Az enyém svájcból származik, '88-as Omega. C20NE motor. Felszereltség nem tudom mi. 2x elektromos ablak, elektromos tükrök, központi zár, spoiler. Ezekből nem tudom mi az alapfelszereltség, és mi a pusz, de ezek vannak. Meg valami CD-DESIGN van a hátuljára írva.
AMúgy ha szintszabályzós a lámpa akkor azt kintről vagy bentről lehet szabályozni?
Ja, és mi van akkor ha a60-as helyett 90/100-as izzót rakok a lámpába? Bírja a lámpatest ill. a foncsor?
én szívesen "belépnék, de momentán nincs digit gépem, szal a fotóküldés kicsit gáz... És sajna a talira sem tudtam elmenni 7végén, a fránya építkezés miatt :-(
Más
Tegnap összeakadtam az asszonnyal egy piros lámpánál. Én az Astra 1.6 16V konfiggal, ő az Omegával (2.4i) Lenyomott simán... :-( Még akkor mondják, hogy milyen lomhák ezek az öreg" Opelek :-)))
A fényszóró magasság állításról annyit, hogy ez Magyarországon nem kötelező, így a hazánkban forgalomba helyezett Omegákban nincs is. Legalább is az A Omegákban. (forrás AutóPiac 1992 )
@kelemenb
Nem nyertél, mert az én szélvédőmön is van egy sérülés!:) Bár nem tudom mi minősül látótérnek de remélem ez nem abban van.
Tuti a távfényes lámpa, csak most műszaki előtt nem fér bele a keretbe. De leragasztottam a likat és ha csere előtt utolérek egy kövesbuzit tudod mit fogok tenni:)
Amúgy aki mögött mentem volt ponyvája (feltekerve a fülke fölé) csak b@szott letakarítani a maradékot miután lebillentette. És ez a maradék záporozott lefelé, mert ugye üresen már nyomta neki.
>Igen gyárilag szintszabályzós majd az összes(talán csak az 1.8-as nem).
És az enyém sem :(
Igen fura felszereltségű az én szekerem.
GL, noABS, noBC viszont szinesüveg, 4xeablak, klíma, aut, LCD műszerfal, dupla gerinctámasz (két tekerő) és Mo.-i üzembehelyezés!
Azért a távfényes lámpa nem elvetendő dolog, én az enyémen kicseréltem a lámpákat olyanra, hát... COOL!! Mostanában(mióta kicseréltem) valahogy mindenki hamarabb észreveszi szemből, hogy égve felejtette a fényszóróját:-)))) Jobb kanyarból kijőve a lámpakiképzés miatt(jobbra feljebb világít gyárilag) a fáradtabb szemüek nekiálnak villogni-esetleg rákapcsolja a fényszórót, akkor elég 2-3 mp-re felkapcsolni, mindenki meggondolja magát(még a fellámpázott terepjárók, kamionok is!!!).
Ne keseregj a bura miatt, én cserélhetek szélvédőt, mert mult héten Szombathelyre kellett mennem, és az utat-mi mással- kőzuzalékkal kell javítani(foltozni). Az elsőt még túlélte, a másodiknál recccccs. Én nyertem bukásban(32900+munka).
Még szerencse, hogy január 1-től kötelező a takaróponyva(ezt persze senki sem ellenőrzi.
lozsa
Igen gyárilag szintszabályzós majd az összes(talán csak az 1.8-as nem).
Hali!
Köszi kelemenb! Már beszáltem az általad korábban ajánlott lámpabolttal.
Elég az üvegcsere, az megúszható 6e.ből munkadíjjal együtt. Vagy a másik megoldás: az egyik helyen beszámítják az ép Hellámat és a sérült Maranello(?)t és kapok helyette két távfényest, persze ráfizetek egy valag pénzt. De ez csak akkor menne ha lenne betétlapom és a külöbnözetből valamennyit állna a biztosító.
Kedvem lenne nagyon szigorúan büntetni a kavicsos teherautókat ha egyetlen szem kavics is lehullik róla. A vicc az, hogy nem tele hanem üresen ment, és így hullott róla:(
Sziasztok!
Egy kib@szott kavicsos dömperről lehulló kő (spontán kőzáporban mentem mögötte) bek.rta a bal első lámpámat. Jól indult a mai nap:(
Mivel ezt elég nehéz menetközben észrevenni, persze betétlapom nincs. Hol lehet olcsón bal első lámpát venni?
Sam aki ma reggel nyűgös:(
A központi zár? Tehát ha nyitok a központi zárral akkor az is nyílik?
Értem. Csakhogy nem jó a központi záram. Akkor itt van a kutya elásva!
Csak azt hittem, hogy meg kell nyomni egy gombot és akkor nyíilik ki.
Sajna nem voltam netközelben, ígyhát én csak arra emlékeztem, hogy velence, voltam is ott (bár mivel nem voltam biztos így csak futólag) és láttam is sok calibrát (vagy 6-ot) de mivel Omega nem volt így oda se mentem...
Na mind1 majd legközelebb.
AMúgy lenne egy olyan kérdésem, hogy hol kell lenni hivatalból a tankajtó nyitó gomb/kapcsolónak???
Mivel csak most tünt fel, hogy ott van egy motor ami nyitná/zárná az ajtót, de nem találom, hogy mi kéne működtesse. Először azt hittem, hogy mivel tudom kézzel nyitni az ajtó, biztos rossz a motor, de kipróbáltam és működik.
CSAK HOL KELL MŰKÖDTETNI?
Előre is köszi a segítséget.
u.i: nem tudjátok, hogy a gyári hangszórók az ajtókban ill. a műszerfalban mekkora teljesítményűek? Mivel recsegnek és nem tudom, hogy a rádio a gagyi, vagy a hangszórók.
( a normál zenei teljesítmény kell, nem a max. terhelhetőség)
Figyu, akkor ha találkozol az ismerősömmel, kérdezd már meg tőle, jó? Köszike. :) Elsőre azért nem tőle kérdeztem, mert már így is az adósa vagyok egy rahedli szívességgel. :)))
Amúgy küldtem neked mailt a freemailes címedre, és amennyire a hibaüzenetből meg tudtam állapítani, nem továbbította a freemail a westelesre. Úgyhogy nézd meg a freemailes accountodat.
Egyébként remélem innen is minél többen jöttök az Opel talira 25-én. Szertnék minél több szép Omegát látni :)
Lotus Carlton/Omega nincs senkinek közületek?
Sziasztok!
Pontosítanám a hűtőkérdést (már saját motorházam alapján:). Nekem a sorrend: hűtőrács, villanyventillátor, klímahűtő, víz(és olaj) hűtő, viszkós ventillátor, motorblokk, gyújtáselosztó, kormány és én. Tovább nem írom innen mindenkié egyforma. Az én A omegámba ('88 20SE aut) olyan hűtő van aminek a két oldala műanyag, hátulról nézve baloldalt alul van benne egy hőpatron (gondolom a ventié, mert a műszeré a termosztátnál van, a motronic-é meg a szívócső mellett). A jobb oldali műanyagba megy be az automataváltó 2 (oda-vissza) olajvezetéke, mert bele van építve a hűtőbe. Sajna, mivel így az automata váltósokba drágább a hűtő:(. És nincs a hűtő tetején kupak! Láttam már képen olyan omegákat amiken van (like zsiguli), lehet, hogy ezekben nincs patron? Passz. Na mingyáá elnavigálok oda ahol ezt láttam.
Sam
>>> Szerintem rúdfej."
Basszus, ezen a kifejezésen percekig röhögtem . :-) Egyébként mi az a rúdfej ? Komolyan ! <<<
Értékelném, ha nem cikiznéd a szerelőm szavajárását, mert igen jó szerelő. :) Amúgy gömbfej.
A fenti szösszenet jó régen volt, csak én közben költöztem egy kicsit, volt egy kis internethiátus, és most is a mobilommal lógok -- 9600 bps, maga a menyország. Látom, szépen gyarapodnak a tagok és a hozzászólások, üdv mindenkinek.
18SEH motorhoz (LE3 Jetronic injektorral) valami komolyabb elektronikai kapcs. rajza nincs valakinek? Esetleg angol nyelvű szakirodalomból?