Miért van az, hogy miután beültem az autóba és behelyeztem az indító kártyát, azonnal bekapcsol az első szélvédő ventilátora, és ki sem kapcsol mindaddíg, amíg le nem állítom az autót és kiveszem az indító kártyát is.
Az automata kézifék nem old ki amikor elindulnék az autóval, nekem kell manuálisan kioldanom, viszont lezár amikor leállítom az autót.
Volt/van valakinek hűtővíz hőmérséklet ingadozás, túlmelegedés problémája? 97-es Lag1 2.2dt az alany(a motortér elemei az utolsó csavarig azonosak az espace iii azonos motoros modelljeivel).
A képen látható állás a leggyakoribb városi elővárosi normál használat mellett. Ha padlózom emelkedőn vagy hosszabb szakaszon akkor gyorsan felmegy a sárga csíkig, annál fentebb csak vezetővel klímával és teli csomagtartóval nem ment. A durvább nyáron volt 35 fokban Horvátországból hazafele 5 személlyel megpakolva klímával elérte a Celinka alagútnál lévő kemény emelkedőkön a piros csíkot is. Amint kikapcsoltam a klímát és visszábbvettem a gázt visszább is esett a hőfok kb a sárgáig, aztán 400km-en keresztül kb ott és a mutató közt vándorolt, csak emelkedőn ment minimálisan feljebb. Pályán 120-130 as tempón jöttem szinte végig.
Az autóban 348e km van, 97 óta vezetett szervizkönyves, jó állapotban van szerencsére. Termosztát gyári új a hőfokjeladó szintén, a radiátorban kb 50e km van szintén gyári, ventillátor kapcsol, szivárgás nincs, olaj 6e kmt futott, a vezérlésben is van még egy olajcsere periódus(a cserénél a munkalapon nem lett feltüntetve külön vízpumpa csere így az kérdéses). Sem olaj sem pedig víz nem fogyott az 1600km-es út alatt, a fogyasztás 8 literre jött ki szóval ott sincs rendellenesség. Az egyedüli javításra váró hiba a klímakompresszor szorulása.
Elég katyvasz ez a jelenség számomra, ezért írok ide remélem van valaki aki okosabb nálam.
Szèp napot.Èrdeklödni szetetnèk hogy van lehetőség hogy ISO kábelt hol tudnèk venni .Mert sajnos nem tudom a kódot ès ki dzeretnèm cserèlni.Az alany egy 2006os Renault Espace.
Az enyém 2004-s, 2.2 dci. Ahogy a videóban mutatták sikerült kikapcsolnom, és bekapcsolnom az automata világítást. Rendesen kiírja a műszerfalon is, de nekem még a régebbi kijelző van, a rádió, meg a teszt üzenetek ablakában jelenik meg. De nekem előtte is automatán működött, régebben már próbáltam kíváncsiságból kapcsolni, akkor valamiért nem sikerült. Most is először úgy próbáltam ahogy az opelomnál működik a nappali fény ki/be kapcsolása, járó motornál kapcsoló fel és azonnal le. Ennél nem így működik :)
Megnéztem most reggel, és működik az automatikus világítás ki-be kapcsolása. Szóval rendesen követve a videóban elhangzó lépéseket nálam is megy. Köszi a videót, bár nálam maradt automatán, mert így kényelmesebb nekem :)
III.as, 2.2 dci Grand Espacenkat leváltanánk, maradnánk a francia bálna vonalon egy IV-sel. Vegyes tapasztalásokat olvastam, így meg szeretném kérdezni, hogy Ti tapasztaltabbak, mit ajánlotok.
Mindenképp Grand kellene, dízel, vagy benzines legyen? Melyik motortípus ajánlott? Benzinesről tudom hogy jelentősen egyszerűbb, és viszonylag minimális a többletfogyasztás, így azzal is szemezünk.
Milyen elektronikus anomáliák jellemzőek?
Jelenleg a keret ~1-1.2M, ki lehet fogni ebből egy normális állapotú, megbízható vasat?
Most már nem megyek le a garázsba :) de holnap megpróbálom. Az enyém még a régebbi, 2004-s változat, de járó motornál próbáltam, betett kártyával. Régen láttam már ezt a videót, de nem így emlékeztem :(
Megpróbáltam, az enyémen sem lehet evvel a kapcsolós módszerrel lekapcsolni az automata világítást. Mikor leállítom a motort, csippan kettőt, hogy világítanak a lámpák, de ajtónyitásra elalszik. Mióta nálunk van azóta így működik. Én tettem fel egy dlr-t így folyamatos a megfelelő világítás, nem nagyon szoktam kapcsolgatni, csak ha kell ködlámpa. Ha elviszed nyelvet állíttatni akkor ezt is el tudod intézni.
Még az lenne a kérdésem hogy nekem automata a világitás van és ha simára kapcsolom akkor mindig csipog ha le állítom hogy kapcsoljam vissza. Láttam a neten hogy 2x kapcsolás után automata fog lesz nekem nem működik. Valami ötlet ? 2008 20 dci 127kw 173 L
Nekem 2004-s a sárkány, tehát régebbi. Mikor megvettük én is nézegettem a nyelv váltás lehetőségét a navi miatt. Úgy emlékszem csak a német nyelv van nekem is, és navinál van lehetőség a cd/dvd nyelvének használatára. Lehet programoztatni, valahol pesten csinálták akkoriban, szerintem most is működik még. De simán átváltani nem lehet a nyelvek közt. Biztos jön valaki aki tudja a megoldást.
Sziasztok nekem Espace IV 2008 2.0 disel van 173l 127kw
A problémám az hogy németül van a nyelv rajta és sehogy sem jövök rá hogy hogyan lehet beállítani legalább angolra. Valakinek valami ötlet?! Segítségeteket előre is köszönöm. barwig87@gmail.com ide várom a segítséget vagy nézem az oldalt most vagyok itt először.
Hát igen, egy elektromos segítség az jó lenne... A ventillátorral bajlódom, már odáig eljutottam hogy nem alul van a baj. A fizikai paramétereknél kikapcsolt vetillátornál is 1-2 a fodulatszám az egyik motoron, a másikon meg 96%....
Észak-Buda környékén (Pomáz, Szentendre, Pilis...) tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki nem csak az utcán látott Espace-t, hanem ismeri a nyalánkságait is? Külön bónusz, ha még az elektronikájához is ért (itt nem pl. a világításra gondolok, hanem a computeres egységekre).