Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sixpack525i Creative Commons License 2025.08.06 0 0 186297

Semmi lényeges.

Előzmény: M1,5 (186293)
Stratonicus84 Creative Commons License 2025.08.06 0 0 186296

Jaja, ezt mindenféle más téren is megfigyeltem.

Előzmény: M1,5 (186295)
M1,5 Creative Commons License 2025.08.06 0 0 186295

Ugye?! Én is mindig így járok! Valami érdekel, foglalkozom vele és utána mindig az jön szembe, vagy azt veszem észre.

Előzmény: Stratonicus84 (186294)
Stratonicus84 Creative Commons License 2025.08.06 0 0 186294

(Azóta bazmeg kétnaponta szembejön velem egy Z3-as.)

M1,5 Creative Commons License 2025.08.05 0 0 186293

Öröm ezt hallani. Mondjuk abban a bizonyos videóban konkrétan a B44-et említették, mint legrosszabbat. Nem tudom, milyen különbség van a B44 és a B48 között a lökettérfogaton kívül?

Előzmény: szmutkolaci (186289)
john wick Creative Commons License 2025.08.05 0 0 186292

Még a tömítések is katasztrófálisan beszerezhetők, hengerfej, szelepfedél még van is, nem nagy áron, de más? :( Végül lett, nagy kutatómuinkával. Ehhez kell elhivatottság, de már nagyon lecsökkent az agilitásom erre. Inkább egy e30-34-et csinálnék.

Előzmény: john wick (186291)
john wick Creative Commons License 2025.08.05 0 0 186291

Újabb fejlemény off témában. Újra készül az eredeti motor a hondámba. Találtam egy nagyon jó állapotú 2,3-as főtengelyt, (odysseyből) amihez már csak a hajtókarcsapágyat várom, és szerelhető összefelé. Hát nem egyszerű egy hajtókarcsapágy beszerzése, a bmw nagyságrenddel könnyebb ilyen téren. Nem is várható, hogy lesz több hondám, hacsak nem valami cégesként kapok egyet.

john wick Creative Commons License 2025.08.05 0 0 186290

Jó kis 650i ;) Vezettem már olyat, eléggé elvolnék egy ilyennel, lehat, ha a 60-at betöltöm, lecserélem az e93-at. De igazából az a 3 liter sorhat is elég már nekem.

Előzmény: szmutkolaci (186289)
szmutkolaci Creative Commons License 2025.08.05 0 0 186289

368.000km-rel a háta mögött; N62B48-motorral szerelt E63-mat csak azért adnám el, mert E64-re vágyom. Persze, sok idegesítő hibája is lehet, de inkább ennyinél legyen, mint egy 100ekm-ert (se) futott 3 hengeres turbós valamiben. 

Sixpack tudna mesélni a sebészi műgonddal kivitelezhető önindító cserén, vagy a sok műanyag alkatrészen ami a vízrendszert boldogítja, s talán a kor vagy a hő hatására ezeket már cserélni kell. De azért korántsem gondolnám annyira betegágynak. Cserébe viszont fürge, pörgős, alul is kiválóan tudja használni az erejét. S ha a feleségem rotyog vele 9 literrel is beéri. 

Van a családban újabb és van régebbi is - szerintem még tudja azt, amit tudnia kell. 

Az M52 jó, mert faék ezekhez képest és a megbízhatósága tényleg sokkal nagyobb. De azért egy kissé már megfakultak, kevesebb élményt tudnak adni, mint a modernebb verziók. 

Előzmény: M1,5 (186286)
john wick Creative Commons License 2025.08.04 0 0 186288

Vegyél, akár szezonon kívül is, de csakis sorhatot, de ezt tudod is! ;)

Előzmény: Stratonicus84 (186287)
Stratonicus84 Creative Commons License 2025.08.04 0 0 186287

A kurvaanyját annak a 17 évesnek!

:P

Előzmény: M1,5 (186285)
M1,5 Creative Commons License 2025.08.03 0 0 186286

Tegnap láttam egy videót a YT-on a legrosszabb és legjobb BMW-motorokról. Azt sejtettem, hogy az M52 sorozatunk a legjobbak között van, de azt nem hittem, hogy a V8 M3 és az N62 V8 meg a legrosszabbak! Mostanában elég sok N62-vel találkoztam és a tulajoktól tényleg sok rémes dolgot hallottam. Más is hallott valamit? :)

M1,5 Creative Commons License 2025.08.03 0 0 186285

Sajnálom! Hogy megmaradjon a kedved, elmesélem, hogy pénteken elroadstereztem a Mátrába meg vissza és a sok széltől teljesen feldobódtam! A gyerekek integettek, a lányok kacsintottak, a skodaoctaviások meg akartak előzni...jó móka ez! Tegnap meg jött szembe egy Z3, nyitott tetővel, egy 17 évesnek látszó srác vezette.

Előzmény: Stratonicus84 (186284)
Stratonicus84 Creative Commons License 2025.08.03 0 0 186284

"Strato már roadsterezik Füreden! :D"

 

Nem, sajnos ez nem jött össze, már levették a hirdetést.

Előzmény: M1,5 (186269)
M1,5 Creative Commons License 2025.08.03 0 0 186283

Na jó, biztos függ az intenzitástól meg a genetikától is.

Előzmény: john wick (186282)
john wick Creative Commons License 2025.08.03 0 0 186282

Nekem se volt baj a térdemmel eddig. 

Előzmény: M1,5 (186281)
M1,5 Creative Commons License 2025.08.02 0 0 186281

Azt te csak hiszed.

Előzmény: gyikhuszar (186280)
gyikhuszar Creative Commons License 2025.08.02 0 0 186280

A bringázás nem bántja :).

Előzmény: M1,5 (186279)
M1,5 Creative Commons License 2025.08.01 0 0 186279

Vigyázz a térdedre! ;)

Előzmény: gyikhuszar (186278)
gyikhuszar Creative Commons License 2025.07.31 0 0 186278

Ahogy mondtam, mindig bringáztam. "Befektetéssé" attól válik - hogy a szavaiddal éljek -, hogy tudatosabban és többet tekerek. Tény, hogy az élvezeti faktort eléggé öli, de sajnos ez ilyen. Ha az ember valamiben fejlődni akar, akkor az esetenként teher.

Előzmény: M1,5 (186277)
M1,5 Creative Commons License 2025.07.29 0 0 186277

Ez engem arra emlékeztet, amikor a vevő azt mondja, hogy azért akar sportautót venni, mert az jó befektetés. Nem azért mert szép, mert szereti, mert élvezni akarja az autózást, nem. Befektet a jövőbe. A haszon. 

Előzmény: gyikhuszar (186276)
gyikhuszar Creative Commons License 2025.07.29 0 0 186276

Abba én is belecsaptam, kicsit komolyabban. Gyerek korom óta bringáztam, de tavaly elkezdtem készülni országúti versenyekre. Igazából nagy céljaim nincsenek, de a hosszú, aktív életnek két kulcsfontosságú eleme van: mind a nyers erőt, mind az állóképességet minél magasabb szintre feltornázni a középkor végéig, hogy aztán az embernek vénségére legyen mihez nyúlni. Előbbiből van egy elég jó alapom, utóbbira feküdtem most rá. Elképesztő időt elvisz, heti szinten 10-12-14 óra nettó. Bruttóban ki sem merem számolni. Mindegy, csak 3-4 évig kell csinálni és akkor ebből is lesz egy bázis.

Előzmény: john wick (186275)
john wick Creative Commons License 2025.07.29 0 0 186275

Amúgy bringázgatok, ha már sport. Jó hatással van a testtömegemre, ez a siker alapja a nőknél ;) 

 

Előzmény: balabmw (186274)
balabmw Creative Commons License 2025.07.29 0 0 186274

Érdekes sportod van :-)

Előzmény: john wick (186273)
john wick Creative Commons License 2025.07.28 0 0 186273

Jah, idén már második :DDDD (nem, csak vicc )

Előzmény: balabmw (186272)
balabmw Creative Commons License 2025.07.28 0 0 186272

Megint esküvő? :-)

Előzmény: john wick (186270)
M1,5 Creative Commons License 2025.07.28 0 0 186271

Utólag is gratulálok!

Előzmény: john wick (186270)
john wick Creative Commons License 2025.07.28 0 0 186270

Na így már jobban értem, és megértem a gondolatmeneted, a vágyad a roadsterrel kapcsolatban.

Csak annyit kívánok: Hajrár, valésóítsd meg álmaidat. Az avusblau a jobb, egyértelműnek látszik, de meg kell nézni. A számom tudod elvileg, és nem, nem lakok már túl messze, úgy hívják Székesfehérvár. 

Jah, most hétvégén volt az esküvő ;)

Nekem meg marad az e93, az pont jó az igényeimnek, mind kinézetre, mind felhasználásra, anno M máfél kolléga is kimondta, hogy én nem a roadsteres vagyok. Kupé a kedvencem és az e93 az is, meg kabrió is, így a két kedvenc az egyben.

És sajnos nem az volt az esküvői autó, hanem az új toyota, de megvolt az oka....

Előzmény: Stratonicus84 (186267)
M1,5 Creative Commons License 2025.07.27 0 0 186269

Nagy a csend...Strato már roadsterezik Füreden! :D

M1,5 Creative Commons License 2025.07.26 0 0 186268

Igen, én is matricarendszámot kérnék rá.

-

"jó vétel" - ez a kék Z3 nagyon szép, még akár 5 millát is érhet - csak nem nekem.

-

Mondanám, hogy vedd meg az MX5-öt, de lehet, hogy neked fontos a 6 henger a roadsterben is.

-

Z4 - én úgy látom, azok olcsóbbak a Z3-nál. Mondjuk nekem jobb érzés volt a Z3-ban ülni.

-

Amúgy teljesen egyetértek a kupé-touring-roadster okfejtéseddel.

Előzmény: Stratonicus84 (186266)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!