Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lolliii Creative Commons License 1 napja 0 0 46099

Hosszútávra a gyári féltengelynél nincs jobb. Azt a minőséget hegesztéssel nem tudják elérni, az utángyártott minőség meg változó. Akár használttal is jobban jársz, kitakarítani, zsírt bele és go.

Előzmény: bombahoppa (46093)
Gerryfamous Creative Commons License 1 napja 0 0 46098

Köszönöm, mail ment...

Előzmény: akosli (46097)
akosli Creative Commons License 1 napja 0 0 46097

Az enyém még megvan és eladó is,  tetőbox is van, email-om  publikus.

Előzmény: Gerryfamous (46091)
Vilmos a gázos Creative Commons License 1 napja 0 0 46096

http://feltengelyszerviz.eu/kapcsolat  anno a suzukimat itt csinálták.

Előzmény: bombahoppa (46093)
bombahoppa Creative Commons License 1 napja 0 0 46095

Köszi :)

Előzmény: Pityke71 (46094)
Pityke71 Creative Commons License 1 napja 0 1 46094

Hi!

Óvatosan lehet menni vele,nem kell terhelni a féltengelycsuklót(óvatos gyorsítás és motorfék,kanyarodáskor NEM!!! nyomni a gázt.

Előzmény: bombahoppa (46093)
bombahoppa Creative Commons License 1 napja 0 0 46093

Sziasztok,

 

a Multi kattog, de úgy, hogy a gyerekek kanyarnál megkérdezik, hogy miért padkáztam...

 

 

Szervízben a hiba leírása: Az autó határozottabb bal ill. jobb kanyarba erős kattanást hallat.

A jobb oldali féltengely nagy lógása látszik, belső csillag ill. pohár vizsgálata szükséges.

 

Nem vállalják, hanem a http://feltengelyszerviz.hu/ - ra irányítanak. XVI. ker.

 

Kérdés:

- meddig lehet közlekedni a kocsival, vagy Dunakesziről trélerezzem?

- vki ismeri, ajánlja, nem ajánlja őket?

- máshol / másik szervíz?

 

 

Bónusz: fényképek a hét eleji kavicsfelverődésről

 

 

off:

 

 

bombahoppa Creative Commons License 2 napja 0 0 46092

ütköztél?

Előzmény: zeuszmotoros (46090)
Gerryfamous Creative Commons License 2 napja 0 0 46091

Hello, jofogáson láttam amiket keresel. 

Tetőcsomagtartója nincs vkinek eladó? Esetleg tetőbox is?

Előzmény: zeuszmotoros (46090)
zeuszmotoros Creative Commons License 3 napja 0 0 46090

Sziasztok!

 

bubis   motorház  fedélt és  lökháritót  keresek, kellene még   hűtő is.

 

Valaki  tud  ajánlani   hol  van  olcsón?

 

 

babarucu Creative Commons License 3 napja 0 0 46089

Hát pajtás tudnák fölrakni dudálós, biciklis, motoros, traktoros, kamionos, osztrák meg német sofőrös videót dögivel, keresgélni a neten mindenkihez való fórumot, de minek? Ettől még az út közepén szállnak fel előttem rollerezve a bringások, kihajtanak kereszteződésnél vagy kerékpár út végénél lassítás oldalra vagy hátranézés nélkül elém, a traktorosok haladnak előttem főúton olyan szerkezettel, amit 30km-es körzetben nem is tud használni magyarul azért nem megy be a faluba, mert az neki +5perc kerülő, kamionos lassítás nélkül áthajt a falukon, motoros beelőz harmadiknak, osztrák meg német sofőrök nem ismerik a közutat, azt hiszik mindenhol autópálya van..........sorolhatnám

minek? több hsz legyen? unatkozol?

Előzmény: Reed Gan (46085)
Lolliii Creative Commons License 3 napja -1 2 46088

Egy Multiplás fejjel (nekem nincs):

"Azért te sem panaszkodhatsz.

Név nélkül, csecsemőként beesel, egy márkafórumba, se bemutatkozás, semmi, majd fröcsögsz. Ezek után mit is vársz?"

Előzmény: Reed Gan (46087)
Reed Gan Creative Commons License 3 napja -1 0 46087

Mennyiben befolyásolja a mercis-BMW-s dolog, hogy kinek van igaza? Ha valaki apuka-anyuka, akkor már szabadon veszélyeztethet bárkit, ha úgy véli, hogy a másik szabályt sértett? (Ha a másik félnek is van gyereke, akkor is?) Érzed a vélelmezett szabálysértés és a veszélyeztetés között a különbséget?

 

Veszélyesnek ítélte ezért rám dudált. Bünti volt az szépen, centizéssel. Van itt egy bringás aki kiáll saját magáért és leoltjátok míg a másik három szabályt is megsértett (centizés megfelelő oldaltáv/fék helyett, duda, zebrán gyalogosnak elsőbbségadás elmulasztása) és veszélyesen vezet, de hozzá egy rossz szavatok sincs. Fasza arcok vagytok, hogy ezt helyeslitek és ezzel bátorítjátok a veszélyesen közlekedőket.

Előzmény: FN72 (46086)
FN72 Creative Commons License 3 napja -1 1 46086

Bizonyára bemutatsz,sőt rendszámmal beírsz a mercis vagy bmws fórumra is?! Beírtál ide ahol jó eséllyel egy apát vagy egy anyát akarsz pellengérre állítani. Veszélyesnek ítélte a manővered. Ő rád dudált,te 'bemutattál'. Minek ezt ide amúgy ismeretlenek közé föltolni?

Előzmény: Reed Gan (46085)
Reed Gan Creative Commons License 3 napja 0 0 46085

Minden típusról (motoros, bringás, gyalogos, autós, teherautós, rolleres, gördeszkás...) tudnék felrakni videókat, de nem látom értelmét. Itt volt esély, hogy megtalálom a másik felet és tudunk valami tanulságot levonni, azért került fel. Szerettem volna először az ő szemszögét leírva látni itt, de nem bírtam tovább. Akárhogy is, ha már páran megértik a másik szempontjait akkor érdemes volt, még ha némi feszültséggel is jár a dolog.

 

Igyekszem odafigyelni, azért is nem megyek ajtózónában, ha kinyitják tükörbenézés nélkül, nem akarom a mögöttem jövő alatt végezni.
Köszi, balesetmentest!

Előzmény: Lolliii (46084)
Lolliii Creative Commons License 4 napja 0 0 46084

Azért így elég más olvasni, hogy leírod a teljes történetet, nem csak egy video részlet, amit mindenki másképp értelmez. 

Bringáztam én is, bár akkor még kissé más volt a közlekedési morál. Sajnos sokat változott, és nem csak az autósok, hanem a többi is romlott.

Motorosok jobbról menet közben kanyarban előznek, kettős záróvonalon előznek, tiltott helyen kanyarban, stb.

  Biciklisek se szentek, ott is akad pár agyhalott, persze.

És a másik fele, aki leszorítja, nem engedi el 4 vagy több kerekűvel.

Az adott esetben szerintem igazad van, de sajnos a mai világban a bringásoknak is oda kell figyelni, mert ő a törékenyebb. Megértem a harcotokat, csak ne essetek át a ló másik felére.

Mindenkinek balesetmentes célbaérkezést.

 

 

Előzmény: Reed Gan (46083)
Reed Gan Creative Commons License 4 napja -1 0 46083

Ajánlom figyelmetekbe a YouTube videó leírását és az ott linkelt oldalakat:

 

"A másik padkától nagyobb távolságot tartott, mint a parkoló autóktól, pedig az utóbbinál még én is ott voltam.
A gyalogost sem vette észre a műanyag lap mögött. A duda már csak ráadás.

http://www.minimalmass.hu/jobbratartas-vs-ajtozona/123
http://www.minimalmass.hu/centizes-utan-avagy-elestel-nem-hat-akkor/337
http://www.minimalmass.hu/jobbratartas-vs-centizes/402
http://www.minimalmass.hu/mgif-avagy-elozni-minden-aron-akkor-is-ha-szerintem-nem-biztonsagos/363"

 

Dudálni: szabálysértés és a frászt hozta rám. A reakció (!) is ennek mértékét tükrözi! A szabálysértést része mindegy, leszarom, viszont az baj, hogy veszélyes, meg már akkor kezdte el nyomni amikor mellém ért. Meg nagyon fair ám egy másfél tonnás biztonságos fémdobozból ijesztgetni a védtelen kerékpáros úgy, hogy még a kormányt is rám húzza és elmegy tőlem negyven centire. (Nagylátószögű az optika, becsapós, ha nem ismered!) Igazi úriemberhez méltó cselekedet.

 

Másrészt ha úgy gondolja, hogy csalinkázok, akkor miért jön ilyen közel? Direkt balesetet akar? Nem félti a szuper autóját? Én az ilyeneket inkább messziről kerülöm. Ha ki kell kerülnöm egy kátyút, kólásflakont, más szemetet, akkor elsodor?

 

A következő lámpánál (750m múlva!) ugyanazon a zöldön mentünk át, ahova simán odaértem 30 km/h-s sebességgel. Valószínűleg az utána lévő lámpánál ugyanez lett volna a helyzet (+1,5km), csak ott már épp visszafordult az autós. A pirosnál álldogálással semmi baj. Ha még öt másodpercet kell várni a bringás mögött és akár csak a gázról levenni a lábunkat, hogy biztonságosan előzzük, az már elképzelhetetlen. Pedig úgy is elérte volna ugyanazt a pirosat. Cserébe nem foglalják a parkolóhelyet, nem csinálják a szmogot meg a dugót. Az alternatíva nem az, hogy a bringás majd nem bringázik, hanem áttér autóra, aztán lehet mögötte állni a dugóban meg az élhetetlen városban parkolóhelyért küzdeni. Az sokkal jobb, nem? De itt még öt másodpercet sem kellett volna várni, csak rendes oldaltávot tartani, amiről az OBB is másfél-két méterről ír, http://www.baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=1099 Jelen esetleg ha kinyúlok oldalra meg tudom fogni a tükrét. Ez kevés, nem biztonságos. Ha szerinted oké, akkor álldogájl a biztonsági sávon amikor áthalad az állomáson egy vonat.

 

Tudtam, hogy jön, háromszor néztem hátra, kiraktam a kezem is, hogy balra kerülöm a kocsisort. Autóval sem áll meg senki a kocsisor mögött fél méterrel, dob egy kilencven fokos balrát, majd két méter múlva egy kilencven fokos jobbrát, ahogy itt elvárt lenne egy bringástól. De tőlük elvárjuk, mert utáljuk őket.

 

Bomlasztás: Félsz, nehogy kiderüljön, hogy a csoport nem bírja el azt az őszintésegét, hogy megmondjátok az egyik tagotoknak, hogy ez szar volt? (Még ha csak magatok közt is.) Inkább kussban ültök a problémákon, nehogy valaki megsértődjön? Élmény lehet egy ilyen képmutató társaságba tartozni. Lehetetlen azt mondani, hogy "bocs, ezt nem kellett volna". Főleg egy bringásnak nem, akit már ki is kezdtünk (hiszen ki tudja mennyit szabálytalankodik), ahelyett, hogy a videón látható esetnél maradnánk.

 

Nagyon sok neten a rendszámos videó, rákerestél már a sajátodra? (Külföldön még nagyobb divat, ott a rendőrségnek is elég csak videót beküldeni, lásd: roadsafe.hu)

Remélhetőleg páran leszűrték a tanulságot, hogy nem véletlenül mennek úgy a kerékpárosok, ahogy mennek (köszi Bodrobert!, de a fenti linkeken is van erről szó, jó videókkal), valamint egyre többen kameráznak. Ha szemétkedsz, könnyen a szégyenfalra kerülhetsz, illetve kerékpáros elsodrásánál nem az lesz, hogy a béna bringás hogy, hogy nem, magától bezuhant az útszéli árokba, hanem ott lesz a memóriakártyán a rendszámotok.

 

Végül: A zebránál nem állt meg. Ezt valahogy még senki sem hozta fel. A pirosnál sokkal jobb volt álldogálni.

Bodrobert Creative Commons License 4 napja 0 0 46082

De, amúgy a biciklis egenrangú az autóssal, teljesen. Ha te kocsival vagy, kikerülöd a kátyút, ha nincs kedved lelassítani 10-re. A biciklis is ugyanezt teszi, ezért húzódik az út közepe felé. Vagy mert nem szeretné, ha a parkoló autóból rányitnák az ajtót (pláne, ha már volt ilyen esete előzőleg). :-) De amúgy mindegy, annyira nem durva ez az eset, ennél sokkal cifrábbak szoktak történni velem. Azt azért meg kell jegyezzem, sokat javult a helyzet az utóbbi 5-6 évben. Manapság sokkal toleránsabbak az autósok a biciklisekkel, mint régebben. Legalábbis itt Miskolcon sokat javult a helyzet.

Előzmény: Emberek Vagyunk Egyesület (46081)
Emberek Vagyunk Egyesület Creative Commons License 4 napja -1 0 46081

Na ez a kerékpáros baszki... persze a mutogatást kitakarta, valamiért nincs sok a felvétel előtt, lehet volt előtte valami incidens ami miatt rádudált a Multis. Aztán ugye ha látja a kerékpáros hogy jön egy autó kicsit lehúzódhatna, de nem tette, nem tudom miért érzik magukat a kerékpárosok egyenrangúnak  az autóssal, mert kurvára nincs így. Ráadásul nagyon érdekelne mondjuk 24 óra  a biciklis kerékpározásából vágatlanul, hogy hány szabályt sért meg félóránként, ahogy azt a kerékpárosoknál tapasztalhatjuk mind akik közlekedünk... Ugye...

babarucu Creative Commons License 4 napja 0 0 46080

Szerintem is az út közepén haladt elég sokat, meg össze vissza. Ne foglalkozzunk vele aki képes felkeresni egy fórumot autómárka után az kötözködni akar, bomlasztó, ne pazaroljatok rá időt...

 

Előzmény: Lolliii (46078)
Bodrobert Creative Commons License 4 napja 0 0 46079

Csak a fejét forgatta, azon volt a kamera. Én ilyen helyzetben teljesen behúzódom az út közepére. Nyitottak már rám ajtót, hajszálon múlott. Azóta úgy megyek középen, hogy a mögöttem jövőnek eszébe se jusson kikerülni. 3 másodperc nem a világ.

Előzmény: Lolliii (46078)
Lolliii Creative Commons License 4 napja 0 0 46078

Véletlen nem az út közepén tekertél? Elég kacsázósra sikerült, talán amiatt jelezte, hogy jön.

Előzmény: Reed Gan (46075)
r.andras Creative Commons License 5 napja 0 0 46077

Szia József,

Korábban írtad, hogy van egy plusz alkatrészed ami a kuplung bowden tetején lévő műanyag elemet helyettesíti. Esetleg meg van még? vevő lennék rá.

Köszönöm!

Előzmény: József Siki (43923)
József Siki Creative Commons License 5 napja 0 0 46076

Szia! Mennyit szánnál rá!
Csak azért kérdezem, mert az enyém éppen eladó!
Illetve lehet, hogy eladó! ..., de csak azért lehet, mert olcsón nem szeretném eladni!

Nos, ő egy 2000-es évjáratú 1,6-os benzines Mutyi!
204000 Km van benne, három gyári kulccsal, és minden papírjával!
Eredeti magyar, nem behozott külföldi!
Sokat költöttem rá, mert az előző gazdája csak használta, de nem babusgatta.
196 000-nál vezérléscsere, stabpálca, stabrúd szillent, első lengőkar csere.
202 000-nél kuplungozás, váltóolaj csere.
Vettem hozzá egy színre fújt lökhárítót, de csak előre sikerült, a hátsó még fekete!

És most jön a java:
203 000-nál hátsó híd homokszórás, behegesztés-festés, hátsó lengőkar csapágy csere, első-hátsó lengéscsillapító csere, toronycsapágy csere, féltengely szimering, gumiharang csere, futómű festés(ha már újítunk, csináljuk rendesen).
Hengerfejezni kellett, mert ette az olajt. A szelepszár szimering kimozdult, annál folyt el az olaj!
Friss olaj-olajszűrő , légszűrő csere.
A kipufogót a katalizátor nélkül kicseréltük, a flexi csőtől kezdve.
Friss műszaki van a kocsin, és van hozzá egy komplett motor-váltó pluszba, és rengeteg karosszéria elem( 4 ajtó motoros ablakokkal, motorháztető, stb)

A belsejét kékre cseréltem, mert abban volt kalaptartó, és motoros első ülés is!
..., de csak 5 ülés kék, a hatodik bordó, mert a donorban csak 5 ülés volt.


Van még hozzá 4 db téli gumi lemez felnin ( ebből 2 db Nokian WR D4 tavaly vásárolt)
Kumho Ecsta nyári gumi alufelnin. (Tavaly vásárolt- a felni is új volt)

Szóval, csak bele kell ülni, és menni vele!
Amit ráköltöttem az kb 600-650 E Ft
Most hülye vagyok, hogy el akarom adni, de lakatos vállalkozásomhoz szükségem van egy VW Transporterre
Ha érdekel a tütü, kérlek írj!
E.mail: posta.siki@gmail.com

Előzmény: Microvillage77 (46071)
Reed Gan Creative Commons License 6 napja 0 1 46075

Ha itt van NDA-091-es tagjuk, érdeklődnék, hogy mi volt a probléma.

4escape Creative Commons License 2016.07.16 0 0 46074

Sziasztok,

ezekre valakinek ötlete:

 

-az első középső ülés helyére rakunk hűtődobozt, annak ott van valahol a vezetéke vagy meg kell oldani?

 

-Budapest környékén keresek szakit, aki ellenőrízné, hogy a vezérlés jó helyen van-e? (cserélték nemrégen, de gyanús...)

Microvillage77 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 46073

Rendben, úgy lesz. Köszi a segítséget!

Előzmény: Bodrobert (46072)
Bodrobert Creative Commons License 2016.07.15 0 0 46072

Rohadás az alján (elöl bölcső, hátul híd), kopogós, kóválygó futómű, ami hátul esetleg terpeszt, meg a szokásos dolgok, olajos motortér, vacak, nem működő elektronikus cuccok, a motor állapotát meg meg tudod ítélni, ha mész vele, figyeled a hangját. Fékezz pár erőset, hogy nem húz-e el. Semmi különös, csak amit egy használt kocsinál meg kell nézni általában.

Előzmény: Microvillage77 (46071)
Microvillage77 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 46071

Sziasztok. 

 

Készülök venni egy ilyen szépséget. Benzin, 1.6 16v. Röviden összefoglalná nekem valaki, hogy mire figyeljek vásárlás során? Nincsenek illúzióim egy 2001-körüli autóról 200-ezer kilométer feletti futással, csak a tipus hibáira lennék kiváncsi. 

 

Köszönöm a segítséget! :)

szg75 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 46070

8 ekm-nél azért jóval többet kellett volna bírniuk, nekem közel 30 ekm-rel ezelőtt voltak cserélve a lengőkarok és még nem mentek szét. Ha plusz zsírt erőltettél a gumiharang alá, akkor az bizonyos elfordulási szöghelyzetben elképzelhető hogy feszítette belülről a gumiharangokat, merthogy a zsír nem összenyomható és a tömítések jól zárnak. Ettől függetlenül azért szerintem ha ezen gumiharangok gumija még "békebeli" minőségű lett volna, akkor bizonyára csak nyúlt volna de nem repedt volna ki.

Előzmény: Bodrobert (46066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!