Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Izsak e60 Creative Commons License 2025.07.07 0 0 43206

Sziasztok egy bmw e60 530XDrive pillanatnyi fogyasztása már kis gázadásnál is a plafonig megy ezz miért van?

Rípa75 Creative Commons License 2025.05.04 0 0 43205

Sziasztok.

 

Kis segítségre lenne szükségem a következőben.

BMW e60 530d  állandóan fűt a kocsi. Mindenhol át állítotam hidegre , cseréltem már fűtés csapot is , semmi eredmény. A szélvédőre és a lábra nyom főként meleget.

Ha esetleg már valaki járt így és lett megoldás segítsen .

Előre is köszönöm.

gabesz977 Creative Commons License 2025.04.17 0 0 43204

Szia!

Nekem van beszerelve

 

Dension 500 bt dual

Előzmény: Bundás86 (43168)
E46 E46 Creative Commons License 2025.03.15 0 0 43203

Az normális hogy mindez indítás után szintez az autó?

adam3535 Creative Commons License 2025.03.05 0 0 43202

Sziasztok

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek eléggé elvagyok keseredve.Alany Bmw E60 facelift előtti 2007 es dízel M57 motorkód 2,5d EGR DPF off második tulaja vagyok 

 

Történetem Transmission fault hibával kezdődött hiba érdekessége csak télen a hidegbe jön elő.

 

Váltó fel lett újitva.

Ezeket a hibákat produkálta eddig

-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

 

Tnap kilett cserélve az e-boxba található kék színű morovezerlő főrelé ami megvolt égve, hibakódok kitörölve tudtam vele menni.

Mai napon szinte a letező összesfajta hibát kidobta elindítani nem tudom tanácsot illetve ötletet szeretnék kérni.

Olyan mintha a motorvezerlő nem kommunikálna az autóval.

 

Előre is köszönöm a segítséget tovább szép napot mindenkinek.

lac67 Creative Commons License 2024.12.21 0 0 43201

szia! Érdeklődöm, hogy oldódott meg a hiba? A reggeli első indításnál alapjárati problémám van . Újraindítom másnapig minden OK. Élő adatban a légtömegmérő mutat magas számot, lehet lassan fűt föl?

Nitso

Előzmény: MattX (43190)
Kun István3332 Creative Commons License 2024.09.03 0 0 43200

Sziasztok BMW e61 535d következő hibát csinálja fel szökik a rail nyomás indítás után 5mp el következők lettek cserélve összes rail szenzor magasnyomású szenzor hibakód: 4580 aki tudná megoldást kérem irjon! 

 

Sándor Mészáros Creative Commons License 2024.08.12 0 0 43199

Sziasztok!

 

Több kérdésben is szeretném a segítségeteket, tanácsotokat kérni.Autó: 2008 E61 525D M57D3 automata

  1. Kérdés: Az autóban jelenleg 294.000,-km van. A 3. tulaja vagyok. Az autó szervíz története alapján az olaj és szűrőcsere 15.000-20.000 kilóméterenként megtörtént s ez nálam sem változott én is cserélgetem 15.000 környékén a kötelezőket. A váltóolaj cseréről viszont nem találtam semmit. Utána olvasva van olyan vélemény miszerint addig nem kell hozzá nyúlni amíg valamilyen hibajelenség nem jön elő, más szerint 200.000 környékén illet volna cserélni. Mi a véleményetek? Csináltassam meg vagy sem. A Zsu.hu-nál látom, hogy maga az anyag költség 100-120.000,-forint. Mennyibe kerül ennek a normálisan vett munkadíja Budapesten? Nem forintra pontosan, hanem nagyságrendileg. Én nem értek hozzá, ki is fizetem, nem filléreskedni akarok, de szeretnék tisztában lenni azzal, hogy mi a realitás.
  2. Kérdés: Engem is elért egyik napról a másikra az ülésfoglaltság jelző+légzsák hiba állandó kijelzése. Amit megcsináltam: akkusaruk megpucolása; ülés alatti érintkezők szétszedése, tisztítása, újbóli összerakása. A hiba sajnos ettől még fennáll, illetőleg észleltem, hogy a 2*2 ágas csatlakzó 2 bemenő (apa) ága olló szerűen szétnyílt. Ez így a normális vagy az a csatlakozó mehetett tönkre? Abban az esetben ha ez így rendben van, tudtok-e egyéb megoldást a hiba javítására? Ennek a hibajelenségnek a szervízben történő javíttatása normális esetben milyen költségvonzattal jár? Az autónak lassan vizsgáznia kell. Leragasztós okosságot nem akarok, az autó egyébként tökéletes és patika állapotban van köszönhetően az előző tulajnak és nekem is, így az "okos" megoldásokat nem szeretném követni.
  3. Kérdés: Tudtok e olyan szervízt Budapesten, aki hajlandó beszerelni utólag a tetőkorlátot s ennek a munkadíja nagyjából milyen összeget jelent. Tudom, hogy a tetőkárpitot bontani kell, cicós, sok ideig tart. A tetőkorlátot már megvettem tehát az nem árképző.

Köszönöm, hogy elolvastátok és köszönöm előre is a segítséget!

 

Üdv,dr. Mészáros Sándor

 

Ui.: Fb. csoportban is közzé tettem, de túl sok reakció nem érkezett. A váltóolaj cserére 250.000,-forintos költséget kaptam egy szervíztől, amit azért sokallok mert 110.000 a komplett ZTF szett. A vákumozás, tisztítás kapcsán pedig több olyan véleménnyel találkoztam, miszerint nem más, mint parasztvakítás a dolog. 

horvathpeti751 Creative Commons License 2024.05.14 0 0 43198

Sziasztok,

 

Aki olcsón akar BMW kiegészítőkhöz jutni annak ajánlanám a következő oldalt ,én innen rendeltem  https://www.carpartstuning.hu/spd/757223/BMW-E60-E61-dupla-lamellas-lakk-fekete-hutoracs-ve

Bxx7 Creative Commons License 2024.05.10 0 0 43197

Ha jól értettem, E60 szedánról beszélünk. 

Tetőablakod van? 

Előzmény: Humupeti (43194)
waltherpcp Creative Commons License 2024.05.04 0 0 43196

Sziasztok, doktor kerestetik egy nem egyszerű esethez.

Adott egy 2007-es E65 30d M57D3 egyenetlen alapjárattal, füstöléssel.

Amit eddig tettem: visszatetettem bele a részecskeszűrőt, és teljes gyalut és újraszoftverezést kapott minden, amiben áram folyik. A hiba nem szűnt meg, inpa szerint a kettes porlasztó túl bőkezű, piros mezőben van +4, néha +5-ös értékkel, a többi elosztva mínuszban kikompenzálva a kettest. Még így is elégetlen üzemanyag kerül ki, büdös, füstöl. Porlasztók ki, jegyzőkönyv kíséretében beméretve, mindegyik tökéletes. Ok, kompressziómérés, az is gyári érték. Tegnap kiszedtem a motorvezérlőt, megnéztem nincs-e ázás, nincs. Szétszedtem az elektronikát, a hengerek fat-jeit kimértem az is hibátlan, összeraktam. A porlasztók visszatétele (ugyanoda kerültek vissza), de a computer kiszerelése előtt az inpa szerint most az 5-ös bőkezű, és csak az 1-essel próbálja kompenzálni, mostmár remeg az egész autó, mert olyan, mintha nem menne 1 henger, de különben megy, inpa szerint 700 környékén van az összes henger alapjáraton. Ista-val biztos ami biztos újrakódoltam a porlasztókat, de a helyzet változatlan. Volt már valakinek hasonló hibája?

siltech Creative Commons License 2024.05.03 0 0 43195

Sziasztok. 
Venni szeretnék egy e60 2007 10havi 525i 3.0 218le. Kérdésem az lenne, mennyire megbízható ez a tipus? Van sok tipushibája? Heti 2-3 alkalommal lenne használva 100-200km-rekre. Ha ez a motor problémás, mit tudnátok ajánlani e60-ból? Köszönöm.

Humupeti Creative Commons License 2024.04.23 0 0 43194

Szia! Ahogy olvasom a fórumot képben vagy az e60 központi zár/ távirányító hibákkal!

Remélem tudsz segíteni nekem is, merre induljak el!

Van egy e60 525d-m 2005 elejéről 2004 végéről, az úgynevezett diamond kulccsal!

A hiba hogy sokszor csak nehezen nyílik az autó a távirányítóval, illetve néha nehezen zár, mindkét kulcs esetén! Elvileg a kulcsok adnak jelet azt a múltkor megnéztük. Kulccsal működik a zár, a baj az, hogyha bezárom akár a műanyag szervízkulccsal akár a user kulcsokkal a riasztó is bekapcsol és nyitáskor, riaszt az autó, a belső központi zár gombjával nyit/zár.

Ami még érdekes jelenség, hogy az ablaktörlő szakaszosra kapcsolva nem működik, viszont az esőszenzor igen, illetve folyamatos módban is megy!

Előzmény: Bxx7 (43187)
balabmw Creative Commons License 2024.01.02 0 0 43193

Olyat itt nem találsz.

Előzmény: Minden_Nick:Foglalt_ (43192)
Minden_Nick:Foglalt_ Creative Commons License 2024.01.02 0 0 43192

Sziasztok. Megbizható szerelőt vagy mühelyt keresek , BMW specifikust Tatabánya környékén. BMWE60 /2009 es tipus. 

zoltan1966 Creative Commons License 2024.01.01 0 0 43191

 

 

BMW 7189312 63127189312 ALC SMC II kodolás.

 

nekem is ez a problémám. tudsz valakit aki felkodolja?

 

köszönöm.

 

 

Előzmény: Peti2907 (43088)
MattX Creative Commons License 2023.12.30 0 0 43190

Sziasztok!

 

2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.

 

Increased emissions

DBC failure! Drive moderately

Drive Control system! Drive moderately

Start assintance inactive

 

Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.

Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.

 

Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??

Vagy valaki aki tudna Diagban segíteni?

Neteleke61525d Creative Commons License 2023.12.27 0 0 43189

Szia!

A turbó elektronikája tönkrement, nem nyit rendesen.

Előzmény: Dávid Lovas (43160)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.25 0 0 43188

Még nem néztem de megnézem

köszönöm szépen a válaszokat!

Előzmény: Bxx7 (43187)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.21 0 0 43187

Az mpm modulod megnézted? Ha le van húzva vagy megdöglött, akkor ezeket a jelenségeket produkálja.

Előzmény: Bmwe60525dm (43184)
Minden_Nick:Foglalt_ Creative Commons License 2023.12.20 0 0 43186

Sziasztok.  Nem müködik a müszerfal,tudnátok segiten?nem volt idöm megnézni de remélem csak biztositék ment tönkre. Pöcre indul ( bár elég sokat àllt). Minden egyéb működik benn csak az oràk meg a kijelzö nem.

Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.19 0 0 43185

Bocsi mert rosszul irtam mert ez még MAF os ha jol irom.

Előzmény: Bmwe60525dm (43184)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.19 0 0 43184

Köszönöm szépen az eddig segitséget de szeretném  még azt 

megkérdezni h most meg a ccc modulom vagy nem tudom 

de a rádiom se megy meg a középsö kijelzöm is elsötétül 

és semmit nem tudok rajta irányitani.

Előzmény: Bxx7 (43183)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43183

Van erre alkalmas műszer, kütyü, amivel lehet nézni, bocsájt-e ki jelet a kulcs, illetve külön lehet vizsgálni, hogy kommunikál-e a diversity modullal. 

Előzmény: Bmwe60525dm (43182)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43182

Igen probàltam mind a 2 kulcsal

de a jelet azt hogy tudom megnézni h 

ad e ki Jelet.

Előzmény: Bxx7 (43181)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43181

Mindkét kulccsal ezt csinálja? A kulcsot ad ki jelet? Ha nézted és igen, akkor bizony az immo ugrott szét. 

 

Előzmény: Bmwe60525dm (43180)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43180

Semmit se csinál már probáltam .

Előzmény: Bxx7 (43178)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43179

Pont 2005-ben volt a váltás, kulcsosról gombos indításra. Ha kulcsos indítású, akkor első körben az ibs kábelt húznám szét, ha ez nem vezet eredményre, akkor az MPM-et is lehúznám. 

 

Előzmény: Bmwe60525dm (43177)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43178

Ha a kocsi menetirány szerinti jobb oldala mellett állva a pótféklámpa mellett jobbra tartod a kulcsot közvetlen közelről nyomod a gombot, történik-e valami? 

Előzmény: Bmwe60525dm (43176)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.17 0 0 43177

Szia 

 

de most már azzal is küzdök tegnapota hogy valami 

lesziva az aksimat is

Előzmény: Bxx7 (43175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!