Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bojo Creative Commons License 45 perce 0 0 45972
Előzmény: erfeher (45968)
4escape Creative Commons License 1 órája 0 0 45971

Sziasztok, tudna valaki privátban segíteni tartályvizsgában?

Bodrobert Creative Commons License 10 órája 0 0 45970

Nem tudom, csak az izzó típusát kerestem ledesben, úgy találtam.

Előzmény: meibez6 (45969)
meibez6 Creative Commons License 11 órája 0 0 45969

Köszi! A félwattos fényben mennyira heasonló?

Előzmény: Bodrobert (45966)
erfeher Creative Commons License 12 órája 0 0 45968

Sziasztok!

 

 

Egyre jobban kezd dőlni a bal hátsó kerekem, a jobb oldali sem százas már. Mit kell ilyenkor vennem hozzá?

Előre is köszönöm:

 

Ernő

j.t.maston Creative Commons License 13 órája 0 0 45967

Sziasztok!

 

Hőmérsékletszenzoros komplett működő bal tükröt mennyiért lehet szerezni? Nincs valakinek egy felesleges darab?

Bodrobert Creative Commons License 29 órája 0 0 45966

Igen, ilyen kell bele:

https://lumenet.hu/c5w-led

Ha a fél wattost teszed bele, egy-két hétig is bírja az akksi simán.

Előzmény: dez1 (45965)
dez1 Creative Commons License 29 órája 0 0 45965

Ha ledes, akor nem hinném hogy 1 wattnál többet kér.

Bodrobert Creative Commons License 1 napja 0 0 45964

Hány wattosak azok az izzók? Talán 2X10 wattnyi, ha jól emlékszem. Ha a kettő égve marad, akkor másfél Amperrel szívja az akksit. 12 óra alatt 18 Ah kapacitás-veszteséget okozva ezzel. Azaz egy 40 Ah-s akksi felét kiszippantja egy éjszaka alatt.

 

Előzmény: dez1 (45963)
dez1 Creative Commons License 1 napja 0 0 45963

Én arra gondoltam (miután legalább évente 1 szer jártunk így az elmúlt közel 10 évben)  hogy az összes utastéri égőt, de legalábbis a két hátsót, amit a gyerekek tudnak fel-le kapcsolgatni - kicserélem ledesre, ha lehet, hátha azt kibírja az aksi ha égve maradnak.  De még nem csináltam meg.

Előzmény: meibez6 (45962)
meibez6 Creative Commons License 1 napja 0 0 45962

Köszi!

(Rosszul fogalmaztam, fordítva gondoltam: vajon nem azért bír-e csak ennyit az akksi, mert a generátor nem tölt rendesen?)

FN72 Creative Commons License 1 napja 0 0 45961

Helló.

Mint a szél ,simán leszívja!Generátorodnak semmi baja sem lesz tőle.

Előzmény: meibez6 (45960)
meibez6 Creative Commons License 1 napja 0 0 45960

A hátsó ülések feletti beltérlámpa égve maradva 1 éjjel alatt tényleg leszívja az akksit (benzines)?

Nekem igen, csak kérdés, hogy ez "normális"-e, vagy döglik a generátorom?

Az akksi elvileg oké.

 

nbogadi Creative Commons License 2 napja 0 0 45959

Ismét egy izgalmas dolog... Elinduláskor mintha nyikorogna a kuplung (elég ronda hangja van), ill. kétezres fordulatszám felett fütyülni is kezdett :P. Lehet, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz, de lehet, hogy mégis. 

nbogadi Creative Commons License 2 napja 0 0 45958

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

dez1 Creative Commons License 2 napja 0 0 45957

Nálam a régi autó már 1 ideje csinálja, hgoy indulás után - egyből megfordulok, azaz tekerek 1 teljes jobbrát tolatás közben - mintha szorulna a kormány, de ma hosszabb ideig csinálta, és rájöttem, hogy "csak" a szervo megy el. De utána ahogy elindulok, visszajön.... Lehet hogy illene olajat cserélni benne?

egyperegy Creative Commons License 2 napja 0 0 45956

Ez a gumicső lesz valószínűleg a hibás ahogy Babarucu említi, ilyen volt nekem is és másnak is, cseréld ki a vákumcsövet. A szelep nemigen tud elkoszolódni, a Csubakkánál is inkább az volt a baj, hogy vétel előtt sokáig ált az autója és beragadt.

Előzmény: nbogadi (45951)
babarucu Creative Commons License 3 napja 0 0 45955

Még az is lehet, hogy a kis piros csövecske lyukas, vagy repedt ami a szabályzóról megy a turbóra, úgy nincs vákum, nincs szabályzás, túltölt, letilt

Előzmény: nbogadi (45945)
babarucu Creative Commons License 3 napja 0 0 45954

Koszos a szabályzó szelep, nem tud szabályozni ezért túltölt a turbó= az agy beavatkozik leszabályoz- Csubakkka este detto ugyan ez.

 

https://picasaweb.google.com/106733004381157885093/TurbonyomasSzabalyzoja

Előzmény: nbogadi (45945)
babarucu Creative Commons License 3 napja 0 0 45953

Úgy van ahogy írtad, nincs több semmiből.

Előzmény: szg75 (45939)
Lolliii Creative Commons License 3 napja 0 0 45952

Csaba Petiék bő 20 éve, Zsigulis korszakban is nagyot alkottak már. Ők centírozták a Zsiguli főtengelyt össze a lendkerékkel.....

 

Előzmény: akosli (45950)
nbogadi Creative Commons License 3 napja 0 0 45951

Vas megyei vagyok, az kb. 300km. Persze ha nem sikerül orvosolni a problémát, akkor élek vele... Köszi!

akosli Creative Commons License 3 napja 0 0 45950

Ha pesti vagy közelben lévő vagy, akkor jelentkezz be hozzá , Csaba Péter a neve. Megold, nem lehúz... Nekem a több mint két évig húzódó szívássorozatot sikerült lezárnia turbo-EGR-DPF vonalon. Mondjuk Neked egyszerűbb,mert a 115-ben nincs DPF.

Előzmény: nbogadi (45945)
meibez6 Creative Commons License 3 napja 0 0 45949

Sziasztok!

Keresek 1DIN-es usb-s fejegységet (használtat). Ha valmelyikőtöknek van elfekvőben, megvennén. Emailem publikus. Köszönöm!

Bodrobert Creative Commons License 3 napja 0 0 45948

Nincs mit. Ez az ábra volt olyan, ami azt mutatta, hogy egy szíj visz mindent. Akkor neked ilyen setup van.

A miénken van még plusz két szíj... :-)

Előzmény: szg75 (45947)
szg75 Creative Commons License 3 napja 0 0 45947

Köszi szépen! Ez nagy segítség volt. Igen így néz ki. És ePER-ben meg tudtam nézni a motortartó bakokat is.

 

Előzmény: Bodrobert (45946)
Bodrobert Creative Commons License 3 napja 0 0 45946
Előzmény: szg75 (45943)
nbogadi Creative Commons License 3 napja 0 0 45945

Sziasztok! Végre sikerült megvennem az áhított Multiplámat. Igaz, megfogadtam, hogy Magyarországon soha többé használt autót... de ez hosszú történet, nem is untatnék vele senkit. Előre is elnézést, ha butaságot írok, vagy kérdezek, de egyrészt nőből vagyok, másrészt igyekszem kiokosodni, ezért vagyok itt.

Paraméterek: 2004-es, 1.9 JTD, 115LE, majd fotót is hozok.. Az első húzósabb útján kitűnően vizsgázott. Álom volt vezetni, ment, mint a golyó. Aztán kb. 1000 km után kijött az első hibaüzenet: motorhiba, a kiolvasó turbó nyomás szabályzó szelep hibát mond. Nem rángat, nem füstöl, csak annyi a baj, hogy leszabályoz, padlógázzal se megy 130-nál többet. Olvasgattam régi hozzászólásokat, de számomra nem egyértelmű, hogy a szelepet ilyenkor elég megpucolni, vagy cserélni kell? Előre is köszönöm a segítő tanácsokat! 

ikgor Creative Commons License 3 napja 0 0 45944

Sziasztok! Ebben a hónapban vettem egy Multiplát. A hátsó ajtót elengedte a gumi, nem lehet rendesen becsukni az ajtót, mindig vissza kell nyomkodni a vájatba, de sajnos úgy sem túl jó. Hol lehet ilyet kapni, tud segíteni esetleg valaki?

Üdv.: Ikgor

szg75 Creative Commons License 3 napja 0 0 45943

...nekem úgy tűnik, hogy egyetlen hosszbordás szíj visz mindent..., de elég nehéz belátni oda (105LE JTD). Ez lehetséges ?!

Előzmény: Bodrobert (45942)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!