Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
M.Sanyi 2 perce Creative Commons License 41577

Örülök, hogy neked jó. Én csúnyán szívok. Már majdnem az egész kocsit kicseréltem és mindig van valami gyíkja.

Előzmény: arpi500 (41573)
babarucu 10 perce Creative Commons License 41576

http://www.catherinestreetmotors.co.uk/fiat-doblo-multipla-doblo-cargo-1-9-d-120-bhp-186a9000-complete-engine-new.html

 

http://www.kijiji.it/annunci/ricambi-e-accessori/torino-annunci-torino/motore-multipla-1900-multijet-120-186a9000/70603485

 

az alsó linkbe látod a piros vákumcsövet ami rámegy a turbónyomás szabályzóra, itt épp szabad a vége az a 110-115-be a légszűrőház mellett van, a klímaszűrőn

a felső link az egr szelep ami elektromos, és az utórezgésgátló, meg motorféknél levegőzáró pillangószelep, ami jól látszik szembe réz színű simán csak logika szerint semmi köze a kettőnek egymáshoz, a piros vákumcső az a "gyorsulást" vezérli, amiről te írsz az a motorféket és leállást

ahogy nézem a multijet motort "ugyan olyan" a turbó is lennie kell szabályzónak nálad is a piros cső másik végén

Előzmény: akosli (41566)
babarucu 1,5 órája Creative Commons License 41575

Hát ez szívás részvétem! akkor ezt megúsztad volna egy átnézetéssel, alátét és anyacsavarral

Előzmény: garzon lakas (41544)
babarucu 1,5 órája Creative Commons License 41574

Az a fekete vákumcső nekünk 110-115 nek is van, az zárja a levegő pillangószelepet leálláskor és motorfékkor, csak nekünk nincs az a nagy keverőház izé, nekünk ott egy alukönyök hosszú csőnyúlvánnyal  lefele amibe benne a pillangó és az egrcső, erre csatlakozik a függőleges részbe a turbóhűtőről a levegő gumicsöve.

Előzmény: akosli (41566)
arpi500 2 órája Creative Commons License 41573

nekem ez a második multim de eddig mindkettő hibátlan volt nekem beváltak 

Előzmény: M.Sanyi (41571)
M.Sanyi 2 órája Creative Commons License 41572

Kérjük az árajánlatot is !

Előzmény: József Siki (41568)
M.Sanyi 2 órája Creative Commons License 41571

Emberünk egy idióta, vagy nagyon mázlis, netán nem használja.

én annyit költöttem már rá, amennyiért más vesz egyet. Nem, nincs lelakva. Aki látta, megmondhatja.

Előzmény: arpi500 (41567)
arpi500 2 órája Creative Commons License 41570

Nem én vagyok a szerző én csak bemásoltam de a véleményem ugyanez :)

Előzmény: József Siki (41569)
József Siki 2 órája Creative Commons License 41569

..., na ezért akarok annyira multit én is!!!
Szép sztori, Ügyes!

Előzmény: arpi500 (41567)
József Siki 3 órája Creative Commons License 41568

Komolyan elkészítem, hétfőn nekiállok!
Ha megvan, csinálok róla videót!
Előrendelés megoldható!!! :)

Előzmény: M.Sanyi (41564)
arpi500 3 órája Creative Commons License 41567

E ÖRÖ, E BÓDOTTÁSzöveges ítélet

Isten áldja annak a Fiatos márkakereskedő barátomnak, aki először rábeszélt a Multiplára. Családi autót akartunk venni (Marea), mikor is megláttam ez a szörnyet. Olyan csúnyának tartottam, hogy amikor az első példány legurult a szalagról, én lepedőt dobtam volna rá, mert nem tudtam volna eldönteni, hogy ugrik vagy repül. A lényeg: asszony kapott egy Puntót én meg megvettem magamnak ezt a rozsdabarna metálszínű überalles csodasárkányt. Állítólag az első MULTIPLA volt amit Magyarországon értékesítettek. Az első úton hazafelé menet kisebb dugót okoztam, mert a látványtól mindenki sokkot kapott. Előzgettek, kerülgettek, nézegettek, hogy mi a repedt here ez, a buszmegállóban ujjal mutogattak rám. Hogy mégis miért vettem meg? Elmondom, hogy miért: Mert nincs hozzá hasonló drága német, francia és japánimádó autóstársaim. Mert a begyepesedett agyatokkal csak az idióta lekerekített- lesarkított idomtalan autóitokat tartjátok szépnek, melyek már mind egy kaptafa szerint készülnek. Nincs az autóitok között semmilyen különbség, egyformán egyhangú és silány mindegyik. Na jó, egy-két keménycsávó sportkifugozza meg lesötétiti és azt hiszi hogy ő a Pininfarina. De hát nem. Ennyi, amit el tudtok érni. Maradjunk csak a tényeknél: A mai napig csak az olaszok tudnak maradandó és kifinomult szépségű autót tervezni. Tudjátok, olyat, amire jó ránézni. Na jó, van egy kivétel, csak azt Porsche-nak hívják, nem opel Astra ABCDEFGHnak. Gyá he! Én őszintén szólva, mostmár nagyon sajnállak titeket. Szerintem egy Opelnél vagy VWnél én szebbet alkotok reggelenként 80x120-as helységben.
Látom ám a szemem sarkából, hogy a piros lámpánál kíváncsian nyújtogatjátok a nyakatokat, nézegettek, mustrálgattok. És azt is tudom, hogy a fél karotokat odaadnátok, hogy egyszer középen ülhessetek. A baráti körömben szabályos veszekedés volt egy kirándulás alkalmával emiatt. Ő speciel egy "gyík" opeles, aki előtte a sárga földig szapulta az autómat, ezért a feleségem hátraültette. Én nem vagyok nagy piás, nem szoktam inni, csak minden este, de akkor nagyon. Egy ilyen szinte mindennapos este alatt majdnem sírva valotta be, hogy ez mennyire rosszul esett neki. "Baráto, én szeretle, éted, de az vazze, amiko nem hagytá elő üni, éted, tuod, ako miko hárakűdté, tuod, én szeretle, de a nagyon fájt, éted". 
Bárki aki beült a kocsimba, mindenkinek elált a szava a belső helykínálattól, kilátástól, meg mindentól. Nyúlkálgatnak, csavargatnak minden izét, kérdezgetnek, és mondogatják: " Nebasz, ez hatalmas, de király, tényleg csak ennyi?, nekem is kell" 

Ez az autó önmagában maga csoda. Igazi családi autó, erős, robosztus, hatalmas. Mindehez kedvező ár párosul. Olyan még nem volt, hogy elromlott volna. Vigyázok is rá, mint a bal herémre. A szervízkölségek meglepően olcsók, jó áron lehet elkopott (nem elromlott) alkatrészekhez jutni. Talán egyvalamit említenék meg rossz pontnak: a pótkereket nehéz elővarázsolni a csomagtartó alól. Amúgy meg a lehető legjobban praktikusság szempontjából megrajzolt autó. Az év elején egy kollegám Focus-aval mentünk síelni (mert ragaszkodott a kocsijához hogy ez ígymegúgy). Rendben Ő fizeti az üzemanyagot, na de az élmény számomra: Úgy éreztem, hogy az éppen bimbózó ánuszrózsám az aszfalot súrolja, szűk ablakai miatt mintha egy tengeralattjárón lettem volna, szűk láb és válltér.... BRRR! Alig vártam hogy kiszállhassak egy majdnem 7 milliós autóból.
Azt viszont nagyon sajnálom, hogy az új MULTIPLÁT így elrontották, az autó elvesztette minden egyéniségét, mostmár egyszerűen beleolvadt a középmezönybe. Bár beül még mindig gyönyörű.
Nekem ez a harmadik Multiplám és azt garantálom, hogy más autót én sosem vennék. Oké, ha nyernék a lottón, akkor lenne egy Ferrarim is. És lezsírozva elásnék egy Multiplát, hogy 30 év múlva elő tudjam venni.
Én bevallom, eléggé elfogult vagyok, sőt atom fanatikus de csak azért mert a jót én már kipróbáltam és használhattam. Ha 10 emberből 9nek megadatott volna hogy egy ilyen autót vezethessen, akkor a világon most csak Multiplák rohangálnának.

Hibalista

- Mi romlik el egy MULTIPLÁN? Mínusz 10C alatt a kézifék befagyhat. Talán Ez a legkomolyabb hibája az autónak. EMBERÜNK LEÍRTA A TUTIT IGAZA VAN:)

akosli 4 órája Creative Commons License 41566

ahova becsatlakozik az egrcső ott van valami keverőháznak nevezném izé, ami mintha alulról pucolható lenne, (csavaros fedél)

 

na ebbe megy bele a fekete vákuumcső a szabályzótól.

Előzmény: babarucu (41539)
akosli 4 órája Creative Commons License 41565

a gyári is Bosch, a száma: 0281002792, az új ez:http://www.ebay.com/itm/360606026335?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

vettem egy utángyártottat, amit aztán vissza is küldtem, mert az enyém/a MultiJet 4 pin-es , a többi dízelé 5 pin-es.

Hirdettem itt, de nem kellett senkinek, pedig 12000HUF volt csak.

 

Előzmény: babarucu (41537)
M.Sanyi 4 órája Creative Commons License 41564

Szerintem ez teher emelő. Amúgy hasznos lenne a szerkezet.

Előzmény: József Siki (41562)
M.Sanyi 4 órája Creative Commons License 41563

Egyetlen dolog van jó helyen a multin, az az önindító. Ha aláfekszel, akkor rögtön a motor elején tudsz rákeresni a kezeddel. :))  Még megemelni sem kell feltétlenül.

Előzmény: Lufi123 (41561)
József Siki 4 órája Creative Commons License 41562

Ez egy jó ötlet!!! Lakatos vagyok, készítek ilyet én is, csak kell hozzá egy normális emelő, merta tesco-s nem emel ekkorát!!! :)

Előzmény: zeuszmotoros (41558)
Lufi123 5 órája Creative Commons License 41561

Szeretnék ismét segítséget kérni! 

Ma reggel indításnál azt csinálta az önindító,  hogy forgatott 2-t a motoron, aztán mintha elengedte volna a bendix csak pörgött az önindító.  Harmadikra beindult. Melegen szintén indul. Bár nem tudom, hogy az önindítózol tesz jót a meleg, vagy csak elég a 2 fordulat. Mi lehet a gond? Szorulhat a bendix és emiatt nem húz be rendesen és kiugrik a fogak közül? Vagy elektromos hiba? Macerás kiszedni az önindító? Vagy van valami trükkje? Akna kell hozzá? Egyáltalán hol van?

Előre is nagyon köszönöm,  a segítséget, és hálás lennék érte, ha nem azt kapnám, mint a fűtésproblémámnál, hogy keressek rá. Ma doldolgozok és telefonról vagyok így nem menne.

 

Üdv, István 

M.Sanyi 8 órája Creative Commons License 41560

Nem feltétlenül. Mondjuk az a legkisebb tétel.

Előzmény: multista (41552)
zeuszmotoros 14 órája Creative Commons License 41559

Elkapkodják  ezeket  gyorsan. 

Előzmény: Komama (41545)
zeuszmotoros 14 órája Creative Commons License 41558
Előzmény: multista (41555)
zeuszmotoros 15 órája Creative Commons License 41557

:)  Hol van itt  tél?

 

https://www.youtube.com/watch?v=U86VQfbio-s

 

 

Előzmény: multista (41555)
rnagy8 16 órája Creative Commons License 41556

Pedig az a megoldás a nullázásra...

Előzmény: Jam Clerk (41553)
multista 17 órája Creative Commons License 41555

Köszönöm!

De nem hiszem, hogy télen nekiállok váltót szerelni a szabad ég alatt.

Előzmény: zeuszmotoros (41554)
zeuszmotoros 18 órája Creative Commons License 41554
Nem. Sot magad is leveheted a valtot ha van segitseged. Én csak alabakoltam a kocsinak ugy csinaltam.
Előzmény: multista (41552)
Jam Clerk 18 órája Creative Commons License 41553

Erre gondoltam én is, de hiába nyomtam hosszan a gombot, az A trip-et sem nullázta, ezért kérdeztem.

Előzmény: M.Sanyi (41551)
multista 18 órája Creative Commons License 41552

Köszönöm!

A kuplug bowdent is ki kell cserélni?

 

Előzmény: M.Sanyi (41550)
M.Sanyi 18 órája Creative Commons License 41551

A számlálónál van két kis nyomógomb. A felsővel tudod váltani a funkciókat és ha hosszan nyomod a napi számlálónál, akkor nullázza.

Szívás, hogy a B számlálót ugyan lehet külön nullázni, de az A nullázásakor mindkettőt kilövi.

Előzmény: Jam Clerk (41546)
M.Sanyi 18 órája Creative Commons License 41550

Kinyomócsapágy.

tegyél félre 20-30 pénzt egy kuplungszettre és ugyanannyit a szerelésre.  Váltóolaj+ bowden 10 körül.

60-70 ropiból megáll majd

Előzmény: multista (41547)
bojo 18 órája Creative Commons License 41549

Ezt biztos itt akartad kérdezni? :)

Előzmény: attis1975 (41548)
attis1975 19 órája Creative Commons License 41548

sziasztok.

Olyan kérdésem lenne,hogy audi a4 1.9 tdi 98-as évjáratnál a légtömegmérőre melyik színű vezeték melyik lábra megy?

Előre is köszönöm a válaszokat.