Keresés

Részletes keresés

_latsam Creative Commons License 2002.05.27 0 0 269
Sziasztok!
Egy kib@szott kavicsos dömperről lehulló kő (spontán kőzáporban mentem mögötte) bek.rta a bal első lámpámat. Jól indult a mai nap:(
Mivel ezt elég nehéz menetközben észrevenni, persze betétlapom nincs. Hol lehet olcsón bal első lámpát venni?
Sam aki ma reggel nyűgös:(
Lozsa Creative Commons License 2002.05.26 0 0 268
A központi zár? Tehát ha nyitok a központi zárral akkor az is nyílik?
Értem. Csakhogy nem jó a központi záram. Akkor itt van a kutya elásva!
Csak azt hittem, hogy meg kell nyomni egy gombot és akkor nyíilik ki.

Köszi a választ.

Előzmény: uhuhu (266)
hemicuda426 Creative Commons License 2002.05.26 0 0 267
Nekem az Astrában a központi zár zárja, nyitja
Előzmény: Lozsa (265)
uhuhu Creative Commons License 2002.05.26 0 0 266
omega???

a központi zár.
ha egyre gondolunk.

nerthogy nem igazán értem a problémádat .

Előzmény: Lozsa (265)
Lozsa Creative Commons License 2002.05.26 0 0 265
Legközelebb oda fogok menni. Kisdobos becsület szavamra!

Viszont inkább mondjátok meg, hogy mi működteti az elektromos tankajtó nyitás/zárását.

Előzmény: uhuhu (262)
gma Creative Commons License 2002.05.26 0 0 264
Látod ez a dízelmozdony má nem számít Omegának se... :(((
Előzmény: hemicuda426 (263)
hemicuda426 Creative Commons License 2002.05.26 0 0 263
Ez az autó:

Lekisért minket Velencére is. Szóval volt Omega.
Nyugodtan oda jöhetél volna nem ettünk volna meg:))

Üdv
hemi

Előzmény: Lozsa (261)
uhuhu Creative Commons License 2002.05.26 0 0 262
Lozsa!

Most azonnal menj és ird fel magad az Autós szégyentáblára!

Opel találkozo mellett elmenni, és még nem odamenni, ez megbocsájthatatlan bün!

CSunya dolog volt!

Igérd meg, hogy többet ilyet nem csinálsz!

Előzmény: Lozsa (261)
Lozsa Creative Commons License 2002.05.26 0 0 261
Sajna nem voltam netközelben, ígyhát én csak arra emlékeztem, hogy velence, voltam is ott (bár mivel nem voltam biztos így csak futólag) és láttam is sok calibrát (vagy 6-ot) de mivel Omega nem volt így oda se mentem...
Na mind1 majd legközelebb.

AMúgy lenne egy olyan kérdésem, hogy hol kell lenni hivatalból a tankajtó nyitó gomb/kapcsolónak???
Mivel csak most tünt fel, hogy ott van egy motor ami nyitná/zárná az ajtót, de nem találom, hogy mi kéne működtesse. Először azt hittem, hogy mivel tudom kézzel nyitni az ajtó, biztos rossz a motor, de kipróbáltam és működik.
CSAK HOL KELL MŰKÖDTETNI?

Előre is köszi a segítséget.

u.i: nem tudjátok, hogy a gyári hangszórók az ajtókban ill. a műszerfalban mekkora teljesítményűek? Mivel recsegnek és nem tudom, hogy a rádio a gagyi, vagy a hangszórók.
( a normál zenei teljesítmény kell, nem a max. terhelhetőség)

Előzmény: hemicuda426 (260)
hemicuda426 Creative Commons License 2002.05.26 0 0 260
Két Omega volt és egy Senator a tegnapi talin.




Köszönöm a részvételt.

Üdv
hemi

Előzmény: hemicuda426 (258)
gabriel_ Creative Commons License 2002.05.24 0 0 259
Omega B 2.5 TD kombi elado.

Bovebben itt

Udv,
Gabriel

hemicuda426 Creative Commons License 2002.05.23 0 0 258

Talira nem jön ,senki?


Opel topicban lehet jelentkezni

Göri Creative Commons License 2002.05.22 0 0 257
flowachild

Van egy két anyag az Omegáról a honlapra.
Privát mail ment.

üdv

Göri

Gyalogbéka Creative Commons License 2002.05.18 0 0 256
Uhuhu,

Figyu, akkor ha találkozol az ismerősömmel, kérdezd már meg tőle, jó? Köszike. :) Elsőre azért nem tőle kérdeztem, mert már így is az adósa vagyok egy rahedli szívességgel. :)))

Amúgy küldtem neked mailt a freemailes címedre, és amennyire a hibaüzenetből meg tudtam állapítani, nem továbbította a freemail a westelesre. Úgyhogy nézd meg a freemailes accountodat.

Bye,
Béka

Előzmény: uhuhu (255)
uhuhu Creative Commons License 2002.05.17 0 0 255
Békuci! :)

miért nem az ismerösödet kérdezed meg a kapcsolási rajz ügyében??? VAGY NEM MERED????????

:)

Előzmény: Gyalogbéka (252)
gma Creative Commons License 2002.05.17 0 0 254
Hey!

Egyébként remélem innen is minél többen jöttök az Opel talira 25-én. Szertnék minél több szép Omegát látni :)
Lotus Carlton/Omega nincs senkinek közületek?

gma

_latsam Creative Commons License 2002.05.17 0 0 253
Sziasztok!
Pontosítanám a hűtőkérdést (már saját motorházam alapján:). Nekem a sorrend: hűtőrács, villanyventillátor, klímahűtő, víz(és olaj) hűtő, viszkós ventillátor, motorblokk, gyújtáselosztó, kormány és én. Tovább nem írom innen mindenkié egyforma. Az én A omegámba ('88 20SE aut) olyan hűtő van aminek a két oldala műanyag, hátulról nézve baloldalt alul van benne egy hőpatron (gondolom a ventié, mert a műszeré a termosztátnál van, a motronic-é meg a szívócső mellett). A jobb oldali műanyagba megy be az automataváltó 2 (oda-vissza) olajvezetéke, mert bele van építve a hűtőbe. Sajna, mivel így az automata váltósokba drágább a hűtő:(. És nincs a hűtő tetején kupak! Láttam már képen olyan omegákat amiken van (like zsiguli), lehet, hogy ezekben nincs patron? Passz. Na mingyáá elnavigálok oda ahol ezt láttam.
Sam
Előzmény: qwer1234 (251)
Gyalogbéka Creative Commons License 2002.05.17 0 0 252
qwer1234:

>>> Szerintem rúdfej."
Basszus, ezen a kifejezésen percekig röhögtem . :-) Egyébként mi az a rúdfej ? Komolyan ! <<<

Értékelném, ha nem cikiznéd a szerelőm szavajárását, mert igen jó szerelő. :) Amúgy gömbfej.

A fenti szösszenet jó régen volt, csak én közben költöztem egy kicsit, volt egy kis internethiátus, és most is a mobilommal lógok -- 9600 bps, maga a menyország. Látom, szépen gyarapodnak a tagok és a hozzászólások, üdv mindenkinek.

18SEH motorhoz (LE3 Jetronic injektorral) valami komolyabb elektronikai kapcs. rajza nincs valakinek? Esetleg angol nyelvű szakirodalomból?

Bye,
Béka

Előzmény: qwer1234 (138)
qwer1234 Creative Commons License 2002.05.16 0 0 251
Állítólag megvan a helye a műanyagon (?). A hűtő alja és teteje egy-egy műanyag idomba csatlakozik, amiből/be megy a vízvezeték cső.
Előzmény: Lozsa (249)
gma Creative Commons License 2002.05.16 0 0 250
Szia!

A kapcsoló úgy van ráhekkelve, de ha megölnek se emléxem, hova lett rakva. Az biztos, hogy van egy 30A-es késes bizti kéznél, ha gáz lenne vele :)
Aki ott lesz Opel talin, az megnézheti :)))

gma

Előzmény: Lozsa (249)
Lozsa Creative Commons License 2002.05.16 0 0 249
És ha elektromos ventillátort raksz be akkor hova rakod a hőkapcsolót? Megvan neki a hely a hűtőn?
Előzmény: gma (248)
gma Creative Commons License 2002.05.15 0 0 248
Egyébként ha sikerül szerezni egy elektromos hűtőt, az sokkal hasznosabb. Rohatt jól műxik nálam.

gma

Előzmény: gabriel_ (247)
gabriel_ Creative Commons License 2002.05.15 0 0 247
Az en B Omegamban (diesel) is viszkos a ventillator. Osszetekert ujsagot kell berakni koze, hideg motornal meg tudja allitani, meleg motornal nem.
Altalaban nem a viszko szokott tonkremenni, hanem a huto koszosodik el, nekem legalabbis javitottak a melegedesi problemat egy hutomosassal.

Előzmény: kelemenb (245)
Göri Creative Commons License 2002.05.15 0 0 246
Köszi az infókat, most már csak egy dolog nyugtalanít.
Alább olvastam egy két dolgot a kocsi jobb hátsó tájékáról érezhető benzinszagról. Én megnéztem, a tanknak semmi baja. Akkor honnan jön a SZAG !
Van valami szellőző valahol ?
Azt hiszem több bajom nincs is mára.
kelemenb Creative Commons License 2002.05.15 0 0 245
göri

A viszkós is termosztátos. A termosztát egy "analog" bimetál(mint a vasaló és bojler hőfokkapcsolója), ha elér egy bizonyos hőfokot akkor fizikailag "vetemedik", ezáltal mozgást generál. Az autóknál ilyenkor megnyitja az utat a víz keringése számára(addig csak áll a motorban és melegszik), a vasaló és bojler esetében szétnyitja az áram útját és nincs fűtés amíg le nem hűl. Az A Omega-nál csak látszólag hűt olyankor, amikor még hideg-vagyis igen kis hatásfokkal- nem ez az oka annak, hogy hideg a víz, az egyértelműen termosztát gond. A B Omega-ban már elektromos a ventillátor, de termosztát ugyanúgy van, csak a hütőventillátort egy hőpatron kapcsolja, ha minden igaz két fokozatban(és két patronnal).

kelemenb

Előzmény: göri (244)
göri Creative Commons License 2002.05.15 0 0 244
Kelemenb

Ha jól értem, a ventillátorom mivel viszkó kuplungos ezért állandóan megy, kvázi állandóan hűt, a víz ezért nem melegszik jobban 80-85 foknál.

Lozsa a termosztátot emlegetette, ugyanilyen hibával. Úgy értem a hűtővíz nem megy 80 C fok fölé. Akkor most a termosztátos megoldásnál a 80 fok xar, a viszkókuplungosnál meg nem ? Úgy érzem ezen a téren kihívásokkal küszködöm.

gabriel_ Creative Commons License 2002.05.15 0 0 243
Osszetekert ujsagot kell bedugni a lapatok koze.
Valami hasznaltat, mert azert megszabdalja rendesen :)
Ha meg birod allitani a lapatot, akkor nem szorul.
De ez csak hideg motornal igaz.

Udv,
Gabriel

Előzmény: kelemenb (242)
kelemenb Creative Commons License 2002.05.15 0 0 242
göri

Az a ventillátor forogni is fog örökké, mivel viszkókuplungos. A hibát úgy tudnád megállapítani(szorulás), ha indítás után megfognád a ventillátort, de ezt nem ajánlom, mert ha meg van szorulva, letépi a kezedet. Működés közben, ahogy melegszik a motor, a ventillátor viszlókuplungját melegíti, az a viszkozitásváltozás által "összezár" és egyre direktebb módon hajtja azt.

kelemenb

Előzmény: göri (240)
Omegafan Creative Commons License 2002.05.15 0 0 241
Üdv,

a vezess.hu-n van egy cikk az Omegáról. Igaz, B széria, de azért kellemes, ajánlom mindenkinek.

Nagy autó hátsókerék hajtással rulez :-)))

OF

göri Creative Commons License 2002.05.15 0 0 240
Üdv.

Flowachild

Nagyon tetszik az omega honlap, ha az öcsém elkészül, küldök egy két anyagot.

Amúgy ezzel a hűtéssel most már teljesen összekavarodtam. Szóval a gép 92.9 havi 2.0i.
A hőmérséklet márciusig kereken 80 C fokon áll, most hogy melegebb van felmegy 85 C fokig. Ahogy elnéztem, a ventillátor meg állandóan forog. Most akkor mi a helyzet, mert a korábbi hozzászólások alapján nem értem a dolgot ? Help

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!