Üzemszerűnek tűnik az állapot. Hideg motornál dúsabb keverék van, ergo jobban is forog. Ahogy melegedik, lassan visszaáll a normál állapotra, ez teljesen jól van így.
Szerintem az teljesen normális, ha hideg indítás után egy kicsit magasabb az alapjárat, és csak akkor esik le a rendes fordulatszámra, amikor már egy kicsit bemelegedett a motor. Az enyémnek melegen csak 750 körül van az alapjárata, de hidegen az is 1000 fölött indul.
ha -40et "érzékel" a motor és túldúsit akkor van az a hőgomba az rossz, azt kell cserélni. Én is bementem a unixba a srác elmagyarázta hova kell én magam is kicseréltem magamnak semmi extra
autószerelőnek ez rutinmunka. a fordulatszámot rosszul írod csak 1100 rpm lesz az mondjuk az is sok alapjáratnak.
kell mutatni valamit a kiolvasónak. még régi hibákat is beírja a vezérlőbe .
mióta suzukim van, kissé hiányzik a skodám.:-) a sok szereléssel eltöltött délután..:-) kínomban mosom , takaritom az autót :-)
A kiolvasó sose mutatott semmit, ezért döntöttem anno, hogy máshova (márkaszervíz) viszem, mert úgy gondoltam, fingjuk sincs ezeknek.
A dolog érdekessége, hogy azóta nem csinál ilyen dadogó rángatót + motor lámpája se ég, csak ez az egy nap volt olyan.
Egyetlen olyasmi, hogy indításnál általában 9-10 ezer fordulatszámnál van alapjárat, ez indításnál kb 11 ezernél van, majd szép lassan beáll normálisra.
a hátsó ablakmosó elosztó amelyik szétesett a vezetőoldali ajtó előtt a motortér sarkában van le kell nyúlni és ott van jó nehezen elérhető. rideg, öreg a müanyag , szétesik.
toldást kell berakni. én alu szalaggal javitottam. ráadásul érzékeny dolgokat áztat a víz
Pedig hidd el, hogy azóta semmi gondom a nyitással úgy, hogy akkor és azóta a teleszkópok cseréjén túl semmi nem változott, és elmúlt egy téli és egy nyári szezon is, vagyis mindenféle hőmérsékletben működik hibátlanul.
Nekem az elég fura, ha a teleszkópok cseréje a megoldás erre a problémára, már csak azért is, mert szerintem azok majdnem csukott állapotban még szinte semmit nem emelnek, csak akkor, amikor az ajtó már egy kicsit jobban ki van nyitva. A nyitást szerintem a zárba beépített jó erős rugónak (aminek a tetejét fekete műanyag gomb szokta takarni) kellene biztosítani, és nem a teleszkópoknak.
Egyáltalán, nem is kattan vagy ilyesmi? Kézzel rásegítve nyílik? Nekem a sima bowdenes csinálta, hogy csak kézzel rásegítve nyílt fel időnként, főleg hidegebb időben. Állítgattam a bowdent, de nem oldotta meg a dolgot. Mígnem egyszer csak a teleszkópok már nem tartották meg a hátsó ajtót. Kicseréltem őket, onnantól a nyitási probléma is megszűnt. Lehet semmi köze a te problémádhoz, de ilyen szempontból is érdemes esetleg körbenézni.
2005-ös Fabia Kombim csomagtér ajtaja elektromosan nyílik, illetve nem nyílik. Megvizsgáltam, a mikrokapcsoló az ajtóban jó, az elektromágneses nyitószerkezet jó. Hol keressem a hibát?
Üdv. fórumtársak!Segítséget kérnék Skoda fabia 1,4 mpi 2002-es évjáratú láncos motor szelephézag beállításában!Sajnos rendelkezik hidrotőkével és nem tudom ezeket miként szokták az állító csavarral állítani(mik az értékek és hogyan).Aki tud kérem segítsen,a motort összeraktam,de ez feladja a leckét!