Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

opel cng Creative Commons License 2 órája 0 0 5915

Ja-ja bocsi én is benéztem , az e-mailben is 22h szerepel. 

Előzmény: zs7777 (5914)
zs7777 Creative Commons License 21 órája 0 0 5914

"ugyanezeket a adatokat kaptam"

Én most még egyszer megnéztem a jegyzeteimet és azt látom, hogy nem 9-ig vannak nyitva, hanem 10-ig.
Tehát: minden nap 06:00-22:00

Előzmény: opel cng (5912)
ZafiraBééé Creative Commons License 22 órája 0 0 5913

Ez komoly ???? Vajon miért nem reklámozzák.Idáig azért nem mentem Harkányba fürdőzni mert nem volt tankolási lehetőség. Most már nincs akadály.Egyébként mikor nyílt meg?

opel cng Creative Commons License 1 napja 0 0 5912

Érdeklődtem már én is, a Pécsi Gázautó Kft-től ugyanezeket a adatokat kaptam + jó a pizza.

 

Előzmény: zs7777 (5911)
zs7777 Creative Commons License 1 napja 0 0 5911

A pécsi kút megnyílt. MOL-féle kútnak tűnik, de a pizzériaként lehet megtalálni. Gondolom, még Agip időkből maradt a név.


https://ciaopizzeria.hu/kapcsolat/
7622 Pécs, Verseny utca 1.
Telefon: +36-70/525-7000

Kút nyitvatartás: minden nap 06:00-21:00 (ha jól emlékszem)
345 Ft/kg

Nem önkiszolgáló.

Előzmény: opel cng (5910)
opel cng Creative Commons License 4 napja 0 0 5910

S állítólag Pécs is be CNG-sedett csak mindenki hallgat. 

 

opel cng Creative Commons License 5 napja 0 0 5909
opel cng Creative Commons License 2018.09.15 0 0 5908

Szia!

Ha csak nem VW tartály cserélt autó, akkor jó ha tudod a tartály 20 évre van ezt hosszabbítani nem lehet.

Ha van nyomás próba papírod min. 2 évre a műszaki 8 ezerrel több mint a sima a gázszemle miatt.

Tartály nyomáspróba 30-40 ezer.

Átminősíteni lehet kérdés érdemes-e? Erre árat nem tudok, és lehet hogy a fentiek már változtak. 

 

Őket ajánlom http://auto-gas.hu/ !!

 

 

 

Előzmény: Konstantin_CNG (5907)
Konstantin_CNG Creative Commons License 2018.09.13 0 0 5907

Sziasztok!

 

Épp CNG-s használtautó vásárlásban gondolkozom. Tudnátok segíteni pár felmerülő kérdés megválaszolásában?

 

2007-es a tartály gyártási éve.

 

Mennyivel nagyobb macera és mennyivel drágább a vizsgáztatás?

Nyomáspróba mennyibe kerül kb. 1 palacknál? ( a kiszemelt kocsiban 4db palack van )

Ki lehet szereltetni a CNG rendszert, hogy visszaállítsam csak benzinesre?

 

Köszönöm

zs7777 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 5906

"de a caddyben 200.000km ként cserélek mert ha el is szakadna nem tud a motor összeakadni baromi jó konstrukció."


Ez a mondatod nagyon felébresztette a képzeletemet. Mesélnél még róla?
Melyik az a felhasználási mód, ahol az egy vezérmű tengelyes vezérlés cseréjével annyi sok pénzt lehet megtakarítani, hogy emiatt kockáztassa valaki a lerobbanást. Értem én, hogy nem akad össze a motor. De egy szakadás miatti lerobbanás akkor is rengeteg pénzt és időt felemészt (tréler, idegen szervíz, pótautó, késés, szállásköltség, elkészült autó hazahozása, stb).

Sokkal olcsóbbnak tűnik egy-két TMK vezérlés csere.

Persze kivéve, ha valami trükk van a dologban. Ez esetben nyilván ne mesélj róla!

:)

Előzmény: Homa Tdi (5887)
zs7777 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 5905

Nos, újra jelentkezem, hogy megírjam, mi volt a baj / mi lett a megoldás. Hátha segítség lesz valakinek még.

 

A motoron van olajhűtő (hőcserélő). Ennek forrasztása szokott elengedni.

Új olajhűtő + tömítés megrendelve. (23.000 Ft körül volt a kettő együtt)
Szerelő megállapítja, hogy a tömítés nem jó. Nagy nehezen rendelt hozzá gyári tömítést: 7000 Ft.
Ezzel megoldódott a probléma.

Tanulságok:

1. Odafigyelni a tömítés vásárlásakor!

2. A turbót is le kell venni hozzá. Ezzel vagy ettől függetlenül, de meg tud sérülni a turbó olaj visszavezető csöve -> gyengéd olajpermet az autó mögött. Gyári alkatrész: 22500 Ft körül. És újabb szerelés...

3. A szerelő választás kritikus. Volt, aki időhiány miatt nem vállalta, de kicsit végiggondolva "látatlanba" is jól tippelte meg, mi lehet a baj. Ez esetben igaza lett.
Másik szerelő komplett motorfelújítást vizionált főtengely csapágyakkal, titokzatosan "elcsöppenő" dugattyúkkal és "szívott" olajjal. "Üzleti titkokkal", természetesen jó pénzért.

Előzmény: zs7777 (5879)
zs7777 Creative Commons License 2018.09.02 0 1 5904

Jó hír: 305 Ft/kg
https://www.nemzetikozmuvek.hu/Hirek/2018/2018-08-24

"Az NKM Mobilitás Kft. a CNG iránti egyre növekvő igényt időszakosan különböző akciókkal, kedvezményekkel támogatja. Ennek jegyében 2018. augusztus 25-től visszavonásig mindhárom közforgalmú töltőállomásán a CNG árát 305 Ft/kg-ra mérsékli. A kedvezményhez korlátozás nélkül, minden tankoló hozzájuthat.
"

belepo1 Creative Commons License 2018.08.13 0 0 5903

Vannak misztikus hibák, amik csak dolgok együttállásakor jönnek elő. Írod, hogy melegben jött ez elő. Előfordulhat, hogy valamilyen alkatrész melegben másként viselkedik valamiért. Kontakthiba jön elő melegben, kipufogórendszer szigetelés valahol nem kóser és túlhevül valami, szívórendszernél van valami hiányosság, valami elöregedett műanyag ami hidegben OK, de melegben nem, valami alkatrész hőtágul és elmozdít vagy beszorít valamit, beszorul, a fene se tudja.

 

Volt nekem egy autóm, aminek nem töltött a generátora. Szervíz kiszerel, padra rak, semmi baja. Vissza, megint nem tölt. Még ez a játék 3-szor. Megint kiszerel, de most szíjtárcsa csere a padon és láss csodát, 3000-nél nem tölt. Vissza 1500-ra, tölt. Arra gondoltunk, hogy a tekercselés valamiért úgy volt hibás, hogy csak bizonyos fordulat felett lett kontakthibás, pl tömegerő, rezgés, ki tudja. Egyszerűbb volt újratekerni, mint kideríteni a valós okot.

Előzmény: szikiszi (5902)
szikiszi Creative Commons License 2018.08.13 0 0 5902

Köszi a hozzászólást. Műszaki vizsgán 4x mértek a lambda kissé lustán szabályozott 0,997-1,003 között, zöldet adott a mérés, megfelelt. Azóta nem hozta a túldúsított gáz hibát. Érdekes.

Előzmény: belepo1 (5901)
belepo1 Creative Commons License 2018.08.06 0 1 5901

Nem vagyok autószerelő, de ez olyan, mint hogy miért nincs Vácott harangozás. Ezer oka lehet. Lambda szonda, légtömegmérő, hőmérő, injektor, gyújtás, ECU hiba.... és még jó pár stb. Tapasztalt szerelő kéne hozzá, aki ért a motorokhoz és gondolkodni, műszert használni is tud. Alapvetően a CNG nem különbözik a benzinestől, ez is Otto motor néhány a gázrendszer miatti eltéréssel. De a keverékképzés hasonló elven van kontrollálva, alapvetően a lambda szonda osztja az észt (a modern motoroknál).

 

De itt pl egy érdekesség a CNG Touranról:

 

www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_373_d1.pdf

 

Előzmény: szikiszi (5897)
opel cng Creative Commons License 2018.08.05 0 0 5900

Akkor pasz.

Ha Opel lett volna megnézzetném , hogy nem csak ECU szarakszik. 

Előzmény: szikiszi (5899)
szikiszi Creative Commons License 2018.08.05 0 0 5899

VW Touran 2.0 CNG gyári.

 

Előzmény: opel cng (5898)
opel cng Creative Commons License 2018.08.01 0 0 5898

Tipus?

 

Előzmény: szikiszi (5897)
szikiszi Creative Commons License 2018.07.30 0 0 5897

OBD-t kiolvastam, túldúsított gáz hibajel, törölhető. Melegben (most van) visszajön a hiba. Valaki találkozott ezzel?

danekadoki Creative Commons License 2018.07.17 0 0 5896

Nekem itt Bp. környékén 2 szerviz van mindkettö cserélni akar 185-280 ezerért.

Előzmény: zs7777 (5895)
zs7777 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 5895

Biztos:

Bácsgépker (Jánoshalma)

 

Jó eséllyel:

Molnár Autógáz (Páhi)
Pécsi Autógáz

De szerintem a többi CNG-s helyen is.

Előzmény: danekadoki (5894)
danekadoki Creative Commons License 2018.07.13 0 0 5894

Hol újítják fel a Zafira reduktort?

Előzmény: zs7777 (5885)
danekadoki Creative Commons License 2018.07.11 0 0 5893

Hogy a fenébe tudom saját hozzászólásomat törölni?

tothtibi77 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 5892

Köszönöm! Majd írok a tapasztalatokról! 

Előzmény: zs7777 (5891)
zs7777 Creative Commons License 2018.07.03 0 0 5891

http://cngeurope.com/countries/bosnia-herzegovina/

http://cngeurope.com/countries/serbia/

 

Szerbiában több kút van, Boszniában csak egy. Utóbbin keresztül rövidebb az út, de kell valamennyit benzinnel is menni. Viszont: olcsó a benzin. :)

Előzmény: tothtibi77 (5890)
tothtibi77 Creative Commons License 2018.07.03 0 0 5890

Üdv CNG-s Kollégák!

 

Szeretnék infót a szerbiai,montenegrói(ha van kút,mert Én nem találtam) és a boszniai cng tankolási lehetőségekről.

Másik kérdés,hogy a cng-s( és lpg-s ) autókra vannak-e a fent említett országokban kresz tiltások,ilyenekre gondolok ,mint mélygarázs stb. Ismerőstől hallottam ilyet,hogy egyes alagutakat nem használhatják a gázos autók???

Köszönöm előre is!

georg7907 Creative Commons License 2018.06.30 0 0 5889

Homa Tdi

Köszönöm a hozzászólást ami fontos a hosszú távú utazás és a kis pakolnivaló elférjen benne és ez miatt legyen kényelmes 400 km-ről fele autópálya+magyar utakról beszélek de a CNG doktornál olcsóbbra mondták a reduktort a honlapon néztem de ez mellékes. Egy 2016-os új Fiat Doblot most 17000 euróért árulnak a 2018 as 21000 euró ezt csak írom. 

Így persze a Caddy nem rossz alternatíva sajnos drágább de ne a megvételt nézzük hanem inkább a tartósságot és az alkatrészek árát ne keljen mindíg rettegni, hogy éppen mi megy tönkre évi 20-25 e km autózás miatt.

 

Homa Tdi Creative Commons License 2018.06.30 0 0 5888

semmi jön megy nem fog felakadni csak ha 1200kg pakolsz bele :-/

Előzmény: georg7907 (5886)
Homa Tdi Creative Commons License 2018.06.30 0 0 5887

Van tapasztalatom mind a két tipussal.A dobloban a reduktor soha nem megy tönkre a caddyben igen 170.000 a bontott 270.000 a gyari uj 300.000km ként kb.A dobloban az injektorok adjak fel a harcot 30.000/db tehat 120.000 kiadas.A caddy futóműve ég és föld a doblohoz képest.A doblo raktere jobban felvan fujva.A caddy 2000km után úgy szálsz ki mint egy ember a dobloval lemész 600km és keresed a kifogást miért nem kell tovább menni :-( Fogyasztás nem tudom mennyire számit a caddy 5-5.5kg a doblo 7kg .Vezérlés árak szinte ugyanaz dobló picivel drágább,de a caddyben 200.000km ként cserélek mert ha el is szakadna nem tud a motor összeakadni baromi jó konstrukció.olajfogyasztás 130-as temponál mind a két tipusnál jelen van .Doblo nálam ott vágta magát hanyadt az ,hogy németben a legnyagobb esőben az ablaktörlő mechanika széttört az semmi ,de amikor beáltam vele az ócsai úti bgw kúthoz és leszakadt a bal első ajtó zsanér , na akkor mondtam ez a szartelep megy a telekről csak gyári van hozzá 43,000huf.  Caddy 5db van dobloból 2volt egy sem maradt de eladhatatlan tipus hiaba extrás

Előzmény: georg7907 (5882)
georg7907 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 5886

Sziasztok!

Ma találkoztam Vw Caddy vel ha jól mértem a gáztartályt a földtől 9 cm??? ezzel mi lesz a magyar utakon illetve télen. Köszönöm a hozzászólást ebből lehet inkább Fiat Doblo lesz annak nem tudom mennyire van lent a tartálya.

-Keszthelyen üzemel a CNG kút.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!