Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 18 órája 0 0 58037

Vagy valami pénzmosoda.
Alkalmazottak létszáma 2023-ban  0 fő, 2024-ben 0 fő.

2024-ben legalább árbevételük volt. 2023-ban az is 0Ft...

Előzmény: megaliner (58036)
megaliner Creative Commons License 28 órája 0 1 58036

Fennhéjazó cím.

 

Nem tudom, nem értem, hogy a világ autóbusz közlekedésében ez valóban valami nagy újság, vagy csak egy újabb alkalmazás a buszközlekedés egyik perem területén ?

 

Előzmény: megaliner (58035)
megaliner Creative Commons License 28 órája 0 0 58035
htibor Creative Commons License 2025.10.14 0 1 58034

OFF 

Az oldal él, de a kiszolgáló szerver egy 286-os PC sebességével működik úgy tűnik percek kérdése mire behoz egy oldalt teljes tartalommal.

ON

Előzmény: vt976 (58033)
vt976 Creative Commons License 2025.10.14 0 0 58033

Hmm. Probléma az oldal megkeresésekor.

Nem lehet a(z) www.zxsmartauto.com helyen lévő kiszolgálóhoz csatlakozni.

Előzmény: MCA-001 (58031)
htibor Creative Commons License 2025.10.13 0 1 58032

Svájcban már futkos belőle egy példány, a Goldi FB oldalán nyomon lehet követni az 5-6 ezer km-es siker bejelentkezéseket.

Előzmény: MCA-001 (58031)
MCA-001 Creative Commons License 2025.10.13 0 0 58031

Ez is megértük...
A Goldi Mobility nyerte a székesfehérvári midi pályázatot GOLDiON E9-el...
Alvállakozó Zonson Smart Auto Corporation Co.,Ltd
https://www.zxsmartauto.com/global/goodsDate/2/8/30.html

Dante001 Creative Commons License 2025.10.13 0 2 58030

Nem változott semmit a már átadott 131-hez képest, az a mondat az előző Econell generációra vonatkozik.

Előzmény: toto92 (58029)
toto92 Creative Commons License 2025.10.12 -1 0 58029
trizs77 Creative Commons License 2025.08.13 0 0 58028

Jól teszik.

Előzmény: Piszkozat (58027)
Piszkozat Creative Commons License 2025.08.13 0 2 58027

Aztán a gumi mondatokon mégis te rugózol itt egyedül. A realitás semmit nem változott a Kravtex körül: folyamatosan gyártanak egy kényelmes tempóban amire beálltak (sokmindent elbír az udvar), aztán néha megveszi a Volán a készletet. A különbség most annyi, hogy a külön tenderek helyett egyben letudták a dolgot a 869 darabos keretszerződéssel ami továbbra is a beállt tempóra alapoz a maximum 300 busz/év opciós mennyiségekkel.

Előzmény: trizs77 (58025)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.08.13 0 0 58026

Nem beszélve arról, hogy busz és busz között is van különbség (és a Kravtexnek jó pár fajta nincs is a profiljában), bár ebbe a kedves utas még akkor sem gondol bele, amikor felszáll rá, a döntéshozók pedig úgy általában nem.

Előzmény: torqmatic (58024)
trizs77 Creative Commons License 2025.08.12 0 0 58025

Egyelőre úgy néz ki hogy a politika nem tudja elosztani a 6000-et 1000-rel.

 

Ez a vessző paripájuk.

Adják egymásnak mint gumi mondatot, ahogy követik egymás abban a székben.

Előzmény: torqmatic (58024)
torqmatic Creative Commons License 2025.08.12 0 3 58024

Unalmas már ez az évi 1000 db buszos hülyeség, el lehetne végre engedni örökre. A Volánnak van jelenleg kb 6000 db busza, ha a Kravtex minden évben szállítana nekik 1000 buszt, akkor 6 évente le lenne cserélve a teljes állomány... Gondolkozzunk már, ez teljesen irreális lenne.

Előzmény: trizs77 (58023)
trizs77 Creative Commons License 2025.08.11 0 1 58023

Tehát a gyár képes évi 1000 buszt gyártani csak ................

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Valószínűleg nem képes.

 

Vázat képes lenne csinálni 1000 db-t nem autóbuszt ha lenne több műszak.

A váz még nem busz.

De nincs több műszak.

 

Egy általános iskolai osztályról is írhatsz "közleményt", hogy az osztály mind a 30 tanulója lehetne ötös tanuló fizikából ha:

 - és itt felsorolsz 5-8 feltételt, hogy ha azok teljesülnek akkor mindenki ötös lesz fizikából.

 

de az osztályfőnök hozzáteszi, hogy nincs realitása annak, hogy az az 5-8 feltétel teljesüljön.

 

 

 

Előzmény: Ikarus 120e (58021)
kristoof Creative Commons License 2025.08.11 0 2 58022

Értem, eddig is értettem. Azt nem értem, hogy ezzel most mi a problémád?

Előzmény: trizs77 (58019)
Ikarus 120e Creative Commons License 2025.08.11 0 2 58021

Tehát a gyár képes évi 1000 buszt gyártani csak nincs értelme, mert az állam nem fog tőlük évente 1000 buszt venni, exportpiacokon meg nem hajlandóak megjelenni... 

Előzmény: trizs77 (58019)
7-es troli Creative Commons License 2025.08.11 0 0 58020
Előzmény: kristoof (58017)
trizs77 Creative Commons License 2025.08.11 -1 3 58019

Dante olvtárs az 58007-ben már leírta egyszer .

 

....."....A csarnok berendezését és a gyártóeszközök telepítését követően 2023-tól – többműszakos munkarendben – 1.000 autóbusz vázszerkezete is készülhet majd a Kühnében, és kerülhet Győrbe, ahol az összeszerelés zajlik."..."

 

 - több műszakos rendben,

 - készülhet

 

Ennyire azért nem nehéz a magyar nyelv..............................:-(((

 

Nincs több műszak.

Nem készül ennyi.

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

A magyar foci válogatott a következő VB-n döntőt is játszhat.

Ez igaz.

Nem fog döntőt játszani.

A firkász nem is ezt írta.

Hanem csak azt hogy játszhat.

 

Feltételes módot használt.

Ahogy PR cikk szerkesztője is.

 

kristoof Creative Commons License 2025.08.11 0 2 58018

Miért kell erre rákérdezni? Egyetlen olvasót sem érdekel trizs77-en kívül, hogy hány műszakban tudnak legyártani ennyi buszt. A gyártó, a saját sajtóanyagában lehozta ezt a számot, az újságíró meg megírta, hogy mennyi a végeredmény.

Előzmény: trizs77 (58015)
kristoof Creative Commons License 2025.08.11 0 1 58017

Ráadásul valahogy az elmúlt hét évben távolsági buszt sem nagyon akaródzott vásárolni. 

Előzmény: 7-es troli (58001)
trizs77 Creative Commons License 2025.08.11 0 0 58016

Mindenki máshogy fogja fel az újságírói szabadságot.

 

Van (most is aktív) autós újságíró aki egy egetverő hülyeség leadására így takarta saját felelősségét :

 

Az MTI kiadta, mi így adtuk tovább.

 

---------------------------------------------------------------------

 

Ha egy vállalati PR-s kislány leírja, hogy a következő új csuklós buszuk három kerekű lesz és menetközbe két buszvezetőnek kel kormányozni egynek elöl a másiknak hátul,

 

akkor nekem nem fér bele a változatlan utánközlés.

 

van akinek belefér.

 

--------------------------------------------------------------------

 

Nálam még van különbség a három műszakos elméleti kapacitás és az egy műszakos termelés darabszáma között.

Az is igaz, Kelemen tanár úr gyártástechnológia órákon (amúgy érettségi tantárgy volt) belénk verte ezt 1966-1971 között.

Nem, nem egyetemi nagydoktori képzésben, hanem egy mezei technikus képzésben.

trizs77 Creative Commons License 2025.08.11 0 0 58015

Pedig van.

csak figyelj oda arra amit olvasol.

 

A közlemény arról szól, hogy elméletileg, több műszakos termelés esetén ...stn.

 

A sok cikket lehozó firkász között egy se volt aki pár hét alatt legalább egyszer rákérdezett volna, hogy :

 - nem elméletben hanem az idén mennyi ?

 - hány műszakban dolgoznak?

 - gyakorlatban mennyi ?

 

Mindjárt kiderült volna, hogy döntően 1 műszakban dolgoznak.

Kevesen két műszakban.

Nincs harmadik műszak.

 

Tehát már bukott az elméleti db szám.

 

 

Előzmény: toto92 (58012)
MCA-001 Creative Commons License 2025.08.11 0 0 58014

Folyamatos a dolgozói létszám csökkenése.
Vagy kiszerveztek tevékenységeket.
Ami biztos, hogy hatékonyabb csak két modellt gyártani (Next 12 /18)
Kravtex alkalmazottak száma:
2024: 287fő

2023: 305fő

2022: 351fő

2021: 384fő
2020: 424fő

KÜHNE Mezőgazdasági Gépgyár

2024: 125fő

2023: 146fő

2022: 166fő

2021: 176fő
2020: 184fő

Előzmény: Tomsz85 (58013)
Tomsz85 Creative Commons License 2025.08.11 0 0 58013

Az elmúlt években illetve jelenleg hány műszakban dolgoznak?

Előzmény: Dante001 (58007)
toto92 Creative Commons License 2025.08.11 0 6 58012

Nem akarok mindent a firkászokra fogni

 

Akkor tényleg megpróbálhatnád, mert már megint lyukra futottál. Ez nem újságcikk, ez a Credo saját médiaanyaga a saját céges oldalán. Nem volt itt semmilyen riporter aki kérdezett meg nyilatkozó aki válaszolt, maximum egy PR-os aki megírta ezt a győzelmi jelentést.

Előzmény: trizs77 (58011)
trizs77 Creative Commons License 2025.08.11 -5 0 58011

Nem akarok mindent a firkászokra fogni de az ilyen félre értéseket egyetlen mondattal meg lehet világítani az olvasó számára.

 

elhangzik a mondat egy szerkezet technológustól :

 

 Nyilatkozó.. Több műszakbak elméletileg akár 1000 db karosszéria vázát is képes az új üzemrészünk készíteni évente....

 

ok.

De itt ne legyen vége.

 

Ha tovább kérdez akkor, attól a pillanattól lesz újságíró az addigi firkászból.

Valahogy így :

 

Riporter = Értem. Mikortól tudnak önök három műszakban dolgozni, hogy az évi 1000 db karosszéria váz elkészüljön:

 

Nyilatkozó válasza : Jelenleg egy műszakban dolgozunk. De ha jelentős létszámbővítés és sok-sok kiképzés után beindítjuk majd a második, később pedig a harmadik műszakot is akkor elméletileg képesek leszünk évi 1000 db autóbusz váz legyártására.

És akkor a lovagiasság szabályai szerint mindenki ért mindent.

 

 

mc figyelo Creative Commons License 2025.08.10 0 0 58010

Az Ikarus, ITK és talán, de nem biztosan az evopro vezérekre gondolok.

 

A Rába-Rábca  gátról nem emlékszem bornírt, a politikát megvezető fake infókra. 

 

Meglepnek a Kravtex bemutatott példái - így senki sem maradt ki a az igazság minden elemének a kifejtéséből? 

 

Fényesen ragyog és termőre fordult a magyar nemzeti busz stratégia, néha koncepció. 

Előzmény: trizs77 (58006)
trizs77 Creative Commons License 2025.08.10 -2 1 58009

Ha 22 órán keresztül, egyedül folyamatosan 80 km/h-val vezetek egy autóbuszt megállás nélkül akár 1760 km-t is meg tudok tenni..........................:-)))

Előzmény: Dante001 (58007)
Dante001 Creative Commons License 2025.08.10 0 2 58008

Bocs, volt itt buszos kijelentés is:

 

"Az új gyártóhellyel a cégcsoport elméleti autóbuszgyártó kapacitása 2022-től többműszakos munkarendet figyelembe véve 1.000 db/év-re növekszik."

 

https://credobus.hu/media/2021/10/14/credobus-econell-18-next-magyar-vilagujdonsag/

Előzmény: Dante001 (58007)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!