Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Bodrobert 15 perce Creative Commons License 39584

Persze, világos, csak mikor a lámpánál átnyomogattam, és 25-öt írt ki, az elég riasztó volt. Amúgy járó motor mellett már nem vacakolok, ha egyszer beindítom, akkor már megyek is, nincs kecmec. Majd hétvégén megyünk hosszabbat is a városon kívül, akkor alakul majd a valós kép.

Előzmény: Degeczi (39583)
Degeczi 20 perce Creative Commons License 39583

Ez ilyenkor természetes, mert a tankolás után beindítod a motort, de még nem tudsz azonnal indulni (pl. a számlálót is most nullázod, talán föl is írod papírcetlire, tárcát elraksz, övet kötsz, forgalomra vársz, stb) pedig a motor már jár = gyakorlatilag végtelenül nagy az átlagfogyasztásod, hiszen a már elfogyasztott üzemanyag ellenére a megtett út közben nulla...

 

Mindig kell min. 10-15 km, h nagyjából használható értéket mutasson a számítógép.

(nyílt országúton, menet közben nullázás után is okoz pontatlanságot pl. a motorfék, mert olyankor meg üzemanyagfogyasztás nélkül haladsz előre. Persze ettől még azon a rövid szakaszon valós a kiírt fogyasztás, mégsincs értelme foglalkozni vele.

 

A napokban egyébként épp úgy adódott, h hajnalban érkezve egy útról, a város határában tankoltam tele, már menet közben nulláztam, és aztán hazáig a nulla forgalomban, villogó lámpák mellett egyszer sem kellett lassítani, gyakorlatilag végig lehetett 60-al csorogni 5.-ben = a ház kapujánál 4.6l/100 volt a kiírt érték :) (szűk 15 km után, tehát önmagában helyesen - mégis teljesen lényegtelen információként, mert nappali forgalomban ugyanazezen az úton 7 liter körül lesz)

Előzmény: Bodrobert (39566)
babarucu másfél órája Creative Commons License 39582

Ha lesz 110-es hasonlo arba nem kell sokaig gondilkodni

babarucu két órája Creative Commons License 39581

A futomuvekkel a valtoval a lendkerekkel a kerekekkel tukrokkel meg is volt a 150 valakinek kellett a szelvedo biztos elkelt volna az osszes lampa nem lett volna sokaig benne allo penz    

Előzmény: bombahoppa (39570)
Bodrobert két órája Creative Commons License 39580

Értem, köszi. De ha a differenciálmű után adja a jelet, akkor annak is lehet változtatni az áttételét gond nélkül.

Előzmény: polgar1 (39578)
Bodrobert két órája Creative Commons License 39579

Feltéve, ha van mobilizálható 500 millád.

Előzmény: vendelzoli (39575)
polgar1 4 órája Creative Commons License 39578

Szia! A kihajtásról szedi a jelet minden autóban, a difiről, a féltengely kihajtásnál. Annyi fogaskereket cserélsz előtte amennyit akarsz nem befolyásol semmit az óra jelében. Befolyásoló tényezőt csak a difi áttétel módosítása vagy a kerék méret változtatása jelent.

Előzmény: Bodrobert (39559)
Vilmos a gázos 4 órája Creative Commons License 39577
a napokban megyek telkibe, pátyra. Ha komoly a szándék szivesen elhozom.
Előzmény: omniahd (39574)
Lolliii 4 órája Creative Commons License 39576

Szia,

Bár Pest, de vigasztaljon, hogy messzebbről is járnak hozzájuk elektromos hibával, ecu gonddal:

http://www.puntoclub.hu/user/5792

Ő rendbe tudja tenni, és nincsenek elszállva az árakkal.

Előzmény: MultipliKmét (39560)
vendelzoli 12 órája Creative Commons License 39575

Ez milyen egy hülye példa volt.

Így kellett volna

Van egy kéglid. 500 millát kérsz érte. A tető ér 200 millát az ablakok 200 millát és a falak újabb 300 millát és a berendezés még 100millát.

Igen megevszem 500-ért simán tőled.

Előzmény: M.Sanyi (39565)
omniahd 12 órája Creative Commons License 39574

Esetleg bpesti atvetel megoldhato? Ha nem, esetleg a Jofogas hirdetesi oldalra felrakva okt.12-ig ingyen elhozzak Nekem...esetleg privatban kerhetek képeket? Rozsda van rajta?

Előzmény: dokeee (39573)
dokeee 12 órája Creative Commons License 39573

Szerintem makulátlanok, én sosem használtam, egy sorstárstól vettem, aki szintén eladta az autóját, mielőtt felrakta volna a őket :).  20e ft.

Előzmény: omniahd (39572)
omniahd 12 órája Creative Commons License 39572

Milyen állapotban vannak a kerekek? Mit kérsz értük?

Előzmény: dokeee (39569)
bombahoppa 12 órája Creative Commons License 39571
Szobabérlet van?

:)
Előzmény: M.Sanyi (39565)
bombahoppa 12 órája Creative Commons License 39570
Semmi gond azzal, hogy eladta, nekem spec éppen van Itthon 100 ropi, de a többire várni kell fizuig, jó srácok vagyunk, de senkitől nem várom el, hogy megelőlegezze a részemet, mint ahogy én sem reszkírozok. E hónap végén 2 garnitúra téli gumit kell vennem, hintó elejét fazonra szabni stb.

5 kvázi ismeretlen fazon összeáll egy projektre, na ez a kaland, nem az, ha van pénz és megveszem amit akarok. Ebben így is volt szosal fíling, lesz ez még több is.

Plusz egy téma Veszprémben :)
Előzmény: babarucu (39568)
dokeee 13 órája Creative Commons License 39569

4db felni és egy mankókerék még mindig eladó, Biatorbágy.

babarucu 13 órája Creative Commons License 39568

itt csak az a visszatartó erő, hogy mi lesz a vázzal 150be benne van egy 40e Ft váltó, 20 ropis kerekek, 40 ropis hátsóhíd rugóstul, mindenestül. lendkerék, tükrök stb stb  Zolinak kell a lé 

nem akarok vitába keveredni! de akinek kell az alkatrész az megveszi! ezekkel a tételekkel szval három egyetértő embernek meg kellett volna venni azonnal

én magam is megvenném annak tudatában, hogy nem sok minden maradt volna a polcon, de az enyém 110-es tök más minden csak a blokk fődarab ugyanaz meg a kaszni

 

Előzmény: M.Sanyi (39565)
babarucu 13 órája Creative Commons License 39567

ha tudsz így 110 pacist szólj azonnal megnézem

Előzmény: vendelzoli (39564)
Bodrobert 13 órája Creative Commons License 39566

Na, ma mentem a kocsival a városban 30 kilométert. Az első két kilométernél azt írta a gép, hogy 25 l/km az átlagfogyasztás. Nyeltem egy nagyot, de a nap végére 8,8 lett, végig városban.

M.Sanyi 13 órája Creative Commons License 39565

van egy kéglim. Ér sacc 3 milliárdot. Neked odaadom 500 milláért. Viszed ?

Ilyen egyszerű.

Előzmény: vendelzoli (39564)
vendelzoli 13 órája Creative Commons License 39564

Elkelt a Multipla. Tényleg nem értelek benneteket. Szervezkedtek, megbeszéléseket tartatok, tervezetet készítetek, talán még szakember segítségét is kértétek, hogy mitévők legyetek, hogyan is kéne megoldani ennek a multinak a megvételét. 

Nemár. 150-ért? Működőképesen? Azonnal szaladtam volna érte ha nekem ilyenre lenne szükségem.

Lehet én vagyok másképpen gondolkodó.  Nehogy megsértődjetek.!!!! Senkit nem akartam megbántani. 

De nem fér a fejembe ez a tökölés. Mennyiért kellett volna adnom, hogy azonnal rárepüljetek,? 50 ezerért?

Mondom nehogy megsértődjetek. Én is multis vagyok már 2 éve. Legalább is a családi atónk .

ijn566 14 órája Creative Commons License 39563

Szia Multipli!

 

A jó hír, hogy a forgalmid el van írva. Eper szerint 182B6.000 motorkódú, Dynamic 2004. 12 havi a kocsid. A motorszáma 8590467 1596 16V CF3 BIPOWER kék belsővel.

 

 

A rózsaszín részen a motorvezérlő gyári száma szerepel. Az Eper ilyen sokfélét dobott. A 7xxxxxx számúak az új cikkszámos darabok. A jelenleg forgalmazottak a sötétkékkel írottak.

 

Remélem tudtam segíteni!

 

Üdv

Előzmény: MultipliKmét (39560)
Vilmos a gázos 16 órája Creative Commons License 39562

Multifiat kecskeméti multisguru és tulaj is . Egy ottani szervizben dolgozik.  Keresd itt hátha fel tudjátok venni a kapcsolatot.

Előzmény: MultipliKmét (39560)
R!ck4 17 órája Creative Commons License 39561

Elég csúnya történet lesz ebből, a 186B6000 az a típusnak megfelelő  motor, a 182B600 az pedig egy sima benzinüzemre tervezett darab, se a dugók, se az olajteknő, meg még egy csomó más dolog nem passzol. Ennek ellenére én is láttam már olyan CNG-s Multit, amiben a 186A4000-es motor volt, a táblán pedig más. Ezzel ne foglalkozz, a forgalmi a lényeges. Gyanítható a Te ecudon van felirat, először ezt kellene tudni, onnan kiderül, az mihez való. Immo-s computert a legegyszerűbb zárbetéttel, és két immo-s kulccsal venni, leginkább azért így, mert ha a tulaj eladja a computert, a kulcsokkal nem megy semmire. 

Ha olcsó megoldást szeretnél, létezik, feltéve ha csak a venti vezérlés nem működik. kb 10 éve csináltattam egy ilyen vízcsőbe tehető fémdarabot, a bele passzoló hőgomba Ladáé, és 600Ft-os tétel, 82°C-nál kapcsol,  kell egy 400Ft-os relé a ventire, és már működik is a dolog. 

Biztosan vannak a gyárihoz jobban közelítő lehetősége, csak nem mindegy, a pénztárca mit szól hozzá.

 

 

Ha nem titok, beírhatod, hol, kitől sikerült megvenni ezt a csodát.  Ha kereskedő, és 6 hónapon belül vagy, szerintem vidd vissza. Szerelőügyileg Multifiat lesz a Te embered.

Előzmény: MultipliKmét (39560)
MultipliKmét 21 órája Creative Commons License 39560

Sziasztok!

 

 A nyáron vettem egy 2005-ös 1.6 bipower benzin/cng-és Multipla-t. Nem hiába volt eladó a kocsi, mert mint később kiderült rossz az ecu-ja, de ezt természetesen "elfelejtette" közölni a kedves volt tulaj. A probléma lényege, hogy az ecu nem vezérli a motor hűtőventillátorát, így elég gyorsan bemelegszik a motor. Nyáron nagy élmény tökig feltekert fűtéssel melegíteni az utasteret, hogy a motor ne kapjon hőgutát. Most, hogy ősszel már hidegebbek a reggelek, indítás után egy rövid ideig nagyon gyenge a motor. Egy ismerős szerelő szerint azért, mert nem dúsítja az ecu a benzint a hideg üzemnek megfelelően.  Fentiekből, meg egy kis villamossági mérés után rá kellett jönnünk, hogy az ecu nem fogadja/ nem dolgozza fel megfelelően a hőmérséklet jelet és ezért nem dúsítja a keveréket hideg motornál, ill. nem kapcsolja be a ventillátort meleg motornál. Jeladó kicserélve és működik, a ventillátor körül is minden rendben. Az anyós ülés alá nézve vettük észre, hogy a kocsiban már nem az eredeti ecu van, hanem egy bontott szép magyar felirattal..., szóval volt itt már valami gebasz korábban is... A gondom az, hogy kis után járás után kiderült, hogy több féle benzin/cng-és ecu-val is szerelték a bipower sorozatot, csak azt nem tudták megmondani még a kecskeméti Fiat márkaszervízben sem, hogy az én kocsimhoz melyik a jó. A kocsi adatai:

alvázszám: ZFA18600002233407

motorkód: 186B6000 a forgalmi szerint, a kocsi adattábláján meg 182B6000 van, ez is érdekes...

2005-ös évjárat

 

Ha valaki esetleg utána tudna járni, hogy milyen ecu kell a kocsimba, vagy megnézné a saját hasonló kocsijában, hogy milyen kódok vannak az ecu-n azt nagyon megköszönném!

 

 A szerelőm azt mondta, hogy mivel indításgátlós a kocsi, ha még sikerülne is megfelelő ecu-t szerezni bontóból, azt meg kell buherálni, hogy az indításgátlóval "összeszokjon". Ez ügyben ismertek olyan szakit aki el tudja végezni ezt az átprogramozást, vagy mit? Az ideális az lenne ha Kecskemetén, vagy közelében lenne, de minden megoldás érdekel!

 

Tényleg, van itt a fórumon Kecskemét közeli Multiplás?

 

Három gyerekünk van és már nagyon szeretnénk para nélkül használni ezt az egyébként nagyon praktikus kis/nagy autót.

 

Üdv.: MultipliKmét

 

 

 

Bodrobert 23 órája Creative Commons License 39559

A sebesség jeladója/kiállása hol van a kocsiban? A hekkelt (hosszított) 5. fokozattal vajon csalni kezd az óra?

gepida75 23 órája Creative Commons License 39558
Én a csomagtér zárnál lévő takaró műanyagra vevő lennék, ha megvan még. :)
Előzmény: bado&lego (39556)
Roland Hódi 23 órája Creative Commons License 39557

Elméletben el is bontottuk. .....

bado&lego 25 órája Creative Commons License 39556

Hy 

Elméletileg nálam is lehet bontani (budaörs) emelő szerszám van , akna is de mivel a futómű is kiugrik alóla így csak bakon lehet az aknának nincs jelentősége . Nekem a 4 felni gumi, kettöstömegü lendkerék, kalaptartója van pár műanyag kütyü és a generátor ha nem repedt jah meg az egr , stb

Előzmény: dez1 (39552)
czm73 29 órája Creative Commons License 39555

Hello Sanyi!

 

Megoldódott, köszi, de ettől függetlenül felhívlak szívesen. Kedvenc színű poharad természetesen ajándék, és a Bombának is félre van rakva egy: :D

A sört ettől még állom!

Előzmény: szeps (39541)