Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bombahoppa Creative Commons License 16 órája 0 0 46344

Üresben semmi hangja nem volt, és a sima menetekben sem, csak az egyes, kettes gyorsításban, és kanyarban csinálta ezt a recsegés-padka szimuláció kombót. A Dunaszi Bosch szervízben nem vállalták, így jutottam el Vácra.

Előzmény: g22222 (46340)
dez1 Creative Commons License 2 napja 0 0 46343

Amikor megvettem 3 éve, akkor cseréltettem.  Majd most kap valami jó fagyállót.... 

Előzmény: Bodrobert (46334)
meibez6 Creative Commons License 2 napja 0 0 46342

feltűnt

Előzmény: meibez6 (46341)
meibez6 Creative Commons License 2 napja 0 0 46341

:) (Ja, pont Bombahoppa volt, akinek tavasszal rögtön feltünt, hogy rossz a hangja a kocsimnak. Nekem akkor még nem állt rá a fülem..)

Előzmény: meibez6 (46330)
g22222 Creative Commons License 2 napja 0 0 46340

értem.hát, elég gyengék ezek a váltók...vagy csak ki tudja, hány 100.000 km van benne... :)

és ha gurulsz üresben, van valami hangja?nem tudsz Bp-n esetleg Fiat váltó szervízt?

Előzmény: bombahoppa (46338)
bombahoppa Creative Commons License 3 napja 0 0 46339

ez engem is érdekel :)

Előzmény: drozi (46319)
bombahoppa Creative Commons License 3 napja 0 0 46338

ránt egyet a kocsin, és recseg kanyarban (egyes kikanyar főútra) gyorsításkor, de úgy, hogy 5 éves kicsi fiam megkérdezte, "mi van lepadkáztál?"

 

most van egy váltó, holnap / hétfőn érkezik, aztán meglátjuk jó-e

 

azóta kiderült egy autóval is van élet a családban

Előzmény: g22222 (46327)
bombahoppa Creative Commons License 3 napja 0 0 46337

ne cseréld, takarítsd...

 

viszont tényleg könnyű, 

 

a.nagy.bela   kukac dzsemailre küldj egy e-mailt és elküldöm Neked a leírást , egyik fórumtársunk csinálta

Előzmény: Tamás Benkó (46316)
polgar1 Creative Commons License 3 napja 0 0 46336

A motorban törik szét a szar műanyag fogaskerék. Nekem már az isten tudja hányadik van fent de ez az utolsó most jól bírja. Egy kis késsel szét tudod szedni a motort ha kíváncsi vagy rá. Az a baj, hogy az elektronikája későn kapcsol szét és agyon feszegeti a kerekeket amik nem túl jó anyagból készültek. Gondolkodtam rajt, hogy a vezetékbe beteszek valami áram korlátozó ellenállást ami nem engedi a motort akkorát húzni csak lájtosan.

Előzmény: drozi (46323)
Pityke71 Creative Commons License 3 napja 0 0 46335

Hi!

Ha gondolod tudok segíteni alkatrészben Csörögj meg:2026kettő141kilenc.

Kedvezmény 40-52% az autósboltok áraiból.

Üdv:Pityke

Előzmény: dez1 (46332)
Bodrobert Creative Commons License 3 napja 0 0 46334

Hűtőfolyadékot cseréltél benne rendszeresen? Legalább kétévente? És megfelelő fagyálló ment bele?

Előzmény: dez1 (46332)
g22222 Creative Commons License 3 napja 0 0 46333

nekem több helyen is el volt repedve, és az a lambda szondának sem jó

Előzmény: meibez6 (46330)
dez1 Creative Commons License 3 napja 0 0 46332

Nos kiderült hogy a hűtő szétrohadt.  A szerelő szerint  manapság bármelyik 6 éves autóban mindennapos.....

 

Illetve a turbó és a motor közötti légcső ki volt lukadva (látszani nem látszott, de gázadásnál lehúzott hallottam ahogy szívja a levegőt, mitn 1 Ferrari....   26 ezer Ft a cső:(  A gyári hűtő 103 ezer, bontottat még keresnek, ill lehet hgoy ezt még meg lehet valahogy forasztgatni.....  és emiatt a részecskeszűrő nem tudott rendesen működni, az jelzett hibát....

 

Komolyan érlelődik hogy eladom ezt a járgányt.... a másikkal 10 éves koráig semi baj sem volt......

meibez6 Creative Commons License 3 napja 0 0 46331

jaja, szóval javítható, ezek szerint több helyen is vállalják, csak nekem vidékről így egyszerűbb volt.

Előzmény: g22222 (46329)
meibez6 Creative Commons License 3 napja -1 0 46330

Leömlő:

 

Mi a tünete ennek a leömlő-repedésnek? És mi a szösztől repedhet el vajon?! Nem lehet egyébként végighegeszteni

a repedést?

 

Tünete, hogy röfög a kocsi, vacak a hangja. Nem annyira, mint mikor leszakad a kipufogó egy hátsóbbik része, de nem szép. Főleg hidegindításkor. Bemelegedve kevésbé hallani. És előlről jön.

(nekem cartárs mondta, mikor "friss volt a kocsi", hogy "hallom, kipufogós", én meg nem értettem, hogy miből hallja, elsőre annyira nem volt feltűnő. Aztán legutóbb szerelőnél kértem, hogy nézzék meg a kipufot, és mondták, hogy hát előlről jön, biztos a leömlő repedt. Kicsit rábontottak és tényleg.)

 

Azért reped el, mert egy vacak vasöntvény, ami ebben a típusban (meg még az egyik lancia/mareában) nagyon hátul van és túlmelegszik. Nekem ezt mondták. (majd vágok a motorháztetőre amolyan huplis szívónyílást, mint az amerikai kocsikon  :) )

 

Pesten 2 helyet is hívtam, ahol javítják, de árban hasonló a vége: hidegen hegeszteni csak úgy nem lehet, mert szétpukkad, mikor bemelegszik. Hanem melegen kell hegeszteni, ehhez előbb kemencézni kell a cuccot, majd javítani, aztán megin kemencézni stb. Nem vágtam neki.

 

Van egy hely, ahol nem javítanák, hanem legyártanák szuperul acélból. Örök élet gondolom, stb. na az 130e ft lenne kb. Annyit meg nem használom a kocsit..

Uff

Előzmény: Bodrobert (46328)
g22222 Creative Commons License 3 napja 0 0 46329

én pl. a proex-nél csináltattam meg, úgy emlékszem, hegesztették

Előzmény: Bodrobert (46328)
Bodrobert Creative Commons License 3 napja 0 0 46328

Mi a tünete ennek a leömlő-repedésnek? És mi a szösztől repedhet el vajon?! Nem lehet egyébként végighegeszteni a repedést?

Előzmény: meibez6 (46325)
g22222 Creative Commons License 3 napja 0 0 46327

Szia!

Pontosan mik voltak a tünetek?én már túl vagyok 2 bontott váltón, és még csak 3 éve van meg az autó...

az elsőben biztos hogy a diffi, a másodikban valószínűleg az.

Előzmény: bombahoppa (46120)
g22222 Creative Commons License 3 napja 0 0 46326

Sziasztok!

Tudna segíteni valaki abban, hogy hova vigyem váltó problémával a Multit Budapesten?

Furcsán veszi be a sebességeket, néha semmi baja, néha meg csak másodikra lehet berakni, szinte bekattan. vagy ez nem biztos, hogy a váltó?lehet a rudazat,bowden?

Javíttatott már valaki Bp-n Multipla váltót?előre is köszi!Üdv,

meibez6 Creative Commons License 3 napja 0 0 46325

Kicseréltettem a leömlőt (benzines 2002), mert repedt volt.

Nem látványos a hiba, csak egy vékony repedés látszik, de az pont elég.

Tanulságos, hogy kb ugyanúgy nézett ki a kiszerelt darab, mint amit a tatai bontósoknál lehet venni 30e-ért (a harmadik képen látszik, hogy repedt, azért is nem vettem meg).

Újat akartam, de alig van ebből a tipusból. 1 lett volna ebay-ről, aztán ugyanannyiért a szerelőm be tudta szerezni a Láng-tól (1 db volt) kedvezménnyel. Forintra nem emlékszem, de 53ezer volt a leömlő, és 25000 a munkadíj (majdnem egy teljes napot szívtak vele).

80070,- Ft volt a vége (számlával*). Elégedett vagyok, de remélem is, hogy legalább 100ezer km-t kibír az új darab.

 

* Vidéki műhely, ahol mindig automatikusan áfásszámlát kapok.

meibez6 Creative Commons License 3 napja 0 0 46324

Ok, köszi!

Előzmény: polgar1 (46322)
drozi Creative Commons License 3 napja 0 0 46323

köszi,

 

gondolkodom rajta, eddig senki nem vallalta,

tapasztalatok alapjan egybe kell cserelni, vagy csak szetugrott a mechanika?

 

Előzmény: polgar1 (46321)
polgar1 Creative Commons License 3 napja 0 0 46322

Igen, a tömítés vagy enged vagy nem más választás nincs, azon gyakorolj ami úgy is kuka lesz.

Előzmény: meibez6 (46320)
polgar1 Creative Commons License 3 napja 0 0 46321

Szia! Nem kell lebontani semmit sem, egy darab marok csillagcsavarhúzó kell hozzá. 3 db csavar fogja fel. Szerelés közben extrém testhelyzetek felvétele, horzsolásos, karcolásos sérülések várhatóak attól függ mekkora a kezed. Visszarakni sokkal nehezebb lesz ez vigasztaljon a leszedéskor.

Előzmény: drozi (46319)
meibez6 Creative Commons License 4 napja 0 0 46320

Sziasztok!

Régi multi első lámpáját szedtétek már szét? 2-ből kéne egyet csináljak. A búra peremén leszedtem a kapcsokat, de mozdulni nem akar. Talán a tomítés ragasztja oda?

drozi Creative Commons License 4 napja 0 0 46319

Sziasztok,

 

azt szeretném kérdezni, hogyan lehet kicserélni az utastér légkeringtetés lezáró szerkezetet, motort stb.. (ez az amit a klíma melleti gomb kapcsol)

folyamatosan morog, most lehúztam róla a kábelt.

Le kell bontani hozza a műszerfalat? van vkinek képgyülyteménye.

Hogyan keressek rá a neten?

 

üdv.

Z

dez1 Creative Commons License 5 napja 0 0 46318

Azt már csekoltam, hogy van helye a kalaptartó bakoknak....

Előzmény: Degeczi (46315)
dez1 Creative Commons License 5 napja 0 0 46317

Kicsit visszaolvasol, pöpec leírás van, szinte kedvet kap az ember:)

Előzmény: Tamás Benkó (46316)
Tamás Benkó Creative Commons License 5 napja 0 0 46316

Sziasztok! Tudna valaki segíteni,h hogyan lehet a legkönnyebben kicserélni a fűtőradiátort?

Degeczi Creative Commons License 6 napja 0 0 46315

De ha gyárilag nem volt benne kalaptartó, akkor jó eséllyel a műanyag tartóbakok is hiányoznak, azok nélkül pedig nem rögzíthető!

Az enyém is faceliftes, és ez volt vele a helyzet (csak ott szerencsére akitől a kalaptartót vettem annak idején, megengedte a tartók leszerelését az övéről)

Előzmény: akosli (46303)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!