Voltam az OPEL Sztrádában, hát a drágábbik megoldás a nyerő "természetesen":-((((. Miért is épp a tömítés ment volna tönkre, hisz az csak 403 Ft.:-((((
kelemenb
ui.:qwer1234: na mi történt, elveszett a humorérzék?:-)))), "gyorsan" témát váltottál.
A tanknak semmi baja, a "szerelőnyílás" tömítése, vagy pedig a csőkiállás(amire a gumicsővet kell rögzíteni) tömitése ment szét. Remélem az előbbi, mert, ha a csőkiállás, akkor komplett csere és mivel a szerelőnyílásra van felrakva a szintjeladó és a belső szűrő is fixen, így csak együtt cserélhető kb 20e Ft.
Azért csak semmi káröröm:-)). Nem is tudom kinek a garázsában párolog a benzinnel teli lepedő az autója mellett:-))). Épp most nehezítem uhuhu életét és próbálok alkatrészt szerezni.
@zmate
Neked is 20SE van? Mert eddig az enyémen kívül nem nagyon láttam ilyet. A kérdésedre sajna nem tudok válaszolni, mert még nem mértem és az enyém automata. Ettől persze mérhető lenne, mert lehet azt is kézzel váltogatni.
Sam
Van az első kardántagon közvetlenül a váltó mögött egy "súly". Egy kb 20cm átmérőjű gyűrű. Namost ezt nekem már csak a szentlélek tarta a kardánhoz (a gumi már teljesen elfáradt).
Mi van akkor , hogyha én ezt egyszerűen leveszem?
Talán remegni fog a kardán? Vagy mi annak a pontos funkciója ott???
Én már másodjára rakom ezt a 10w40 es opel olajat a 20SE-mbe. Eddig semmi bajom nem volt az olajjal. Nem kezdte el enni pedig öreg a motor és vékony az olaj. Az ára tényleg barátságos, és én úgy hallottam, hogy mobil valójában (tekintve, hogy az opel nem olajgyártó ezt el is fogadhatjuk:).
Viszont ezzel kapcsolatban valami ami ide tartozik de 99,99% hogy nem az olaj hibája: mikor a kocsit +vettem olajcserével kezdtem (néhány hét múlva). Nem tudom mi volt benne de amikor beraktam a fent említett olajat, azonnal elkezdett kattogni (kopogni) a motor. Alulról jobban hallatszik, de szaki szerint hidrotőke. Most akarom vinni szervízbe, hogy nézzék át komolyabban. Arra gondolok, hogy vagy feladalékolták a motort, vagy sűrűbb olaj volt benne és ezért nem hallottam vételkor(ez főtengely környéki problémára utal). A hang a két olajcsere alatt nem hangosodott, kocsi megy minállat, csapágyak nem álltak be (ez meg ugye inkább hidrotőkére utal). Hát ennyi, várom az ötleteket.
én is ajánlaom a 10/40-es olajat, én Castrol GTX-et használok. 5l-t kell vanni, nekem majdnem az összes bement a C24NE motorba. Olajszűrő, légszűrő ahogy qwer szaktárs írta. Én ilyenkor mindig megnézetem az üzemanyagszűrő állapotát is, lehet hogy nem kell cserélni, de sok későbbi kellemetlenséget kerülsz el, ha mégis.
a vizeshordó effektus nálam is játszott. Műanyag rács le, alatta meg a lefolyókban 2 derék marék levél meg mifene ki. Azóta szépen lefolyik az esővíz meg ilyesmi. Gondolkodom, hogy a fekete műanyag bizbasz alá érdemes lenne valamilyen szűrőt berakni, csak az meg kreténül nézne ki.
" A hétvégén megnéztem az ülést, de sajnos az azt rögzítő csavarokkal nem bírtam. Egyszerűen nem bírtam kicsavarozni. "
Először senkinek sem sikerül. Nem a praktikeres kis imbuszkulcsokat kell használni, mert a csavarok bele vannak ragasztva a menetbe. Ide erőgép kell ! Ha nem megy, hozd el a kocsid, segítek kiszedni.