800e fölött vette a 89-es 122 lovas 2 literes (20SE), GLS felszereltséggel, szép, megkímélt állapotban. Nekem tavaly 630 volt a 90-es 1.8-as. A hirdetéseket nézve (Debrecen) 400e igen olcsó -- csak nagy kérdés, mennyit kell rákölteni. A topik elején van néhány alkatrészár... ennyi idős autónál már bármi bejöhet. Nézesd meg hozzáértővel, úgy döntsd el.

Bye,
Béka

Előzmény: Lozsa (105)
Lozsa Creative Commons License 2002.04.17 0 0 105
Most nagyon úgy néz ki, hogy egy céges ügyféltől meg tudnék venni egy 89-es szép állapotú Omegát.
115 lovas 2 literest 400000-ért.
Szerintetek ez jó ár?

Egy hibája van csak, hangos a diffije.

Előzmény: Lozsa (104)
Lozsa Creative Commons License 2002.04.17 0 0 104
Omega A-ban a 2 literesek közt két variáció van. Egyik 115, a másik 122 LE.
Jól sejtem, hogy csak a katalizátor a különbség?
Amúgy a katalizátor kiszerelése (üres csővel pótlása) azonkívűl, hogy jobban károsítja a környezetet, okoz még valami gondot?
Előzmény: BX_thomas (100)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.17 0 0 103
add el! életed okos döntése! :-)))))) tom most dögöljek meg! :-)) de az kárpótoljon hogy tegnap egy vectráson segitettem az autómatája leirásával...
Előzmény: Omegafan (102)
Omegafan Creative Commons License 2002.04.17 0 0 102
Kíváncsivá tettél... :-)

OF

Előzmény: BX_thomas (100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!