Végeredményben az is szabályváltozás, hogy engedélyezik az ültetőket, belly pan, szárny-hegyek. Nem erőforrás szintjén történik a változás, hanem futómű (geometria), aero terén. Erre ugyanúgy reagálni kell. De mindenféle teszt, gumi, versenyző engedmények ellenére kínkeserves fejlődés látható. Zarconak van 2 nagyon jó hétvégéje, aztán süllyed a hajó. Most Marini mutat valamit 3 hétvége óta, persze nem dobogóesély, de már önerőből 6. hely környéke meg van. Yamahánál Quarta az egyetlen értékelhető 4 pole, most is második, aztán a versenyeneken, sprinteken nagyon ritkán jön ki a lépés. Természetesen a várva várt V4-től sem esett hasra a teszt után, idén abból már nem lesz semmi. Lehet jövőre sem.
Az a különbség hogy itt nem egy szabályváltoztatás tett be nekik, hanem egyszerűen szép lassan egyre szarabb motorokat csináltak, abszolút nem érezték (érzik?) az új trendeket. Ebből a gödörből meg nehéz kikecmeregni.
Olyasmire gondolok, mint 2007. Új 800-as blokkok, beltalál a Ducati, hengerel Stoner, annak az évnek annyi japán szempontból. De a következő évre már vissza áll a világ rendje. Most ennek nyoma sincs, nem lehet hivatkozni a kovidra, megfongolt nippon hozzá állásra, kemény évek telltek már el. Az Aprili ami kis törpe bármelyik japánhoz képest, messze eredményesebb náluk.
lehet ha leszednék ezeket a szarokat a gépekröl komoly tizedeket vernének az europaiakra:)
hondának az sem segithetett,hogy mm sérülése után elkezdtek más irányba menni,volt egy két versenyzö csere(kb egyik sem a legjobbak közül) mindegyik mondott valamit + bradl sem a legjobb tesztelönek,nem véletlen vitték espát.
Sokan, mint a messiást várják/várták a V4 Yamahát. Na most az a gyártó aki huszonpár éve sornégyesezik, igen minimális, hogy elsőre, de akár sokadjára beletaláljon a tutiba. A Hondának 6-ik szezonja megy rá, hogy nem tud igazán előrelépni, hiába a V4. Ahogy sokaknál felmerül a kérdés, hogy Bagnaia hogyan "felejtett el" motorozni, nálam meg az, hogy mi a fész van a japánokkal, hogy sok-sok éve nem tudnak semmi ígéreteset felmutatni még átmeneti jelleggel sem. Max lepattanóznak esetleg szerencsés csillagegyüttállás van.
Csak az eredményt nézem semmi mást, ez alapján örökös csúcstartó ebben a kategóriában. Stoner 27 évesen visszavonult "érthetetlenül", Rossi 40 felett sem unta még a GP-t. Van ilyen is, olyan is. Testi-lelki sérülés, ezeregy ok. A törpök élete nem csak játék és mese :)(
ne feledjük ez a gép azért más mint a tavalyi igy nincs tuti beállitás,mm másképp megy tud változtatni a stilusán ezért nem akkora gond ha nem tökéletes a gép,bagnának ez kell és most már nincs ott martin akinek tudna kopizni.
Értelek, de ott ő 3 gp címmel új volt a csapatban és szétesett.
Emberünk 6 vagy 7 éve a vezérbika az olasz csapatban, rászabták még a konténerekben lévő fi-reléket is, mégis szétesett, amikor az újonc csapattárs inasba rakta már az első hétvégén.
Egyszer ki fog derülni hogy mentálisan ennyire gyenge vagy valami más van a háttérben.
Nem akarom megfeszíteni dzsélót, de sokan voltak első évesek más csapatban és ennyire nem ment el az "életkedvük", ráadásul 3-szoros világbajnokként 32 évesen alapon nem indokolt. De az évkönyvekben már csak ez marad meg.
lo védelmében azért azt emlitsük meg,hogy elsö éves hondás volt és az a gép tényleg csak maq alatt müködött igazán meg néha crunak kijött egy-egy verseny.
azért ha megnézed a többi 23as ducatis teljeitményét akkor láthatod,hogy ez nagyon is elsülhetett volna másképp is,igaz(lehetett volna keményre esés) akkor az illetö valszeg nem mm:))
nem tudom,hogy melyik vagy milyen ducis várakoztatásra gondolsz mert 23ban a gresini várt ö rá, ezt meg is köszönte aztán "gresininénak'.
tavaly meg a hat vagy hetedik hétvégén be lett jelentve amikor konkrétan lenyilatkozta (talán 3 nappal ez után) ,hogy mi az elképzelése.
lehet azota az apriliánál vagy a ktmnél vakarják a fejüket,hogy miért nem léptek elöbb:)
Meg kell védenem Bagnaia-t, Lorenzo teljesítménye a Hondánál, alulmúlhatatlan az idők végezetéig. 28 pont 19.hely közben a csapattársad 420 ponttal VB.
Amúgy nagyon benézte a Ducati, már a Gresini helyett is a főcsapatba kellett volna rakni (értem én hogy Bastianini), szerintem a mai formáját látva lazán vitte volna Martin helyett a címet.
De ugye ezek igazából kellően utálták, mikor Dovi nem bírt vele évekig. Aztán győzött a józan ész, Martin is megértette mára, hogy miért nem őt vitték a gyárba.