Keresés

Részletes keresés

GPS Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329641

 

Ebből az egészből - amit poénnak szántál - kb. csak ez nem igaz:

 

szarert-hugyert rabszolgakent csicskaztatjak a draga penzen kikepzett dolgozoinkat

 

Ugyanis egyáltalán nincs szükségük szakképzett (!) munkaerőre.

Egyáltalán milyen szakmában lennének úgymond "szak-képzettek"? Egy-egy primitív munkafázis robotszerű végrehajtásában? Ülés behelyezésben? Hengerfej-csavar meghúzásban? Szélvédő-beragasztásban? Olajszűrő-betekerésben?

 

Hagyjuk már. Látszat-ipar ez - legalábbis ami minket illet, vagyis amennyi valódi részünk van ebből.

 

Verjük a belünket jobbnál-jobban hangzó márkanevekkel... oszt max. a monogramjukat haraphatjuk bele a szarjaikba - mert érdemben több nincs ránk bízva az egészből.

 

A románoknál is bejelentették a tetű franciák, hogy olyan zseniális a román dizájn-műhely, hogy a Renault önálló tervezőirodát hoz létre Romániában, a modelljeik tervezésére.

Az ottani Szijjártó minden csatornán verte a belét a hallatlan sikerrel.... mire kiderült, hogy az illető dizájn-központ, a roppant számú 24 embert fog foglalkoztatni.

 

Nézd, az ilyesmiből nem lehet jól kijönni... max. politikai propaganda szinten, de a valóságban semmiképp.

.

Előzmény: Törölt nick (329640)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -1 1 329640

Én csak akkor tekintek "sikeres üzletnek" egy ilyen beruházást, ha a majdani ott dolgozók kb. ugyanannyi bért kapnak, mint az anyaországi dolgozók.

 

Mert ez azt jelenti (jelentené) hogy valóban szükség van a munkánkra - és nem csak az állami támogatásokért (a magyar  adófizetők ingyenpénzéért) és főleg nem a gyalázatos bérek által termelt extraprofitért jöttek ide.

 

De ameddig a magyar adófizetők pénzéből tízmilliókat fizetnek minden munkahelyért - csak azért, hogy a milliárdos multi-cég még több profitot zsebeljen be - addig ezt banánköztársasági átbaszásnak, primitív ipari kolonizációnak érzem.

 

muhaha

 

erre irtam ma napkozben a sinen topicba egy hasonlot:

juteszembe,

 

most, hogy ugy fest, hogy a gaz kizsakmanyolo nemetek ujabb penzszivattyut telepitenek edes anyafoldunkre, raadasul pont a Civis Varosba, ahol aztan kizsakmanyoljak, szarert-hugyert rabszolgakent csicskaztatjak a draga penzen kikepzett dolgozoinkat a nemet berek toredekeert, elszipkazzak a munkaerot az igazi magyar vallalkozasok elol, bezsebelik a magyar adofizetok penzet adokedvezmenyeken keresztul, es mindezek megkoronazasakent ev vegen

 

K I T A L I C S K Á Z N A K

 

egy valag penzt az orszagbol, summa summarum megint csak a nemetek jarnak jol, valaki felvilagositana engem, tudatlan balliberalis hazaarulot ideologiailag, hogy a tarajos kakadu minek orult ennyire, amikor mindezeket bejelentette? nem azert lettek megvalasztva harmadszor is ketharmaddal, hogy megvedjek az orszagot mindezektol? vagy ha mar muszaj volt mindezt bejelentenie, nem talpig gyaszruhaban kellett volna, elcsuklo hangon?

 

de en mondjuk poennak szantam...

Előzmény: GPS (329639)
GPS Creative Commons License 2018.07.31 -1 1 329639

 

Kíváncsi leszek - nem fogjuk egyhamar és egykönnyen megtudni - mibe is került az országnak ez...

 

Én csak akkor tekintek "sikeres üzletnek" egy ilyen beruházást, ha a majdani ott dolgozók kb. ugyanannyi bért kapnak, mint az anyaországi dolgozók.

 

Mert ez azt jelenti (jelentené) hogy valóban szükség van a munkánkra - és nem csak az állami támogatásokért (a magyar  adófizetők ingyenpénzéért) és főleg nem a gyalázatos bérek által termelt extraprofitért jöttek ide.

 

De ameddig a magyar adófizetők pénzéből tízmilliókat fizetnek minden munkahelyért - csak azért, hogy a milliárdos multi-cég még több profitot zsebeljen be - addig ezt banánköztársasági átbaszásnak, primitív ipari kolonizációnak érzem.

 

Kíváncsi lennék, hogy ha Shadow-t áthelyeznék a debreceni BMW-hez - vajon mennyi lenne az itteni fizetése - a mostanihoz képest.


Van rá tippem.

.

Előzmény: advocatusdiaboli (329636)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329638

Ez olyan most mint a horthy rendszerben a textil ipar, jó, oké, ha nincs jobb, de nem igazán vezet sehová.

Előzmény: advocatusdiaboli (329636)
Auralianus Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 329637

Á... a Teslának már kétéve nem sikerül felskálázni a termelést...  jó lesz az évi 50 ezernek is :P :Đ

Előzmény: szilvatövis (329635)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.07.31 -2 0 329636

Kíváncsi leszek - nem fogjuk egyhamar és egykönnyen megtudni - mibe is került az országnak ez... A legutolsó Audi beruházást már annyiért "vették meg" (cca. 35 millió/munkahely), ami igazándiból lassan megkérdőjelezi, összességében nem fizetett-e rá az ország - nagy üzletet már nem kötöttünk...

De reménykedjünk, hogy ez most nem ilyen volt...

Előzmény: szilvatövis (329635)
szilvatövis Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329635

BMW is preparing to launch its next generation of electric vehicles and today, it announced its first factory built from the ground up to manufacture electric vehicles.

The new factory will be built near Debrecen, Hungary and it will have a “capacity of up to 150,000 units a year.”

https://electrek.co/

Előzmény: Auralianus (329633)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -3 0 329634

A vak komondorok is ezt röfögik, amikor legelnek.

 

Aki egyikhez sem ér fel, annak csak a csodálkozás jut.

Előzmény: Auralianus (329633)
Auralianus Creative Commons License 2018.07.31 -2 0 329633

... nocak tudsz valamit amit mi nem? 

pl Saszem még az idén felvásárolja magánbefektetéseiből az ECB-t és mindenhol bevezetik ennek hatására a Forintot?

Előzmény: szilvatövis (329632)
szilvatövis Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329632

Húha... lehet, hogy Shadow jövőre már forintban kapja a fizetését? :-)

https://index.hu/gazdasag/2018/07/31/bmw_gyar_epul_magyarorszagon/

zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329631

ja.... ott igen, ott  300 mint itt a 30. 

Előzmény: ,m,1710 (329630)
,m,1710 Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329630

300+km akuauto a gigavároskba furikáznak, Kaliforniána  a cél, hogy 2025+ körük 15% aku auto legyen, a benzines meg ötliter alat fogyasszon

Előzmény: zöldkomcsi. (329628)
,m,1710 Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329629

Kivan számolva, hogy 1 millio piszkos fünyiro betiltásával menyit csökkent a CO kettö

Előzmény: ,m,1710 (329627)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 329628

Dehogy kell annyi se kell. 1000km re ma már a legtöbb el se mer indulni maga vezette járművel.

20km hatótáv bőven elég, az legyen biztonsággal mondjuk 100, 70km/h sebességgel és 20 sec alatt gyorsulva állóhelyzetből a végsebességre. Ez és a gyorstöltők legalább pár 1000 lakosú községekben 8-10 állással, ez realitás úgy 50 év múlva ha kialakul ez a helyzet.

Előzmény: ,m,1710 (329627)
,m,1710 Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 329627

A átlagos autohaszlonak eég egy 300+km aku autot.

Kaliforniába vanak a legkeméhyeb miljö szabájok a fünyiroktol a autobusz a dizel meg minden szabályozásához  vanak célok  2025re eny 2030 anyira csökkentik ezt meg azt stb

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329626

Persze, a rendszerteljesitmeny annyi, de arra a nehany ritka pillanatra amikor szukseg van ra, arra ott van. De ezzel igazabol minden nagymotoros auto igy van, a maximalis teljesitmenyt ritkan hivja le a juzer.

 

egen, ebben lehet a fantazia, hogy alapbol jarni egy "kis" szaz loerossel, es ha kell, akkor besegiteni meg a villanyossal

 

bo evtizeddel ezelott, amikor a Lexus RX400h volt a nagy ujdonsag, mondta ra a cimboram, hogy "brutalisan jol megy"

Előzmény: Törölt nick (329615)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329625

Nem nézted el - ezek így nem térülnek meg.

 

hat, szopo :-(

 

sajnos az "extrak" nalam nem jatszanak, a gepjarmuado megtakaritasa minimalis, az ingyen parkolas meg itt nem tudom, hogy van, de az amugy is ritka, hogy utcai fizetos helyen parkoljak, evente nehany alkalom

Előzmény: advocatusdiaboli (329597)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329624

Nagyon sok ilyen van, biciklivel járva rengeteg 10 milliónál értékesebb autót látok állni egész nap ugyan ott.

Nincs motorja, én nyitogatom csukogatom a kaput a feleségemnek ha kéznél vagyok, hiába mondom neki, hogy az nagyobb munka mint eltekerni oda ahová megy.

Fedett kerékpárutak kellenének.

Előzmény: GPS (329621)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329623

Az autót használók felének valójában semmi szüksége autóra, ezeknek az elektromos tökéletesen meg fog felelni ha lesz elérhető áron, 2-3 havi fizetés értéken, használtan, lestrapált de használható állapotban.

mica-r Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329622

Kb arra alkalmas (korlátozottan...)

Szerintem túlárazott és nem túl színvonalas divatcikk

Előzmény: GPS (329621)
GPS Creative Commons License 2018.07.31 0 1 329621

 

Kettő is van/volt a környezetemben. Az egyik dízel, ráadásul (de attól megszabadultak).

 

Ez, amelyik itt van a szomszédomban rongytetős-kabrió ráadásul - még újszerűnek mondható.

Egy csaj hajtja, belerak vagy havi 300 km-t - és nagyon meg van vele elégedve :-)))

.

Előzmény: manta-z (329620)
manta-z Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329620

"Én a Smart-al kacérkodok egy ideje :-))))"

 


Addig van nyugodt és boldog életed amíg nincs olyanod. :)

Előzmény: GPS (329558)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329619

A tapasztalatok szerint nem ott van - egyszerűen a felépítmény méretéből-jellegéből adódóan mázsával nehezebb egy SUV kasztni egy "simához" mérten akkor is, ha egyébként nem merevebb, nem erősebb, stb... Egy kétemeletes ház is nehezebb egy egy emeletesnél, erősebbnek meg ettől egyáltalán nem feltétlenül erősebb - sőt... A magas építést egyébként én is nagyon szerettem, én ugyebár eddig egyterűben gondolkodtam - és érzem is a "normál", alacsony építésnek a hátrányait is most - de az előnyeit is. 

Előzmény: Törölt nick (329616)
Salvor2 Creative Commons License 2018.07.31 0 0 329618

A kinai olajtozsede:

 

 

A felso abra az arfolyam yuanban, az also a volumen (0.2 = 100 millio hordonyi olajjal kereskedtek azon a napon).

Auralianus Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 329617

kis ontopic Concentrated Solar Power más aspektusból vizsgálva:

https://phys.org/news/2018-07-solar-power-china-climate-action.html

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.30 0 0 329616

"de mivel SUV, meg hibrid - 3 mázsával nehezebb."

 

Az a harom mazsa ott lehet a karosszeriamerevsegben, hangszigetelesben, futomuben, satobbi is. 

 

evek ota mondogatom hogy a kovetkezo autom SUV lesz, ha kombit akartam volna azt vettem volna :)

Előzmény: advocatusdiaboli (329609)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.30 0 0 329615

"mert ugye nem 200 lóerő az ice benne"

 

Persze, a rendszerteljesitmeny annyi, de arra a nehany ritka pillanatra amikor szukseg van ra, arra ott van. De ezzel igazabol minden nagymotoros auto igy van, a maximalis teljesitmenyt ritkan hivja le a juzer.

Előzmény: mica-r (329606)
_Berci Creative Commons License 2018.07.30 -4 0 329614

 

Nissan to launch 3 new EVs and 5 new e-POWER models in Japan by FY2022

 

Nissan expects electric vehicles and e-POWER models to make up 40% of sales in Japan by the end of the company’s 2022 fiscal year. By fiscal 2025, Nissan expects half of the vehicles it sells to be electric or e-POWER models.

 

https://www.automotiveworld.com/news-releases/nissan-launch-3-new-evs-5-new-e-power-models-japan-fy2022/

 

 

zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.07.30 -1 0 329613

1.5 mrd ft ba került Soroksáron a 10MW teljesítménnyel 6MWh-t tároló nem tudom milyen akkumulátor.

250 000 ft / KWh. Nem tudtak várni egy évet, amikor már filléres cikk lesz az akkumulátor?

zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.07.30 0 0 329612

A súly a súrlódásban is játszik az. A visszatöltés meg pár %, megint csak a vezetőn múlik milyen kiszámított óvatos.

Előzmény: _Berci (329610)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!