Szia! Kipróbáltam a plexit ma ebben a viharos szélben. Volt kettő megállásom, mert húzni kellett a rögzítő csavarokon, de utána beállt és jól tette a dolgát. Jól levette a szembeszelet. Lehet a vége egy általad is felvetett heggesztős rögzítés lesz. Ég és föld a régihez képest, mert az már karcos, repedt volt, ezen meg átlátsz mintha ott sem lenne.
Szia! Teljesen igazad van. Az előző pleximből egy ezzel foglalkozó céggel vágattam. Te hogy oldod meg? Nem akarok egy vágásért többet fizetni, mint amennyibe az egész cucc került.
Előtte gyári plexi volt rajta, de utóbb olvastam, hogy azzal gondok voltak, mert a rögzítés körül nekiállt repedezni. Az enyém sem volt kivétel, mondjuk az a 2-3 esés, és a nyári autós elütés sem hosszabította meg az életét. Használható volt még így is, de már kábelkötegelővel rögzítettem az alsó felfogatásoknál, felül meg a széléig kimentek a repedések.
Megnéztem mi kapható a piacon, hát azok árát túlzónak éreztem, ezért adtam esélyt az occó kínainak. Kíváncsi vagyok én is, hogy fog ellenállni a szélnek. Lehet csütörtökön ki is próbálom. Ha kevés lesz, akkor átteszem a motorral meghajtott bicajomra :)
Valóban érdemes levágni a magasságából, annyit hogy felette átláss, mert esőben, sötétben összemosódik minden.
Alszom rá még egyet. :-) Nyilván ennyiért nem kellene rajta gondolkodni, de pont ezért gondolkodom. :-) Hogy ennyiből mit lehet kihozni. A tartója eléggé érdekes megoldás, nem tudom hogy bírja a menetszelet, nem hajtja-e hátra, hisz az a csavaros rész pont mint egy zsanér funkcionálhat. Persze meg is lehet ott pöttyinteni hegesztővel az is igaz. Köszönöm a leírást és a linket !
Szia! Ne törd rajta a fejedet, nagyon megéri. Ha esik a mellkasod száraz marad, ha hideg van, akkor tényleg nagyon növeli a komfortot. Én nem tudnék nélküle motorozni, a nagyobbra is tettem természetesen. Biztos levesz valamit a végsebességből, de úgy sem azzal motorozok. Próbáld ki, nem fogod megbánni.
Valami szétdőlt a hajtásláncban. Kis lánckerék bordás része megsemmisült, többtárcsás kuplung agya eltörött, röpsúlyos kuplung súrlódó betétei elszabadultak. Bontogatni kell.
Mi okozhatja ha az Innova minden fokozatban "üresben van" ? Veszi és mutatja is a fokozatokat, mármint kattan, de a hajtást nem adja át. A lánc a helyén. Ha gázt húzok pörgő, daráló hangot ad valahonnan a motorból.Maga a motor szépen jár, alapjárat van, stb. Mi lehet vele?
Köszönöm, hogy eszedbe jutott a megosztás. Nézem, hogy mire lenne szükségem - Isten igazából rendben van a motor, inkább a jövőre nézem, hogy mi lesz cserés előbb-utóbb. Jelentkezem a hétvégén.
Szia én nemsoká ismét rendelek a görög mototrade-től, ha még mindig szükséges van az idomokra vagy másra is, vegyük fel a kapcsolatot. Nemrég rendeltem egy fórumtárssal ugyanonnan, a postaköltséget felezve, de megint hiányzik pár dolog. Üdv , Tamás
Egyes-kettesben kiforog amíg a km óra mutatja. De az tényleg üveghang már.
Lánckerekek gyári fogszámúak, karbit kipucoltam, de szintenem volt rajta lerakódás. Fúvókák gyári méretűek.
Átnézem még az üzemanyag rendszert, köszi a tippet
A vezérlést néztem át, a lánc megvan nyúlva, fél foggal arrébb van. A feszítő jól működik. De valószínűleg lecserélem mindkettőt, hátha ez is segít valamit.
Megnézném, egyes-kettes fokozatban kipörög-e üveghangig, ameddig a km-óra jelzi.
Ha igen, akkor nem tudom, mi a gond.
Ha nem, akkor gyújtásra és benzinellátásra kellene fókuszálni. Végig kellene mérni és melegedésre ellenőrizni a gyertyát, trafót, kábelt, pipát, CDI egységet. Ha trafó, CDI melegedik (kéznél jóval melegebb), az csereérett. Végig kellene nézni, hogy a karbu nem dugul-e bárhol, a benzincsap rendben nyit-zár-e, a benzincsövek nincsenek-e becsípve bárhol. Lehet likas vagy szétesett a benzincsap vákuumcsöve, a membránja, a szelepe.
Lehet persze a lánckerék áttétel is túl hosszú, nem gyári méret: elöl nagyobb, hátul kisebb.
Karbis innovánál ott van a műszerfalon, hogy adott fokozatban meddig lehet forgatni. Háramsban majdnem óra szerint 100-ig el lehet kergetni, és azt emlékeim szerint ki is lehet hozni belőle.
Nem bírtam ki, székaptam, kipucoltam. A helyzet változatlan. Lehet mégis kopás lesz itt a baj, holnap mérek egy kompressziót.
De az nem hagy nyugodni, hogy 3-asban és 4-esben is 80-nál áll meg az óra (és a motor gyorsulása is). Ott nőhet meg a legellenállás olyan mértékpen, hogy egyik sebességben sem képes tovább gyorsítani?