Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 2024.02.29 0 0 35850

Elsőre megnezném, hogy minden test rendben legyen

Előzmény: pittor (35849)
pittor Creative Commons License 2024.02.29 0 0 35849

Üdv Tagok!

 

Nemrég került hozzám egy 2005-ös Wagon R+ 94LE automata, 125e km-el. Pár napja a fordulatszámmérő vagy nem mér vagy csak kevesebbet mutat.Újra gyujtásra kapcsolva általában megszűnik a hiba,de van hogy csak második harmadik próbálkozásra! Minden más jó az óracsoportban.Mivel automataváltós,nekem fontos lenne a fordulatszámmérés kontrolállása menet közben. Valaki tudna ötleteket adni vagy megoldást a hibajavításra?Tenkjú!

Vilmos a gázos Creative Commons License 2024.02.19 0 0 35848

Meglett a hiba. Elengedtek a forrasztásaim, illetve eltörtek  a forrasztás után közvetlenül. A pákám sem volt jó, és lehet a vezeték anyaga sem megfelelő amit a hangszóróhoz adtak.  Na mindegy, most megint szól. Ha újra föladja eladom a kocsit. :)). Pedig rézcsöveket napi szinten forrasztok, elég jó hatásfokkal. .. 

Landsmann_ Creative Commons License 2024.02.17 0 0 35847

Pedig ott már csak a csatlakozás a közös. És mivel a hangszórók testelése sem közös, így még érthetetlenebb hogy egyik sem szól. 

Előzmény: Vilmos a gázos (35846)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2024.02.17 0 0 35846

Köszi!

Ez a műszerrel szakadásmérés nekem is eszembe jutott.. De amilyen idióta vagyok, csak itthon a kanapén.  A csatlakozót néztem mozgattam. Nem tünt rossznak. Nekem is ez a mindkettő egyszerre a furcsa. Ezért gondoltam, hogy a rádióban ment ki valami. 

Előzmény: Landsmann_ (35845)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.02.17 0 0 35845

Nekem egyszer a jobb oldali vacakolt. A kábelen van egy csatlakozás/toldás. Ott volt kontakthibás. Kicsi a valószínűsége, hogy mindkét hangszórónál egyszerre lenne kontakthiba, de egy megnézést megér. Én első sorban még a rádiónál lévő csatlakozót nézném meg. Mikor a rádióba be lett dugva, a csatlakozóban a hüvelyek nem nyomódtak-e ki a helyükről. Esetleg műszerrel a csatlakozótól a hangszórókig a kábeleket letesztelni, hogy biztosan vezetnek-e.

Előzmény: Vilmos a gázos (35843)
agyilagzokni Creative Commons License 2024.02.17 0 0 35844

Igen, köszönöm.

Előzmény: WagonR SX7 (35842)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2024.02.17 0 0 35843

Sziasztok! Cseréltem a két első hangszórót. Minden király volt.  Egyszer csak feltünt, hogy egyik sem szól. Azt hittem a 13-éves JVC fejegységem feladta. Második autó rendeltem bele egy másik olcsóbb rádiót, (Nakamichi) és hopp.. azzal sem megy. Kivettem a hangszórót. A kivezetésein próbáltam másik hangszórót semmi.. multiméterrel szakadás nincs rajta... A hátsók azok mennek. Olyan mintha a front kábeleken nem jönne semmi. A hangszórót külön kipróbáltam a rádió első kimenetéről egy megkerülő vezetékkel, és úgy megszólalt.  Mozgatásra sem semmi...  Valami mentőötlet? Új a rádió, (a régi is jó)  pár hónapos a hangszóró, közte a 2003-as Suzuki eltünteti a hangot. 

WagonR SX7 Creative Commons License 2024.02.09 0 0 35842

Megkaptad?

Előzmény: agyilagzokni (35835)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2024.02.08 0 0 35841

Köszönöm!

Így már jó! Holnap megcsinálom!

Előzmény: Landsmann_ (35840)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.02.08 0 0 35840

A link hibásan jelent meg. A teljes linket másold a böngészőbe és úgy le tudod tölteni a pdf fájlt. Ebben a második képen van az amit írtam.

Előzmény: mosogep-szerelo (35839)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2024.02.08 0 0 35839

Köszönöm válaszod! 

Az említett képet nem találom, de holnap megint neki esek, bár szerintem mindent megpróbáltam már! :)

Előzmény: Landsmann_ (35837)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.02.08 0 0 35838

Megvan. Töltsd le ezt a pdf-et: https://landsmann.files.wordpress.com/2013/03/wrajto1.pdf Itt a második képen középen van egy fém színű, kissé Z betűhöz hasonló fém alkatrész, amire jobb oldalról egy rudazat csatlakozik. Ezt a kis fém alkatrészt kell mozgatni, ha jól emlékszek az alsó részét kell fölfelé, tehát ahol a rudazat becsaztlakozik, az az autó hátulja felé mozduljon el. 

Előzmény: mosogep-szerelo (35836)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.02.08 0 0 35837

A zárnak van olyan része, amit az utastér felé húzva már kinyílik az ajtó. Lehet hogy valami kis kampóval tudod meghúzni. Az a kis pöcök, amit a nyitógomb megnyomásakor nyom be. Képet nem tudok róla felrakni. De mindjárt szétnézek, hátha találok valamit mégis.

Előzmény: mosogep-szerelo (35836)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2024.02.08 0 0 35836

Sziasztok!

Eltörtem a csomagtér ajtó zárkilincsét kívülről!

Hogy tudom belülről kinyitni az ajtót? Kárpitot lebontottam, de nem boldogulok!

Segítség!!!

:)

agyilagzokni Creative Commons License 2024.02.07 0 0 35835

Köszönöm válaszodat, ha lehetne egy fotót kérnem az antennatalp csatlakozó részéről, hogy tudjam, milyen kell nekem.

Előzmény: WagonR SX7 (35834)
WagonR SX7 Creative Commons License 2024.02.07 0 0 35834

A szürkénél nem is variáltam mert erősítős antennát vettem, amiatt mindenképp cserélni kellett a kábelt.

 

Őszintén....nem emlékszem rá, de...holnap megnézem, mert....holnap kuplungozom a verdát, meg...cserélem a tetőkárpitot és az antennát.

 

Előzmény: agyilagzokni (35833)
agyilagzokni Creative Commons License 2024.02.07 0 0 35833

Akkor elméletileg van esélyem, hogy ha univerzális talpat veszek, akkor utána nem kell hozzá való autót vennem? A gyári kábel meg nem illeszthető össze az univerzális talppal?

Előzmény: WagonR SX7 (35832)
WagonR SX7 Creative Commons License 2024.02.07 0 0 35832

A pirosnál beázott a talp és gyakorlatilag lerohadt az egész az antennakábel végével együtt, s így mindenestől lett cserélve.

A szürkénél meg az volt a gond, hogy a gyári kábelt nem lehetett rátenni az univerzális talpra.

 

A talp egyiknél sem volt túl rózsás állapotban.

 

Gőzöm sincs, hogy a gyári hogy nézhetett ki, de az univerzál talp egy az egyben belement, reszelés és egyéb mókolás nélkül.

 

Én vágtam ki mindkettőhöz 2mm-es szivacsos kétoldalú ragasztót a talpak alá, és így lettek visszatéve.

Azóta nem áztak be, pedig a piroskánál még drótkorongozni és festeni is kellett a talp körül.

 

 

Előzmény: agyilagzokni (35831)
agyilagzokni Creative Commons License 2024.02.06 0 0 35831

Köszönöm a választ. Az antennatalp rögzítése nem egyedi?

Előzmény: WagonR SX7 (35830)
WagonR SX7 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 35830

Kettőt vettem, egyet a Sumo-tól, egyet a Bárditól, alvázszám szerint kikeresve.

Aztán szépen kibontottam az antennakábelt a helyéről és kapott egy univerzálisat..

Előzmény: agyilagzokni (35829)
agyilagzokni Creative Commons License 2024.02.05 0 0 35829

Üdv mindenkinek. 2000 06 gyártású Wagonomhoz keresek tetőantennát, pontosabban antennatalpat. (Az a változat ugyebár, ahol még hátul volt az antenna.) Nem igazán tudom, mivel lehet kompatibilis. Neten ugyan rendeltem bontottat, de csúnyán átvertek..

Landsmann_ Creative Commons License 2024.02.03 0 0 35828

Van, 3 izzó van ott. 

Előzmény: ddis1 (35827)
ddis1 Creative Commons License 2024.02.03 0 0 35827

Erről hallottam, azaz az óracsoport nyák kontaktprobléma. Én is gyanakodtam erre, ki/be kapcsolgattam a gyújtást, aztán  bementem egy benzinkútra, rátankolam és egyból felpattant a mutató. Lehet véletlen egybeesés és kontakt visszajött. Párás időben volt mindkét történet. Ha egyszer lesz egy évben nem piszkálom. Még megkérdezhetem, hogy a klima, ventillátor tekerők mögött van világítás, mert rákapcsolom a világítást este és sötét van a tekerők részén. Ezt jól megfogalmaztam. 

 

 

Előzmény: WagonR SX7 (35826)
WagonR SX7 Creative Commons License 2024.02.03 0 0 35826

Nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán van-e benne szivattyú.

Valószínűleg csak a mérőegység van beszerelve a tankba.

 

Gondolom ezt azért is mert egyáltalán nem hoz hozzá semmit a Bárdi sem.

 

Eddig két Wagoneren találkoztam hasonló gonddal.

Mindkettőnek óracsoport csere lett a vége.

 

Az a fránya nyomtatott áramköri lap a Km-óra hátulján szereti szabadon engedni az alkatrészeit, aztán....

Illetve, amit nemrég adtam el autót, annak időnként bedobta, hogy kb fele fordulatszámot mutatott, meg kissé lassan reagált.

Aztán repült a szintmérő és a hőmérő.

Következő indítás után meg elmúlt minden baja.

 

Személy szerint, ha hozzáfogtam volna, először kontakthibákat keresek, aztán ha semmi sem segít, akkor óracsoportcsere.

De erre nem került sor.

 

Esetleg egy másik óracsoporttal kikéne próbálni, hogy azzal jelentkezik-e a gond.

Előzmény: ddis1 (35825)
ddis1 Creative Commons License 2024.02.03 0 0 35825

Köszönöm a választ, ha jól értem ez szivattyú csere lesz egy idő után. 

Dizelbe nem is lehet kapni.

Most jó, érdekes, ezt 1 éve is csinálta, vajon az uszó akad ki, vagy a potméter a középállásban van megkopva? Mi a véleményed?

 

Előzmény: WagonR SX7 (35824)
WagonR SX7 Creative Commons License 2024.01.30 0 0 35824

Leveszed a tankot, aztán...rendesen körbefújkálod a csavarokat valami csavarlazítóval, aztán imádkozol, hogy egy se szakadjon bele.

 

Kellő óvatossággal, mind kiszokott jönni, de...bármi megtörténhet, sőt az ellenkezője is.

 

Ha tele a tank, akkor igazi szívás leszedni, de...kilehet pumpáltatni is belőle,vagy megvárod a következő tankolást.

 

Lehetőleg készülj fel két db 50mm körüli csőbilinccsel, mert az meg végképp beszokott állni.

 

Bő kétórás meló a csere.

Előzmény: Wddis (35823)
Wddis Creative Commons License 2024.01.29 0 0 35823

Üdv mindenkinek!

Wagon r ddis-nék pár hónapja, márciusban elindultam és az üzemanyag szintjelző 0-án volt, aztán leálltam ismét gyújtás és mutatta a fél tanyknyi üzemanyagot.

Most ismét ez történt, csak többszöri gyujtás leés felkapcsolással is 0 maradt, holott fél tank körül kellett volna lennie. Rátankoltam gyorsan, tele és azonnal mutatta a tei tankok. 14 éve járok ezzel  az autóval, negyed tanknál ritkán hagytam lejjeb kifogyni.

Valaki esetleg láttot ilyen hibát? Talán az úszó kiakadt, a potmétek kikopott, dizelnél egybe lehet megvenni csak a jeladót, nagy meló kiszedni a szivattyút?

Wddis Creative Commons License 2024.01.29 0 0 35822

Köszönöm Jó időben nekilátok, a sárvédő alján néha kipiszkálom, mindíg megáll ott a föld, piszok. 

Előzmény: varjúistván (35780)
WagonR SX7 Creative Commons License 2024.01.22 0 0 35821

Pluszban,ahová írtam....ott nem is volt kérdés........

:-P

Előzmény: garázsharcos (35820)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!