Nemrég került hozzám egy 2005-ös Wagon R+ 94LE automata, 125e km-el. Pár napja a fordulatszámmérő vagy nem mér vagy csak kevesebbet mutat.Újra gyujtásra kapcsolva általában megszűnik a hiba,de van hogy csak második harmadik próbálkozásra! Minden más jó az óracsoportban.Mivel automataváltós,nekem fontos lenne a fordulatszámmérés kontrolállása menet közben. Valaki tudna ötleteket adni vagy megoldást a hibajavításra?Tenkjú!
Meglett a hiba. Elengedtek a forrasztásaim, illetve eltörtek a forrasztás után közvetlenül. A pákám sem volt jó, és lehet a vezeték anyaga sem megfelelő amit a hangszóróhoz adtak. Na mindegy, most megint szól. Ha újra föladja eladom a kocsit. :)). Pedig rézcsöveket napi szinten forrasztok, elég jó hatásfokkal. ..
Ez a műszerrel szakadásmérés nekem is eszembe jutott.. De amilyen idióta vagyok, csak itthon a kanapén. A csatlakozót néztem mozgattam. Nem tünt rossznak. Nekem is ez a mindkettő egyszerre a furcsa. Ezért gondoltam, hogy a rádióban ment ki valami.
Nekem egyszer a jobb oldali vacakolt. A kábelen van egy csatlakozás/toldás. Ott volt kontakthibás. Kicsi a valószínűsége, hogy mindkét hangszórónál egyszerre lenne kontakthiba, de egy megnézést megér. Én első sorban még a rádiónál lévő csatlakozót nézném meg. Mikor a rádióba be lett dugva, a csatlakozóban a hüvelyek nem nyomódtak-e ki a helyükről. Esetleg műszerrel a csatlakozótól a hangszórókig a kábeleket letesztelni, hogy biztosan vezetnek-e.
Sziasztok! Cseréltem a két első hangszórót. Minden király volt. Egyszer csak feltünt, hogy egyik sem szól. Azt hittem a 13-éves JVC fejegységem feladta. Második autó rendeltem bele egy másik olcsóbb rádiót, (Nakamichi) és hopp.. azzal sem megy. Kivettem a hangszórót. A kivezetésein próbáltam másik hangszórót semmi.. multiméterrel szakadás nincs rajta... A hátsók azok mennek. Olyan mintha a front kábeleken nem jönne semmi. A hangszórót külön kipróbáltam a rádió első kimenetéről egy megkerülő vezetékkel, és úgy megszólalt. Mozgatásra sem semmi... Valami mentőötlet? Új a rádió, (a régi is jó) pár hónapos a hangszóró, közte a 2003-as Suzuki eltünteti a hangot.
Megvan. Töltsd le ezt a pdf-et: https://landsmann.files.wordpress.com/2013/03/wrajto1.pdf Itt a második képen középen van egy fém színű, kissé Z betűhöz hasonló fém alkatrész, amire jobb oldalról egy rudazat csatlakozik. Ezt a kis fém alkatrészt kell mozgatni, ha jól emlékszek az alsó részét kell fölfelé, tehát ahol a rudazat becsaztlakozik, az az autó hátulja felé mozduljon el.
A zárnak van olyan része, amit az utastér felé húzva már kinyílik az ajtó. Lehet hogy valami kis kampóval tudod meghúzni. Az a kis pöcök, amit a nyitógomb megnyomásakor nyom be. Képet nem tudok róla felrakni. De mindjárt szétnézek, hátha találok valamit mégis.
Akkor elméletileg van esélyem, hogy ha univerzális talpat veszek, akkor utána nem kell hozzá való autót vennem? A gyári kábel meg nem illeszthető össze az univerzális talppal?
Üdv mindenkinek. 2000 06 gyártású Wagonomhoz keresek tetőantennát, pontosabban antennatalpat. (Az a változat ugyebár, ahol még hátul volt az antenna.) Nem igazán tudom, mivel lehet kompatibilis. Neten ugyan rendeltem bontottat, de csúnyán átvertek..
Erről hallottam, azaz az óracsoport nyák kontaktprobléma. Én is gyanakodtam erre, ki/be kapcsolgattam a gyújtást, aztán bementem egy benzinkútra, rátankolam és egyból felpattant a mutató. Lehet véletlen egybeesés és kontakt visszajött. Párás időben volt mindkét történet. Ha egyszer lesz egy évben nem piszkálom. Még megkérdezhetem, hogy a klima, ventillátor tekerők mögött van világítás, mert rákapcsolom a világítást este és sötét van a tekerők részén. Ezt jól megfogalmaztam.
Wagon r ddis-nék pár hónapja, márciusban elindultam és az üzemanyag szintjelző 0-án volt, aztán leálltam ismét gyújtás és mutatta a fél tanyknyi üzemanyagot.
Most ismét ez történt, csak többszöri gyujtás leés felkapcsolással is 0 maradt, holott fél tank körül kellett volna lennie. Rátankoltam gyorsan, tele és azonnal mutatta a tei tankok. 14 éve járok ezzel az autóval, negyed tanknál ritkán hagytam lejjeb kifogyni.
Valaki esetleg láttot ilyen hibát? Talán az úszó kiakadt, a potmétek kikopott, dizelnél egybe lehet megvenni csak a jeladót, nagy meló kiszedni a szivattyút?