Oké! Nálam le volt véve a lökhárító, és úgy tökéletesen hozzáférhető volt. Igaz nem emiatt kellett levennem a komplett elejét. Bocs! Nem akartalak félrevezetni!
A pedálnál lévő főhenger gumikarmantyúja kezd beszarni. Nem tud a benne lévő fékfolyadék visszafolyni a tartály felé, és nem tud a tartályból sem odafolyni a folyadék, ezért kevés lesz az útja. Van rá egy jó ideiglenes megoldás. Kinyitod az ajtót, letérdelsz, és mint az őrült, kézzel elkezded ki-be huzogatni a pedált legalább 30 szor. Fontos, hogy mindíg teljesen visszahúzd koppanásig. Kb fél évre megoldja a problémát, majd lehet ismételni.....
Valami készül a kinyomócsapágynál..... Nem jön mindíg vissza a kupplungpedál amikor felengedem. A tárcsa az zár, mert elindul a kocsi. Az olaj nem fogy...
Csodák csodájára megoldódott a para magától. Ma délutánra már olyan a fék járó motornál, mint előtte volt. Angol fórumokon találtam egy jelenséget, amiről még korábban nem hallottam, de állítólag a nagy és nehéz autók főfékmunkahengerében át tudnak fordulni a tömítések, amikor a féknyergek dugattyúit visszanyomja az ember. Nem tudom, hogy itt is ez történhetett, aztán az idő / sok pedálnyomkodás segített és visszarúgta magát, de most jó és boldogság van. Azt írják, hogy úgy lehet elkerülni ezt betét vagy tárcsa cserénél, hogy a légtalanítő csavart megnyitod... Hát nem tudom... https://www.pellonautocentre.com/brake-pedal-creep/https://www.renaultforums.co.uk/threads/brake-pedal-travel-after-replacing-the-rear-pads.572386/ "diesel brake creep" nek hívják, ha keresitek
Szia! Hadd kérdezzem meg, hogy mi lett a megoldás a fék problémáddal kapcsolatban? Hasonló cipőben járok, tegnap este szimplán csak fékbetéteket cseréltem elől, azóta járó motornál sokkal puhább a fékpedál és ha folyamatosan taposom, szépen lassan padlóig be tudom nyomni. Ha nem jár a motor, rendesen felkeményedik... (IV. 2011. 2.0 dCi) Természetesen nem botottam meg a csöveket, mint a hímestojással úgy bántam a nyereggel, rendesen felakasztottam, nem feszült / tört meg a fékcső stb. A fékmunkahengereket is célszerszámmal nyomtam vissza. Egyszerű művelet mint a faék, nem értem mi történhetett... Fékfolyadék szivárgás nincs, tartály max jelzésen, levegősnek nem gondolnám (nem bontottam meg) és ha nem jár a motor szépen felkeményedik. Köszi! Kornél
Az utastér ventilátor (mind automata és manuális beállításnál) a sebességet folyamatosan változtatja. Értsétek úgy hogy háromnegyedére van beállítva a sebesség és másodpercenként le megy alacsony működésre aztán visszaáll rendes sebességre.
Mi okozhatja ezt, melyik érzékelő vagy a computer lehet gond?
Azt még kifelejtettem, hogyha kicsit intenzívebb fékezésnél is érezhető a remegés, akkor nagy valószínűleg a felni a ludas, amennyiben a féktárcsa rendben van.