Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 30 órája 0 0 63774

Amikor 1991-ben menetrendváltozás volt a Dunaújváros helyett Kiskőrös lett a végállomás.

A Kunság Volán "ellenjáratként" Kiskunhalas-Gyöngyös a hétvégi 3 as úton közl. Kecskemét Eger helyett Mátraházán át közlekedett ellenjáratként.

Előzmény: dundalk (63768)
M62,306 Creative Commons License 1 napja 0 0 63773

Na ez is egy f*szság, gyakorlatilag ugyanazon az útvonalon halad a DAKK és az ÉNYKK járatpárja is, mégis két külön mezőben szerepelnek, egymásét meg begöngyölik...

Előzmény: BPD-017 (63772)
BPD-017 Creative Commons License 1 napja 0 0 63772

1503 és 1653, két különböző útvonalú Zeg-Szeged. Amikor utoljára utaztam a 1653-mal, Tisza-Zala közös járat volt.

Előzmény: Takszi55 (63770)
Cpt.Dave Creative Commons License 1 napja 0 2 63771

Az szép kis táv. Jól van akkor nem vagyunk egyedül. :) Hasonló módon itt is két MAN de csak Regio pörög felváltva.

 

Racilaci! Egri telephelyes mindkettő nem volt ennek ellenpárja sose. Ugye régen Sztálinváros volt a cél. Rendszerváltás idején került le Kalocsára. Különben ha a DAKK csinálná 4 kézbe beleférne a mostani menetrendbe. 11:55-re érkezünk 12:30-kor indul vissza a másik. Egy embernek a vezetési idő miatt nem megy, 5 és fél óra a tiszta vezetési idő.

Különben szeretem ezt a járatot. Sokan azért nem mert hú távol kell aludni, na most azt a pár órát ki lehet én szerintem bírni. Viszont a vonal nem fárasztó, nem eszetlenül hajtós, a táj változatos. ( én például hoztam a bringát nyáron aztán edzettem még esténként :) )

Amúgy ha a teljes távot nézzük akkor Kalocsa-Miskolc, mivel hazaérkezés után járatváltás, kötelező pihenő és go Miskolc. :) nem is egy utas volt már így oda és vissza is. 

hétvégén meg keretes szerkezetet alkotva dolgozunk.

1.nap Eger-Miskolc-Eger-Kalocsa,

2.nap Kalocsa-Eger-Miskolc-Eger. 

Előzmény: Takszi55 (63770)
Takszi55 Creative Commons License 1 napja 0 0 63770

A Békéscsaba-Zalaegerszeg (1499) járat is ilyen, egyik nap oda, másik nap vissza, két Lion's Coach pörög rajta.

Előzmény: dannee (63769)
dannee Creative Commons License 1 napja 0 0 63769

A Szeged-Bükfürdő még mindig ilyen járat.

Előzmény: dundalk (63767)
dundalk Creative Commons License 1 napja 0 0 63768

mondjuk ez azért kényszer megoldás, mert nem kalocsai telephelyes a kocsi, ha az lenne, akkor gondolom 2 sofőrrel menne.

 

Egyébként csinálta ezt valaha kalocsai busz vagy volt ellen párja? 

Előzmény: Cpt.Dave (63763)
dundalk Creative Commons License 1 napja 0 0 63767

Igen, nem ment naponta, mert egyik nap volt Veszprém-Debrecen a másiknap pedig Debrecen-Veszprém.

 

(A Volánbusznak volt vagy még mindig van ott alvósa több helyen, de az nem a hossza miatt inkább azért mert helyi sofőr nem megoldott.)

Előzmény: Racilaci (63764)
siófoki35 Creative Commons License 1 napja 0 0 63766

A Veszprém-Debrecen az már majdnem a Lenti-Gyula szint :o :o

Előzmény: Racilaci (63764)
Racilaci Creative Commons License 2 napja 0 0 63765

Nem teljesen klappol, de a felvetés kapcsán eszembe jutott: máig létezik a forda a Borsod Volánnál, ami 23:30-kor végez Miskolcon, s másnap 4:40-kor kezd. Ez 5 Miskolc-Tiszaújváros kört tartalmaz, s most már miskolci üzemegységhez tartozó sofőrök csinálják, méghozzá osztott műszakban. 1998-ig viszont egysofőrös forda volt, s a VI-os üzemegységhez tartozott, ami azt jelentette, hogy az éjszakai kiállást a sofőr a buszban töltötte. 

Előzmény: Racilaci (63764)
Racilaci Creative Commons License 2 napja 0 0 63764

Régen ilyen volt a Balaton Volán Veszprém-Debrecen járata.

Előzmény: Cpt.Dave (63763)
Cpt.Dave Creative Commons License 2 napja 0 0 63763

Kérdés. Jómagam az Eger-Kalocsát járom. Ez a járat mióta létezik Agriás busszal ottalvósba oldja meg a cég. Van még ilyen hosszú járat amit nem 4 kezesbe oldanak meg hanem a célállomáson pihentetnek? 

hory004 Creative Commons License 2 napja 0 0 63762

Qva jól néztek ki a 266-osok, volt vagy 6 féle festésben, Komlón volt egy merci csillagos is :D

Előzmény: siófoki35 (63757)
siófoki35 Creative Commons License 2 napja 0 0 63761

Ezen a Hungaricana.hu oldalon más megyék újságjai is elérhetőek, illetve az MTI-nek a 2 világháború közti hírei is... meg egy csomó levéltári, múzeumi kiadású könyv. Elég hasznos oldal.

Előzmény: FOMA (63760)
FOMA Creative Commons License 2 napja 0 0 63760

Köszi, én naivan a dunantulinaplo.hu-n kerestem.:-) 

Előzmény: Snake-Mojzi (63759)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2 napja 0 0 63759
Előzmény: FOMA (63758)
FOMA Creative Commons License 2 napja 0 0 63758

Nem csak majdnem, egy darabig át is vette. Ha jól emlékszem, akkor a telephellyel kapcsolatos problémák vezettek a kudarchoz, bár fene tudja, régen volt. Sajnos a Dunántúli Naplónak nincs netes archívuma, de a korabeli újságcikkekből nyomon lehetett követni a vállalkozás történetét.

Előzmény: Snake-Mojzi (63756)
siófoki35 Creative Commons License 2 napja 0 0 63757

Nagyon komoly. Főleg a járművek! :)

Előzmény: Snake-Mojzi (63756)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2 napja 0 0 63756

1991-ben majdnem átvette egy magánszolgáltató a Pécs-Kozármisleny vonalat:

https://www.youtube.com/watch?v=Nd9LMHMASfI

 

Ingenieur_2 Creative Commons License 4 napja 0 0 63755
Előzmény: siófoki35 (63749)
siófoki35 Creative Commons License 4 napja 0 1 63754

Vagy Lion's Store, hogy stílszerű legyek :P

Előzmény: trizs77 (63753)
trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 0 63753

 

 

 ..............:-)))

 

 

Előzmény: siófoki35 (63752)
siófoki35 Creative Commons License 4 napja 0 0 63752

De lehet hogy nekik is van pár "raktáronell" :D

Előzmény: torqmatic (63751)
torqmatic Creative Commons License 4 napja 0 0 63751

Jó, azért az MAN-nek nem egy nagy kaland legyártani 14 buszt, és a műanyagdobozokhoz is megvan elvileg minden, csak össze kell rakni őket.

De azon se lepődnék meg, ha mégsem január 1-én állnának forgalomba, hanem pár hónappal később, láttunk már ilyet is...

Előzmény: Irisbus (63750)
Irisbus Creative Commons License 4 napja 0 0 63750

Gondolom a T-Busznál (jó, tudom, tender volt) felmentek az man.hu-ra, majd a készleten lévő modellek közül választottak Lion's Cityt, így jóval egyszerűbb. :)

Előzmény: siófoki35 (63749)
siófoki35 Creative Commons License 4 napja 0 0 63749

Ezeket hogy tudják ilyen hamar leszállítani (a Credokat leszámítva)? :o :o

Előzmény: sosiforda (63747)
trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 1 63748

Mindent lehet.

 

Akit érdekel (kár, hogy a firkászokat nem érdekli) az elolvashatja - mert nyilvános - hogy milyen műszaki feltételeknek kell megfelelni, ha :

      - több ülést kívánsz a buszba,

      - ha kevesebb ülést kívánsz a buszba,

      - ha még egy üza tankot kívánsz a buszba,

      - stb.

 

Be kell tartani az átalakítás műszaki követelményeit..

Utána le kell vizsgáztatnod a buszt az új kívánalmak szerint.

Ha ez is megvan, mehetsz.

 

 

Előzmény: MCA-001 (63745)
sosiforda Creative Commons License 4 napja 0 0 63747

Ezek váltják a KNYKK buszait Tatabánya helyiben 2018. január 1-től:

 

http://tatabanya.hu/fooldal/felso_menu/hirek/fohirek/modern_varos_modern_buszpark.html

dannee Creative Commons License 4 napja 0 0 63746

Azért, mert a szentesítési joga annyira terjed ki, hogy megállapítja, hogy pontosan annyi ülés van-e benne, amennyi a forgalmiban és a típusbizonyítványban van.

Előzmény: MCA-001 (63745)
MCA-001 Creative Commons License 4 napja 0 0 63745

Ha ennyin múlna, akkor az OFF BKV miért nem szereli ki a túlszékezett ap. buszaiból az ülések egy részét?

Előzmény: trizs77 (63744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!