Ebből az egészből - amit poénnak szántál - kb. csak ez nem igaz:
szarert-hugyert rabszolgakent csicskaztatjak a draga penzen kikepzett dolgozoinkat
Ugyanis egyáltalán nincs szükségük szakképzett (!) munkaerőre.
Egyáltalán milyen szakmában lennének úgymond "szak-képzettek"? Egy-egy primitív munkafázis robotszerű végrehajtásában? Ülés behelyezésben? Hengerfej-csavar meghúzásban? Szélvédő-beragasztásban? Olajszűrő-betekerésben?
Hagyjuk már. Látszat-ipar ez - legalábbis ami minket illet, vagyis amennyi valódi részünk van ebből.
Verjük a belünket jobbnál-jobban hangzó márkanevekkel... oszt max. a monogramjukat haraphatjuk bele a szarjaikba - mert érdemben több nincs ránk bízva az egészből.
A románoknál is bejelentették a tetű franciák, hogy olyan zseniális a román dizájn-műhely, hogy a Renault önálló tervezőirodát hoz létre Romániában, a modelljeik tervezésére.
Az ottani Szijjártó minden csatornán verte a belét a hallatlan sikerrel.... mire kiderült, hogy az illető dizájn-központ, a roppant számú 24 embert fog foglalkoztatni.
Nézd, az ilyesmiből nem lehet jól kijönni... max. politikai propaganda szinten, de a valóságban semmiképp.
Én csak akkor tekintek "sikeres üzletnek" egy ilyen beruházást, ha a majdani ott dolgozók kb. ugyanannyi bért kapnak, mint az anyaországi dolgozók.
Mert ez azt jelenti (jelentené) hogy valóban szükség van a munkánkra - és nem csak az állami támogatásokért (a magyar adófizetők ingyenpénzéért) és főleg nem a gyalázatos bérek által termelt extraprofitért jöttek ide.
De ameddig a magyar adófizetők pénzéből tízmilliókat fizetnek minden munkahelyért - csak azért, hogy a milliárdos multi-cég még több profitot zsebeljen be - addig ezt banánköztársasági átbaszásnak, primitív ipari kolonizációnak érzem.
muhaha
erre irtam ma napkozben a sinen topicba egy hasonlot:
juteszembe,
most, hogy ugy fest, hogy a gaz kizsakmanyolo nemetek ujabb penzszivattyut telepitenek edes anyafoldunkre, raadasul pont a Civis Varosba, ahol aztan kizsakmanyoljak, szarert-hugyert rabszolgakent csicskaztatjak a draga penzen kikepzett dolgozoinkat a nemet berek toredekeert, elszipkazzak a munkaerot az igazi magyar vallalkozasok elol, bezsebelik a magyar adofizetok penzet adokedvezmenyeken keresztul, es mindezek megkoronazasakent ev vegen
K I T A L I C S K Á Z N A K
egy valag penzt az orszagbol, summa summarum megint csak a nemetek jarnak jol, valaki felvilagositana engem, tudatlan balliberalis hazaarulot ideologiailag, hogy a tarajos kakadu minek orult ennyire, amikor mindezeket bejelentette? nem azert lettek megvalasztva harmadszor is ketharmaddal, hogy megvedjek az orszagot mindezektol? vagy ha mar muszaj volt mindezt bejelentenie, nem talpig gyaszruhaban kellett volna, elcsuklo hangon?
Kíváncsi leszek - nem fogjuk egyhamar és egykönnyen megtudni - mibe is került az országnak ez...
Én csak akkor tekintek "sikeres üzletnek" egy ilyen beruházást, ha a majdani ott dolgozók kb. ugyanannyi bért kapnak, mint az anyaországi dolgozók.
Mert ez azt jelenti (jelentené) hogy valóban szükség van a munkánkra - és nem csak az állami támogatásokért (a magyar adófizetők ingyenpénzéért) és főleg nem a gyalázatos bérek által termelt extraprofitért jöttek ide.
De ameddig a magyar adófizetők pénzéből tízmilliókat fizetnek minden munkahelyért - csak azért, hogy a milliárdos multi-cég még több profitot zsebeljen be - addig ezt banánköztársasági átbaszásnak, primitív ipari kolonizációnak érzem.
Kíváncsi lennék, hogy ha Shadow-t áthelyeznék a debreceni BMW-hez - vajon mennyi lenne az itteni fizetése - a mostanihoz képest.
Kíváncsi leszek - nem fogjuk egyhamar és egykönnyen megtudni - mibe is került az országnak ez... A legutolsó Audi beruházást már annyiért "vették meg" (cca. 35 millió/munkahely), ami igazándiból lassan megkérdőjelezi, összességében nem fizetett-e rá az ország - nagy üzletet már nem kötöttünk...
BMW is preparing to launch its next generation of electric vehicles and today, it announced its first factory built from the ground up to manufacture electric vehicles.
The new factory will be built near Debrecen, Hungary and it will have a “capacity of up to 150,000 units a year.”
Dehogy kell annyi se kell. 1000km re ma már a legtöbb el se mer indulni maga vezette járművel.
20km hatótáv bőven elég, az legyen biztonsággal mondjuk 100, 70km/h sebességgel és 20 sec alatt gyorsulva állóhelyzetből a végsebességre. Ez és a gyorstöltők legalább pár 1000 lakosú községekben 8-10 állással, ez realitás úgy 50 év múlva ha kialakul ez a helyzet.
Kaliforniába vanak a legkeméhyeb miljö szabájok a fünyiroktol a autobusz a dizel meg minden szabályozásához vanak célok 2025re eny 2030 anyira csökkentik ezt meg azt stb
Persze, a rendszerteljesitmeny annyi, de arra a nehany ritka pillanatra amikor szukseg van ra, arra ott van. De ezzel igazabol minden nagymotoros auto igy van, a maximalis teljesitmenyt ritkan hivja le a juzer.
egen, ebben lehet a fantazia, hogy alapbol jarni egy "kis" szaz loerossel, es ha kell, akkor besegiteni meg a villanyossal
bo evtizeddel ezelott, amikor a Lexus RX400h volt a nagy ujdonsag, mondta ra a cimboram, hogy "brutalisan jol megy"
sajnos az "extrak" nalam nem jatszanak, a gepjarmuado megtakaritasa minimalis, az ingyen parkolas meg itt nem tudom, hogy van, de az amugy is ritka, hogy utcai fizetos helyen parkoljak, evente nehany alkalom
Nagyon sok ilyen van, biciklivel járva rengeteg 10 milliónál értékesebb autót látok állni egész nap ugyan ott.
Nincs motorja, én nyitogatom csukogatom a kaput a feleségemnek ha kéznél vagyok, hiába mondom neki, hogy az nagyobb munka mint eltekerni oda ahová megy.
Az autót használók felének valójában semmi szüksége autóra, ezeknek az elektromos tökéletesen meg fog felelni ha lesz elérhető áron, 2-3 havi fizetés értéken, használtan, lestrapált de használható állapotban.
A tapasztalatok szerint nem ott van - egyszerűen a felépítmény méretéből-jellegéből adódóan mázsával nehezebb egy SUV kasztni egy "simához" mérten akkor is, ha egyébként nem merevebb, nem erősebb, stb... Egy kétemeletes ház is nehezebb egy egy emeletesnél, erősebbnek meg ettől egyáltalán nem feltétlenül erősebb - sőt... A magas építést egyébként én is nagyon szerettem, én ugyebár eddig egyterűben gondolkodtam - és érzem is a "normál", alacsony építésnek a hátrányait is most - de az előnyeit is.
Persze, a rendszerteljesitmeny annyi, de arra a nehany ritka pillanatra amikor szukseg van ra, arra ott van. De ezzel igazabol minden nagymotoros auto igy van, a maximalis teljesitmenyt ritkan hivja le a juzer.
Nissan to launch 3 new EVs and 5 new e-POWER models in Japan by FY2022
Nissan expects electric vehicles and e-POWER models to make up 40% of sales in Japan by the end of the company’s 2022 fiscal year. By fiscal 2025, Nissan expects half of the vehicles it sells to be electric or e-POWER models.