Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61455

Ezt vártam. :-)

Van egy leírásom, ami szerint nem ugyanaz. Akkor az rossz.

Előzmény: FeZ_ (61452)
_Twins_ Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61454

Sajnos nem nyert, az enyém is szürke 30as és a kézikönyv is ahhoz való.

16 évnyi Citroenezés után is rá tudok csodálkozni arra a katyvaszra, ami sokszor körül lengi a márkát.

Típusonként 82féle köteg, teljes ad-hoc felhasznált anyagok, eltérő fejű csavarok és még sorolhatnám :)

Előzmény: zimurgy (61446)
zimurgy Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61453

Nekem ugyan 306-osban, de ilyen motorom van (TU3JP KFW, Euro3).

Mindig Q7000-et használok, tehát 10W40-et.

Elvileg 3,2 liter olaj kell (szűrőcserével), de annyi nekem soha nem fér bele.

3 literrel már bőven az alsó nívó-jel fölött leszel.

Előzmény: Pongor J. (61447)
FeZ_ Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61452

A főtengely ugyanolyan.

 

Előzmény: BXtwelve (61451)
BXtwelve Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61451

Meg a turbó, főtengely...

Előzmény: NYISZI2 (61449)
francecoupe Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61450

Ami biztos, az az intercooler és a vezérlő elektronika.

Előzmény: NYISZI2 (61449)
NYISZI2 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61449

Sziasztok!

Valaki megmondana nekem,hogy mi a kulonbseg a 90 ill.110 loeros hdi motor kozott? Koszi elore a valaszokat!

WRCpowaa Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61448

Nézd BallyS16:

 

Előzmény: BallyS16 (61441)
Pongor J. Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61447

Hali! A mai napon azt játszotta az 1,4 es benzines II. xsarám, hogy az olajlámpa és a stop felirat nem aludt el. Kb 10 indítás után elaludtak.(tele van olajjal, semmi nem hiányzik)

 

A másik kérdésem a Total 10 W40-es jó bele? Valaki azt írja felesleges az 5W40 es. 3 liter olaj elég?

Üdv.

zimurgy Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61446

Azt nagyon megköszönöm, ha sikerül megosztanod!

Az, hogy német nyelvű, nem gond egyáltalán...

Előzmény: _Twins_ (61442)
Kornél 2 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61445

Köszönöm ezen az irányon indulok majd el.

Csakhogy ma sajna ugytünik beszart az egyik porlasztócsúcs hazafele.

Kopog,füstöl(ha adok gázt),remeg.

Van esetleg valakinek bosch rhz-hez használható porlasztócsúcsa eladó? (Budapesten)

Előre is köszönöm!

 

Előzmény: Kárász00 (61444)
Kárász00 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61444

Az enyémre ugyanezt adja. Ha auto klímás a tied is, akkor a Valeo változat lesz.

Valeo cikkszám:812005

Kottára megegyezett a gyárival. Ha akarod, csinálok egy két fotót, mert előkerestem.

Meg célszerű megvenni a két o gyűrűt is. Kb. 300ft/db.

 

Előzmény: Kornél 2 (61438)
Kárász00 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61443

Azért ne ringasd illúziókba, hogy 4 óra alatt kész lesz.:)

Az sem mindegy hogy I, vagy II. Meg hogy auto, vagy manual klímás. Ha szivárgás miatt kell cserélni, akkor illik kivenni és jó alaposan kimosni a fűtőboxot. Plusz annak meg is kell száradnia.

Meg ha már szét van borítva az autó, akkor célszerű mindent megtakarítani, de legalább a levegőcsöveket. De ez már ízlés kérdése.

Meg bármi nem várt esemény bekövetkezhet. Nekem anno az okozott plusz munkát, hogy mikor újkorában beszerelték a riasztót(az eladó márkaszervizben), akkor átfűzték a vezetékeket valahol, ahol nem kellett volna. Ki kellett kötnöm mindent, majd vissza.

Az nagyon jó tanács hogy próbálja bele a csövet. Meg addig ne is kezdje belül összerakni, amíg a cső nincs fixen a helyén.

 

Előzmény: agria11 (61431)
_Twins_ Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61442

Szerintem az enyém ilyen ('99 modell évtől) és megvan a könyve is (német), később tudom megnézni és jelentkezem

Előzmény: zimurgy (61433)
BallyS16 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61441

Sajna pont a VTS-ből hiányzik a kiskönyv.... :-(

Előzmény: zimurgy (61433)
Gyurma85 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61440

Köszönöm a segítséget mindenkinek!

 

A duda a kormányon van. tehát a pattintós megoldás lesz.

Csak nagyon nincs kedvem hozzá fogni.

 

Valakinek nincs elfekvőben egy gyári rádiója, ami működik, de már nem tart rá igényt? az enyém kezd kihalni és ha már szétszedem, akkor ki is cserélném.

 

És ezzel a légszűrőház kérdéssel vagyok még megáldva.

Előzmény: francecoupe (61435)
agria11 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61439

Én unixosat vettem (most majd jön a hurrogás) nekem nem csavaros volt hanem patintós a füle.

De így kedvezménnyel nekem olcsó volt és így belegondolva megérte mostanába hogy hidegek voltak 10fok is kint felénél felejebb nem kellet venni soha. Nagyon jól adja a meleget aztán hogy meddig birja passz de ugy vagyok vele 5 évet biztos el megy:D

Előzmény: Kornél 2 (61438)
Kornél 2 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61438

Alvázszám alapján  a gyári program szerint a következő két cikkszámot hozza a radiátorra:6448 78 valeo

                                                                                                                                       6448 C8 frape-behr

Kornél 2 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61437

Neked melyik fajta radiátor van benne? A lenti képek közül valamelyik?

Milyen márkájut vettél csak hogy olyat ne vegyek mert irtad nem volt jó.

Előzmény: agria11 (61431)
Kornél 2 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61436

Ez valóban nem tűnik anyira gázosnak :-)

Előzmény: agria11 (61431)
francecoupe Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61435

Kormányról a légzsákot hogy szedem le?

 

Duda a kormány közepén, vagy az indexkar végén van? Ha előbbi akkor hátulról - kormányt 90 fokkal elfordítva - kis lyukon csavarhúzóval benyúlva egy rugós fém keretet kell elfeszíteni és kiugrik az az oldal. Ugyanígy a másik oldalon.

Ha utóbbi, akkor (talán 30-as) torx csavarok fogják szintén ezekben a lyukakban.

Légzsákcsatikat óvatosan ki kell pattintani, majd a kormányt szintén egy torx csavar fogja. Érdemes megjelölni, hogy majd ugyanoda rakd vissza a kormányt a ricnis tengelyen. Visszarakásnál csavarra menetrögzítő ajánlott!

Akksi sarut el ne felejtsd levenni már az elején!

Előzmény: Gyurma85 (61430)
koii69 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61434

Valami megbizható szerelőt nézek majd inkább.

Lehet ,hogy felhívom CX Mikit.

Előzmény: TrOn (61432)
zimurgy Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61433

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni:

Ha valakinek van ábrája késői Xsara1 utastéri, illetve motortéri biztosítéktábláról, akkor kérem szépen, hogy ossza meg velem.

Sajnos a neten sem találtam ilyet.

Az autó 2000 januári, és a hozzá adott kezelési leírásban még a régi utastéri biztosítéktáblát mutatja, ugyanígy a motortéri biztosítéktábla is teljesen más. Ebben már nem a szürke színű 30 biztosítékot fogadó utastéri biztosítékdoboz van, hanem a fekete, 28 biztosítékot fogadó.

Köszönöm előre is, ha valakinek van ilyen, és megosztja.

TrOn Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61432

Igazán nincs mit, nekem sem az első keresésre lettek meg ezek a hozzászólások. A "jeladó" keresőszóra jött elő sok-sok egyéb másfajta jeladós hozzászólás között. Nem akarom elvenni a kedved az autószereléstől, de ha nem gyakran szerelsz autót, akkor véleményem szerint ne ez legyen az első szerelős projekted. Mint az egyik linkelt hozzászólásban szerepel, lehet vele gond. Persze nem feltétlenül kell vele márkaszervizbe menni, kivéve, ha ez neked valami miatt fontos. Leginkább a szerelő hozzáállásán múlik, hogy kerül-e benzin a kárpitra, aminek a szaga aztán elég sokáig érződik ...

Előzmény: koii69 (61429)
agria11 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61431

Szia

Én most csináltam a fűtőradiátor cserét én 11 kor kezdtem hozzá és 3 kor a kész volt a kocsi jó mondjuk én másdojára csináltam és már többször cseréltem benne műszar fal égőt (mivel kettő van a családba). Elsőt már vagy 5 éve csináltam akkor azt modntam nem válaolm be mégegyszer de most azt mondom nem olyan gáz ez a feladat.

A klíma résztől én is féltem de azt meg se piszkáltam űgy ki jött az egész.

Az a lényeg hogy mikor kint van a műszer fal és leszedted a fűtsé box csavarjét is motortérbe 2 csarvar utánna bent lesz két csavar a én arany színhez tudom hosnlítani 10 kulcsal tudod oldani azt kiszeded, (kiracsnissal el se mozdítanod a klíma rész).

és még van egy torx fejű lemez csavar de az nagyon látszó helyen van ez elején azt leszed és kijön az egész.

Én mondjuk a kormány tartót is kicsaroztam szét csúszott először megiettem de így sokkal könyebb volt rendezkedni bent és nem nehéz vissza tenni mert akormány zár miatt nem tud elmozdolni a kormány tengelyed a kerek miatt meg az első tengely nem tud az csak simán csúszik egybe.

Amivel viszont szívtam olcsó radiátort vettem és nem stimelt az a becsúszos tengely hosszabb volt a cső rajta és nem tudodtt rászorulni az a kis kampó, és az átmérő se volt jó.

Így sajan barkácsolni kellet rajta lecsizsolni belőlle és tömítéseket próbálgatni.

Én azt tudom ajánlani mielőtt bele rakod próbáld bele a csövet hoyg teejsen jól bele megy e mert nagy szívás lehet.

üdv

Előzmény: Gyurma85 (61430)
Gyurma85 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61430

Használtam a keresőt. Köszönöm.
Szóval jól értem, hogy nem kell a klíma egységet szétszedni, mert külön kijön a fűtő és hűtő rész?
Kormányról a légzsákot hogy szedem le?

 

Legfontosabb. Van valakinek elfekvőbe légszűrő háza a bal első sárvédőbe? enyém széttört és kéne ha értelmes áron van.

Előzmény: BXtwelve (61425)
koii69 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61429

Szia!

Köszönöm!

Valószínű rossz kereső szavakat irtam be , ezek nem jöttek fel nekem.

A lényeg ,hogy egyben van a szivattyúval.

Megvárom esetleg ,hogy megbecsült fogyasztás alapján alacsony legyen a benzinszint.

Majd megtankolom.

Hátha leragadt az úszó és kimozdul.

Ha nem ,akkor lehet, hogy magam nem vállalkozom a szétszedéssel.

 

Előzmény: TrOn (61428)
TrOn Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61428

Szia,

Az üzemanyag szivattyú a jobb hátsó ülés alatt van, azon van a jeladó. Többek között ittitt és itt volt róla szó.

Előzmény: koii69 (61427)
koii69 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61427

Szia!

Ez a jobb oldali hátsó ülés alatt van ugye, a nagy kör alakú gumi alatt ?

Ez külön cserélhető ? 

Előzmény: Kárász00 (61426)
Kárász00 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61426

A szivattyú egységen van a jeladó.

A márkaszervizekben már nem is értenek ezekhez az autókhoz. Azóta már lecserélődtek szinte mindenhol az emberek a jó fizetés miatt.

 

Előzmény: koii69 (61424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!