Nem tudom, nem értem, hogy a világ autóbusz közlekedésében ez valóban valami nagy újság, vagy csak egy újabb alkalmazás a buszközlekedés egyik perem területén ?
Aztán a gumi mondatokon mégis te rugózol itt egyedül. A realitás semmit nem változott a Kravtex körül: folyamatosan gyártanak egy kényelmes tempóban amire beálltak (sokmindent elbír az udvar), aztán néha megveszi a Volán a készletet. A különbség most annyi, hogy a külön tenderek helyett egyben letudták a dolgot a 869 darabos keretszerződéssel ami továbbra is a beállt tempóra alapoz a maximum 300 busz/év opciós mennyiségekkel.
Nem beszélve arról, hogy busz és busz között is van különbség (és a Kravtexnek jó pár fajta nincs is a profiljában), bár ebbe a kedves utas még akkor sem gondol bele, amikor felszáll rá, a döntéshozók pedig úgy általában nem.
Unalmas már ez az évi 1000 db buszos hülyeség, el lehetne végre engedni örökre. A Volánnak van jelenleg kb 6000 db busza, ha a Kravtex minden évben szállítana nekik 1000 buszt, akkor 6 évente le lenne cserélve a teljes állomány... Gondolkozzunk már, ez teljesen irreális lenne.
Tehát a gyár képes évi 1000 buszt gyártani csak nincs értelme, mert az állam nem fog tőlük évente 1000 buszt venni, exportpiacokon meg nem hajlandóak megjelenni...
....."....A csarnok berendezését és a gyártóeszközök telepítését követően 2023-tól – többműszakos munkarendben – 1.000 autóbusz vázszerkezete is készülhet majd a Kühnében, és kerülhet Győrbe, ahol az összeszerelés zajlik."..."
- több műszakos rendben,
- készülhet
Ennyire azért nem nehéz a magyar nyelv..............................:-(((
Miért kell erre rákérdezni? Egyetlen olvasót sem érdekel trizs77-en kívül, hogy hány műszakban tudnak legyártani ennyi buszt. A gyártó, a saját sajtóanyagában lehozta ezt a számot, az újságíró meg megírta, hogy mennyi a végeredmény.
Ha egy vállalati PR-s kislány leírja, hogy a következő új csuklós buszuk három kerekű lesz és menetközbe két buszvezetőnek kel kormányozni egynek elöl a másiknak hátul,
akkor nekem nem fér bele a változatlan utánközlés.
Folyamatos a dolgozói létszám csökkenése. Vagy kiszerveztek tevékenységeket. Ami biztos, hogy hatékonyabb csak két modellt gyártani (Next 12 /18) Kravtex alkalmazottak száma: 2024: 287fő
Akkor tényleg megpróbálhatnád, mert már megint lyukra futottál. Ez nem újságcikk, ez a Credo saját médiaanyaga a saját céges oldalán. Nem volt itt semmilyen riporter aki kérdezett meg nyilatkozó aki válaszolt, maximum egy PR-os aki megírta ezt a győzelmi jelentést.
Nem akarok mindent a firkászokra fogni de az ilyen félre értéseket egyetlen mondattal meg lehet világítani az olvasó számára.
elhangzik a mondat egy szerkezet technológustól :
Nyilatkozó.. Több műszakbak elméletileg akár 1000 db karosszéria vázát is képes az új üzemrészünk készíteni évente....
ok.
De itt ne legyen vége.
Ha tovább kérdez akkor, attól a pillanattól lesz újságíró az addigi firkászból.
Valahogy így :
Riporter = Értem. Mikortól tudnak önök három műszakban dolgozni, hogy az évi 1000 db karosszéria váz elkészüljön:
Nyilatkozó válasza : Jelenleg egy műszakban dolgozunk. De ha jelentős létszámbővítés és sok-sok kiképzés után beindítjuk majd a második, később pedig a harmadik műszakot is akkor elméletileg képesek leszünk évi 1000 db autóbusz váz legyártására.
És akkor a lovagiasság szabályai szerint mindenki ért mindent.
Ha 22 órán keresztül, egyedül folyamatosan 80 km/h-val vezetek egy autóbuszt megállás nélkül akár 1760 km-t is meg tudok tenni..........................:-)))